Recenze Škoda Fabia Fabia 1.2-40kw
“Ujde.”

Autor recenze: Romi (27 let),
Ústecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2004 Typ motoru:1198 Stav km při koupi:78 176 km Stav km nyní:119 456 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 3 roky Průměrná spotřeba: 7 l/100 km Vloženo: 20. 6. 2009

Hodnocení inzerátu: 3 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.6

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Renault

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Ahoj před 2 lety jsem koupil v Teplicích za městem Fábii 1.2-40kw, zpočátku bylo všechno v pohodě a asi po půl roce se mi na budíku rozsvítilo čidlo motoru ukazující na spalování. Jel jsem tedy zpět do bazaru zeptat se co to je. Tam mi celkem rychle vysvětlili, že to je žhavící fajfka. Koupil sem fajfku a nechal vyměnit. Za nedlouho jedem na dovolenou a zpátky to samé jdu tedy u nás do servisu škoda a tam mi řekli, že to bude stát 33000
na motoru je prý hotovo. Stačí prý jet chvíli s vadnou fajfkou a je motor v háji. Tak to jdu nechat někým prohlédnout, nezdá se mi to.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Moje vlastní zkušenost s tímto vozem je taková, že auto se nemá kupovat v bazaru, jsou to podvodníci a stahují kilometry, už by měl na to vyjít zákon, kde by byli státem zapečetěny tachometry. Bazarů ubude a naštvaných lidí taky.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 3


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia

Vložit komentář

MAV

Stejně tak nechci auto, co má pod kapotou 40 kW, a ve městě žere 8 litrů. A na dálnici 10, když točí 6000 ve 160km/h. Tak takové opravdu ne. To už raději ten dvoulitr. Nebo opačný extrém - malého japončíka.

04.08.2009 | 06:47:28 |  Reagovat

HTP

Tak vás tady zdravím.
Dívám se, že je tady spousta lidí s dvoulitrama a popř. a šestnáctistovkama, co mají potřebu léčit si nějakej svůj problém na Fabii HTP.
Není to sice žádnej trhač asfaltu, ale věřte tomu, že pokud ji nenarvete po strop, tak nějaký předjíždění kamionu není žádnej velkej problém (a to ani v hustém provozu kolem Brna)
Spíš mě vytočí, když předjíždím va 140 (povolených je 130) a zezadu na mě může blikat nějakej magor z bavorákem, nebo něčím podobným, kterej o bezpečný vzdálenosti v životě neslyšel. Co bz asi dělal, kdybych mu lehce problikl brzdama. Myslím, že by nevěděl kam. Ale to jsem odbočil.

Chtěl jsem jenom říct, že každej nepotřebuje auto,co má pod kapotou150 koní a ve městě žere 20 litrů.

04.08.2009 | 00:48:27 | Mav Reagovat

Pred Nitrou na dialnici som si to raz valil160-viac som sa neodvážil,tuším nejak okolo 5500-6000 ot.
Spotrebu som neriešil,keď sa raz firma rozhodla prevádzkovať aj takéto autá (a to mali niektorí aj na plyn)tak čo už.Okrem prvých dvoch prehliadok,výmeny pneu leto-zima,doliatie vody do ostrekovača som nerobil nič.Auto som odovzdal-malo 26000km.

29.07.2009 | 11:24:16 | rado Reagovat

to rado

Ty vole, ty jsi predebehl Hummer ? To jsi teda zavodnik ! A vis o tom, ze nektere Hummery maji rychlost omezenou na 134 kmh ? Kdyby tam nemel omezovac, tak te sfoukne a ani si toho nevsimne.A co se tyce predbihani kamionu, tak to jsi si musel najit minimalne pul kilometrovej rovnej usek s minimalnim provozem.Ja jsem HTP ridil, a popravde, muj byvalej Golf II s jedna sestkou hladkym dieslem, byl zivejsi.Ovsem sezral asi 60 % z toho co HTP.

29.07.2009 | 10:02:35 | jamieson Reagovat

rado

Mě onehdá na dálnici, když jsem si ploužil svejch 120 předjel s haťapkou maník (věkem bych ho odhadnul něco po padesátce ), takovej krásnej blaženej úsměv na tváři měl, prostě veliká radost a spokojenost nad svým htp. Já počkal, šlápl na plyn, předjel a novopečenej dědula začal závodit. Do 170 stíhal pak chudák odpadl, já ubral zpět na svejch 120 a on mě znova předjel, sic se už tak blaženě neculil, asi pochopil

29.07.2009 | 05:10:55 | kraken Reagovat

to all

Anonym:tie svoje výrazy ako "kašpar" a "troubo" -neviem čo ťa vedie k takýmto nadávkam na moju adresu!Na HTP som jazdiť musel-mal som ju ako služobnú-mimochodom najazdil som na nej 26305km bez nehody a bez traumy z predbiehania kamióna.Predstav si že na dialnici TT-NR som predbiehal hore miernym kopcom aj HUMMER a netrvalo to viac ako pár sekúnd(úspešne).Len tak pre zaujímavosť DS-GA-15min.GA-SA-7min.LV-NR-22min.BA-NZ-1hod 2min s týmto autom.
Ako súkromnú by som ju nechcel-ale som tu a neubudlo zo mňa.Ohľadom zrazu:ja sám som sa zrazu nezúčastnil bolo tam zopár kamošov ktorí mi odporučili pozrieť si to.Tiež si myslím že skúšať niečo s HTP na zraze je prinajmenšom trápne.Ak chcete písať o ale fakt hovnách píšte o ROOMSTER HTP.O tom čo sú zač tí chalani a na čom a ako jazdia mám podobný názor.Mám rád auto-hifi ale to je tak asi všetko(Petrík).Nie som tuner.Nieje mi jedno keď som vonku s mojou malou dcérou a banda kktov preháňa mestom 120 a ohrozuje ludí-ak sú separé mam v péčku.

29.07.2009 | 01:14:23 | rado Reagovat

Kriste pane. To bolo čo za video. Normálne som sa skoro posral. Ale od smiechu. Kopa polo dementných detičiek, čo si dá veľký repráčik do kufra, sem tam hliníkové kolesá a lešenársku trubku miesto výfuku, zagumovať v križovatke (mimoriadne pôsobivé - páčilo sa mi to keď som to skúšal ako 14 ročný) a už sú to "ťažkí" tuneri.
Ten šprint nedokazoval vôbec nič, teda okrem toho, že Fabia s tým svojím "zrýchlením" môže súťažiť len s Fabiou, lebo s autom by šancu nemala. Možno 20 metrov, kým druhý vodič odloží mobil na ktorom písal SMS.

28.07.2009 | 16:35:42 | Petrík Reagovat

RADO

Co nám tady chceš předvádět? Ten chrchlavej hopsavej pokus o rozjezd má být akcelerace? Se někdy svez v blbý C1 od francouzů, kašpare, a uvidíš, co je zrychlení. Ale jestli jsi zvyklý na HTP, tak v C1 se přetížením pobleješ. Troubo. Navíc to video nevypovídá vůbec o ničem kolem techniky. Snad jen o blbosti těch machýrků v kšiltovkách.

28.07.2009 | 11:06:40 |  Reagovat

Banda debilů

zabere veřejnou silnici hromadou vraků, tak to je mazec :-)

28.07.2009 | 10:28:01 | r Reagovat

takový srajdy v tom videu, katastrofa.

28.07.2009 | 09:09:31 |  Reagovat

to rado

No moc jsem se z toho videa nedozvedel.Jsou tam dve Fabky, cervena vyhrala, ale co kdyz je ta stribrna taky HTP a jeji ridic mel jen pomalejsi reakce ? A hadka jestli to HTP nanda Lagune dvoulitru asi nema smysl.Kamarad me jednou svezl v takove Lagune (i kdyz musim priznat, ze byla po chipu na 200PS) a musim uznat, ze zatah byl velice slusnej.A myslim, ze seriovka nejde az o tolik hur, aby ji to nandala nejaka chcipla HTP.Mne osobne by mnohem vice zajimal sprint Fabia HTP vs. vitez Tour de France A.Contador.To by bylo mnohem tesnejsi :-)

28.07.2009 | 07:59:21 | jamieson Reagovat

Krátkej sprint, jako na křižovatce, no když to udělá někomu radost, tak proč ne, ale v 80 či 90 kmh s tím htp, bych teda nechtěl předjíždět kamion ani náhodou!!!!

28.07.2009 | 05:16:02 |  Reagovat

pre krakena

To by si videl jak HTP schová nejaký "rendl"(nazývaj si to ako chceš).Na šprint určite-čo do maximálky a výkonu nehádam sa.Kým ty tam nahádžeš 1-2-3-4-tvoj "rendl" bude lapať po dychu-fabia ti uteče.A dovolím si to napísať aj o 1,2 47kW.Tu je dôkaz.

http://www.youtube.com/watch?v=rm1fhijtPJQ&feature=related

Pre tvoju informáciu pozeraj sa hlavne od 7:43 do 8:00 min.Tá červená je HTP-aby si vedel.

28.07.2009 | 01:32:30 | rado Reagovat

Se stává, někdo je rád, že našel kolouška. Udělals dobře, že sis koupil jiný auto, do tohodle vehiklu bys narval dost peněz. Věř, že je to kec, že při odpálení cívky zničíš motor. Jinak pro chytráky co rejpou do rendlů:: to bych chtěl vidět, jak to hátépé nandá 2litru laguně. Ty jsi asi spad z višně anonyme ne?? Leda tak možná na křižovatce, když ti blikla zelená a ty máš z toho jak tak koukám doživotní trauma!! Rendl umí aspoň dělat pořádný benzíňáky oproti škodovce, jsou úsporný a hlavně jedou!!! Jen dement může napsat, že hranice 200 000,- km je konec a motor je v pedeli. To možná ta vaše slavná hááátéépéé!!! Já jsem rendlovej a jiný auta nechci, prostě jsem spokojen. Tak tu prosím chytří rádci nepište hovadiny na životnost motorů od renaultu, když víte prd!!!! Můj předchozí megíí 1.4 měl nalítáno 280 000,- km. a jezdil jak ďas, sic olej trošku papal, ale jezdil bez problémů.

17.07.2009 | 07:13:31 | kraken Reagovat

Pre Nebe

Neviem či je Fábia "držiak" ale kamarátovi na jeho Fábii "odišiel" stĺpik riadenia a auto sa vydalo "vlastnou cestou". Ešte, že to bolo pri parkovaní a nič sa nestalo. Auto bolo pravidelne servisované u značkového servisu.

17.07.2009 | 07:11:05 | Dušan Mihálik Reagovat

Jo ještě, ta slavná laguna 2,0benin je tak trapná, že jí ujedu já s fabií HTP 47kW s přehledem!! A obdobně je to tak u všeho srovnání..laguna 2,0 benjin má kolikrát podle palubního počítadla spotřebu přes 20litrů/100km, fabie si vezme maximálně 7. Fabie HTP

17.07.2009 | 00:15:33 |  Reagovat

Jinak, i kdyby měla 200tisíc km, tak bude v pohodě..Toto je devastující počet km jen pro renaulty, v další řadě citroeny pegeoty a fiaty..Ne pro koncernová "držadla"

17.07.2009 | 00:06:53 |  Reagovat

nene

Celé je to nesmysl..Nevěřím, že by fabia takhle klekla..Nepíšete o renaultu nebo jiném francouzovi? To bych věřil. U laguny jedničky odejde všechno po 100tis km, u dvojkové možná o chlup později...Kamarád měnil zapalovací cívku na laguně s najetými 66tisíci km..(2-0 8v rok 95tuším) Fabie je držák a takovéto recenze prosím smazat, nebo je aspon prosím neberte vážně, protože tohle nemůže být pravda!Pěním u pochvalných recenzí renaultu, stejně tak u tohoto..Papír snese všechno , že???!!!

16.07.2009 | 23:49:36 | Nene Reagovat

Auto si si prevzal chvíľu si jazdil a po pár km nastal problém? alebo si išiel do servisu a oznámili ti problém.To sú dve rôzne situácie.V každom prípade je to na dlhé lakte.Neverím že tvoj problém sa rieši výmenou bloku.použité súčiastky by dávali do nového bloku-veď to je jaká blbosť!!!Ešte tak GO-motora-nemal si náhodou praknuté tesnenie pod hlavou?

16.07.2009 | 23:19:46 | rado Reagovat

To snad jen u nás

Všem kdo jsem napsali komentář chci vysvětlit jednu věc přijel jsem s tímto vozem nedávno do servisu únik vody svítila voda,olej a motor.Za týden práce v servisu při výjezdu z Teplic do Ustí n/l mám auto rozmontované na dvoře.Rozebrali mi to a při nasazování hlavy zpět mi strhly závity v bloku motoru takže nyní nejezdím vůbec oprava výměna motoru prý místo 117000 má motor 200000 to se prý dělá v bazarech běžně oprva,výměna bloku za nový 35000.Nebo koupit zase starý motor.Už jsem rezignoval jsme jak na ukrajině a koupil sem Chevroleta ze salonu 5 let záruka a nazdar Bazar.

29.06.2009 | 11:34:48 | Romi Reagovat

1.3 a 1.4MPi mají opravdu zapalovací lištu, ale HTP mají tři zapalovací cívky přímo na svíčkách. Kolem roku 2004 byl problém s dodavatelem. No je možné že odejde ještě ta poslední třetí. Jinak to že je motor v háji je nesmysl. ŘJ pozná který válec "nepálí" a přestane do něj vstřikovat palivo(aby toto neshořelo až v katalizátoru).

24.06.2009 | 23:53:22 | Jerry Reagovat

Anonym:

No, nevím, jak u HTP, ale u čtyřválců MPi byla zapalovací lišta přišroubovaná dvěma imbusy :-)

23.06.2009 | 14:48:51 | Itall Reagovat

Anonyme, je to škodovka a myslim, ze to je ten hlavni duvod proc ten kram koupil.Jinak recenze stoji za prd.

23.06.2009 | 13:36:15 | jamieson Reagovat

Já bych řekl

že se jedná o zapalovací cívku. Primární i sekundární cívka je u HTP naražena přímo na svíčku silou několika tun, takže rukou ji nevyndáte. Cívka stojí cca 1200 ve značkovém servise a dá se vytáhnou bez stahováku mírným zapáčením.

23.06.2009 | 12:47:22 |  Reagovat

Co to je žhavicí fajfka? Takový díl jsem na autě zatím nezaznamenal.

23.06.2009 | 12:03:42 | Itall Reagovat

Autor recenze

zrovna v tomto případě moc stočeno mít nemusela, odpovídá to době používání. Ale je to prostě nekvalitní auto. Co víc dodat? Snad jen co tě přimělo ke koupi takového škrpálu?

23.06.2009 | 09:40:22 |  Reagovat

Výborná recenzia, lenže na autobazár v Teplicích.

23.06.2009 | 09:23:42 | peto Reagovat