Recenze Škoda Fabia 1.4 16v
“Tragédie.”

Autor recenze: Radek ,
Jihomoravský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2006 Typ motoru:1.4 16v Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:9 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 3 měsíce Průměrná spotřeba: 9 l/100 km Vloženo: 7. 9. 2006

Hodnocení inzerátu: 43 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 3.8

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

1
 

Komfort

2
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

1
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Fiat Marea

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Zatím žádné.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Naprosto zoufalé vozidlo, velikostí určené pro Vietnamce. Líný motor, který prostě absolutně nestačí v kopcích a o předjíždění v nich si můžu nechat jen zdát.

Totálně nepohodlné na delší cesty, málo místa u řidiče, o zadních sedadlech nemluvě. Poskakování po silnici při prudčím manévru.

Nechápu, že takový krám někdo za ty prachy koupí a ještě o ní básní. Asi v životě neseděl v normálním autě, než jsou takový mrzáci, jako je Fabie. Fuj.

Ta moje je naštěstí služební.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 43


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia

Vložit komentář

mužu se zeptat kolik muže žrát noví fábie 1.2 kombi?

24.09.2012 | 18:30:37 | květina  | 109.71.213.* Reagovat

RE:

Určitě můžeš,jen se ptej.

25.09.2012 | 19:42:31 |   | 88.102.67.* Reagovat

RE:

Řeknu to tak,1.2 TSI dá se jezdit za 6l,ale taky klidně s to bez větší námahy za 9-10l.
Jen mě nějak zaráží proč s 99% se řeší spotřeba jen u škodovek...:D

25.09.2012 | 21:30:42 | Luke20  | 94.112.57.* Reagovat

co vy na to?

Zdravím vás, mám takový dotaz na zkušenosti s Fabií 1.4 16v výbava SPORT, výroba 2008, 63 kw. Je to už ten novější model. Zajímaly by mě vaše zkušenosti a postřehy, většina mojich cest je do cca 30 km, jezdím každý den, cesty nad 100 km spíš jen cca 2-3 za měsíc.

02.07.2012 | 11:47:05 | Pavel  | 194.228.151.* Reagovat

Jezdím s 1.2 63Kw.Taky služebně a zase jako lenoch mě to nepřijde.Je to v celku svižné auto.Jezdím tak za 8L v průměru.Ale na spotřebu nehledím.
S tím poskakováním co píše autor recenze..trochu má pravdu.Podvozek je tak tvrdý že po přejetí kolejí..a jam v silnici.To člověk v celku vnímá více.
Jinak po motorové i technické stránce v celku slušný auto.
Jen má pár menších nemocí..po 10Tkm..výměna tyček stabilizátoru.Což bych ještě bral.Ale potom výměna trubek klimatizace.Byly prodřené..jedná se prý o výrobní vadu.
A jedna věc co mě v celku u tohoto auta zaráží.Je neuvěřitelné vrzání plastů..ve sloupcích ve dveřích a palubní desce.Ale je to dle všeho častým jevem u těchto aut.Což mě přijde v celku na obtíž..na to jak je staré a má najeto KM.
Jinak účelům z bodu A do B.To není špatný auto.I když mít ho jako osobní tak by mě ty závady dost vadili.Hlavně ty pazvuky z interiéru.

16.05.2012 | 08:39:29 | Luke20  | 94.112.57.* Reagovat

škoda fabie 1.4 16V r.v.2010

Tak tahle recenze to je pí*ovina od začátku do konce. Jestli tady pan Radek jezdí za průměr 9L/100 tak neumí jezdit. S tímhle autem se dá komfortně jezdit do 7L/100 a to si necucám jenom tak z prstu. Jezdím s ní jako se služebním po ČR a Slovensku.Cca 3000km za měsíc. Není to tedy uplně dálnicové auto, ale když jedete do 130km/h spotřeba je někde kolem 7 - 7,5 l/100. Ve starších Fábií bylo méně místa a jezdili v něm i velcí lidé. Já sám mám 190cm a sedí se mi pohodlně. Pokud chce někdo lítat jako prase a předjíždět dlouhé kolony ať si koupí nějakého japonského sporťáka.

16.05.2012 | 07:54:18 | Martin  | 193.86.161.* Reagovat

Zbytečně dlouhé kecy.

31.12.2011 | 15:58:58 | Vilda  | 88.102.67.* Reagovat

Radek

Můj názor... kdo je zvyklí na jiná auta než je Škoda tak v tom nenajde nic pozitivního..pro mě osobně je to nepěkný nepohodlný zbytečně drahý auto.Sám jezdím služební Fabii o obsahu 1.0 a je to něco katastrofálního.Před pár dny jsem se vezl ve staré R5 a ta je mnohem pohodlnější..i když designově je interier starý ale rozhodně lépe propracovaný a nic v něm nevrže navíc to jelo v celku slušně..na to jak to na první pohled vypadalo.Jel jsem v celku ve spustě aut .vezl se ve spustě aut.Ale opravdu jak je to jak chce..ta Škodovka je pro mě auto..které pro mě nemá žádnou cenu.Pro mě ta značka zapadá do kategorie..mezi ruské vozy Lada apod..Tím nemyslím technicky atd.Ale tím že mě vůbec nezajímají..a ničím se mě nelíbí a nevyhovují. Znám už 3 případy lidí co byly dlouhou dobu u Škodovky ,a po letech přešli na Japonce nebo Francouze.Ono hodnocení aut..je v každé zemi jiné..ale spon mezi řidiči.Záleží jak se na to člověk dívá... Tady většině majitelů záleží na spotřebě a jako by minimální poruchovosti..jenže většinou to jsou jen starý kecy ,kde kdo co zaslechl.Myslím že at už jde o jakékoliv auto..každý má určitou zkušenost..bud dobrou nebo špatnou.Vyloženě říct že "ta a ta" značka je špatná!..a ta druhá zase bezporuchová je blbost.Je spousta lidí..co má auta které patří jakoby mezi ty poruchové dobrou zkušenost..a zase naopak kolikrát si to člověk přečte i tady na webu.Uvedu třeba Fiat Alfa Renault ...je spousta lidí co si na tyto auta nemůžou stěžovat a naopak stačí si otevřít třeba Fábii a je tam asi 5 prvních stran ..samých nespokojených majitelů to není u žádných těch nejvíce jakoby poruchových aut.Jde prostě o zkušenost..a nemyslím si že je na místě.Psát někomu nebo tvrdit..když si koupí Renault že nenajede ani 100tkm..apod když ví velký kulový to stejné třeba přesvědčovat majitele o tom že jeho auto je krám,když ho nikdy ani neviděl a ani v něm nejel..jen kvůli tomu že se tvrdí že to je krám.Já třeba osobně vím o jediném autu..co mu upadla přední náprava a byla to zrovna Fabie..pak jediný auto co do 150tkm..se musel měnit celý motor.Ale tím netvrdím že jsou to špatný auta.to určitě ne to že se mě nelíbí nebo i někomu jinému je jiná věc:) V Německu mám kamoše..jednou za rok za nim jezdím..a když se o tom bavíme tak tam to berou úplně jinak.Jak on říká je to tím..že oni na to mají peníze a mi tady ne..:))Tak neřeší jestli je Laguna moc poruchová nebo ne..nebo jestli to žere moc nebo málo.Tak určitě se na to taky dívají.ale ne tolik co tady.A můžu říct že sdílím i jeho názor.:))V Německu patří Renault k nejprodávanějším autům..sám mám auto dovezené s Německa po prvním majiteli A 2.roky jezdím bez poruch a znám lidi co mají stejné auto..a do roku měnily skoro všichni podvozek atd.Tak taky pravda ta..že co se týče situace v Německu tak si mohou většina dovolit značkový servis..a dát tomu autu větší péči než tady.Tady člověk může taky..ale když nemusí a vyjde ho to levněji tak raději zvolí takovou variantu. Určitě ne každý ..ale myslím že většina to tak udělá.Tak že mě přijde blbí plivat na jakoukoliv značku..hlavně v případě že s tím nemám žádnou zkušenost .nebo tím že jsem to někde zaslechl apod.A pak typu že já měl krám..tak tvoje je taky..a přitom jak jsem říkal o tom autě ví kulový..a k tomu ještě přesvědčovat majitele že to ví snad lépe jako on sám.Jinak Štastný Nový rok a hodně najetých KM bez nehod.:)

31.12.2011 | 01:44:43 | luke20  | 78.45.72.* Reagovat

For Hanz

Čo to trepeš ? Zato že niekto jazdí vo veľkom aute je arogantný sebec ? A nie je ich ani väčšina ako si sám napísal. Teda, môj oco tiež jazdí na 5 metrovom Passate, ale žeby to bol arogantný sebec, dokazujúci si ako mu to " ide ", tak to ani nie. A takých ľudí je dosť. Sorry, ale za také reči by si mal dostať po hube. Hodnotiť niekoho podľa auta môže len blb. A takisto aj naopak, aj v malých autách môže byť hafo blbcov, ktorý sa nevedia zmestiť do kože !

27.03.2010 | 11:51:38 | Matúš Reagovat

Pravdou je, že většina arogantních a přezíravých sobečků jezdí velkými auty. Naopak v malých bývají většinou skromní a přátelští chlapi, a kupodivu často i velcí.

07.01.2010 | 19:46:23 | Hanz Reagovat

RE:

Tak soudit dle auta člověka..ještě podle jeho výšky?? To mě nikdy ani nenapadlo..

31.12.2011 | 01:50:37 | luke20  | 78.45.72.* Reagovat

RE: To sú ale "pravdy":))

Takže autor je asi vysoký, mocný chlap, dobrého srdca, taký správny "drsňák"..., ktorý je úúúplne skromný a stačí mu taká F 500, či Lupo, C1... apod.

Ach jááj..:( ako z dievčenského románu.

16.05.2012 | 10:16:59 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

škodovkář

To nesmíš brát tak osobně :-)) Je to jenom taková lidová pranostika :-)) Já řídil kamiony, to bych musel být óbr....... :-))

07.01.2010 | 19:44:38 |  Reagovat

Hlavně slovenští romovia.Já mám čikula,já to všem nandám
viď Luboši.

07.01.2010 | 19:42:29 | Jirka Reagovat

Marne

Naprostý souhlas.

07.01.2010 | 19:28:52 | Radek Reagovat

anonym 18:53

Tak s tím závěrem nesouhlasím. Nemyslím si, že velká auta řídí jen blbci a malá jen samí chytrouši. Často např. řidiči aut nenápadných a méně výkonných (zejména r.v. minulé století)chtějí ostatním dokázat, že jim to "jede." S tím se setkávám dost často.

07.01.2010 | 19:26:54 | marne Reagovat

anonym

Jelikož mám kombíka,tak se hlásim na velkýho ....

07.01.2010 | 19:17:26 | škodovkář Reagovat

škodovkář

Nějak jsi nepochopil pointu. Naopak tady vůbec nešlo o to, kdo má válců víc, ale o to, že někdo motory umí a jiný jen čumí :-)) a jak velikej čůrák to řídí, se pozná podle velikosti auta :-)) Platí zde zpravidla přímá úměra.

07.01.2010 | 18:53:51 |  Reagovat

Ty vole tak se tady ještě předhánějte,kolik má kdo válců -no to už je fakt koméédie...

07.01.2010 | 18:15:20 | škodovkář Reagovat

Anonym

Auto bez hrnce je v porovnáním s pětiválci každé ostatní. Takže všechny jsou vlastně mrzáci. Myslel jsi to tak, že když ty máš 4 válce tak 3 jsou mrzáci? Tak já mám pětiválec a kdysi jsem měl šestiválec,takže mrzáka máš pro změnu ty. Nejde o počet válců. Jde o techniku a hlavně umění postavit tak dobrej motor, aby makal se třemi stejně tak dobře jako se čtyřmi. To že se škodovce povedl chcípák nenažranej, je její problém. Není to problém počtu válců, ale neschopnosti jejich konstruktérů. I když já tvrdím, že hovno zkonstruovali, jen amputovali válec z 1,6.

07.01.2010 | 18:06:40 |  Reagovat

Co čekáte? Člověk bez ruky je mrzák...auto bez hrnce je taky mrzák, a v boleslavském podání tuplem mrzák.

07.01.2010 | 17:47:44 |  Reagovat

Švára byl asi hluchej.

07.01.2010 | 17:37:20 |  Reagovat

Když švárovi dali "novou" starší Fabku z jiné pobočky, tak si poměrně dlouhou dobu myslel, že to je 1,4. Když jsem se svezl, tak jsem musel konstatovat, že oproti těm které na pobočce měli jede fakt podstatně líp. Nicméně byla to opravdu 1,2 12V 47Kw.

07.01.2010 | 17:15:09 | Jerry Reagovat

Jerry

Taky si myslim.....

07.01.2010 | 17:02:35 | anonym Reagovat

Dobře zajetá 1,2 12V se té 1,4 16V 55Kw v mnohém vyrovná.

07.01.2010 | 17:00:56 | Jerry Reagovat

.....1,4 a 1,2 12V....

07.01.2010 | 16:42:37 | anonym Reagovat

nóóó... -myslim si,že to takovej rozdíl mezi 1,č a 1,2 12V nebude...

07.01.2010 | 16:41:29 | anonym Reagovat

Ale to se ti zdálo pro to,že oba motory mají různé spřevodování.To je htp víc do síly a 1.4 je rychlejší.Proto htp tak žere na dálnici,neboť se musí víc točit.

07.01.2010 | 16:12:56 |  Reagovat

Tom

Právě že sem jel i s fábkou 1,4 ,a ta mi připadla línější,než 1,2 12V...

07.01.2010 | 15:23:43 | anonym Reagovat

Tom

Právě že sem měl tu možnost se v ní svézt,a tak špatný mi to nepřišlo.Je jasný,že to nemůžeš srovnávat s TDI,nebo 2,0i,ale na to,že je to trojválec,a jenom 1,2 ,tak mi to tak hrozný nepřišlo...

07.01.2010 | 14:51:49 | anonym Reagovat

No já jsem tam nic PRO nenašel, chytá mě kopřivka když s tím musím někam jet.
Já to chápu tak, že ty jsi v HTP ještě nejel, je tak?

07.01.2010 | 14:28:21 | tom Reagovat

Tom

Komfort OK,motor-svižnost taky,spotřeba už je horší-okolo 11ti litrů,docela dost trpí přední náprava-u fábky TDI taky.V tom sou o hodně lepší HTPčka,motor poměrně lehkej,tak přední nápravy vydrží o hodně víc.Ono ta fábka HTP má taky něco PRO...

07.01.2010 | 14:20:36 | anonym Reagovat

Pozor, já zde řeším motor 1.2HTP a ne úsporný a svižný - i když už zastaralý a hlučný TDI.
A o nepohodlí fabie se bavit nemusíme, to ví každej.
Forda jsem nikdy neměl, ani jsem v něm nejel, ani ho neplánuju. Jsi s tím spokojenej?

07.01.2010 | 14:12:37 | tom Reagovat

Tom

Pleteš se,moje nynější auto je Ford Mondeo -Ghia 2.0 ,107kW,rok výroby 2002.Ale máš pravdu,s fábií sme taky měli možnost "chvíli" jezdit,a tak špatný nám to nepřišlo -i když je pravda,že sme měli 1,9 TDI -74kW...

07.01.2010 | 14:04:16 | anonym Reagovat

ano anonyme, já můžu v klidu říct, že moje auta - mimo Renaultů - jsou nebo byly auta se vším všudy. Ale to zaslepený oslík s okřídleným šípem není schopný pochopit.
A v čem jezdíš ty? No asi Fabka - to jsem pochopil - a junior nebo že by nej nej HTP?

07.01.2010 | 13:58:18 | tom Reagovat

Tom

No vidíš -téééda -takovejch aut...hm...

07.01.2010 | 13:50:10 | anonym Reagovat

Anonym 13:38

Koukal si třeba narecenzi,co tady má ten kopr?Přijde ti to jako nulová výbava za nehorázný prachy?To se nechci fábiářů nějak zastávat,ale myslim si,že se někdy kup může povést...

07.01.2010 | 13:49:22 | anonym Reagovat

Drahý anonyme, jestli tě to tak moc zajímá, tak ti to prozradím. Jezdím v Toyotě Corolle 1.6 VVT-i, předchozí auto Honda Civic 1.5 Vtec, Renault Clio a úplně první Renault 19. Služebně Fabia 1.4 16 V a 1.2HTP. Tatínek do nedávna Octavia a teď nový Superb. Spokojen?

07.01.2010 | 13:48:21 | tom Reagovat

Anonym 13:38

na "nulový motor,nulovou výbavu,a dřevěné lavice" -fakt nemám,co bych napsal....

07.01.2010 | 13:47:39 | anonym Reagovat

Věrek

Hmm,tak to ti móóóc gratulujůů,SEŠ FAKT DOBRÉÉÉÉJ....

07.01.2010 | 13:45:52 | anonym Reagovat

robinčák

....občas dojeli??? Tak ale jestli občas,tak to bylo spíš řidičskym uměnim celý tvojí chlupatý rodiny....

07.01.2010 | 13:42:39 | anonym Reagovat

Anionyme, rozumní lidi pro mě naopak nejsou ti, kteří jsou schopni vrazit šílené částky do fábií s nulovým motorem, nulovou výbavou a dřevěnými lavicemi.
Souhlas s Tomem fabia a HTP jsou odpad.

07.01.2010 | 13:38:11 |  Reagovat

Kamila i ostatní

Předevčírem jsem po D1 "závodil" s fabií 1,2HTP- kombík a v ní 5 chlapů v monterkách. Už to samo o sobě bylo vtipné:-)) Fabii jsem ujížděl v kopcích i na rozjezd(např. po zařazení kamionu akcelerace z 90 na 140) naopak faba supěla z kopce hlava nehlava 160 až 170:) takže asi z ní chlap chtěl vymačknout duši haha.. Ale i tak..a víte s čím jsem ji dával? S citroenem jumperem super maxi 2,8HDi a naloženýma 4 europaletama:-)))

07.01.2010 | 13:37:34 | Věrek Reagovat

Praděd měl 1000MB, dědouš stovku, strejda 105tku, švagr erko, otec luxusní 120ku a pak favouše...matka koupila felicii tak přece JÁ nebudu kupovat něco cizího, když nás ty škodovice občas i někam přivezly, že.

07.01.2010 | 13:35:42 | robinčák Reagovat

A nemyslíš, že kdyby škodovka uměla vyrobit moderní kvalitní motor, nemusela být Fabia takovou blamáží, jako je? Yaris a prdítko?? Svez se a uvidíš...také jsem tomu nevěřil.
A o výkonných 150 koňových autech které vzpomínáš se nebavím, nevím kde jsi na to přišel.

07.01.2010 | 13:33:17 | tom Reagovat

Tom

A copak máš vlastně za auto ty?? -nebo tatínek....

07.01.2010 | 13:32:02 | anonym Reagovat

Tom

A kdyby fábie vážila tolik,co to prdítko Yaris,tak by taky jela líp,nemyslíš ?! ...

07.01.2010 | 13:29:58 | anonym Reagovat

Tom

A nenapadlo tě,že těm "škodovkářům" jejich auta stačí?Na co by měli lézt do něčeho jinýho?Pro tebe to sou třeba "zmetky",ale pro "rozumný lidi",co nepotřebujou mít pod prdelí 150 koní,aby si něco museli dokazovat,tak ta fábka bohatě stačí...

07.01.2010 | 13:28:36 | anonym Reagovat

Ale no tak, no tak, škodofkáři...nebylo by od věci, kdyby jste se někdy svezli ve srovnatelném autě zahraniční automobilky a pak poznáte onen rozdíl, z čehož máte vlastně strach. A zkuste se vy, co máte ty HTP zmetky svést třeba v Yarisu 1.0 od Toyoty...a uvidíte, jak má vypadat maloobjemový úsporný a živý a kultivovaný motor. Naopak nedoporučuju majitelům třeba omnoho Yarise přesednout do HTP - strašný zážitek. A to nemyslím jen Toyotu...ale třeba i Kia, Hyundai, mazda...dokonce i ti frantíci, které považuju za odpad v automobilismu, umí dělat takové motory líp než koncern. Bohužel.

07.01.2010 | 13:25:29 | tom Reagovat

Fabia 1,2 12v

Já tohle auto miluju, je to moje zlatíčko, a to že nejede jsou jenom hloupé urážky těch , co s tím v životě nejeli.

07.01.2010 | 13:06:19 | Kamila Reagovat

PS-Radku...

Velikostně tak pro vjetnamce... -já mám skoro 190cm a 121kg,a sedí se mi v ní slušně -dokonce i řadit mi jde výborně...

07.01.2010 | 11:32:21 | Jirka KOPR Reagovat

Zdarec všem,

Teda chlapi to sem si zase přečet jenom samý urážky...

07.01.2010 | 11:26:13 | Jirka KOPR Reagovat

Fakt už drž hubu Luboši,jseš fakt o ničem.

07.01.2010 | 09:53:13 | Jirka Reagovat

Nejchytřejší Luboši,
to když se do kolonky podepíšeš Luboš jako nejsi anonymní? Já jsem tady Tom, podle zkratky svého jména, ale když budu chtít, budu Ivan, Petr, Martin, debil, kretén...prosím tě zavři už svou "inteligentní" papulu a nekecej píčoviny, se kterýma jen zasíráš diskuse. Howg.

06.01.2010 | 22:43:46 | tom Reagovat

Anonym o 20:17:

A napíš mi, kde a kedy som niekoho urazil....dík.
Radšej si prečítaj po sebe.
Ale díky za návod, porozmýšľam, či Ťa nedám preklepať cez administrátora, možno Ty píšeš všetky tie urážky...Hrdina.

06.01.2010 | 20:54:56 | ľuboš Reagovat

Na rozdiel od Teba, Anonym,

sa podpisujem svojim VLASTNÝM menom, to po prvé,
a po druhé, Hanz sa na inej recenzii zachoval ako nevychovanec.
Takže zatiaľ čo Ty fňukáš, ako Ti je ublížené, keď si dovolím napísať svoj názor, ale keď vyleješ vedro hovien, lebo ine asi nie si schopný, tak to je OK?!
Tak som iba chcel ukázať, aké je nevhodné a neslušné, chovať sa ako malý čecháček, alebo slováčik..:hlupáčik.
A na Fábii som sa previezol. Toho, čo to vydáva za rodinné auto a jazdí po Európe a ešte sa s tým chváli, by mohli zavrieť do blázinca. Alebo dať metál za statočnosť.
A tvrdiť, že servis je lacný, tak to je už na smiech, na Mazdu 6 TD stojí bežná prehliadka s výmenami cca 150 EUR...
A za 15.000 EUR/bez dph, tú vracajú, je teraz v D akcia na Hondy Accord -NOVÉ, toľko pýtali aj za tie predražené haraburdy s "výbavou"...
50-70% príspevkov je tu urážok a ničnehovoriacich grcov. A keď napíšem pravdu, tak je zlé, som za hlupáka... . Lebo som si nedovolil s Tebou súhlasiť....cha-chá.
Asi je Ti lepšie plávať so stádom Anonymov-najmúdrejších a kydať hlava-nehlava na ľudí, ktorých vôbec nepoznáš.
Takže: Ako sa do hory volá, tak sa z nej ozýva. Aspoň je tu sranda...
Pretože nepoďakovať sa za Novoročné prianie je urážka /Jamiesovi/.Na jeho recenzii.
Ale nakydať somariny a vulgarizmy je znak ANONYNMÉHO hrdinstva... .
Tak sa spojte a choďte tam, kam patríte....vďaka.
Ale tu je stránka o autách.
Jedine Marne bol ochotný si niečo pozisťovať, keď sa mu nevidelo, čo píšem, aj keď frfľal ako stará dievka... .
A ospravedlniť sa. Klobúk dole.
A buď si istý, že Ťa v živote prečúra, lebo iba hlupák má na očiach klapky.
Tak ako Ty. Sorry.

06.01.2010 | 20:50:44 | ľuboš Reagovat

1,2 HTP KONTRA 1,4 16V

Musím se taky ozvat, jezdil jsem s fabií 1 motor 1,2 47 kw, služebné auto, ježděno 40% město zbytek mimo, spotřeba cca 6,5 litru průměr, na běžnou jízdu bez problémů, slušná akcelerace do cca 110km najeto 139000km a mimo bežný servis pouze výměna výfuku, první po 4 letech což mě docela dostalo, teď jsem dostal Fabii 2 s motorem 1,4 16V 63kw, no a musím přiznat jsem zklamaný, vozidlo nesedí, je náchylné na boční vítr, nejede - nedosáhl jsem maximál.rychlosti - najeto 24000km, v záruce nešlo vytápění zrdcátek, únik chl,kapaliny - opakovaně, nejde signalizace teploty motoru - nemá to teploměr pouze signalizaqci což považuji za velký krok zpět, celkově jsem zklamaný i ze spotřeby nedostanu se při stejném poměru jízd pod 7,5 litru, motor hlučnější jak u 1,2, prostě osobně bych si toto vozidlo nekoupil, mám ho jako služební ale spokojený nejsem, uvidím co s tím provede servis po 30000km a jak se k závadám postaví aut.servis

06.01.2010 | 20:32:20 | viktor Reagovat

Luboši,

tvé příspěvky už dávno přerostly běžnou lidskou drzost, povyšování a nadřazenost. Jsi naprosto odporný a nechutný člověk, který nejen pohrdá všemi lidmi okolo sebe, kteří ti nepoklonkují, ale nemáš základní náznaky úcty k ostatním, k jejich dětem, rodičům, příbuzným. Jsi slizký a duševně úchylný, anebo nemocný člověk s poruchou osobnosti. Anebo jsou tu ještě dvě možnosti: Buď máš díky Bohu a okolnostem takové postavení, že jsi si zvykl na to, že ostatní jsou jen hlupáci, nedůležití nýmandi, podřadní mužici, ke kterým si můžeš dovolit co tě napadne, anebo jsi naopak úplná nula a podpantoflák, kterého rodiče řezali, spolužáci šikanovali a okolí se ti posmívá, a ty si zde léčíš komplexy a zvyšuješ pochroumané sebevědomí. V každém případě jsem ještě v životě nepotkal takový hnus, takový hlen, jako jsi ty. Měl by jsi se zamyslet nad svou prezentací tady. Ale ona anonymita internetu snese vše, že? Jen si dej pozor, aby se na tebe jednou někdo opravdu nevyspal a v případě tvých urážek (které jsou často trestným činem) nepředal toto policii. Ona už si tě potom najde.

06.01.2010 | 20:17:33 |  Reagovat

To Hanz: Váš syn nie je svojprávny?

Nevedel som, to je mi ľúto... .
Či aj Vy ste mu platili auto a tak ste mu mohli kafrať do výberu? Určite je šťastný, že má to najlepšie zo Škody... . Aspoň sa naučí modliť pri predbiehaní Ávie..

06.01.2010 | 18:43:34 | ľuboš Reagovat

Pokud někdo někomu rozmluví Fabii a potom se sveze 1.2 40kw, což je nejslabší motor a tomu odpovídající výbava, zbytek je stejný bez rozdílu motorizace, a změní názor, tak bych řekl, že by si to měl dát v hlavě dohromady.

06.01.2010 | 15:27:11 |  Reagovat

Fabia

Je to nádhera tady číst ty vaše bludy!!!Vážení už mam něco za sebou ale napíšu tohle .Když syn chtěl Fabii rozmluvil jsem mu jí.Pak jsem se svezl s 1,2 40kw a docela jsem zmenil názor.Syn není žádný závodník a jezdí s rozumem projel sní celou Evropu,ma dnes najeto 165tis,km a bez závad,pouze pravidelný servis nic jiného.Osobně mám auto vyšší třídy, ale rád s Fabii jezdím,nepřekračuji rychlost a jezdím v pohodě.Co se týká spotřeby ,ta se u něj pohybuje okolo 6l.Občas i mín.Není to auto na závody ale jak on sám říká vždy dojede a ti co ho předjížději jako frajeři v rychlých vozech ty vždy o pár km někde dojede.Mám zkušenosti i s vozy podstatně dražšíma a u každého je něco jen stím rozdílem že servis se hezky prodraží. .Manželka ma 1,4MPI Fabii r.2000 a opět u ní žádná závady mimo jedné výmeny termostatu to je vše ,jinak jen pravidelný servis .Tak co tady píšete za blbosti.Rád osobně jezdím rychle ale rád si sednu i do Fabie a jedu.A to co mě zajímá nejvíc je servis a ten je všude a díly kdyby něco taky a to je pro mě rozhodující.Takže se můžete do mě strefovat ale pokud má člověk vlastní auto a ne služební chová se k tmu jinak a taky to hodnotí jinak.Ti co to mají jako služební apod.z těch pak tady padají bludy co se nedají číst.Osobně jsem měl i Fabii Combi a měla nalítáno 250 tis , běžný servis a běžná vyměna tlumiče ,kotouču apod.Ale jinak nic co bych považoval za závady.Takže se tu předhánějte a kritizujte ,jen by mě zajímalo kdo sčím jezdí když je tu každý tak chytrej.

06.01.2010 | 15:08:36 | Hanz Reagovat

Já těch 425.000kč neplatil, takže jsem to ani neřešil. Auto mělo všechno (taky za ty prachy), ale pořád to bylo, co to bylo.

29.11.2009 | 20:40:01 | Radek Reagovat

radek 14:38

No každý jsme asi jiný,mám 190cm a jezdím taky malým autem-nemám problém ani třeba po 700 km.Ovšem za 425 tyček to bylo teda fest předražený.Samozřejmě nepochybuji,že ve střední je jízda lepší,sám jsem okusil.Je to jako když začneš jíst šunku,tak ti holt už salám nevoní...

29.11.2009 | 20:27:09 | marne Reagovat

To je věc názoru. 1.4 a 1.9TDi i při stejném výkonu nelze vůbec porovnávat.

29.11.2009 | 16:26:11 | Radek Reagovat

Tak myslím že do fabie 1,4 16V stačí. Ten silnější má 74kW, to není špatná hodnota(stený výkon jako 1,9TDi) na firmě máme fabii 1,6 16v 77kW a ten motor jede velmi hezky!A za solidní spotřebu.

29.11.2009 | 16:06:58 | Standa Reagovat

U auta, jako je Fabie není o čem psát. Výbava? Interiér? To je o ničem, protože to každý zná. Tento motor stál za houby, nechápu, jak se někdo může roplývat nad HTP.

29.11.2009 | 15:57:57 | Radek Reagovat

Je fakt. že recenzia nestojí za veľa, ale čo už.Fabia fakt nieje nič moc, podvozok tvrdý, málo miesta a pohodlia.Vyhodiť za to 425.000 Kč môže len Škodovkár, alebo človek čo tomu nerozumie.A záťah 1.4 16V vraj tiež nie je bohvieaký.Musí sa vraj dosť točiť, aby trošku šla.A spotreba potom tiež asi nebude najmenšia.Takže súhlasím s pánom Radkom, že 1.4 16V radšej nebrať.Ono okrem 1.9 TDi nie je vo Fabii žiadny solídny motor.Ale Škoda asi musí robiť, ako VW píska a potom to tak vyzerá.

29.11.2009 | 15:45:57 | Matúš Reagovat

Když byla aktuální tahle Fabka, tak BMW 5er (2003), nyní Toyota 4Runner (2007). Je to o tom, že mnozí píší, že nový je super a kdesi cosi. Přitom vozy této kategorie jsou malé nepohodlné krámy, které se hodí max. do města. Jízda na 100km je za trest. A to je fakt.

29.11.2009 | 14:38:06 | Radek Reagovat

No jo,ale toto není střední nebo vyšší střední třída a podle toho je potřeba soudit.Nevím,jaké auto vlastníš ty,ale nemícháš třeba hrušky s jablky?

29.11.2009 | 14:32:31 | marne Reagovat

To nebyl nával emocí, to byla realita za 425.000kč. Nakonec jsem raději jezdil vlastním a nechával jsem si proplácet naftu. Holt každý má jiný standart kultury cestování.:-))

29.11.2009 | 14:18:12 | Radek Reagovat

Tak tohle má být objektivní recenze?To snad napsal nějaký zoufalec v návalu emocí.Já Fabii nemám a ani z ní nejsem nijak paf,ale nějaký pozitiva snad má,ne?Má ji spousta lidí,to jsou ale jistě všichni hlupáci...

29.11.2009 | 14:10:57 | marne Reagovat

rofl

hh ze fabia 1.4 16v 74kw sa sprava ako slaba fabia a ze len od 6000 otacook to odpaluje ??? to myliis sa a mocc kamo ... od 4000 otacook to ma spravny tah ... zato ze ste poniektori zakomplexovani kokoti ... a kupujete stare baworcata dajme tomu 1.6 alebo 1.8 3-kovej rady ... 74kw fabie maju nieco do seba ... a este ps ... ten co pisal ze len od 6000 otacok to ide ... vies do kolko je tam otackomeer ty mamrd sprosty ... ??? je do necelych 6500 tak mi len povedz ako tam moze nastat vykon

30.09.2009 | 12:25:42 | pupi13 Reagovat

to Radek

No a to je ten hlavnej problem.Kdyby dlouhodobe vlastnili i nejaky jiny vuz jak je Skoda,Wartburg,Trabant, prip.Tavria, tak by mluvili jinak.Vezl jsem se ve spouste vozech, take jsem nektere ridil, jedno i vlastnil mnohem starsich nez Fabie a vysledek pro Fabii nebyl nijak moc potesujici.Pro priklad : Vlastnil jsem VW Golf II, ktereho hlavni vyhodou byla nizka spotreba a perfektni sezeni na silnici hlavne v zatackach (mozna neuveris, ale kamaraduv Civic na mne v zakrutach nestihal, ovsem to mozna bylo ovlivneno tim, ze mel spatny tlumice, nebo proste...nevim co mu bylo,proste jel za mnou a pote rekl ze musel jet pomaleji nez ja.Nechtelo se mi to verit, protoze obecne je znamo ze Civic ma kvalitni podvozek, takze je to diskutabilni).Dale znam cloveka co mel Audi 80 (dva kusy prvni r.v. 90,druhy r.v.95 a byl velmi mile prekvapen.Jelikoz jsem s tim z roku 95 sam jel byl jsem prekvapen taky, ze to jede lepe nez Octavie 1.9TDI, tedy alespon dle meho nazoru.)A nakonec : Jel jsem s Fabii kterou ma bratr me manzelky, motor 1.2 HTP...Liny jak ves, spotreba pomerne vysoka, komfort nizky, cena pomerne vysoka, jedinou mensi vyhodou bylo dobre "sezeni" na ovsem dobre silnici.Na spatne silnici (kterych je v CR pozehnane) to uz bylo horsi.Tolik me zkusenosti a poznatky, po kterych se mi chce zvracet kdyz vidim vety jako "Kupa tehle Fabie 1.2 byla super, jelikoz auto stalo 339 000 Kč" (priklad).Fakt na zamysleni...

10.04.2009 | 20:10:03 | jamieson Reagovat

To Otto

Prostě po 50.000km motor za studena chytal na 3 válce. V servisu nebyli schopni opravit, protože ŽÁDNÁ ZÁVADA NEBYLA SHLEDÁNA, TO SAMÉ PŘEVODOVKA. Otázkou samozřejmě je úroveň tohoto servisu. Spotřeba oleje byla kupodivu nulová, což u tohoto motoru není obvyklé. Zajímavé je, že jiné vozy pohodné závady nevykazují a nevykazovali. Chápu, že se ti toto nemusí líbit, ale fakt je, že vozy zn. Škoda Fabia jsou kvalitou podprůměrné, tech. zaostalé a předražené vozy, jejich masovou rozšířenost způsobuje její výrobce s okřídleným šípem ve znaku, nikoli reálná kvalita jeji výrobků.

10.04.2009 | 19:42:48 | Radek Reagovat

To jamieson

Kolego, nejlepší auto na světě je Fabie v kombíku s HTP. A hned ti odůvodním proč. 1. je to Škodárna, tudíž chorá představa levného socialistického servisu 2. když jedeš jednou za rok, místo sobotního rodinného výletu do supermarketu v nejbližším větším městě, do Chorvatska (pobyt bez stravy pochopitelně - tragické, ale hlavní je NEJLEVNĚJI), tak se ty paštiky, konzervy atd. do sedanu nevlezou o hatchbacku nemluvě, i tak je potřeba rakev na střechu 3. jedna z priorit při nákupu, né-li nejdůležitější, je hladina pov. ručení, čili cokoli nad 1350ccm jsou dle nich nenažraný otesánek, kde motorem protékají statisíce za benzín - papír dealera mluví jasně, tak pro ně není, co řešit. A tohle jsou v 90% majitelé Fabií, protože při racionálním zhodnocení cena/výbava/kvalita/velikost z toho Fabia nemůže vyjít na čelních místech.

10.04.2009 | 19:29:58 | Radek Reagovat

to Radek

Radku,sorry, dle mého nejsi odborník, ale spíše diletant,
když dovedeš zničit převodovku, zvláště 1. stupeň,
který má dva synchrony. Prostě jsi to tam rval nakrev a
zničil oba synchrony a teď už to jde přímo na zuby. No a ta spotřeba
vypadá že jsi ještě k tomu zničil motor necitlivým přetáčením
za studena. Vlastně jsi se tím přiznal jaký jsi a jak jsi se k tomu auto choval a
teď ho kritizuješ místo aby jsi se zastyděl a něco si o autech přečetl.
Že by motor a převodovka byly zmetky a odešly v tak málo najetých kilometrech to snad ne.
Spíše to vypadá na zrasované auto tebou, zvláště když tvrdíš že to nejede
a tedy jsi tomu autu dával zahulit. A pak si takové dorasované auto koupí nějaký
Radek2 a bude nadávat co jsou ty Fabie za střepy. Potom se nedivím
že si lidé radši koupí novou Fabii než nějakou 10 let starou dobrotu
zrychtovanou odborníkem tvého typu. Stačí se podívat na Auto revue
na Vox.de nebo Kabel1.de kde potom ani autorizované servisy neví
jak opravit ty ojetiny a ze zákazníků vytáhnou stovky i tisíce Euro
a po nich to opravují tzv. Autodoktoři za pár set Euro, a to se jedná o lepší
značky jako Audi atd viz. video archiv těchto televizí. Ale abych jen nekritizoval
pokud nemluvíš o Fabiích tak s tebou v ledasčem souhlasím, je vidět že teorie by ti šla.

10.04.2009 | 19:28:11 | Otto Reagovat

Jamieson

A ty jsi normální ...! PROTOŽE NA TO, ABY JSI NÁM ŘEKL, ŽE JSOU I LEPŠÍ AUTA, NEMUSÍŠ OBÍHAT JEDNU RECENZI FÁBIE ZA DRUHOU !!! Jsi duševně nemocný.

10.04.2009 | 19:06:22 |  Reagovat

to Anonym

Ach jo...Ja sem nikdy nerekl, ze to je nejlepsi vuz na svete.Nevadi cekal jsem negativni odpoved :-).Ja velmi dobre vim, ze jsou i lepsi auta.Ale je rozhodne lepsi nez lecktera Fabie.A uz se porad do mne nenavazej, uprimne te lituji.Sorry, ale podle mne jsi prinejlepsim dusevne nestabilni clovek.

10.04.2009 | 18:38:27 | jamieson Reagovat

jamieson

Passatem:-))))))) Tý voe sedíme na prdeli všichni a dřeme s ní o podlahu. Jsou i lepší auta než ten tvůj pašík:-))))) Tak se snes z těch výšin a nešíj pořád do fábií. Od pašíkáře to sedí jak "prdel na hajzlu"...

10.04.2009 | 18:10:34 |  Reagovat

To Otto

Nezničil jsem motor ani převodovku, je to šmejd z výroby, tak zklidni hormon. Naštěstí tento střep už neřídím a užívám si klidu v služebním japonském voze, který s s motorem 2.5 (dehet), 136kw a pohotovostní hmotností 2100kg, který žere stejně, jako tento mrzák.

10.04.2009 | 17:57:27 | Radek Reagovat

to Anonymak

Znacku Jaguar nijak zvlast neuznavam ! Jenom jsem se vyjadril protoze jsem sdilel nazor s panem ktery napsal, ze si ho poridil...To je ale na tebe asi prilis...

10.04.2009 | 16:31:04 | jamieson Reagovat

to Anonym

Passatem.Ovsem ptal jsi se me to uz drive a ja jsem odpovedel ze jsem to uz napsal, co jsem i udelal.Ale kdyz neumis cist...

10.04.2009 | 16:29:57 | jamieson Reagovat

tak proč nekoukáš na recenze kvalitních vozů a chytračíš pořád tady u Fábií? no? a dozvíme se čím teda jezdíš?

10.04.2009 | 16:11:18 |  Reagovat

Az budem koukat na recenzi KVALITNIHO vozu tak se to zmeni.Protoze to s Vami nema cenu se nijak dohadovat.Nechte si ty krapy...

10.04.2009 | 16:02:48 | jamieson Reagovat

jamieson je zrejmě

nemocný člověk , který si své komplexi léčí na Fábiích. Prosím nepiš komentáře k Fábiím když to auto nenávidíš, protože potom jsi neobjektivní. Radek sem už také nemusí psát, protože to auto už neřídí, nehledě na to, že dokázal téměř zničit převodovku a motor, viz níže.

10.04.2009 | 14:33:36 | Otto Reagovat

to koblih

Uklidni se, Radek ma pravdu a videl jsem uz vice jeho komentaru a muzu rict, ze pise celkem objektivne a pravdive ! Ovsem vy skodovkari to tak nevidite.Vy vidite jenom ty sve krapy !

10.04.2009 | 13:03:37 | jamieson Reagovat

Recenze na nic,autor je jen zaujatej..a sam jezdi v hroznym vraku..

18.03.2009 | 15:40:14 |  Reagovat

vykon fabie

Len doplnim.Vela ludi si urobi obraz o motore z jedneho magickeho cisla - pocet koni. Toto je velmi nestastna situacia. 1,4 16V 74kW je skvely priklad demonstrujuci to co hovorim. Papierovo vcelku slusny vykon, ale realita je opacna. Velmi pekne ale ukaze ked vyrobca uda takuto spicku vo vykone. Aby mohol clovek posudit kvality motora musi poznat vykonove priebehy vo viacerych otackach - najlepsie ked ma moznost nazriet do grafu. Co viac najvypovednejsiu hodnotu co sa tyka charakteristik motora udava graf priebehu krutiaceho momentu. Totizto to je reprezentacia tahu ktory auto ma. Z tejto krivky sa potom vykresluje krivka vykonova. Prepocet vychadza v sucine krutiaceho momentu a dosiahnutych otackach v tom bode. Samozrejme ze su tam este aj urcite konstanty - ale proste medzi nimi je priama umera. Odporucam stranku www.rri.se tu je moznost stiahnut si kopec vykonovych charakteristik (performance curve) pre jednotlive auta. Osobne doporucam pozriet prave tu na fabiu 14ku 74 kW. Je evidentne ze do urovne skoro 6000 otacok je jej vykon na urovni slabej 50 kW verzie. Akurat ze okolo 6000 otacok este drzi krutiaci moment a teda po vynasobeni spoctom otacok dosiahne taky skvely vykon 74kW. Tolko k tomu - v skutku ide o motor asi najhorsieho mozneho vyberu...

18.03.2009 | 13:51:07 | Ado Reagovat

Ja zas nepochopím niekoho, kto je schopný toto auto obhajovať. Najazdil som s rôznymi Fabiami ozaj dosť a ak nejakú v práci ešte dostanem do rúk, tak to beriem ako formu trestu. Niekomu to do mesta môže stačiť, to však nedáva dôvod na nejaké ospevovanie.

27.06.2008 | 10:41:37 | Petrík Reagovat

lol

myslim si že fabie je dobre auto co proti ni maš koupil si ji tvuj kamoš žeby zavist:D

26.06.2008 | 23:19:19 | liop Reagovat

Konecne objektivna recenzia

Autor ma absolutnu pravdu, skvele tento srot vystihol. Este stastie ze nemal parodiu na motor -1,2 HTP = HADAM TO POTAHNE. S tym by mal este vacej srandy.

22.04.2008 | 16:58:30 | misso Reagovat

parte

Jelikož se s tímto krámem loučím, napíši co a jak. Teď, těsně před prodejem, najeto 57.500km. Závady: Těžce se rozvrzala sedačka (způsobeno hmotností řidiče - nepovažuji za chybu vozu), starování na druhý pokus, po zahřátí bez problémů, kravál od přední nápravy (asi ramena + kosti), jednička + zpátečka přes zuby. Závěrečná spotřeba 8.2L . Jsem opravdu šťastný, že se tohoto střepu konečně zbavím. Stálo mě hromadu nervů na silnici svými ubohými jízdními výkony a komfortem. Doufám, že jeho nový majitel bude šťasten, jaký to udělal kauf.

02.03.2008 | 20:17:57 | Radek Reagovat

2.0

Ten dvoulitr, byť archaický, tak se tam opravdu hodí. To víš, ale jsou to 4 válce a co hůř, povinné ručení je objednu kategorii směrem nahoru.

11.02.2008 | 13:49:59 | Radek Reagovat

Fiat

Fabii 1,2 jezdím služebně a doma mám Fiat Punto oba 2003r.v.
Hoši to se nedá srovnat!!!
Fiat je Fiat...

11.02.2008 | 12:32:58 | spetique Reagovat

2.0

O Fábiích toho bylo napsáno hodně zvláště o "slavným" HTP. Já Fabku vůbec nemusím...ale projel jsem se náhodou ve verzi 2.0 MPI a to byl konečně důstojný motor pro tohle poměrně těžký auto. Minimální řazení, tah od volnoběhu, dobrá spotřeba, dle PP 8,1, tichý chod.

04.02.2008 | 23:42:20 | Pavel Reagovat

Mám pocit že ta 74Kw verze stojí za hovno.Já měl dřív mnohem silnější auto a s 59Kw nepocituji handicap.Samozřejmě to není střela ale na 2 a 3 zrychluje slušně při předjíždění nemám problém.Na dálnici dokáže držet 150-160 samozřejmě si těch 8,5 - 9l vezme.
co se týká pohodlí tak jsem nebyl rozlámaný ani po cestě k moři mám180cm a 82Kg.Vzadu to už je tragédie jednou jsem tam před lety k moři jel a bylo to strašný a neodpočinul jsem si ani za volantem protože aby za mnou mohl aspon trochu pohodlně někdo sedět byl jsem namáčklý na palubku.
je to auto pro 2 lidi a max 2děti tak do 10let.Ale do kufru už se nevejdem takže přišla ke slovu zahrádka a rakev.
Kdyby to nebyla služebka jde hned z domu a nastupuje 6místná Multipla.

22.01.2008 | 22:26:23 | sparrow1 Reagovat

Těch 100PS asi zůstalo ve fabrice. Samozřejmě, ten náklaďák taky předjedu nakonec, ale má to několik podmínek. Především musím být poměrně solidně rozjetý, protože akcelerace na 2 při 50km/h není žádná sláva, resp. motor řve ale nějaké výrazné zrychlení..

22.01.2008 | 19:46:31 | Radek Reagovat

Je to opravdu tak zlé?

Každá recenze je sujektivním pohledem autora na auto. A to je dobře, vždyť technické údaje a fakta si najdeme jinde. Každá recenze taky něco vypovídá i o autorovi. A tahle mi řekla víc o autorovi a jeho problémech, než o autě. Navíc jsem se v příspěvku do diskuze od pana Radka našel i já sám. Když se podívám na mapu ČR, tak totiž také patřím mezi těch tak 80% lidí co jezdí vesměs devadeesátkou z horní do dolní. Smutné je, že zatímco před dvacetipěti lety jsem dojel do okresního města za dvacet minut, dnes díky provozu a omezením potřebuji se silnějším autem půlhodinu. A teď k fabii.
PROSTOR: Fabia je prostě malé auto. A malá auta jsou dělaná tak, aby akorát tak dostačovala pro 4 lidi a nějaké to zavazadlo. Když vezmeme do ruky metr, tak ve všech bude prostor podobný. Výjimkou bude třeba nový Colt, tam je víc prostoru pro lidi, ale kufr skoro žádný. Auto si je potřeba před koupí vyzkoušet. Každé má totiž jiné tvary polstrování, palubovky a sem tam něco někomu může vadit. Jezdil jsem kdysi i s corsou. Sám jsem v ní měl místa dost. Zato ji ale nanáviděl můj trochu delší kamarád. Když jsem mu včas neposunul sedadlo dozadu, praštil se po usednutí hlavou o horní okraj předního skla. A u fábie kolikrát vadí ta palubovka. Nicméně souhlasím, fabia combi z cenových důvodů u nás mnohdy nahrazuje auta nižší střední třídy, a tak je potřeba ji pořádně proklepnout a zkritizovat. Ale kritizovat malé auto proto že je malé?
MOTOR: U malých aut je nejčastější jedna-dvojka. A to bývá výkonově na hraně a volbu motoru je dobré zvážit. 1.2 u škody má kraťounkou převodovku takže dynamika ve městě a na okreskách bude dobrá, na delší cesty po dálnici a nad 100 km/h všeobecně to asi nebude to pravé ořechové. Jiné jedna-dvojky si zase co do rychlosti nezadají se silnějšími auty, nicméně zrychlení z nižších rychlostí hlavně na čtverku a pětku bude horší a musí se častěji podřazovat. Měl jsem až dodnes zato, že do malých aut nebo fabie je 1.4 dobrá volba.
Sám mám auto s 1.4 i když jiné značky. Je fakt, že do kopce který je tak velký že už bývá označen sklonem pojedu odhadem na trojku či čtverku 80 - 90 a v případě potřeby auto už příliš zrychlovat nebude. Na druhé straně, málokdy někomu zavazím. Když už mne někdo předjede, bývá to tak auto s obsahem nad 2 litry. A když dojedu prázdný náklaďák který jede padesátkou? Stačí podřadit na 2 a zrychlení je slušné. Nejsem žádný závodník ale při takovém předjíždění kolikrát nechtěně přeskočím i silnější auto, jehož řidič se zřejmě rozhodl předjíždět na trojku. Toto stokoňová fabia neumí? I když je fakt, že už jsem slyšel od více lidí, že těch 100 koní tam prostě nevidí.

22.01.2008 | 18:17:04 | fabian Reagovat

Je v tom problém. Nevidím důvod, abych dotoval "vydřiducha nahoře". Pokud by mi byl ochoten zaplati PHM a amortizaci (což pochopitelně není, když nakoupil tyto krámy na nemravný peníz), tak to problém není.

22.01.2008 | 13:30:31 | Radek Reagovat

Všechny služebáky

Mám pro vás řešení.Vraťte klíče od služebního vozu a jezděte soukromým.Nebo je to problém????A máte po starostech.

22.01.2008 | 13:28:19 |  Reagovat

to sparrow 1 : nenapísal som, že to auto nesedí, ale že poskakuje na nerovnostiach pri vyššej rýchlosti. Na kvalitnej ceste je celkom fajn. Ale ruku na srdce. Koľko tých ciest s kvalitným povrchom sa u vás, alebo u nás nachádza?
to Tom : že sme dostali služobné Fabie, sme v práci najprv brali ako pozitívum. Až po čase sme zistili, že to je vlastne pomsta z dôvodov, ktoré som napísal nižšie a ktoré vymenoval aj autor v recenzii. Jednoducho sa s nimi stotožňujem. Zlatý volant je pekná vec, ale asi v tom nesedeli dlhšie ako pol hodinu, keď tomu to ocenenie dali. Čo sa týka podvozka, tak to isté, čo pár riadkov hore. Okrem toho, frantík nemá tak nervózne správanie na zlom povrchu. Už len preto, že je mäkší. A to, že je malé, mi nevadí zvonku, a zvnútra. Rozmerovo identické autá poskytujú posádke viac miesta. Momentálne mám služobného Golfa a už teraz ma oblieva studený pot, keď si predstavím, že pôjde do servisu a budem sa musieť voziť na Fabii.

22.01.2008 | 13:04:51 | Petrík Reagovat

To Roman

Služební BMW nezávidím, k tomu nemám důvod. Spíše je to o tom, že se Fábie vynáší do nebes a přitom je to krám. Malé, nepohodlné, nenažrané. Na druhou stranu vozidlo jezdí zadarmo. Ovšem bych raději jezdil svým a nechal si za to platit těch cca 5kč za km, nebo kolik to teď dělá. Jako vozidlo na nákupy nebo dojíždění 10km do práce proč ne? K tomu bohatě postačuje. Ovšem na dálkové (nad 100km) přesuny je to krajně nevyhovující vozidlo. Ale je mi jasné, že zaměstnavatelé chtějí ušetřit, o tom žádná.

22.01.2008 | 13:04:42 | Radek Reagovat

To Radek:

Celou dobu co jsem začal navštěvovat tento server a narazil jsem na příspěvky od "přezdívky" Radek musím konstatovat,že tak vztahovačného a narcisoidního přispěvovatele by tady člověk hledal asi marně. Človeče ty musíš mít asi hodně velký komplex,že jsi nafasoval tak "strašně tragické" auto. A přitom on kamarád z hospody má jistě něco taky služebního a lepšího co....Jeden můj kolega z práce těmto zakomplexovaným lidem, kteří jsou tak nešťastní ze svého služebního vozu vždycky říká "lépe prcej svou šéfovou ( nebo šéfa :) ) a ono to lepší auto časem určitě příjede !....Ani jednou jsem se milý Radku o Tebe neotřel, vše bylo směrováno obecně nebo přímo na motor či vozidlo, budeš-li toho schopen, pokus se o to taky a jen díky tomu,že nejezdíš ve služebním BMW nemusíš tady každého poučovat a urážet...s díky Roman

22.01.2008 | 09:05:31 | Roman Reagovat

To sparrow1

To máš těžký, když je někdo natvrdlej. Byl jsem tak bláhový a myslel, že to Romanovi dojde, že vozidlo je služební, neřkuli, že je to v recenzi napsáno. Čili, motor jsem nevybíral, o celém autě nemluvě. Samozřejmě bych bral, když už žebráčka Fábku, tak 1.9 TDi, ale bohužel... . To, že 74Kw jezdí na N98 vím, ale leji tam N95, leč musím, to už jsem taky psal. Co se týká porna, tak jsem si hned vzpoměl na přísloví "podle sebe soudím tebe".

22.01.2008 | 07:47:50 | Radek Reagovat

On to Radek ví a taky kritizuje tu verzi 74Kw.k tomu benzínu ono když máš v práci nařízenou 95 co můžeš dělat.Jinak jezdím 59Kw verzí a uživatelsky je rozhodně příjemnější.

21.01.2008 | 21:50:31 | sparrow1 Reagovat

Co takhle kupovat motor dle referencí a ne dle Kw z TP?

Při výběru motoru jsem přečetl desítky recenzí a postřehů uživatelů a provozovatelů Fabii s benzín.motory a k prodejci jsem šel rovnou s popsaným papírem co v autě chci nebo nechci...Motor 1.4 16V 59Kw je první benzín za který se Fabie I generace nemusí stydět , jede slušně od nizkých otáček a toč,moment má ještě vyšší než "proklínaná" 74Kw verze,která je taky částečně "degradována" požadovaným Naturalem 98 .Vetšina tam leje 95 - ono to tam není jen tak pro nic za nic...chce si to ale občas na netu prostudovat i něco jiného než porno :) O příjemnější křivce toč.momentu (u 59Kw verze) se už ani nebudu zmiňovat...Se 74Kw verzí bys mi ujel na dálnici,po okreskách při jízdě do 100km je 59Kw živější ,má 132Nm při 3800ot a to jsou ty cca nejlepší otáčky pro živou jízdu...

21.01.2008 | 21:42:41 | Roman Reagovat

Abych nezapoměl. Co se týká velikosti, tak opravdu je to auto na nic. Málo místa všude. Vpředu vadí imbecilní středový panel, dozadu se vleze jedině kojenec v autosedačce. Jinak momentálně najeto na voze 53.000km - nedostatky: v chladných dnech motor prdí na 3 válce (po rozjezdu se milostivě 4 přidá), cosi "chrastí" v palubovce, že by začátek verze LEGOFABIA? Dále problémy s řazením zpátečky a občas jedničky. Nejsou to poruchy, co vozidlo odstaví, ale obtěžují. průměrná spotřeba po 53.000km je 8,4L, přičemž je vozidlo provozováno z 60% na dálnici, 25% okresky a zbytek město. Palivo N95 (nařízeno).

21.01.2008 | 20:35:12 | Radek Reagovat

To Vysočina

Co by jsi chtěl zdůvodnit? Že motor 1.4 16v (74Kw) je nenažranej? Co je divnýho, když tento motor je úplná troska, jak do výkonu, tak do síly? Pokud je pro někoho normální honit motor mezi 4. - 5.000ot, aby se nezabil při předjíždění, tak prosím. Už vidím ty rozhořčené komentáře a rady balíků, co jezdí po okresce z Horní dolní do Dolní horní do roboty a libují si, jak to pěkně frčí tě 80km/h na prázdné silnici. Děkuji, ale ty si nechte. Jinak poskakování po silnici je opravdu nepřijemné až nebezpečné. Zkuste nějakou průměrnou českou klikatou silnici, a budete se divit. A hlavně jeďte dle předpisů, tj. 90km/h a nikoli připosraně 50km/h.

21.01.2008 | 20:26:11 | Radek Reagovat

Ještě opravuji Peugeot.

21.01.2008 | 17:48:15 | Tom Reagovat

Petřík

Prostě jsi nasranej, že jsi v práci dostal Fabii, tak jí tady pomlouváš. Jako služební auto, kdy točíš 300km denně to vážně není ideál, ale v porovnání s konkurencí je ve své třídě nadstandard, takže bych tady o těch negativních výlevech pomlčel. Můžš mít Peugeut 105, Yaris apod.

Petříku, proč by měl výrobce zdůvodńovat, že je auto malé, když ve své třídě je oproti konkurenci naopak velké-viz Zlatý volant ve SRN? Podvozek je ve své třídě nadprůměr, určitě lepší než u frantíků!!!

21.01.2008 | 17:46:29 | Tom Reagovat

Fabia 1.4 16V 59KW je hodně slušné auto

Lidi co to tady plácáte se spotřebou 9l a podobné bludy..nechte si zkontrolovat motor v servisu nebo jezdíte nonstop s cihlou na plynu?? Jezdím v Combi vzdálenosti 70-100km v pracovní dny 20% město, 60% okresky, 20% dálnice svižnou jízdou 80-130km/h a dlouhodobý půměr mám 6,4l s PP a dle lístků od tankování 6,8l...A to se moc nesnažím, jednou jsem to zkusil při výletu s rodinou a cesta do SK Žilina a okolí (hodně kopců=klesání bez plynu samozřejmě)a spotřeba byla 5,8l...A to mám ještě z části syrový nezajetý motor (10500km)...

21.01.2008 | 17:00:47 | Roman Reagovat

To Petrik

Já teda tyhle pocity nemám naopak na danou třídu sedí velice slušně a 1,4 16v je docela povedený motor.Ber to v třídě malých vozú.Ostatně o tom píšu ve své recenzi

21.01.2008 | 16:11:29 | sparrow1 Reagovat

to Vysočina

Neviem, čo by si tam chcel objektívne zdôvodňovať. Myslím, že autor to vystihol celkom presne a zdôvodňovať tam nie je čo. Skôr výrobca by mal zdôvodniť, prečo je to auto drahé, prečo je tam málo miesta, prečo sú s výnimkou TDI ostatné motory katastrofa, prečo auto pri vyššej rýchlosti poletuje na nerovnostiach jak zdutá koza. Sú to skrátka veci, ktoré nemusí autor recenzie zdôvodňovať, pretože ten dôvod nepozná. Ten pozná výrobca. Ostatné je realita, ktorú si "užíva" majiteľ, alebo ten, kto to auto riadi. Nechcem tým však povedať, že takáto stručná recenzia postačuje.

21.01.2008 | 14:55:49 | Petrík Reagovat

Recenze v šesti větách.Defakto nic jsem se nedozvěděl.Všecho prázdné fráze bez objektivního zdůvodnění. Největší tragédie jsi ty sám chlape!!!! Ještě více takových "kvalitních" recenzí na tento ubohý server, ať ho můžeme konečně zrušit.

21.01.2008 | 14:25:27 | Vysočina Reagovat

Já se nechci zastávat fábii sám jí nemusím.Ale ta spotřeba mě zaráží jezdím denně po Praze se 120Kg kolegou a plným kufrem rád to přišlápnu a průměrnou těd v zimě mám 8,1L.Přes 9l jsem se nedostal ani při rychlém tempu na dálnici.Že by ta moje verze 59Kw byla uspornější?

21.01.2008 | 11:11:45 | sparrow Reagovat

Tragédie

Škodu mám rád, ale Fábija je tragédie. Měl jsem ji pučenou na víkend od kamaráda, který potřeboval moje MPVéčko. nevím co to bylo za rok, ale byla to 1.4 16V ta slabší verze. Pod 3 tis. otáček to nejede, bezpečně neco předjet jsem měl strach, sedačky trvrdý, podvozek teda slušný, plasty všude tvrdý jak pertinax. Můj styl jízdy je plynulý, někdy svižný ale nikdy ne brzda-plyn. Nevím jak moc je u Fábie objektivní palubní počítač, ale když jsem po třech dnech zíral na průměr 9,2 musel jsem se smát, v duchu jsem si říkal že s ní neumím jezdit ale při dlouhodobé paměti 9,1 co s ní jezdí kamoš, mě to auto utvrdilo, že je to předražený, rozchlastaný, a co vím i poměrně hodně poruchový krám. Vyznavači Fábií sorry, ale ty 3 dny mě stačili utvrdit....fakt nechápu jak za to ty prachy můžete dát. sorry.

20.12.2007 | 20:41:49 | Pavel Reagovat

pohoda auto

mam ho a som spokojny..na uroven fabie je aj motor dost vykonny..musis ho vytacat do vysokych otacok to je pravda ale inak nechapem co mas proti nemu..a to som jazdieval aj v podla teba "normalnom aute" mercedes E stovka za 7.. porovnat sa to neda ale na fabiu je toto dobry model..vsetka vybava a motor akurat :)

10.12.2007 | 12:33:41 | vedro Reagovat

k predoslemu

Este by som chcel dodat,neporovnavajte prosim fabiu s autami,co su o triedu vyssie.Vo svojej triede patri k lepsiemu priemeru.Samozrejme,ze sa da kupit vacsie a lepsie ojazdene auto za cenu novej fabie,ale to uz je na cloveku,co je prenho priorita.Ci kupit nove mensie auto a mat par rokov pokoj so servisom,alebo vacsie ojazdene,ktore je komfortnejsie,ale uz neni v zaruke a opravy musi hradit sam.A to plati pre kazde nove male auto,nie len pre fabiu.

19.10.2007 | 11:07:10 |  Reagovat

My mame fabiu 1.4 55kw r.v. 2003 a som s nou celkom spokojny.Urcite to nie je velke rodinne auto,ale vo svojej triede poskytuje celkom dobry priestor.Jazdne vlastnosti su tiez dobre a jedine co sa nam pokazilo bolo lozisko na prednom kolese.Takze so spolahlivostou som spokojny.Co sa mi nepaci je dost mala vybava a draha doplnkova,servis tiez nie je najlacnejsi.Spotreba sa dost zvysuje,ked to vytacate,ale da sa v pohode jazdit za 6 litrov.A je pravda,ze po dlhsej ceste je clovek trochu dolamany.Ja si myslim,ze to bude hlavne sedackami,kt by mohli byt lepsie.Novu fabiu by som si kupil jedine s dobrou zlavou,pretoze inak sa da za tie peniaze zohnat ktorekolvek auto jej triedy a velakrat s vacsou vybavou.

19.10.2007 | 10:47:05 |  Reagovat

Pohodlí ?????!!!!!

Nikdy jsem Fábii neměl a mít nebudu. Je to měsíc co jsem absolvoval 1400 km štreku do německa a zpět s firemní 1.2 47kw (blbá náhoda normálně jezdí Honda Civic - byla v servisu) a ještě nyní jsem z toho rozlamaný. Spotřeba téměř 10L (v německu cca 150 km/hod) již nikdy více. Lidi..jestli chcete nové nebo i ojeté auto Fábii určitě ne !! Jediné co musím pochválit, tak jízdní vlastnosti, ale to je opravdu vše.

06.09.2007 | 16:38:52 | Pavel Reagovat

Ano, ostatní si udělají obrázek sami. Ale hlavní jsou FAKTA a kdo co od auta chce. A fakt je, že 250L si toho moc nekoupíš (nové auto). Téměř všechno, co je v tomto krámu za příplatek, je jinde standard.

20.08.2007 | 23:11:22 | Radek Reagovat

Vidím,že slušné vychování není tvoje silná stránka,ale i takový lidé existují,člověk s tím jen musí umět žít.Nepromlouvám k tobě tvým jazykem,ale snad mi rozumíš.To že máš jiný názor na auta mě nenutí nadávat ti.Ostatní si jistě názor udělají sami

20.08.2007 | 23:05:01 | mozilla Reagovat

Zato tady Mozilla, který mezi ukájením na nebo ve Fóbii, si sedl k PC, ti poradí tento velkoprostorový, dynamický, vybavený a hlavně nový vůz. Musíš počkat, než se ozve, má zrovna intimní chvilku se svou partnerkou Fóbií.

20.08.2007 | 22:57:16 | Radek Reagovat

tady odborník tě poradí trojkovýho bavora,10 let stáří,najeto 35 000 km,vlastnili důchodci a jezdili s tím jenom na nákupy,a má to i čidla na přebíhání zajíců a samo to přijímá předpověd počasí

20.08.2007 | 22:29:32 | mozilla Reagovat

Rozhodně si nekupuj Fóbii. Je to 250L spláchnutých do ha.zlu a to doslova. Protože za tyto prachy bude úplně holá. Apropó, nenapsal jsi, jestli spíše nové nebo i jeté.

20.08.2007 | 22:07:21 | Radek Reagovat

vhodné kvalitní auto

souhlasím s komentářem - jaj.. a některými dalšími
škoda je a bylo kvalitní auto, vždy se však najde v jehla v kupce sena...auto, které se nepovede.. nesedí novým nárokům a temperamentu majitele, těžko se v tomto případě sžijete s takovým vozem ..stále něco vadí a trápí.. takový vůz včas musí z domu a jít do něčeho co vyhoví, není snadné si vybrat.. potřebujete prostorný snadno ovladatelný výkonný vůz s malou spotřebou, maximálním zrychlením a výkonem z mnoha erbegy a klimou a tempomatem čili hlídačem rychlosti a dalšími vychytávkami na radary.. potom všechny pomalejší vozy se slabšími motory jsou brak a jejich řidiči ...2 - 3 ..třída......./ doplň vhodné nadávky z předchozích recenzí a koment. věřím, že budou peprné i na tuto mou/ rád bych si dal poradit jaký si koupit auto třeba i ojeté, nyní jezdím Š125, občas si půjčím od dcery Felicii, služebně Fabii combi, Dříve jsem měl v ruce OT 64,Tatra 805,111,148, Praga V3S a S5T, Škoda Octavia/61/Trabant 600D combi, Wartburg. WW-brouk, Žiguli, R19, Favorit.
Skutečně, každé nové-moderní auto se mi zdá dobré, ale jak vybrat to nejlepší, v dané relaci Kč 250 tis.... pomozte dobrými recenzemi a komentáři a nenadávejme si sprostě
děkuji stařík

20.08.2007 | 20:36:08 | dolefralelu Reagovat

Jaj ......

Ze sa nehanbite,,,,, kazde auto je pekne same o sebe a to nehovorim o skode sa uvedomte vy ..... nacom ste zacinali a aj vasi rodicia atd.... a skoda patri aj dodnes medzi kvalitne a uznavane auta a ktory blbecek moze napisat ze sa v zahranici nepredavaju, kamarat bol si uz v Ita? tam ich je plno a aj same predajne v jednom meste je ich ale 3 tak sa uvedomte su to fajnoooooove auta a maju nieco v sebe:)caw

10.08.2007 | 20:58:26 | Milan sr Reagovat

spotřeba se mi nezdá

Já sám mám fabku 4 roky od novoty, taky 1,4 16 v,ale jezdím běžně okolo 6l. Pokud je spotřeba okolo 9l, tak něco není v pořádku. Musím souhlasit, že při delší jízdě z fabky vylezu jak spráskaný pes a pro záda to je hotový očistec.Dílenské zpracování nic moc.Pružnost motoru není nijak oslnivá a motor se hodí spíše do sekačky než do auta. A až s ním někdo najezdí přes 150 000 km, tak uvidí co umí dělat 6 řídících jednotek.Budou se hádat jak staré babky na trhu. no prostě německá spolehlivost BOSH nebo SIEMENS. jinak podvozek je velmi dobrý. Musím se zastavit nad kvalitou servisu, která není nějak valná, a ceny jsou dosti vysoké.

04.08.2007 | 14:21:20 | roman Reagovat

To sparrow1

U nás se kupují jen Škůdky (bohužel). Čili doufám v Ochcávku v ropě.

30.07.2007 | 12:14:13 | Radek Reagovat

To Radek

Já tě fakt nechápu mám 180cm a 80kg denně najedu s Fábii min.150km po Praze a jsem uplně v pohodě a cesta k moři taky dobrá.Měl jsem už spoustu aut né škodovky ale že by teda Fábie byla tak strašně nepohodlná bych neřekl.A motor 1,4 16v 59kw je srovnatelný s ostatními motory 1,4 evropských automobilek žádný zázrak ale ani Shit.A podotýkám nejsem zastánce Fábie a nikdy bych sí jí soukromě nekoupil mám služebku.Ale zase tak strašný auto to není.A nechci ti přát nic zlého ale doufám že tvoje příští služebka bude Logan at si užiješ pořádný auto.

30.07.2007 | 12:07:24 | sparrow1 Reagovat

Jooo? máš ho doma tak to bude asi už muzejní kousek ne?Kup si stejně starou škodu jak je ten tvuj fiat borče a pak srovnávej!!!

26.07.2007 | 16:53:43 |  Reagovat

F I A T- NIKDY je to srac,mam ho doma a nejradeji bych ho rozkopal,jedine S K O D A to je alespon vuz.

26.07.2007 | 16:35:33 | atrapa Reagovat

Já mám taky Márejku a věz že Fiat má podstatně blíže k Ferrari něž nějaká přiblblá Skodovka.Přinejmenším tím že Ferrari vlastní.Jinak jízda Mařenou je daleko větší potěšení a zážitek něž v mrnavé Fobii kde si větší člověk připadá jak sardinka na kozlíku.Zdar

26.07.2007 | 15:11:24 |  Reagovat

Tak včera jsem trošku jezdil - 628km a výsledek? Byl jsem zpráskaný, jako pes. Bolest obou kolen, zadku, o zádech nemluvě. Pro člověka nad 170cm a cca 70kg je tohle auto opravdu nepužitelné na trasy nad 200km. Při svých 185cm a téměř metráku není možné seštelovat sedadlo řidiče tak, abych nevylízal, jako invalida. Opravdu děs a hrůza toto auto. Doufám, že dostanu brzy jiné.

26.07.2007 | 12:37:39 | Radek Reagovat

Marea 2.0 20v....kdepak je jí konec. Nikdy jsem nepsal, že je to Ferrari, psal jsem, že mám POCIT, že je to Ferrari po přesednutí z nákupní tašky. Fiat není špatný auto, ale je pravda, že jsou to vozy náročnější na údržbu. Ovšem ceny jsou nízké, takže poměr cena/užitná hodnota je velmi dobrý. Jojo škůdkaři, fakta jsou ta, že se Fábka prodává jen z důvodu, že je to Škoda. Na zahraničních trzích (mimo SR) je to až x - té auto do rodiny.

23.07.2007 | 16:21:16 | Radek Reagovat

Pozor, pozor! Výzva pro telata. Kupujte škodovky, protože jsou nejlepší, nejspolehlivější, nejprostornější, nejdokonalejší a nic nežerou. Servis stojí 20 korun na hodinu a nejdrahší suočástka 17,60 Kč. Celý svět z nich šílí a v Německu je čekací doba 5 let. Stejně se o ni lidi perou. Pozor, pozor! Výzva pro telata. Kupujte ten křáp hlavně proto, že je dělanej u nás.

22.07.2007 | 21:17:32 |  Reagovat

recenze

Pořád nechápu lidi, co sem píšou takový sračky. Myslí si, že mají doma Ferrari, ale ve skutečnosti to je Fiat Marea 2.0 20V, chtělo by to takové recenze promazat

22.07.2007 | 20:30:39 | gaza Reagovat

Anonym, Petrik

...pánové, Vy tu haníte Fóbii? Tak to jste zakomlexovaní, zavistiví atd. floutci, jak jsem tu označen já..

22.07.2007 | 20:05:08 | Radek Reagovat

Kľudne ma zabite, ale s týmto sa nedá nesúhlasiť.

22.07.2007 | 20:01:10 | Petrík Reagovat

Je to normální auto, ale pro nenormální lidi. Koupili krám a aby si zachránili krk a nevypadali jak pitomci, tak budou sebe a ostatní přesvědčovat o tom, jak je dobré. Je taky pravda, že žádný dvoumetrový jedinec, se v tomhle výtvoru necítí pohodlně. Pokud to tvrdí tak lže jako když tiskne a zase jenom proto, aby obelhali sebe a ostatní, že oni nejsou idioti, protože si to koupili. Nejhorší je, že oni těm hloupostem už snad sami věří a to je případ pro psychiatra. Hlavně první motory o objemu 1.4 je tragédie pro silné povahy. Svou neochotou, líností a apetitem překonaly snad všechny nejhorší motory, jaké kdy spatřili světlo světa. Také je pravdou, že podvozek drží pěkně, ovšem jenom na kvalitních silnicích. Jinak poskakuje jak postřelená zvěř. A to vše na úkor komfortu. Proto vás žádam, aby jste přestali kydat na autora recenze a raději se zamysleli nad objěktivností svých hloupých poznámek.

22.07.2007 | 19:45:56 |  Reagovat

re:Radek

Chudáčku ty jsi mi nějaký zakomplexovaný.

22.07.2007 | 19:29:40 | Tomas Reagovat

Všem moooc spokojeným

Nikomu neberu, že je on s Fóbií spokojen. O jízdních vlastnostech je zbytečné se bavit s někým, kdo přesedlal ze 105S a podobných vraků. 1.4 16v je nenažranej krám, jak PHM tak oleje do motoru. Ti srandisté, co ví, jak kdo umí či neumí jezdit mě vážně baví svými vodopády fábkokladů. Dvoumetrový chlap ve Fóbii se tu prsí, jaké má pohodlí. Nemá význam se tu dohadovat s chudáčky, kteří nejeli nikdy v normálním autě.

22.07.2007 | 16:27:06 | Radek Reagovat

to nik

Tak t y musíš bejt asi sadomasochista,veřejně se tady přiznat k vlastnictví htp a ještě si dovolit projevit spokojenost,ty to schytáš.Možná se objeví i nějaká nová sociologická studie na téma majitel htp = uslintanej dědek či zakomplexované hovado zavidící všem cokoli má více než 47 kw.Těm obchodákům,co to nafasujou jako služebáka je mi trochu líto,na dálkový přesuny to auto není primárně určený,ale benzín platí někdo jinej,tak bych tomu dal napít,v otáčkách to celkem jede,tak vo co de.Ještě v době,kdy jsem byl zaměstnanec,jsme s kolegou dostali novou felicii 1,3,zatímco ostatní oktávky,tak jsme jí vyhlásili válku a cíleně jí likvidovat.Vydrřela potvora 70 tisíc km s otáčkama v červeném poli,než se zničil motor.Tím chci říci,že služební vůz nelze brát jako stopro recenzi,každej by chtěl služební bmw,soukromý auto nikdo nevytáčí studený a další a další

12.07.2007 | 13:56:45 | mozilla Reagovat

to jsi napsal moc pekne,ten radek asi fakt neumi jezdit,asi nevi ze to na i petku.Ja osobne jezdim s fabii 1.2 a mam spotrebu 5.5 a to jezdim uplne normalne. Mam najeto 41 000 a zatim jezdim jen na garancky,a merim 198 a sedi se me uplne normalne,tak nechapu jak se tam ten clovek nemuze vejit.Asi nesnasi skodovky.

12.07.2007 | 13:07:42 | nik Reagovat

To Radek podle mě neumíš normálně jezdit a řadit.Jezdím se služební 1,4 59Kw zatím mám na ní najeto přes 5tís.A spotřeba po Praze při věčném stání v kolonách je 7.3l a když to jde tak se rozhodně neplazím a při cestě k moři s rodinou 6.3 a to po dálnici kde nejedu pod 140km/h.Ovšem je mě jasný že napíšeš že tolik Fabka ani nejede.Nemám rád Fabie ale tenhle motor rozhodně špatně nejede.Seš spíš zakomplexovanej že nemáš služební BMW ale Fabii tak tě to drtí.

10.07.2007 | 01:01:36 | sparrow1 Reagovat

To Zadek

Řídit umím adekvátně najetým kilometrům - cca 200.000km. Co se týká spotřeby, tak Fábka má k dnešnímu dni najeto 35.000km a spotřeba "klesla" na 8.5L, což je dost bídné. Je ale pravda, že motor držím v otáčkách, protože prostě NEJEDE. Jinak Marea je sice Fiat, ale za 50.000km, co jsem s ní najel, jsem vyměnil jen přední ložiska (u V5 docela jasné) a kotouče s deskama. Takže zase taková kvalitativní bída to není.

25.06.2007 | 08:03:12 | Radek Reagovat

FABIA JE NEJLEPŠÍ

Radku nevím kde jsi nabral průměrnou spotřebu 9 litrů, to asi neumíš řídit a jezdil jsi ve městě padesátkou na jedničku

21.06.2007 | 21:14:42 | Zadek Reagovat

(((:

ja mam 1.4 16v 55kw a jede bez problemu 180. jel jsem s ni chvili i 200,ale to uz sem ji docela tocil. ted mam drobne problemy s cukanim, kdyz se tomu nalozi. zatim nevim, co to je.

21.06.2007 | 18:16:52 | baafx Reagovat

Měl jsem několik zahraničních aut a teď mám Fabii. Neříkám, že je to zázrak, ale záleží co každý z nás od auta očekává a jak ho využívá. Z tohoto pohledu jsem naprosto spokojen. Spotřeba rozumná, spolehlivá a náhradní díly přece jen levnější než na cizí vozy / i když ne o moc /. Jinak maximální rychlost je údaj, který o kvalitě a vlastnostech vozu nic neříká. To si myslí jen ti 18-25ti letí frajeři, kteří ještě nenajeli to co my jsme nacouvali!!

12.06.2007 | 11:34:40 | bebel Reagovat

Kecáš kraviny když jsem u svý 1,6 84Kw sešláp naplno plyn tak teda tah měla slušnej i bez turba a bez problémú na rovině např.Golfu 1,9Tdi ujela tak nevím proč by 1,4 nemohla táhnout nebude to blesk ale ani 120L

15.05.2007 | 16:57:22 | sparrow Reagovat

To Standis

Jseš nějakej úleťák ne? 1.4 16v že má tah? Kde? Může tak maximálně táhnout z baráku. Jooo, a jestli myslíš to mikrozrychlení kolem 4.500 - 5.000 ot, tak se prober. Táhnou auta v dehtu s přelňováním nebo benzíny nad 2.5L... . Projeď se v nějakým.:-))

15.05.2007 | 16:46:17 | Radek Reagovat

Mám Fabii 1.4 16V 74 kw kombi a jsem s ni nadmiru spokojen,spotreba krasna a vse okolo ok.takovy co psali, že se s ní dá jet max 110 km tak nevim s cim jezdili. S timhle autem se da jezdit v poho 160. Kdo koupi 1.2, je to celkem skoda penez protoze nema zadny tah

15.05.2007 | 15:55:12 | Standis Reagovat

Mám 1,4 16V 74kW r.v. 2001, kombi, výbava comfort. Mám najeto 292 tkm a kromě věčně klepajících stabilizátorů řízení s ní nebyl jediný problém. Jezdím převážně krátký štreky (do 20 km) a spotřeba je 6,9 v zimě a 6,5 v létě. Na delší vzdálenosti při dodržování limitů 90km a 130km, mám spotřebu ještě nižší. Od zakoupení jezdím na periodické prohlídky do jednoho servisu a na služby ani ceny si nemůžu stěžovat.

10.04.2007 | 11:42:39 | Mikra Reagovat

City je pěkně hnusný to Jazz je proti němu krasavice

09.04.2007 | 20:30:54 | sparrow1 Reagovat

cocoze

A nemyslíš že za tie prachy čo si dal za Jazzika si mohol radšej kúpiť City, čo je aspoň výzorom troška na dôštojnejšej úrovni?

09.04.2007 | 14:00:11 | mtb Reagovat

koukám, jako blázen

Koukněte zastáncí Fábek na recenze ročníků 2001 nebo 2002, tj. po 5 - 6letech provozu. To je ale nespokojených ksichtíků, co? Pak blekotejte o té božské kvalitě, pohodlí a spolehlivosti....

28.03.2007 | 14:28:06 | Radek Reagovat

skoda penez

Tak kdyz porovnam svyho Jazzika a fabku tak po doplneni vybavy se dostanete s timhle srotem jeste pres. Nehlede na to ze auto(Jazz) je mnohem vetsi. Pri mereni mista je na zadnich sedadlech o 12cm vice mista nez ve stare oktavce, o3cm vice nez v predposledni Astre, proste luxus na male auto. kufr o nejakych 100l vetsi nez fabka,seadcky lehce sklopitelny. Motor ktery neni slyset a pri ceste do Vidne a zpatky cca 500km spoterba 4,4l/100km(pri dojeti natankovani necelych 23l ). Nevim ktery kolik si porad mysli ze SKODA PENEZ je nejaka vyhra???

26.03.2007 | 16:13:00 | cocoze Reagovat

To jajik

Jde o CENOVOU třídu a ojeté BMW za čtvrt mega v pohodě koupiš a technicky je na tom líp, než nová Fóbie. Prostě si to přiznej, že Fábka není nic moc, resp. že jsi v opravdovým autě nikdy nejel a tak vaříš z vody. Ale může být dobrá do města, ovšem nic víc.

20.03.2007 | 11:15:18 |  Reagovat

tak bmv ty anonyme nemuzes srovnavat a fabii,to je uplne jina trida-jestli to nevis,to je jako kdyz srovnavas jabka z hruskama-chapes.To vis ze je to uplne jinaci.Mel sem moznost jet z peugeotem at uz 260 nebo 307.A co se tyce jizdnich vlastnosti,tak fabie je daleko pred nimi.at si rika kazdy co chce,ale ja na svou berusku nedam dopustit.

20.03.2007 | 09:27:19 | jajík Reagovat

fobie nikdy

když jsem loni kupoval auto tak manželka chtěla novou fobii, naštěstí jsem ji ukecal a za stejné peníze jsme pořídili 4 roky starou Hondu CIVIC 1,6 VTEC, bez poruch, velký a jízdní vlastnosti v porovnání s fobiou NO COMENT, kolega má fobku a za rok ji měl 4 měsíce v servisu a není jediný s tak špatnou zkušeností ohledně čehokoliv od škody

27.02.2007 | 12:27:35 | akiro Reagovat

1.4 16V je divna

Mal som moznost jazdilt v rtroch roznych Fabiach 1.4 16V, domam mam 1.4 8-ventil v praci 1.2HTP - vsetko kombi. Okrem toho jazdim na 1.9TDI octavii a kde tu na 2.0 Passate, takze mozem porovnavat.
Samozrejme Fabia je male auto a tak ho treba posudzovat, ale cesta cca 700km cez Nemecko v Passate za 1.5mil Sk a vo Fabii ca 300tis. nie je zase tak velky rozdiel, ako by zodpovedalo takmer 5nasobnej cene a ja osobne Passat ocenim iba v noci, ked mozem ist 180 bez neustaleho spomalovania.
Najma 1.2HTP ma prijemne prekvapila. Je sice dost hlucna, ale subjektivny dojem z vykonu je lepsi ako 1.4. Nie je problem zaradit sa do laveho pruhu na dialnici (zrychlenie z 100km/hod na 130km/hod), nie je poroblem ist ustalene 150km/hod - viac fakt nema zmysel ani na dlhe trate.
Subjektivne najhorsi dojem mam prave z 1.4 16V, zda sa mi slabsi ako 8ventil, ma sklon zhasinat, ani hlucnost nie je vyrazne lepsia. Akurat spotreba je mozno o 0.5l/100km mensia.
Resume: na kratke cesty je 1.2HTP super (na dlhych Vam bude vadit hluk, ale vykonu ma dost), 1.4 16V by som sa radsej vyhol.

26.02.2007 | 17:06:21 | kiko Reagovat

Sestra měla možnost řídit 206 a Fabii celkem současně.Ale 206 se ji o poznání hůře řídila než Fabia.Komfort a jízda se ji zamlouval daleko více ve Fabii.

22.01.2007 | 13:34:14 | Tom Reagovat

laguna

jo spolehlivost neni jeji silnou strankou, ale uz to v Renaultu vedi a tak temer vse opravi v zaruce a bez reci. Navic novejsi model (kupoval bych uplne novou) jsou na tom se spolehlivosti uz o poznani lepe... a mas pravdu, ze me uchvatila vzhledem a pohodlim :-P

18.01.2007 | 17:02:39 | KoVaR Reagovat

Laguna???

No,tak to se do řitě nekopej,že sis nekoupil Lagunu.To je totiž největší shit co Renault vyrábí.Sice krásná,pohodlná,skvěle vybavená,ale hrubě nespolehlivá.Ale Nissan Primera,to je jiné kafe....

18.01.2007 | 15:29:22 | Jouda Reagovat

taky sem ji mel

Taky sem mel tuhle fabku se stejnym motorem a v Combi... Spotreba byla kdyz jsem ji hodne honil okolo 9l/100km a normal okolo 8l/100km (vsechno na trasy min 130km) Pohodli zadne, vykon na 1,4 by jeste sel, ale musi se to tocit do nebeskych otacek. Po prideleni 1,9TDi to bylo jiny kafe. Super motor a tahne skvele. To jedine bych do Fobie doporucil. Ale ve srovnani s konkurenci bych Fobii nedoporucil nikomu. Jak tu nekdo pise, at si veme treba v te dobe Clio,206 apod. Ty auta jsou kolikrat jeste mensi a cestovani v nich je daleko pohodlnejsi a zakladni vybava vetsi. Mozna budou poruchovejsi, ale France car trpi na elektroniku a vetsinou to jsou jen blbosti, ktere sice potrapi, ale nestoji majlant... Fabie je jen pro Ty zaryty cechacky, ktery veri Skodovce a myslim si, jaky udelali super kauf, za maly prachy... Ted jezdim s Octavii II 1,9TDI uz mam na ni najeto 45tis km a to je uz o necem jinem, ale taky za jine prachy! Opet ve srovanani s Lagunou za stejne penize, bych se kopnul do rite, ze jsem koupil Octavii.

18.01.2007 | 07:54:31 | KoVaR Reagovat

Každej, co tu zkritizuje Fabku, tak zavidí.... ...četl jsem to dlouze, ale nikdo z těch, co obviňují druhé ze závisti, nenapsal, co by měl na této popelnici zavidět.... ...., že by to nový klenot za čtvrt mega s 1.2 V3? No to snad ne. Jestli to náhodou nebude naopak, že se sami kopou do řiti, co si to koupili za pekáč.

18.01.2007 | 07:11:10 | Pete Reagovat

Fabia není rodinný auto nikde, jen u nás, na Slovensku apod. No, o našetření 250.000kč...., to dnes pro normálního člověka není až tak velký problém, ale rodinný auto je třeba Octavia, ale to jsme na 500.000kč a více. A to už je pro normálního člověka mimo mísu (leasing je věc každýho). Proto slušná ojetina za 250.000 je rozhodně, i z praktického využití, lepší alternativa.

17.01.2007 | 21:10:56 |  Reagovat

re: "Q"

tak já nevím jak ty ale myslím že v hodně případech to není o autě ale rukách:) říkají to nejlepší z nejlepších řidičů...když sem něco předjížděl bylo to v klidu ale máš pravdu že jsou kokoti kteří předjíždějí na horizontu a na plné a to ti nepomůže ani Diablo...:))zabiješ se stejně jako ve Fabii...a v lepším případě se potkáš s kamionem a tomu se nic nestane horší když proti takovému debilovi který předjíždí jede rodinka v osobaku.Tady tyhle debaty jsou absolutně bez ducha a o ničem,někteří asi závidí jak už tady bylo řečeno že si holt někdo našetří na nové auto a ti co kritizují so vozí prdel v trabantu.Hoši sbohem

17.01.2007 | 20:31:18 |  Reagovat

...vylízanec je ten, kdo si koupí Honem To Prodej (HTP) a vozí v tomhle chudáku rodinu. Sebevražda je i předjíždění přetížené Avie supící 20km/h do kopce, protože tento mrzáček NEMÁ PARAMETRY, aby se dalo mluvit o bezpečnosti při předjíždění. Prosím, do města na nákupy je to jistě zcela vyhovující, ale na okresce mu dochází dech a brzdou provozu, pokud se nejede zrovinka z kopce. I litrový Swift je daleko dynamičtější...

16.01.2007 | 18:15:44 | Q Reagovat

re:srovnání

do vylízanců nadávej sám sobě:)
pravda je že motor HTP je slabší,ale já o body nechci přijít...stačí to,najezdil sem v ní 20tkm. a vše ok,prům spotřeba léto 4,9l zima6l,pojistka je za 3200kč,kdo má velký příjem nebo krade,at si klidně koupí auto lepší ale co v práci děláme na takové kokoty jak ste vy,jsme s tímto lidovým přepravívátkem spokojeni.čus!

16.01.2007 | 15:03:05 |  Reagovat

To je srovnání.....

Tohle srovnání podle prodeje nesvědčí absolutně o ničem.Jedině o tom ,že v Čechách stále existuje spousta vylízanců.Adekvátní automobil Japonci nedělají :-)....Možná před 20 lety.

10.01.2007 | 15:57:21 | jerry Reagovat

Cpát sem nějakou tabulku prodeje je blbost. Je to prostě o tom, že 90% lidí, co si tuto plečku koupí si myslíˇ"Škodovka=levné díly". To, jak tragicky vypadá exteriér, natož interier až tak nehledí. Možná tabulka, kde by byla definovana fukčnost a pohodlí vozidla by byla objektivnější. Prostě je to nehorázně předražený šunt, jehož reálná prodejní cena by měla být kolem 150.000kč za základní model. Kdyby lidi nebyli blbý a tento pekáč nekupovali nebo alespoň vyzkoušeli třebas adekvátní japonský auto, tak by na věc měli jiný názor. Jinak jak se tu píše, že se výborně prodává v zahraničí (na západ od nás), tak to bude asi tím, že je to až 2 nebo 3 auto do rodiny, tj na nákup nebo na pivo.

04.01.2007 | 11:58:43 | Q Reagovat

Takže podle Světa motorů nevím nakolik kdo věříte a je mi to celkem jedno.Takže:Je to od1 do 11 2006
Škoda Fabia 34680ks
Suzuki Swift tak to ani v tabulce není(ale je to pěkné auto a zy ty peníze určitě super)
Toyota Yaris 2275ks
No a Nissan ten v tabulce 25 nejvíce prodaných aut není ani jeden.

03.01.2007 | 20:12:15 | PQ24 Reagovat

Taky jsem ji měl

Měl jsem rok služební Combi 16V s 55 kW a motor byl jedna hrůza.Ihned po rozjezdu chtěl zdechnout a v chladnu po ránu jsem takřka nemohl vyjet do kopečku od garáže. Pouze s min. 3.5OO otáčkami a sousedi si mysleli že jsem zešílel. Spotřeba OK pouze pomalu mimo město. Žádný efekt většího tahu při vyšších otáčkách, jak je u 16V zvykem. Interiér katastrofa. Při používání palubního počítače tam nebyly hodiny. V noci když docházel benzín tak ten signál byl schopen mě tak leknout, že to smrdělo nehodou. Auto stálo 410 tisíc a za ty prachy už se dají sehnat opravdová auta.

25.12.2006 | 18:30:38 | balhy Reagovat

No tak to LOL

1.4 16V myslíš tu 101koňovou fabku, jo? Tak pokud jsi zvyklý na 3.0 motory, tak nevím, proč si kupuješ fabku..ve srovnání s čímkoli to auto sice netáhne od nejnižších otáček (při 1.4 snad jasné), ale výkon má krásný...párkrát jsem ti zkusi a když s ní jedeš kolem 4-5000, tak na 3 jede 140km/h...je jak motorka

18.12.2006 | 11:54:31 |  Reagovat

Fabia ??

Máme několik Fabií jako služební a je to pořád něco,u každé bez výjimky.
Nevím,jak si někdo může koupit Škodu Fabia,když za stejný,nebo většinou ještě za menší peníze může mít např. Toyotu Yaris,Suzuki Swift,nebo Nissan Micra,což jsou auta na úplně jiné úrovni jak spolehlivostí,designem,tal i kvalitou zpracování.Navíc nemusí řešit problémy se servisem,protože tahle auta do servisu nejezdí.Navíc záruka je např. u Toyoty 5 let,což si Škoda nemůže dovolit,protože by přišla za chvilku na buben,stejně jako ostatní evropské automobilky.

13.12.2006 | 12:18:54 | Jerry Reagovat

Šlo mi o srovnání spotřeby. Když 1.4 má na identické trase vyšší spotřebu než 2.0, tak mi to přijde podivuhodné, i když je jednoznačně výhoda síly motoru na straně dvoulitru. I tak je dost rozdíl jet za 7litrů nebo za 9litrů v případě Fóbie. Je to dáno tím, že mixéry se musí točit a i tak o bezpečné jízdě, především při předjíždění se nedá mluvit. O možnosti plynule se zařadit do levého pruhu na dálnici bez podřazení je zbytečné se vyjadřovat.

03.10.2006 | 07:55:17 |  Reagovat

Boooze vzdyt jsou DALEKO HORSI auta nez Fabie. Sice asi vsichni vime, ze ma sve mouchy a to je snad nad slunce jasny, ze 2,0 sviha lip, takze tohle me spis rozesmalo. Jinak s cenama dilu a "odbornosti" servisu u Skody je to smutne

25.09.2006 | 11:31:43 | diego Reagovat

Fóbie je opravdu hrozný šunt a snílky, co s ní jezdí za 4,5 l fakt lituju.

19.09.2006 | 20:37:38 | pepe Reagovat

Spíš tu někdo machruje s podělanou zdechlou, miniaturní Fóbií. Ale je to věc názoru a nikomu ho neberu. Že by ve Fóbii nic nevrzalo to je též k smíchu.

17.09.2006 | 17:19:13 | Radek Reagovat

haha

Machrujete tady s nějakým poděl poruchovým Fiatem!!!!!Poruchovost je tak 30x větší než u škodovky,jizdní vlastnosti mizerné a na českých silnicích se podvozek rozpadne tak po 80tis. km.Jasně že italové mají svižnější motory,ale zbytek auta je pěkný šmejd,pač všechno klepe,rachotí a ty plasty jsou příšerné!!!!!Spotřeba u moji Fabie 1.416V na dálnici 4,5 - 4,9 litrů......
FIAT
ŠKODA

17.09.2006 | 14:35:44 |  Reagovat


Já mám už 2.Fabku a slouží perfektně ročně najedu cca 70000 km

14.09.2006 | 14:38:03 | amate Reagovat

Ano to je pravda, to je můj "ferenc" Je to 1255kg

12.09.2006 | 19:41:08 | Radek Reagovat

pro autora recenze

S recenzí Fabie souhlasim, ale Fiat Marea opravdu nemá pohotovostní hmotnost 1830kg. Těch 1830kg je totiž celková hmotnost.

12.09.2006 | 16:33:01 | dobytek Reagovat

Pohotovostní hmotnost Škoda Fabia combi - 1100kg
Pohotovostní hmotnost Fiat Marea sedan - 1830kg
Myslím, že 730kg je celkem dost.

11.09.2006 | 18:56:53 | Radek Reagovat

To Anonym

Jezdit na delší štreky při dodržení limitu za 8l je v pohodě? Ještě že jsem koupil BMW 318i e36 a né nějaký šunt jménem Fábie, jako chtěla manželka!
Dojíždím denně 16 km tam 16 zpět do práce při průměrné spotřebě 7,5l limit nedodržuji-nejde to. :-)
Na delší cesty ve třech lidech a s klimatikou za 6,5l
Jezdit za 9, nebo 10l? to bych asi brzo přišel o papíry, nebo skončil na krchově. :-)

11.09.2006 | 12:23:57 | luky Reagovat

Já si myslím, že ve váze Fabie a Marei velký rozdíl nebude, protože Fabie je celkem dost těžká a je jasné, že když přesednete do auta, které má o 34kW víc, tak to půjde sakra znát. Jde tady o to, že někteří lidé Fabii srovnávají s auty, která jsou o třídu nebo ještě víše .

11.09.2006 | 11:30:14 | Falco Reagovat

Fabia

Já nevím,

11.09.2006 | 10:32:27 |  Reagovat

Není to závist a ani nic podobnýho, protože není na tohle voze, co závidět. A kupuje se jen proto, že je to Škodovka a 80% národa si myslí, že je servis levný. Vlastní auto mám Mareu dvoulitr - 108kw/147koní. Fóbie má jen 100 koní, ale váží "polovinu". Ale když přesedlám, tak to moje není Fiat, ale Ferrari. A spotřeba je u toho dvoulitru nižší a to je co říct. Takže kdo tady blekotá o hrozný síle, výkonu, kvalitě a jiný tlachy, tak opravdu neseděl v ničem lepším, než je ta Fóbie.

11.09.2006 | 08:09:49 | Radek Reagovat

Tak tato "recenze" je nejspíš jen závist

10.09.2006 | 21:24:48 | Falco Reagovat

Nebudeš v životě spokojený s žádným

09.09.2006 | 16:07:05 |  Reagovat

ANO

A češi ji kupovat budou a budou a budou a budou.

09.09.2006 | 14:30:30 |  Reagovat

Konečně to někdo ohodnotil, jak se patří Bravo, bravo - není co dodat

09.09.2006 | 12:46:56 | Zdenda Reagovat

Konečně objektivní recenze ŠROTU jménem fobie. Tleskám!!!

08.09.2006 | 19:50:50 | Petr Čarojasný Reagovat