Rok výroby:2002Typ motoru:1,4 - 50KWStav km při koupi:32 000 kmStav km nyní:45 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:6,9 l/100 kmVloženo:3. 5. 2008
1. Přední brzdy- Kompletní výměna kotoučů a destiček. 2. Přední náprava- Tyč spojovací 6Q0411315J, Rameno spodní d+n, Pružné pouzdro ramena d+n 2x, Drzák stabilizátoru d+n. 3. Spinac brzdových světel. 4. Čidlo teploměru 06A919501A. 5. Ventil vstřikovací 1 válce. 6. Ventil vstřikovací 3 válce. 7. Přestalo fungovat stahování okénka řidiče. 8. Momentálně jezdím s tím, že mi rachotí ložisko na vřetenu převodovky a mám vadnou vzduchovou klapku, takže auto při stání na kolísají otáčky a celé poskakuje.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Atomobil Škoda Fábia sedan jsem koupil v dobré viře a podotýkám, že po známostech od prvního majitele s tím,že přece po 30000 km jde o zrovna zajeté auto. Po čase když jsem se s autem trochu sžil jsem zjistil, že jediná závada, kterou jsem jako lajik zaznamenal, je to, že na každém hrbolu něco praská.
Při servisní prohlidce zjistili, že mám odtržené silenbloky od předních kyvných ramen, sjeté ppřední kotoče, destičky a také ohnutounějakou tyč na přední nápravě, to bylo v roce 2006. V roce 2007 jsem vyměnil čidlo teploty motoru, protože mi automobil při nastartování a rozjezdu na studený motor asi 200m poskakoval přískoky vpřed, mezi tím odešel taky spínač brzdových světel.
Letos jsem již stačil vyměnit dva ventily vstřikování paliva, potom co auto začlo jet dvakrát během dvou měsíců jen na tři válce. A pak přišla další rána autu při stání a při zahřátém motoru velmi kolísají otáčky, proto jsem navštívil neznačkový servis, kde se velmi divili, že mi při výměně ventilů vstřikování automaticky nevyměnili i filtr paliva a jakto, že nepřišli na to, že mám vadnou vzduchovou klapku.
Výměnu klapky mi však nedoporučili, stojí prý 7000,- a uto s touto závadou může jezdit dokud při stání nezhasne motor, ale jedná se prý o běžnou závadu Škodovek s benzínovým motorem stejně i poruchy čidel a další alektroniky.
No nevim chlapi proc se do Petrika navazite ! O autach vite jedno velke h...no, ale nadavky to vam de.Osobne nepreferuji ani spominanou Skodu a uz vubec ne Renault ale kazdy mame nejaky nazor.Ja si taky myslim ze treba Fabie je predrazenej sunt. NO A CO ? Vzdyt za stejne penize se da sehnat mnohem lepsi, i kdyz jezdene auto.Jinak i ja si myslim ze by to melo byt delane pres registraci.Cus.
Pozdravujem všetkých, čo im leziem krkom. Teší ma to. Ale človek si aspoň podľa vašich príspevkov spraví obraz o tom, ako treba brať uctievačov tejto modly.
Mám svoji 15měsíců "starou" Fabia Combi I generace 1.4 16V 59kW najeto 18000km a žádná porucha,hlášení,žárovka...prostě nic. Otec měl 5let F.Sedan 1.2 12V 47kw a taky nula poruch. Jediné chybové hlášení při servisce (známý mi vždy vyjel co píše vag) nebylo,takže taky nic. Určitě jsou vadné kusy to je bez debat,ale rozhodující je jak se majitel k autu "chová"....
Copak, vždyť Petrik má naprostou pravdu. Myslím s tím alibismem Škodovkářů, kteří na svých autech omluví každou závadu ale jinde je pro ně banalitka obrovská závada. Fabie jsou opravdu špatná a velmi poruchová auta. Dostal jsem služební novou 1.4 16V a už do 10 tisíc na tacháči měla několik závad - od klasických žárovek, porucha el. ovládání oken, výměna stabilizátorů, nemožnost dovřít kufr a vytečený jeden tlumič. Navíc se nějak podezřele vytrácí brzdová kapalina, takže nevím co bude dál. No nezlobte se na mě, ale toto bych od žádného nového auta nečekal. Navíc přístup Škoda servisu se mně vůbec nelíbil - když jsem tam byl po třetí a rozčiloval jsem se, bylo mně řečeno, že opravy mám zdarma tak ať se uklidním. Jenže já nemám čas jezdit s tímto vrakem pořád do servisu, to by si měli pánové servismani uvědomit.
Pani, nechcem Vas tu urazat, ale chodte do piče vsetci. Toto je forum o autach a nie o nejakom Petrikovi. Bavme sa prosim o autach. Uz som to na tejto stranke vela krat pisal. Za skore porozumenie vopred dakujem. S pozdravom...
Myslím že jsem docela slušný řidič a o auto se starám a rozhodně ho nehuntuji, kdyby to šlo rád bych zde uveřejnil naskenované servisní protokoly, ale bohužel. Možná bych nemněl věřit zkušenému servisákovi, ale bylo mi řečeno, že všechny závady na mém autě jsou u Škodovky i s tak málo najetými kilometry běžné, že jen naftová 1devítka (Oktávka je docela dobrý držák), ale prý nejhorší je bezínová 1šestka Oktávka. Marián.
S Oltcitom som nejazdil, takže neviem. Jediná skúsenosť bola pred veľa rokmi ako spolujazdec počas 200 kilometrovej cesty a vtedy som bral autá trochu inak. Ale hovorí sa, že Oltcit je auto naveky. Lebo sa ho už jednoducho nezbavíš :-))
S tým škrtaním to nie je také jednoduché. Napr. na Fabiu je tu zatiaľ 242 recenzií, tak si vyber tú najhoršiu a najlepšiu. Ten extrémizmus v mojom ponímaní dokonale vystihuje jeden príspevok k recenzii, ktorý som dnes našiel. Dúfam, že sa autor neurazí, ale skopírujem to : "u škodovek se totiž vady omluví ale u jiných aut vůbec! Znamej škodovák s novou octavií nedojel ani do Chorvatska ale to se prý stane,pak koupil manželce citroen a praskla mu žárovka v blinkru a už to byl klumpr!" Teraz snáď pochopí každý, ako som to myslel.
Taky jsem si kolikrát říkal, že kdybych si koupil místo nového auta v skoro základní výbavě za tu samou cenu auto mírně jeté, plně vybavené s nejsilnějším motorem, udělal bych líp. Ale bojím se abych nedopadl jako autor této recenze (POZOR - uvažuji všeobecně, nikoliv o škodovce). Moje představa (zatím naplněná) je totiž taková že nové auto dnes musí najet bez vážnějších závad alespoň dejme tomu 100tis. km. Pokud se přeci jen vyskytne fatální závada tak to je prostě spíš smůla. Větší rozdíly mezi jednotlivými typy aut by se podle mne měly projevit až dejme tomu ve druhé půlce životnosti auta... A ještě pro Petríka: jestliže mám deset autorecenzí - vyškrtnu na jedné straně tu nejnegativnější a na straně druhé tu nejpozitivnější, a obrázek o typu auta si udělám ze zbývajících osmi - to přeci je spíš opak extremismu, ne?
Toz, takhle se tu "dojebat", kvuli nejake virtualni recenzi, ktera muze a nemusi byt pravda, to je na povazenou?! Panove klidek o nic nejde, nehlede na nektere "provokatery" v prispevcich. Par takovych znam osobne, tyhle lidi proste kdyz nekoho nenaserou, neponizi aspon jednou za den tak nejsou hepy. Virtualne je to podtstne zabavnejsi, nehrozi jedna pres drzku, ze?
Neviem, z akého dôvodu sa do mňa navážaš, ale skutočne som nenapísal, že všetci, čo sem prispievajú sú hlupáci. Len netuším, za akého dôvodu práve hlupákom prekážam. Asi to bude nedostatkom argumentov.
Chlapci vidím, že toľko IQ koľko máte Vy, vykadím každý deň na záchode. Nemáte k autám čo povedať, tak si len vymýšľate, koho by ste urazili. Ak by ste mali skúsenosti s autami aspoň tretinové, v porovnaní so mnou, tak by aj tá debata mala úroveň. Lenže ste to Vy, vďaka ktorím to tu vyzerá tak, ako to vyzerá. Zakázať prístup by sa mal blbečkom, ktorí nevedia napísať nič konkrétne, len to, že to auto je dobré a to na hovno. Ak by sa vyžadovala na tieto stránky registrácia, bol by som prvý za. Aspoň by sa vytriedil ten odpad, ktorý sem púšťate. Poniektorí exkrementi ako Gaza nevedia narážať na nič iné, ako národnosť, ale o autách sme sa od nich nedozvedeli nič, lebo jednoducho nič nevedia. Mimochodom robím na smeny, takže čas mám aj cez deň, aj v noci. A zakomplexovanci typu Romana, ktorý nestrávi, že mu niekto šahá na Škodu to je kapitola sama o sebe. Kľudne sa s ňou ožeň. Skús v Holandsku, tam je možné všetko. Nevidieť, že by zrovna Tvoje príspevky zdvíhali kvalitu týchto stránok, lebo rovnako ako mnohí píšeš k veci málokedy. Iba ak invektívy, to Ti ide. Ak sa niekto pýtal, kto vlastne som, tak 39 ročný chlap, ktorý ak ráta autá, na ktorých najazdil tisíce kilometrov, tak tých áut je okolo 30. A to my dáva na rozdiel od poniektorých teoretikov právo na tieto stránky písať, lebo na rozdiel od Vás, mám čo povedať.
Ja osobne si myslim ze uplne najjednoduchsie a najlepsie bude ak tu nikto s tym zakomplexovanym clovekom ktory sa nazyva Petrik nebude diskutovat lebo to aj tak nema vyznam. Pripadne ak by niekto velmi sikovny zo servera dokazal zablokovat jeho pristup tak by tu zrazu velmi stupla kvalita diskusie :-) Petrik,Radsej si najdi nejaku normalnu pracu aby si nemal cas kazdych 5 minut prispievat do kazdej diskusie o skodovkach a inych autach a znechucoval tu dennodenne ludi ktori sa chcu nieco konkretne a pragmaticke dozvediet,pripadne podelit o osobne skusenosti s niektorou znackou namiesto vymyslenych hluposti ktorymi tu spinis tento server.
Krasne zistenie. A dokonca aj mitsubishi pouziva Diesle od Renaultu. Dokonca Renault pouzival intercoolery vtedy, ked VW este netusil naco to je.... Je dost zabavne porovnavat Micru a Fabiu....
Fabia je urco kvalitnejsi auto nez micra podivejte se na prodejnosti obou aut.a taky servis bude levnejsi.mel jsem zkusenost s nissany, kapitola sama pro sebe(bluebird, cherry)
Pánové, fábie htp. výbava holobyt, nebo micra s klimou za stejný peníz? Kdo sleduje reklamy ví, že za cca.. 230 000,-kč. si může koupit to či ono autíčko, já bych šel do té micry. Konec konců obě autíčka jsou na městský a příměstký provoz, jsou to dva rovnocenní soupeři. U nissánku bych nečekal větší poruchovost jako u hátépéček.
A Ty milý chudáčik ani nevieš, ako sa gay píše, tak nabudúce dávaj lepšé pozor na angličtine a pozdravuj pani učiteľku. Že si gay Ti hovoria doma, alebo kamaráti?
Ty piča česká. Teba je hovno do toho, koľko krát sa vyjadrím. V komentároch prebieha diskusia, či sa Ti to páči, alebo nie. A nabudúce do nadávok nezaťahuj národnosť, lebo potom musím robiť to isté.
Takže v krátkosti ku všetkým starším autám: každé je v takom stave, ako sa o neho ľudia postarali. Reči o nejakej vymlátenej R25 alebo iných autách, nedajte sa vysmiať. Na porovnanie, žena má Citroen AX 1,4TRD, auto je z roku 1989, čo je to hrdza na prahoch alebo podbehách alebo olejová vaňa od oleja, to toto auto nevie, všetko je v dobrom stave, keby neslzila prevodovka, ale ruku na srdce komu neslzí, tak je auto perfektné, auto je dokonca v elektrike, tým myslím centrál a sťahovanie okien od výroby a všetko funguje. čo dokázala vyrobiť Škoda v tomto roku? Auto, ktorému sa po zdvihnutí na hever ohlo šasi tak, že sa nedali ani zavrieť dvere? Alebo max. výbava bola dig. otáčkomer, ktorý vypovedal funkčnosť 0,5 roka po kúpe a popolníky v zadných dverách? Kamarát má Citroen BX 1,9TRI, antikorózna ochrana dokonalá, motor 1,9 benzín používaný aj v P405 vynikajúci, spotreba okolo 8/100km a záťah naozaj dobrý. Auto používa cca 3 roky a je dobré. Taktiež už v tej dobe auto v elektrike a všetko funguje dobre. Škoda proste vďaka VW dobieha to, čo zaspala vo vývoji 30 rokov dozadu. Ale VW si nemôže dovoliť, aby vyrábala kvalitnejšie autá ako vyrába on.
Dajme tomu, že úplne chudobný nie som a k bohatému mám ešte veľmi ďaleko. Tým, že je to bežné, som mal na mysli to, že automatická klíma už nie je výsadou len prémiových limuzín za niekoľko miliónov, ale stáva sa bežnou súčasťou výbavy aj menších a lacnejších áut. Samozrejme za príplatok, ale ako si každý všimol, veci ktoré boli za príplatok kedysi (ABS,ESP, elektrika...) sa už stali sériové v mnohých autách, takže možno príde doba, keď bude aj automatická klíma súčasťou sériového vybavenia. Potom to bude mať veľmi ťažké taký človek, ktorý všetko elektrické z auta vyhadzuje. A automatická klíma je výbava, ktorou sa automobilky v blízkej dobe budú snažiť prilákať zákazníka na svoju stranu, takže je predpoklad, že ju budú dodávať za príplatok, alebo za zanedbateľný príplatok. Vo svojom predošlom aute som mal mechanickú, v terajšom dvojzónovú automatiku. Rovnako ako v služobnom aute, ktoré teraz používam. A je to vážne dobrý vynález, ktorý sa s mechanickou nedá ani porovnať.
No tak to Ťa čaká veľa práce a ťažký život, lebo tieto veci sú v normálnych autách bežné. Iba ak by si sa dal na veterány, tam je to bez starostí. Neviem, aké máš skúsenosti, ale s vecami ktoré opisuješ, som problémy ešte nemal. Ešte že nežiješ v Izraeli. Tam by si sa obesil, lebo klimatizácia je tam povinná výbava a bez nej auto do premávky neschvália.
však el. okna, centrál, automatická klima:o)), airbagy, ABS a ostatní nesmysly jsou jen zdroj neskutečných problémů...A zbytečných!!!Je to výmysl západního debilního světa
Inteligentny prispevok inteligentneho pisatela. Odpojit central, el. okna..... Ved povyhadzuj vsetko cez okno. naco su ti airbagy? ABS? Chod do VW, takych je vas tam dost a este tam nejakych urcite prijmu...
Začnem od konca. Pokiaľ Ti nedocvaklo (asi ako jedinému), že príspevok o 16:03 písal nejaký Tvoj český brat a podpísal sa mojím nickom, tak si mantinel. A ak skresľuješ realitu a pokiaľ sa na to príde, tak to otočíš na zámer, tak ešte okrem toho mantinelu aj s prívlastkom naivný. Chcel by som aspoň jeden, jeden jediný príklad, ako bol vecne a preukázateľne vyvrátení môj názor.
To slovo sáhodlouze jsem tam dal zcela záměrně. Za tu dobu co tento server navštěvuji jsem si nemohl nevšimnout, že pokud se objeví nějaké věcné a prokazatelné vyvrácení tvých názorů, tak toto přejdeš raději beze zmínky a začneš se chytat nepodstatných slovíček. Takže to byl dáreček-návnada pro tebe-jak vidno ptáček se chytil sám. Co se týče líbání řiti-no pro mě za mě, ale jedině pod podmínkou, že vy slováci konečně začnete vyvíjet a vyrábět vlastní automobil vlastní konstrukce a nebudete montovat dohromady to co vám rákosníci přivezou v krabici.
Já jsem měl na dieslovem escortě ele.okna a centrál, cetrál jsem vyrušil ůplně, okna jsem předělal na švihadla.Jsou to věci, které jen komplikují život..Teď mám kupovat pěkného P406 s 2,1TD, jen mě děsí automatická klima, nevíte jak je složité předělat na klasiku manuál bez klímy?Ele. okna vyruším aspoň v předu, centrál taky vyruším, abs a airbagy se dají lehce odpojit(nechci si rozbít hubu), jen ten debilni climatronic..Nevim jak s tempomatem nikdy jsem s nim nejezdil tak uvidim, nevím, jestli se taky kazí
No na 11 ročnom aute ma tie závady ani neprekvapujú, navyše, ak tie elektrické vychytávky boli vlastne len vo svojich začiatkoch vývoja. Na Škode možno vydržia podstatne dlhšie, lebo sa tam začali montovať až podstatne neskôr, v dobe, keď už boli takpovediac vychytané. Ak by ich aj Škoda montovala zhruba v tej istej dobe, asi by neboli o nič spoľahlivejšie. A vysypaný katalyzátor tak hrozná závada nie je. V podstate sa čudujem, že tam ešte po tých rokoch bol. Poznám pár áut, kde ho po nejakých problémoch radšej vybrali, aby nedopadli rovnako.
Bratranca R25 byl z roku myslim 1989, mel ho kol roku 2000 takze ca 11 lete auto, to je jako bych srovnaval dnes s lagunou neb safranem I. generace.Muj favo byl jeste o rok starsi.Zarvany vyfuk rozsypanym bordelem z katalyzatoru na renaultu a nasledna spotreba kolem 20 litru byla fakt lahudka:o))Nebo sam se odemykajici central,..Neni opravdu lepsi tam tyto vymozenosti nemet...Verim ze na skode tyto veci pokud tam jsou vydrzi podstatne dele ale i tak se nekdy kazit zacnou
A ešte by ma zaujímalo, aké "čachry na tomhle webu" si mal na mysli? Ono šikovnejší ľudia si dokážu pozrieť podľa IP adresy, kto tu ako prispieva. Ja sa to možno tiež raz naučím.
Komentár o 16:03 som nepísal ja. Svedčí to o úbohosti vás diskutujúcich, ktorí ste dokonca zašli tak ďaleko, že sa vydávate za niekoho iného. Som presvedčený, že ten komentár pochádza z ČR, už len preto, že ani nie je písaný po slovensky, ale akousi čecho-slovenčinou. A Roman, ak si to myslel vážne, tak Ty si kokot český. Spokojný?
Slovensko je síce malé, ale neuveríš, jednalo sa o viac kusov ako dva. A sú pre mňa aj iné automobilky, ako len Francúzske, takže vôbec netvrdím, že len "frantíci". Dokonca som mal vybrané niečo z Japonska. Len osud chcel, že moje posledné dve autá sú z Francúzska. Prvé ma nesklamalo a druhé, aj keď ho mám len krátko, tiež nie. Ale nesklamali ma ani francúzske autá, na ktorých som jazdil pred viac rokmi. Možno by som ich mal začať úmyselne kaziť, aby som vám prihrial polievočku.
No čeho je moc,toho je příliš ty kokote slovenský,furt tu všechny okřikuješ a moralizuješ a sám jsi hovado jako Radek,to bysme se divili jaký čachry tady na tomhle webu děláte.. Tohle není o autech ale o nanicovatých (některých) Slovácích,kteří si snaží nahonit ego..hlavně,že všichni zdrháte kvůli práci k nám!
A viete čo?Slováci sú najlepšie ľudia na svete a vy ste len posraní čechačci.Fabia je šrot a len ja som nejobjektivnější človek na tomto světe!!Tak mi poľubte riť!
Hodnotiť automobilku podľa bratrancovho R25, počítam asi r.v. 1990 je fakt objektívne. A sťažovať sa na spotrebu šesťvalca z tej doby, to je fakt dobré. Tebe sa na Favorite nič nekazilo, lebo tam nič nebolo. Žiadna riadiaca jednotka, žiadna elektrika, jednoducho nič. A motor ktorý si tam mal, s jeho technickým základom niekde spred roku 1968? Čudujem sa, že tých problémov si mal až desatinu, oproti bratrancovi. Po tých rokoch by som predpokladal, že tam nemôžu byť problémy žiadne.
mali sme v rodine megana, 2003 kupovany novy - a bol to pekny hajzel, pri jazde po dialnici 300km od domu mi neslo zavriet okienko - potesi vsak? volam renault a ze jasne do tyzdna to bude... kokoti jebnuti. vkuse blikali kontrolky, raz to raz toto.. interier hrkal pri prejazde nerovnosti, inac celkom fajn, ja som to auto ale nikdy nemal rad, jazdil vzdy na svojich, potom tatko si kupil novy civic - a verte neverte - megan je oproti tomu troska.. civic sedi na ceste, tlmi nerovnosti, ide ticho, elektrika v najvacsej pohode... drbnuty renault, neoslovil nicim, rozlietany na ceste, pritom ani neni komfortny je to taky paškvil ani to a ni to , niečo medzi niečim... je to pre ludi bez vztahu ku autam.. ktori nemaju jasnu poziadavku na charakter auta
Myslím,že se to dokonce i řešilo na těchto pseudo stránkách.Nissan před Renaultem špičková kvalita a spolehlivost a Nissan po neboli s Renaultem.Kvalita a spolehlivost šla dolů.
Ale áno, jezdil jsem nejaky ten cas s brachancovým Renaultem 25, byl to model V6injection, no hroza děs běs...Zralo to aj travu kolem silnice, vybavene to bylo kdecim, ale co, kdyz toho 3/4 neslo (ABS, digitálni AC, pocitac, vsetko v elektrice i okna vzadu a predni sedacky v koži, vyhrivane..), z emisi ho vyhodili kvuli rozsypanymu katu, auto melo vsechny kotoče, problém ze zadni kola vecne brzdily...No hruza no.Ja mel v tej dobe favorita 135L s karbecem (bez katu, bez elektriky) a mel som desetinu problému co brachanec ten ma ted octavku rok 2000 classica bez vybavy a konecne spokojen, polovicni naklady a spotreba..Vsichni nadavaju na fr.auta.Jediny znamy ktery je celkom spokojný s fr. autem je kamos s peugeotem 305 combi 1,9 v dieslu..Ale to je svetla vyjimka..
A to si kde zobral, že to Nissan takmer položilo? Hádam len v Tvojom halucinogénnom sne. Prečo sa zbytočne snažíš mútiť vodu výmyslami? Tak len konkrétne u nás stúpol v tomto roku predaj Nissanu oproti roku 2007 o viac ako 116 %. Tak to je fakt tesne pred "položením". Ani sa nečudujem, že si sa nepodpísal. Pod to by sa nepodpísal nikto.
Spokojný si, lebo to používaš celý život. Možno ak by si používal aj niečo iné, tak zmeníš názor a zistíš, že sú aj lepšie autá a za lepšie peniaze. Inak ak je výbava podľa Teba prznenie áut, tak potom pardon. Ale mohol si si všimnúť, že takto podľa Teba "prznia" svoje autá všetci výrobcovia. Teda okrem Škody, ale tá má takú cenu, akoby tam tá výbava bola. A Škoda nehrdzavie? Ukázal by som Ti pár Fabií u nás v práci, ktoré ani nie po piatich rokoch začali "kvitnúť" okolo okna piatych dverí. A to neboli po nehode. A keď niekto chváli Renault je podľa Teba neobjektívny. A keď niekto kritizuje Škodu je tiež neobjektívny. Nehnevaj sa na mňa, ale je to trochu postavené na hlavu. Aby boli ľudia ako Ty spokojní, mal som si asi aj ja v recenzii po piatich rokoch nejaké závady asi povymýšľať. A skutočne sa tu nikto "nezlobí", keď niekto chváli Škodu. Ono celkovo, tu má niečo od toho, aby ma hnevalo dosť ďaleko. Skôr mi vadí, ako tu prispievatelia pri negatívnej recenzii na Škodu hľadajú "objektívne" príčiny, prečo je to auto v takom stave, ale pri iných autách už sa tým hľadaním objektívnych príčin neunavujú a len kydajú hnoj na automobilku. Pozrite si tie vaše príspevky, vážení. Každá recenzia na Škodu, kde mal majiteľ závadu, alebo nebol s autom spokojný je podľa vás vymyslená. To už ale naozaj o niečom svedčí.
Ja nechapu proc se nekdo tak zlobi, kdyz nekdo chvali skodu, sak tyto auta jsou velmi dobré, já ich pouzivam cely zivot a jsem spokojen.Ted mam fabiu sice junior(ale silnejsi 1,2 MPi), ale i tak pohoda, hlavne beru dopravu z bodu a do bodu b, a zadnou zbytecnou vybavu kterou przni svoje auta francouzské automobilky nechci.Pristi auto bude octavia 1,6 LX.V jednoduchosti je krasa.Francouzka auta jsou vsechna smejdy, oproti skode, fiaty taky.Vyhoda skody je ze nerezne, nekazi se, ma vybornew jizdni vlastnosti a laciný servis.Staci precist nektere recenze napr na renaulty a jsme doma, ti co to tam chvali jsou neobjektivni jako napr. petrik:o))tito lidi ale nikdy pravdu neuznaji
Pod pojmom "sáhodlouze" si človek predstaví niečo dlhé a obsiahle, nie komentár na dva riadky. Ale aspoň z toho má človek predstavu, že prekrúcanie reality Ti nie je cudzie a objektivita z Teba len tak srší. Ani si nedokázal objektívne opísať dĺžku môjho príspevku. Mimochodom, u vás sa nehovorí niečo podobné o mužoch v obrovských autách? A orodovať u správcu za zrušenie komentárov nemusíš. Mám pre Teba jednoduché riešenie. Nečítaj komentáre.
Keď už píšeš o zdieľaní komponentov a technológií, tak je to trochu mimo. To čo si opisoval sa môže diať, keď sa spoja dve rovnocenné a vyspelé automobilky. Keď VW preberal Škodu, tak tá mu skutočne neodovzdala svoje komponenty a technológie. Pretože ak by sa tak stalo, VW by bol už pár rokov po krachu. Stalo sa to totiž presne naopak. Nešlo o zdieľanie, ale o odovzdanie jednej krachujúcej automobilke, ktorá bola natoľko v sračkách, že jej vrchol techniky, výrobné procesy, spracovanie a technológie boli 15 rokov za ostatným svetom.
Když to tak pozoruju, tak si říkám, že asi začnu orodovat u správců tohoto serveru za úplné zrušení komentářů k recenzím. Mám pocit že rozhodně neplní svůj účel a stávají se pouze a jedině místem urážek. A to ještě tento server chce trapně nabízet samolepky. Než bych si dal na auto nálepku dělající reklamu této "žumpě internetu" to si raději rozpatlám na přední haupnu hovno!!! A jinak k petríkovi-to že se strašně nudí a celé dny má na práci tak akorát umravnostňovat majitele jakékoliv škodovky-víme všichni. Co se týče jeho objektivity-podívejte se na jeho komentář recenzi Hummera, kde se sáhodlouze rozepisuje o délce přirození a léčení komplexu. Opravdu bez vyjímky a zcela objektivní človíček to je. Ale jako vždy-potrefená husa nejvíc kejhá.
Možno by tie prášky pomohli Tebe, lebo ako ortodoxný uctievač značky Škoda neznesieš jej kritiku. Za všetky závady majiteľ skutočne nemôže, alebo si nejaké zámerne prehliadol a všimol si si len tie kotúče? Dúfam, že sa nás tu nesnažíš presvedčiť, že vo Francúzsku sa predáva viac áut koncernu, ako domácich automobiliek. Mimochodom, pochybujem, že tam je Škoda predražená rovnako ako tu. To by ju tam nekúpil nikto.
Z týchto príspevkov je úplne jasné, kto je objektívny. Keď sa kazí Škoda, môže za to majiteľ, keď sa kazí iná značka, môže za to automobilka. A áno aj Slováci sú hlúpi, že si to kupujú, pretože stále žijú z minulosti a myslia si, že sú to najlacnejšie autá so servisom za 5 korún, ako kedysi. Ale možno sa už viac ľudí začalo pozerať do cenníka a trochu porovnávať, keďže trhový podiel Škody klesá.
Ak máš chuť niekoho urážať, alebo nadávať, tak si to nechaj pre svoju rodinu Ty blbeček. A skutočne za nefunkčné okno, čidlá, poskakujúce auto a vstrekovacie ventily môže predchádzajúci majiteľ.
Ja osobne by som bol moc rad keby bola na Slovensku aspon taka uspesna a kvalitna domaca znacka ako je Skoda v Cechach. A take reci ze to uz ani nieje Ceska ale Nemecka znacka tiez nechapem. Ved zdielanie komponentov a technologii je v dnesnom globalnom svete medzi znackami naprosto bezna vec. Ja osobne som uz vo firme otocil velke mnozstvo skodoviek a vyslovene poruchove neboli ziadne. A to za kazdeho zamestnanca rozhodne nemozem dat ruku do ohna ako s autom zaobchadzal. Momentalne mam hlavne mazdy a su o kusok spolahlivejsie,ale na Skodovky z minulosti sa rozhodne stazovat nemozem. Kamarat nakupil do svojej firmy Renaulty lebo mu ponukli velku zlavu pri nakupe 6 kusov a viem ze mal kvoli tomu dost velke financne problemi nakolko boli velmi poruchove a niekedy stali dlhodobo v servise.
Nevím,to už nemá s diskusí nic společného,ještě než to otevřu,tak vim co tam bude za jmeno,co to bude zase za nazory ,mozna ze na to snad existuji nejake prasky,protoze to fakt neni normalni.Fabie s timhle historickym motorem neni rozhodne zadny skvost,ale v recenzi jsou skutecne naproste bludy.Po 30 000 km se nemeni zpravidla ani desticky natoz kotouce,stabilizatory odchazeli to je pravda ale jsou to opravy v radech stokorun,termostat taktez.Kazde auto je odrazem sveho majitele a je jedno jestli je francouz nebo nemec .Jinak do francie jezdim pomerne casto a sami francouzi si mysli o svych autech to same co ja a koncern je tam povazovan za symbol spolehlivosti ,tez skoda tam ma dost dobre jmeno a rozhodne ne jako treti auto do rodiny ,ale to holt různi petrici a spol proste nikdy nekousnou a kazda takova recenze dobre poslouzi k prezentaci nenavistnych nazorů
Přesně tak Petrík se snaží být objektivní,ale bohužel opak je pravdou.No na Slovensku také jezdí hodně Škodovek takžeby i ti Slováci byli takoví hloupí a kupovali takové šunty?????
Petrík je blbec,hnedka hledá škodofily a naváží se do nich,to,že takhle někdo zhuntuje Fabii není autem,protože Fabia kvalitní je,ale spíše lidmi,konkrétně minulým majitelem.Takhle rozflákat můžete i Mercedesa,tak si to v té hlavně trochu srovnejte..
Mne je ukradnute ci je to Renault alebo Skoda. Vzdy sa snazim byt objektivny. Ale ak mam posudzovat auta vo svojom okoli ktore poznam tak vacsina renaultov je jedoducho kvalitativne odpad.Skoda je taky cisty priemer v kvalite. Ani moc dobre ani katastrofa. Ano ak renault funguje je to moc fajt auticko,vacsinou aj lepsie ako zrovnatelne skodovky,ale to musi najprv fungovat :-) Citroeny v mojom okoli su este horsia kategoria. Pre mna bude Francuzko vo vyrobe aut po mojich skusenostiach aj tak krajina babrakov,ale posledny na svete niesu. 1.miesto vedie v "kvalite" asi Cina,oni sa ale aspon na nic nehraju.
Jo tu lagunu jsem čet a tohoto pisatele této recenze je mi líto, že koupil to co koupil. Rychle spravit, aby to vypadalo schopně a honem prodat. Jak se auto začne srát tak honem pryč z domu !!!
Ty si auto po kúpe dal do poriadku a máš svätý pokoj. Lenže pisateľ recenzie ho kúpil v roku 2006 a stále mu tam vyskakujú nové závady. Takže on má k spokojnosti ešte ďaleko. Svojim predchádzajúcim príspevkom som narážal na recenziu Laguny, ktorá sa tu objavila nedávno, s upozornením, že auto malo X majiteľov, nikto sa oň 10 rokov nestaral, bolo po nehode a všetci mudrlanti sa tu pohoršovali nad tým, ako môže mať auto toľko závad, takže nakoniec z toho vyplynulo, že Renault je šrot. Takže presný opak reakcií v tejto recenzii. Žiadny zlý respektíve žiadny servis, žiadna nehoda, žiadny dementný predchádzajúci majitelia, čo sa o to nestarali. Jednoducho problém bol v tom, že sa jednalo o Renault a nie o Škodu.
Já zrovna mám renoltíka megana rv. 97( koupeno před cca pěti lety), po koupi jsem investoval do oprav, sic jsem nadával jak špaček co jsem to koupil za herku, ale čtvrtým rokem šlape jak hodinky. Zatím spokojenost
A pozrime sa, aké zaujímavé obhajovačky a výhovorky. Keby toto niekto napísal napríklad na Renault, tak tu budú všetci svorne tvrdiť, že stojí za ho..o, nevedia robiť autá, to sa dalo čakať a podobné hovadiny. Je obdivuhodné, ako sa to všetci zrazu snažia prekrútiť na neschopnosť majiteľa, servisu, alebo následok nehody. Bodaj by ste tak vynaliezaví boli aj pri iných recenziách a hľadali objektivitu aj tam.
Tady je vidět, že i jeden majitel může dokonale zhuntovat auto po 30 000Km. neobhajuju fábku, ale klapka po 30tis? A ty zohýbané tyče stabilizátoru???? Spíš se zeptám jak moc dobrý známý to byl. Asi moc dobrý ne. Jinak klapku bych zkusil nejprve vyčistit a udělat základní nastavení. Nějak nemůžu uvěřit tomu, že to auto má jen 30 000Km.
Tak už len čakám,že sem nejaký fundamentalista napíše že tá recenzia je nedôveryhodná a vymyslená. Ako obyčajne, ak sa takéto niečo objaví na Škodovku.
Ste si isty ze to povodny majitel nepouzival ako offroad? :-) Takto rozbity podvozok po par km sa mi nejako nezda. Viem ze u VW podvozkove casti vseobecne dost casto odchadzaju skor ako u konkurencie ale toto je predsa len trocha vela. A tie ostatne poruchy tiez nic moc. Nezavidim.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
No nevim chlapi proc se do Petrika navazite ! O autach vite jedno velke h...no, ale nadavky to vam de.Osobne nepreferuji ani spominanou Skodu a uz vubec ne Renault ale kazdy mame nejaky nazor.Ja si taky myslim ze treba Fabie je predrazenej sunt. NO A CO ? Vzdyt za stejne penize se da sehnat mnohem lepsi, i kdyz jezdene auto.Jinak i ja si myslim ze by to melo byt delane pres registraci.Cus.
21.03.2009 | 12:27:41 | jamieson Reagovat
Pozdravujem všetkých, čo im leziem krkom. Teší ma to. Ale človek si aspoň podľa vašich príspevkov spraví obraz o tom, ako treba brať uctievačov tejto modly.
26.11.2008 | 14:38:24 | Petrík Reagovat
Není to pravidlem
Mám svoji 15měsíců "starou" Fabia Combi I generace 1.4 16V 59kW najeto 18000km a žádná porucha,hlášení,žárovka...prostě nic. Otec měl 5let F.Sedan 1.2 12V 47kw a taky nula poruch. Jediné chybové hlášení při servisce (známý mi vždy vyjel co píše vag) nebylo,takže taky nic. Určitě jsou vadné kusy to je bez debat,ale rozhodující je jak se majitel k autu "chová"....
26.11.2008 | 14:20:12 | Roman Reagovat
Copak, vždyť Petrik má naprostou pravdu. Myslím s tím alibismem Škodovkářů, kteří na svých autech omluví každou závadu ale jinde je pro ně banalitka obrovská závada.
Fabie jsou opravdu špatná a velmi poruchová auta. Dostal jsem služební novou 1.4 16V a už do 10 tisíc na tacháči měla několik závad - od klasických žárovek, porucha el. ovládání oken, výměna stabilizátorů, nemožnost dovřít kufr a vytečený jeden tlumič. Navíc se nějak podezřele vytrácí brzdová kapalina, takže nevím co bude dál. No nezlobte se na mě, ale toto bych od žádného nového auta nečekal. Navíc přístup Škoda servisu se mně vůbec nelíbil - když jsem tam byl po třetí a rozčiloval jsem se, bylo mně řečeno, že opravy mám zdarma tak ať se uklidním. Jenže já nemám čas jezdit s tímto vrakem pořád do servisu, to by si měli pánové servismani uvědomit.
26.11.2008 | 14:01:30 | cimik Reagovat
Pani, nechcem Vas tu urazat, ale chodte do piče vsetci. Toto je forum o autach a nie o nejakom Petrikovi. Bavme sa prosim o autach. Uz som to na tejto stranke vela krat pisal. Za skore porozumenie vopred dakujem. S pozdravom...
26.11.2008 | 13:23:29 | Reagovat
Já teda nevím, ale ego si honí ten, co tu zvrací vulgarismy a nesnášelivost a sám není schopen přispět do diskuze NIČÍM věcným. Opravdu chudáci.
01.06.2008 | 20:04:16 | Radek Reagovat
jo jo
Jo jen do něj. Už mi taky leze krkem,se tváří že spolkl svět. Beztak je hrozně škaredej a tak si hodí ego aspon za monitorem :-D matlák
01.06.2008 | 19:11:12 | yyy Reagovat
pro Petríka pičuse
ty slovenskomagyarská mrdko běž už do piče,utekaj do Tatier za bratmi orangutanmi.
01.06.2008 | 15:31:25 | xxx Reagovat
Opravdu si nevymýšlím.
Myslím že jsem docela slušný řidič a o auto se starám a rozhodně ho nehuntuji, kdyby to šlo rád bych zde uveřejnil naskenované servisní protokoly, ale bohužel. Možná bych nemněl věřit zkušenému servisákovi, ale bylo mi řečeno, že všechny závady na mém autě jsou u Škodovky i s tak málo najetými kilometry běžné, že jen naftová 1devítka (Oktávka je docela dobrý držák), ale prý nejhorší je bezínová 1šestka Oktávka.
Marián.
21.05.2008 | 00:11:51 | Reagovat
to Anonym
S Oltcitom som nejazdil, takže neviem. Jediná skúsenosť bola pred veľa rokmi ako spolujazdec počas 200 kilometrovej cesty a vtedy som bral autá trochu inak. Ale hovorí sa, že Oltcit je auto naveky. Lebo sa ho už jednoducho nezbavíš :-))
06.05.2008 | 21:42:28 | Petrík Reagovat
hehe
HAHAHAHAHAA
06.05.2008 | 21:08:37 | Reagovat
petrikovi
A co vravis Petrik na Olcit
06.05.2008 | 20:57:32 | Reagovat
to fabian
S tým škrtaním to nie je také jednoduché. Napr. na Fabiu je tu zatiaľ 242 recenzií, tak si vyber tú najhoršiu a najlepšiu. Ten extrémizmus v mojom ponímaní dokonale vystihuje jeden príspevok k recenzii, ktorý som dnes našiel. Dúfam, že sa autor neurazí, ale skopírujem to : "u škodovek se totiž vady omluví ale u jiných aut vůbec! Znamej škodovák s novou octavií nedojel ani do Chorvatska ale to se prý stane,pak koupil manželce citroen a praskla mu žárovka v blinkru a už to byl klumpr!"
Teraz snáď pochopí každý, ako som to myslel.
06.05.2008 | 19:48:39 | Petrík Reagovat
Tak právě tohoto se bojím...
Taky jsem si kolikrát říkal, že kdybych si koupil místo nového auta v skoro základní výbavě za tu samou cenu auto mírně jeté, plně vybavené s nejsilnějším motorem, udělal bych líp. Ale bojím se abych nedopadl jako autor této recenze (POZOR - uvažuji všeobecně, nikoliv o škodovce). Moje představa (zatím naplněná) je totiž taková že nové auto dnes musí najet bez vážnějších závad alespoň dejme tomu 100tis. km. Pokud se přeci jen vyskytne fatální závada tak to je prostě spíš smůla. Větší rozdíly mezi jednotlivými typy aut by se podle mne měly projevit až dejme tomu ve druhé půlce životnosti auta... A ještě pro Petríka: jestliže mám deset autorecenzí - vyškrtnu na jedné straně tu nejnegativnější a na straně druhé tu nejpozitivnější, a obrázek o typu auta si udělám ze zbývajících osmi - to přeci je spíš opak extremismu, ne?
06.05.2008 | 18:26:49 | fabian Reagovat
jasne je to vymyslene plivani na fabiu, s cilem poskodit povest znacky skoda
06.05.2008 | 18:21:06 | Reagovat
Fikcia?
Nie je to nahodou vymyslena recenzia?
06.05.2008 | 18:04:19 | Reagovat
komentare, nic moc.....
Toz, takhle se tu "dojebat", kvuli nejake virtualni recenzi, ktera muze a nemusi byt pravda, to je na povazenou?! Panove klidek o nic nejde, nehlede na nektere "provokatery" v prispevcich. Par takovych znam osobne, tyhle lidi proste kdyz nekoho nenaserou, neponizi aspon jednou za den tak nejsou hepy. Virtualne je to podtstne zabavnejsi, nehrozi jedna pres drzku, ze?
06.05.2008 | 08:45:38 | Hanz Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
18.12.2024 | 07:50:03 | ďîäđîáíîńňč… | 37.212.87.*
o petrikovi
Myslím, že petrík tu píše skoro nejlépe, věcně, a určitě o autech něco ví...Jeho komentáře aspoň dávají smysl...(doufám že i ty moje:o))
05.05.2008 | 22:43:28 | jašin Reagovat
to brokro
Neviem, z akého dôvodu sa do mňa navážaš, ale skutočne som nenapísal, že všetci, čo sem prispievajú sú hlupáci. Len netuším, za akého dôvodu práve hlupákom prekážam. Asi to bude nedostatkom argumentov.
05.05.2008 | 22:38:48 | Petrík Reagovat
ahoj .,veď ty vieš čo
Petrik .. petrik ..zasa si požral všetku mudrosť sveta ,, všetci su hlupaci ,,ale len ty si lietadlo
05.05.2008 | 22:26:06 | brokro Reagovat
to Roman, buldozer, gaza a Anonym
Chlapci vidím, že toľko IQ koľko máte Vy, vykadím každý deň na záchode. Nemáte k autám čo povedať, tak si len vymýšľate, koho by ste urazili. Ak by ste mali skúsenosti s autami aspoň tretinové, v porovnaní so mnou, tak by aj tá debata mala úroveň. Lenže ste to Vy, vďaka ktorím to tu vyzerá tak, ako to vyzerá. Zakázať prístup by sa mal blbečkom, ktorí nevedia napísať nič konkrétne, len to, že to auto je dobré a to na hovno. Ak by sa vyžadovala na tieto stránky registrácia, bol by som prvý za. Aspoň by sa vytriedil ten odpad, ktorý sem púšťate. Poniektorí exkrementi ako Gaza nevedia narážať na nič iné, ako národnosť, ale o autách sme sa od nich nedozvedeli nič, lebo jednoducho nič nevedia. Mimochodom robím na smeny, takže čas mám aj cez deň, aj v noci. A zakomplexovanci typu Romana, ktorý nestrávi, že mu niekto šahá na Škodu to je kapitola sama o sebe. Kľudne sa s ňou ožeň. Skús v Holandsku, tam je možné všetko. Nevidieť, že by zrovna Tvoje príspevky zdvíhali kvalitu týchto stránok, lebo rovnako ako mnohí píšeš k veci málokedy. Iba ak invektívy, to Ti ide. Ak sa niekto pýtal, kto vlastne som, tak 39 ročný chlap, ktorý ak ráta autá, na ktorých najazdil tisíce kilometrov, tak tých áut je okolo 30. A to my dáva na rozdiel od poniektorých teoretikov právo na tieto stránky písať, lebo na rozdiel od Vás, mám čo povedať.
05.05.2008 | 21:23:15 | Petrík Reagovat
Kaja 14,23 srovnava fabiu s nissany cherry a bluebird, popelnicemi z poloviny osmdesátých let...Výborné:o))
05.05.2008 | 19:36:09 | jašin Reagovat
přesně tak...jsou to šulíni..
05.05.2008 | 18:36:00 | mrdka Reagovat
Chlapci skuste o autach a nie sa tu navzajom urazat, pretoze je dost trapne, ze ked dojdu argumenty prichadzaju urazky.
05.05.2008 | 18:30:02 | lakinooo Reagovat
ked uz
Petrik, diego, radek - naničhodni darebaci
05.05.2008 | 15:50:03 | Reagovat
dotaz
Kdo je to ten Petrik???to je nějakej trapnej zmrd co se doma nudí ne??
05.05.2008 | 15:42:58 | buldozer Reagovat
Ja osobne si myslim ze uplne najjednoduchsie a najlepsie bude ak tu nikto s tym zakomplexovanym clovekom ktory sa nazyva Petrik nebude diskutovat lebo to aj tak nema vyznam. Pripadne ak by niekto velmi sikovny zo servera dokazal zablokovat jeho pristup tak by tu zrazu velmi stupla kvalita diskusie :-) Petrik,Radsej si najdi nejaku normalnu pracu aby si nemal cas kazdych 5 minut prispievat do kazdej diskusie o skodovkach a inych autach a znechucoval tu dennodenne ludi ktori sa chcu nieco konkretne a pragmaticke dozvediet,pripadne podelit o osobne skusenosti s niektorou znackou namiesto vymyslenych hluposti ktorymi tu spinis tento server.
05.05.2008 | 15:11:53 | Roman Reagovat
to Petrik
když seš takovej vševěd tak věz že ti nějakej nasranej medvěd z Tater příjde natrhnout prdel za ty bludy co tady píšeš.
05.05.2008 | 14:56:05 | gaza Reagovat
Chobot6@seznam.cz
Krasne zistenie. A dokonca aj mitsubishi pouziva Diesle od Renaultu. Dokonca Renault pouzival intercoolery vtedy, ked VW este netusil naco to je.... Je dost zabavne porovnavat Micru a Fabiu....
05.05.2008 | 14:34:14 | lakinooo Reagovat
fabia vs. nissan micra
Fabia je urco kvalitnejsi auto nez micra podivejte se na prodejnosti obou aut.a taky servis bude levnejsi.mel jsem zkusenost s nissany, kapitola sama pro sebe(bluebird, cherry)
05.05.2008 | 14:23:34 | kaja Reagovat
caute
neznasam osobne francuzske auta, ale myslim ze dieslami su naozaj povestni, a dost ich vyslachtili prave oni, vid HDI cka a pod...
05.05.2008 | 13:56:38 | Reagovat
pro an
nissan bere od rentíků naftové motory
05.05.2008 | 13:50:08 | Jarda Reagovat
Určite fabku.Nissan je s renaultem a renaulty jsou šroty.
05.05.2008 | 12:06:03 | Reagovat
koupě
Pánové, fábie htp. výbava holobyt, nebo micra s klimou za stejný peníz? Kdo sleduje reklamy ví, že za cca.. 230 000,-kč. si může koupit to či ono autíčko, já bych šel do té micry. Konec konců obě autíčka jsou na městský a příměstký provoz, jsou to dva rovnocenní soupeři. U nissánku bych nečekal větší poruchovost jako u hátépéček.
05.05.2008 | 10:54:52 | Jarda Reagovat
to Anonym
A Ty milý chudáčik ani nevieš, ako sa gay píše, tak nabudúce dávaj lepšé pozor na angličtine a pozdravuj pani učiteľku. Že si gay Ti hovoria doma, alebo kamaráti?
05.05.2008 | 10:35:04 | Petrík Reagovat
to gaza
Ty piča česká. Teba je hovno do toho, koľko krát sa vyjadrím. V komentároch prebieha diskusia, či sa Ti to páči, alebo nie. A nabudúce do nadávok nezaťahuj národnosť, lebo potom musím robiť to isté.
05.05.2008 | 10:32:38 | Petrík Reagovat
Takže v krátkosti ku všetkým starším autám: každé je v takom stave, ako sa o neho ľudia postarali. Reči o nejakej vymlátenej R25 alebo iných autách, nedajte sa vysmiať. Na porovnanie, žena má Citroen AX 1,4TRD, auto je z roku 1989, čo je to hrdza na prahoch alebo podbehách alebo olejová vaňa od oleja, to toto auto nevie, všetko je v dobrom stave, keby neslzila prevodovka, ale ruku na srdce komu neslzí, tak je auto perfektné, auto je dokonca v elektrike, tým myslím centrál a sťahovanie okien od výroby a všetko funguje. čo dokázala vyrobiť Škoda v tomto roku? Auto, ktorému sa po zdvihnutí na hever ohlo šasi tak, že sa nedali ani zavrieť dvere? Alebo max. výbava bola dig. otáčkomer, ktorý vypovedal funkčnosť 0,5 roka po kúpe a popolníky v zadných dverách? Kamarát má Citroen BX 1,9TRI, antikorózna ochrana dokonalá, motor 1,9 benzín používaný aj v P405 vynikajúci, spotreba okolo 8/100km a záťah naozaj dobrý. Auto používa cca 3 roky a je dobré. Taktiež už v tej dobe auto v elektrike a všetko funguje dobre. Škoda proste vďaka VW dobieha to, čo zaspala vo vývoji 30 rokov dozadu. Ale VW si nemôže dovoliť, aby vyrábala kvalitnejšie autá ako vyrába on.
05.05.2008 | 06:33:36 | Svoro Reagovat
petrik ty niesi gey ale buzerant
05.05.2008 | 06:21:39 | Reagovat
to Petrik
ty pičo slovenská, tohle není žádná diskuze, stačí když se vyjádříš 1X a stačí to každýmu, ne abys psal koment každou půl hodinu
05.05.2008 | 06:08:10 | gaza Reagovat
to karel
Dajme tomu, že úplne chudobný nie som a k bohatému mám ešte veľmi ďaleko. Tým, že je to bežné, som mal na mysli to, že automatická klíma už nie je výsadou len prémiových limuzín za niekoľko miliónov, ale stáva sa bežnou súčasťou výbavy aj menších a lacnejších áut. Samozrejme za príplatok, ale ako si každý všimol, veci ktoré boli za príplatok kedysi (ABS,ESP, elektrika...) sa už stali sériové v mnohých autách, takže možno príde doba, keď bude aj automatická klíma súčasťou sériového vybavenia. Potom to bude mať veľmi ťažké taký človek, ktorý všetko elektrické z auta vyhadzuje. A automatická klíma je výbava, ktorou sa automobilky v blízkej dobe budú snažiť prilákať zákazníka na svoju stranu, takže je predpoklad, že ju budú dodávať za príplatok, alebo za zanedbateľný príplatok. Vo svojom predošlom aute som mal mechanickú, v terajšom dvojzónovú automatiku. Rovnako ako v služobnom aute, ktoré teraz používam. A je to vážne dobrý vynález, ktorý sa s mechanickou nedá ani porovnať.
04.05.2008 | 23:56:00 | Petrík Reagovat
petrik
co že je běžné??????automatická klima?Ty jsi asi hodně bohatý , co???????????
04.05.2008 | 23:26:21 | karel Reagovat
to 406
No tak to Ťa čaká veľa práce a ťažký život, lebo tieto veci sú v normálnych autách bežné. Iba ak by si sa dal na veterány, tam je to bez starostí. Neviem, aké máš skúsenosti, ale s vecami ktoré opisuješ, som problémy ešte nemal. Ešte že nežiješ v Izraeli. Tam by si sa obesil, lebo klimatizácia je tam povinná výbava a bez nej auto do premávky neschvália.
04.05.2008 | 22:39:18 | Petrík Reagovat
však el. okna, centrál, automatická klima:o)), airbagy, ABS a ostatní nesmysly jsou jen zdroj neskutečných problémů...A zbytečných!!!Je to výmysl západního debilního světa
04.05.2008 | 22:18:24 | 406 Reagovat
já nevím co na těch fobiích pořád všichni vydí, je to tuctovka jaxviňa, navíc to auto asi němělo 30 000km ale spíš 300 000
on asi bude lepší spíš starej favorit než super výhodná fábka...
04.05.2008 | 22:10:03 | Reagovat
lakino
hahaha el okna vyrušim, central taky vyrušim.
04.05.2008 | 20:25:54 | Reagovat
Na konci sveta, ked vsetky auta budu rozpadnute a zhnite, tak sa Terminator bude vozit na aute VW Group.
04.05.2008 | 20:11:14 | lakinooo Reagovat
prispevok 18:06
Inteligentny prispevok inteligentneho pisatela. Odpojit central, el. okna..... Ved povyhadzuj vsetko cez okno. naco su ti airbagy? ABS? Chod do VW, takych je vas tam dost a este tam nejakych urcite prijmu...
04.05.2008 | 20:07:21 | lakinooo Reagovat
to Jerry
Začnem od konca. Pokiaľ Ti nedocvaklo (asi ako jedinému), že príspevok o 16:03 písal nejaký Tvoj český brat a podpísal sa mojím nickom, tak si mantinel. A ak skresľuješ realitu a pokiaľ sa na to príde, tak to otočíš na zámer, tak ešte okrem toho mantinelu aj s prívlastkom naivný. Chcel by som aspoň jeden, jeden jediný príklad, ako bol vecne a preukázateľne vyvrátení môj názor.
04.05.2008 | 20:06:00 | Petrík Reagovat
Pro Petríka
To slovo sáhodlouze jsem tam dal zcela záměrně. Za tu dobu co tento server navštěvuji jsem si nemohl nevšimnout, že pokud se objeví nějaké věcné a prokazatelné vyvrácení tvých názorů, tak toto přejdeš raději beze zmínky a začneš se chytat nepodstatných slovíček. Takže to byl dáreček-návnada pro tebe-jak vidno ptáček se chytil sám. Co se týče líbání řiti-no pro mě za mě, ale jedině pod podmínkou, že vy slováci konečně začnete vyvíjet a vyrábět vlastní automobil vlastní konstrukce a nebudete montovat dohromady to co vám rákosníci přivezou v krabici.
04.05.2008 | 19:53:07 | Jerry Reagovat
Já jsem měl na dieslovem escortě ele.okna a centrál, cetrál jsem vyrušil ůplně, okna jsem předělal na švihadla.Jsou to věci, které jen komplikují život..Teď mám kupovat pěkného P406 s 2,1TD, jen mě děsí automatická klima, nevíte jak je složité předělat na klasiku manuál bez klímy?Ele. okna vyruším aspoň v předu, centrál taky vyruším, abs a airbagy se dají lehce odpojit(nechci si rozbít hubu), jen ten debilni climatronic..Nevim jak s tempomatem nikdy jsem s nim nejezdil tak uvidim, nevím, jestli se taky kazí
04.05.2008 | 18:06:09 | 406 Reagovat
to kaja
No na 11 ročnom aute ma tie závady ani neprekvapujú, navyše, ak tie elektrické vychytávky boli vlastne len vo svojich začiatkoch vývoja. Na Škode možno vydržia podstatne dlhšie, lebo sa tam začali montovať až podstatne neskôr, v dobe, keď už boli takpovediac vychytané. Ak by ich aj Škoda montovala zhruba v tej istej dobe, asi by neboli o nič spoľahlivejšie. A vysypaný katalyzátor tak hrozná závada nie je. V podstate sa čudujem, že tam ešte po tých rokoch bol. Poznám pár áut, kde ho po nejakých problémoch radšej vybrali, aby nedopadli rovnako.
04.05.2008 | 17:28:23 | Petrík Reagovat
Bratranca R25 byl z roku myslim 1989, mel ho kol roku 2000 takze ca 11 lete auto, to je jako bych srovnaval dnes s lagunou neb safranem I. generace.Muj favo byl jeste o rok starsi.Zarvany vyfuk rozsypanym bordelem z katalyzatoru na renaultu a nasledna spotreba kolem 20 litru byla fakt lahudka:o))Nebo sam se odemykajici central,..Neni opravdu lepsi tam tyto vymozenosti nemet...Verim ze na skode tyto veci pokud tam jsou vydrzi podstatne dele ale i tak se nekdy kazit zacnou
04.05.2008 | 17:05:18 | kaja Reagovat
to Roman
A ešte by ma zaujímalo, aké "čachry na tomhle webu" si mal na mysli? Ono šikovnejší ľudia si dokážu pozrieť podľa IP adresy, kto tu ako prispieva. Ja sa to možno tiež raz naučím.
04.05.2008 | 17:04:17 | Petrík Reagovat
Komentár o 16:03 som nepísal ja. Svedčí to o úbohosti vás diskutujúcich, ktorí ste dokonca zašli tak ďaleko, že sa vydávate za niekoho iného. Som presvedčený, že ten komentár pochádza z ČR, už len preto, že ani nie je písaný po slovensky, ale akousi čecho-slovenčinou.
A Roman, ak si to myslel vážne, tak Ty si kokot český. Spokojný?
04.05.2008 | 16:31:50 | Petrík Reagovat
to Anonym
Slovensko je síce malé, ale neuveríš, jednalo sa o viac kusov ako dva.
A sú pre mňa aj iné automobilky, ako len Francúzske, takže vôbec netvrdím, že len "frantíci". Dokonca som mal vybrané niečo z Japonska. Len osud chcel, že moje posledné dve autá sú z Francúzska. Prvé ma nesklamalo a druhé, aj keď ho mám len krátko, tiež nie. Ale nesklamali ma ani francúzske autá, na ktorých som jazdil pred viac rokmi. Možno by som ich mal začať úmyselne kaziť, aby som vám prihrial polievočku.
04.05.2008 | 16:07:37 | Petrík Reagovat
no to snad ne
No čeho je moc,toho je příliš ty kokote slovenský,furt tu všechny okřikuješ a moralizuješ a sám jsi hovado jako Radek,to bysme se divili jaký čachry tady na tomhle webu děláte..
Tohle není o autech ale o nanicovatých (některých) Slovácích,kteří si snaží nahonit ego..hlavně,že všichni zdrháte kvůli práci k nám!
04.05.2008 | 16:05:48 | Roman Reagovat
A viete čo?Slováci sú najlepšie ľudia na svete a vy ste len posraní čechačci.Fabia je šrot a len ja som nejobjektivnější človek na tomto světe!!Tak mi poľubte riť!
04.05.2008 | 16:03:25 | Petrík Reagovat
to kaja
Hodnotiť automobilku podľa bratrancovho R25, počítam asi r.v. 1990 je fakt objektívne. A sťažovať sa na spotrebu šesťvalca z tej doby, to je fakt dobré. Tebe sa na Favorite nič nekazilo, lebo tam nič nebolo. Žiadna riadiaca jednotka, žiadna elektrika, jednoducho nič. A motor ktorý si tam mal, s jeho technickým základom niekde spred roku 1968? Čudujem sa, že tých problémov si mal až desatinu, oproti bratrancovi. Po tých rokoch by som predpokladal, že tam nemôžu byť problémy žiadne.
04.05.2008 | 16:00:29 | Petrík Reagovat
nazdar rozumkari :)
mali sme v rodine megana, 2003 kupovany novy - a bol to pekny hajzel, pri jazde po dialnici 300km od domu mi neslo zavriet okienko - potesi vsak? volam renault a ze jasne do tyzdna to bude... kokoti jebnuti. vkuse blikali kontrolky, raz to raz toto.. interier hrkal pri prejazde nerovnosti, inac celkom fajn, ja som to auto ale nikdy nemal rad, jazdil vzdy na svojich, potom tatko si kupil novy civic - a verte neverte - megan je oproti tomu troska.. civic sedi na ceste, tlmi nerovnosti, ide ticho, elektrika v najvacsej pohode... drbnuty renault, neoslovil nicim, rozlietany na ceste, pritom ani neni komfortny je to taky paškvil ani to a ni to , niečo medzi niečim... je to pre ludi bez vztahu ku autam.. ktori nemaju jasnu poziadavku na charakter auta
04.05.2008 | 15:54:26 | Reagovat
Myslím,že se to dokonce i řešilo na těchto pseudo stránkách.Nissan před Renaultem špičková kvalita a spolehlivost a Nissan po neboli s Renaultem.Kvalita a spolehlivost šla dolů.
04.05.2008 | 15:41:08 | Reagovat
re
Ale áno, jezdil jsem nejaky ten cas s brachancovým Renaultem 25, byl to model V6injection, no hroza děs běs...Zralo to aj travu kolem silnice, vybavene to bylo kdecim, ale co, kdyz toho 3/4 neslo (ABS, digitálni AC, pocitac, vsetko v elektrice i okna vzadu a predni sedacky v koži, vyhrivane..), z emisi ho vyhodili kvuli rozsypanymu katu, auto melo vsechny kotoče, problém ze zadni kola vecne brzdily...No hruza no.Ja mel v tej dobe favorita
135L s karbecem (bez katu, bez elektriky) a mel som desetinu problému co brachanec ten ma ted octavku rok 2000 classica bez vybavy a konecne spokojen, polovicni naklady a spotreba..Vsichni nadavaju na fr.auta.Jediny znamy ktery je celkom spokojný s fr. autem je kamos s peugeotem 305 combi 1,9 v dieslu..Ale to je svetla vyjimka..
04.05.2008 | 15:40:26 | kaja Reagovat
Petrik nesnaž se ty nikdy objektivní vůči Škodám nebudeš.Prostě frantící,frantíci a nikdo jiný než frantíci.
04.05.2008 | 15:37:38 | Anonym Reagovat
Máš pravdu.Když se rok před tím prodaly dvě auta tak teď se jich prodalo pět takže tady máš ty procenta.
04.05.2008 | 15:34:43 | Reagovat
to Anonym
A to si kde zobral, že to Nissan takmer položilo? Hádam len v Tvojom halucinogénnom sne. Prečo sa zbytočne snažíš mútiť vodu výmyslami? Tak len konkrétne u nás stúpol v tomto roku predaj Nissanu oproti roku 2007 o viac ako 116 %. Tak to je fakt tesne pred "položením". Ani sa nečudujem, že si sa nepodpísal. Pod to by sa nepodpísal nikto.
04.05.2008 | 15:29:18 | Petrík Reagovat
to kaja
Spokojný si, lebo to používaš celý život. Možno ak by si používal aj niečo iné, tak zmeníš názor a zistíš, že sú aj lepšie autá a za lepšie peniaze. Inak ak je výbava podľa Teba prznenie áut, tak potom pardon. Ale mohol si si všimnúť, že takto podľa Teba "prznia" svoje autá všetci výrobcovia. Teda okrem Škody, ale tá má takú cenu, akoby tam tá výbava bola. A Škoda nehrdzavie? Ukázal by som Ti pár Fabií u nás v práci, ktoré ani nie po piatich rokoch začali "kvitnúť" okolo okna piatych dverí. A to neboli po nehode. A keď niekto chváli Renault je podľa Teba neobjektívny. A keď niekto kritizuje Škodu je tiež neobjektívny. Nehnevaj sa na mňa, ale je to trochu postavené na hlavu. Aby boli ľudia ako Ty spokojní, mal som si asi aj ja v recenzii po piatich rokoch nejaké závady asi povymýšľať. A skutočne sa tu nikto "nezlobí", keď niekto chváli Škodu. Ono celkovo, tu má niečo od toho, aby ma hnevalo dosť ďaleko. Skôr mi vadí, ako tu prispievatelia pri negatívnej recenzii na Škodu hľadajú "objektívne" príčiny, prečo je to auto v takom stave, ale pri iných autách už sa tým hľadaním objektívnych príčin neunavujú a len kydajú hnoj na automobilku. Pozrite si tie vaše príspevky, vážení. Každá recenzia na Škodu, kde mal majiteľ závadu, alebo nebol s autom spokojný je podľa vás vymyslená. To už ale naozaj o niečom svedčí.
04.05.2008 | 15:19:27 | Petrík Reagovat
Re:Petrik
Máš naprostou pravdu.Renault se sčuchnul s Nissanem a chudák Nissan.Málem to Nissan položilo.
04.05.2008 | 15:04:49 | Reagovat
Ja nechapu proc se nekdo tak zlobi, kdyz nekdo chvali skodu, sak tyto auta jsou velmi dobré, já ich pouzivam cely zivot a jsem spokojen.Ted mam fabiu sice junior(ale silnejsi 1,2 MPi), ale i tak pohoda, hlavne beru dopravu z bodu a do bodu b, a zadnou zbytecnou vybavu kterou przni svoje auta francouzské automobilky nechci.Pristi auto bude octavia 1,6 LX.V jednoduchosti je krasa.Francouzka auta jsou vsechna smejdy, oproti skode, fiaty taky.Vyhoda skody je ze nerezne, nekazi se, ma vybornew jizdni vlastnosti a laciný servis.Staci precist nektere recenze napr na renaulty a jsme doma, ti co to tam chvali jsou neobjektivni jako napr. petrik:o))tito lidi ale nikdy pravdu neuznaji
04.05.2008 | 14:47:36 | kaja Reagovat
to Jerry
Pod pojmom "sáhodlouze" si človek predstaví niečo dlhé a obsiahle, nie komentár na dva riadky. Ale aspoň z toho má človek predstavu, že prekrúcanie reality Ti nie je cudzie a objektivita z Teba len tak srší. Ani si nedokázal objektívne opísať dĺžku môjho príspevku. Mimochodom, u vás sa nehovorí niečo podobné o mužoch v obrovských autách? A orodovať u správcu za zrušenie komentárov nemusíš. Mám pre Teba jednoduché riešenie. Nečítaj komentáre.
04.05.2008 | 14:31:03 | Petrík Reagovat
to karel
Napísal si presne ten komentár, ktorý som tu spomínal na začiatku. Výborne.
04.05.2008 | 14:24:29 | Petrík Reagovat
to Roman
Keď už píšeš o zdieľaní komponentov a technológií, tak je to trochu mimo. To čo si opisoval sa môže diať, keď sa spoja dve rovnocenné a vyspelé automobilky. Keď VW preberal Škodu, tak tá mu skutočne neodovzdala svoje komponenty a technológie. Pretože ak by sa tak stalo, VW by bol už pár rokov po krachu. Stalo sa to totiž presne naopak. Nešlo o zdieľanie, ale o odovzdanie jednej krachujúcej automobilke, ktorá bola natoľko v sračkách, že jej vrchol techniky, výrobné procesy, spracovanie a technológie boli 15 rokov za ostatným svetom.
04.05.2008 | 14:19:05 | Petrík Reagovat
Když to tak pozoruju, tak si říkám, že asi začnu orodovat u správců tohoto serveru za úplné zrušení komentářů k recenzím. Mám pocit že rozhodně neplní svůj účel a stávají se pouze a jedině místem urážek. A to ještě tento server chce trapně nabízet samolepky. Než bych si dal na auto nálepku dělající reklamu této "žumpě internetu" to si raději rozpatlám na přední haupnu hovno!!! A jinak k petríkovi-to že se strašně nudí a celé dny má na práci tak akorát umravnostňovat majitele jakékoliv škodovky-víme všichni. Co se týče jeho objektivity-podívejte se na jeho komentář recenzi Hummera, kde se sáhodlouze rozepisuje o délce přirození a léčení komplexu. Opravdu bez vyjímky a zcela objektivní človíček to je. Ale jako vždy-potrefená husa nejvíc kejhá.
04.05.2008 | 14:16:22 | Jerry Reagovat
to plzenak
Možno by tie prášky pomohli Tebe, lebo ako ortodoxný uctievač značky Škoda neznesieš jej kritiku. Za všetky závady majiteľ skutočne nemôže, alebo si nejaké zámerne prehliadol a všimol si si len tie kotúče? Dúfam, že sa nás tu nesnažíš presvedčiť, že vo Francúzsku sa predáva viac áut koncernu, ako domácich automobiliek. Mimochodom, pochybujem, že tam je Škoda predražená rovnako ako tu. To by ju tam nekúpil nikto.
04.05.2008 | 14:06:23 | Petrík Reagovat
to A není to jedno
Z týchto príspevkov je úplne jasné, kto je objektívny. Keď sa kazí Škoda, môže za to majiteľ, keď sa kazí iná značka, môže za to automobilka. A áno aj Slováci sú hlúpi, že si to kupujú, pretože stále žijú z minulosti a myslia si, že sú to najlacnejšie autá so servisom za 5 korún, ako kedysi. Ale možno sa už viac ľudí začalo pozerať do cenníka a trochu porovnávať, keďže trhový podiel Škody klesá.
04.05.2008 | 13:59:03 | Petrík Reagovat
Já si myslím, že takováto recenze je buď uplně vymyšlená, nebo hodně přibarvená, a napsaná tak, aby záměrně poškozovala neše vozy škoda..
04.05.2008 | 13:57:45 | karel Reagovat
to malol
Ak máš chuť niekoho urážať, alebo nadávať, tak si to nechaj pre svoju rodinu Ty blbeček. A skutočne za nefunkčné okno, čidlá, poskakujúce auto a vstrekovacie ventily môže predchádzajúci majiteľ.
04.05.2008 | 13:53:10 | Petrík Reagovat
Ja osobne by som bol moc rad keby bola na Slovensku aspon taka uspesna a kvalitna domaca znacka ako je Skoda v Cechach. A take reci ze to uz ani nieje Ceska ale Nemecka znacka tiez nechapem. Ved zdielanie komponentov a technologii je v dnesnom globalnom svete medzi znackami naprosto bezna vec. Ja osobne som uz vo firme otocil velke mnozstvo skodoviek a vyslovene poruchove neboli ziadne. A to za kazdeho zamestnanca rozhodne nemozem dat ruku do ohna ako s autom zaobchadzal. Momentalne mam hlavne mazdy a su o kusok spolahlivejsie,ale na Skodovky z minulosti sa rozhodne stazovat nemozem. Kamarat nakupil do svojej firmy Renaulty lebo mu ponukli velku zlavu pri nakupe 6 kusov a viem ze mal kvoli tomu dost velke financne problemi nakolko boli velmi poruchove a niekedy stali dlhodobo v servise.
04.05.2008 | 12:17:49 | Roman Reagovat
o petríkovi
Nevím,to už nemá s diskusí nic společného,ještě než to otevřu,tak vim co tam bude za jmeno,co to bude zase za nazory ,mozna ze na to snad existuji nejake prasky,protoze to fakt neni normalni.Fabie s timhle historickym motorem neni rozhodne zadny skvost,ale v recenzi jsou skutecne naproste bludy.Po 30 000 km se nemeni zpravidla ani desticky natoz kotouce,stabilizatory odchazeli to je pravda ale jsou to opravy v radech stokorun,termostat taktez.Kazde auto je odrazem sveho
majitele a je jedno jestli je francouz nebo nemec .Jinak do francie jezdim pomerne casto a sami francouzi si mysli o svych autech to same co ja a koncern je tam povazovan za symbol spolehlivosti ,tez skoda tam ma dost dobre jmeno a rozhodne ne jako treti auto do rodiny ,ale to holt různi petrici a spol proste nikdy nekousnou a kazda takova recenze dobre poslouzi k prezentaci nenavistnych nazorů
04.05.2008 | 10:41:21 | plzenak Reagovat
Přesně tak Petrík se snaží být objektivní,ale bohužel opak je pravdou.No na Slovensku také jezdí hodně Škodovek takžeby i ti Slováci byli takoví hloupí a kupovali takové šunty?????
04.05.2008 | 09:44:16 | A není to jedno Reagovat
Petrík je blbec,hnedka hledá škodofily a naváží se do nich,to,že takhle někdo zhuntuje Fabii není autem,protože Fabia kvalitní je,ale spíše lidmi,konkrétně minulým majitelem.Takhle rozflákat můžete i Mercedesa,tak si to v té hlavně trochu srovnejte..
04.05.2008 | 09:25:20 | malol Reagovat
Mne je ukradnute ci je to Renault alebo Skoda. Vzdy sa snazim byt objektivny. Ale ak mam posudzovat auta vo svojom okoli ktore poznam tak vacsina renaultov je jedoducho kvalitativne odpad.Skoda je taky cisty priemer v kvalite. Ani moc dobre ani katastrofa. Ano ak renault funguje je to moc fajt auticko,vacsinou aj lepsie ako zrovnatelne skodovky,ale to musi najprv fungovat :-) Citroeny v mojom okoli su este horsia kategoria. Pre mna bude Francuzko vo vyrobe aut po mojich skusenostiach aj tak krajina babrakov,ale posledny na svete niesu. 1.miesto vedie v "kvalite" asi Cina,oni sa ale aspon na nic nehraju.
04.05.2008 | 09:15:05 | Roman Reagovat
Petrik
Jo tu lagunu jsem čet a tohoto pisatele této recenze je mi líto, že koupil to co koupil. Rychle spravit, aby to vypadalo schopně a honem prodat. Jak se auto začne srát tak honem pryč z domu !!!
03.05.2008 | 19:45:27 | Jarda Reagovat
to Jarda
Ty si auto po kúpe dal do poriadku a máš svätý pokoj. Lenže pisateľ recenzie ho kúpil v roku 2006 a stále mu tam vyskakujú nové závady. Takže on má k spokojnosti ešte ďaleko. Svojim predchádzajúcim príspevkom som narážal na recenziu Laguny, ktorá sa tu objavila nedávno, s upozornením, že auto malo X majiteľov, nikto sa oň 10 rokov nestaral, bolo po nehode a všetci mudrlanti sa tu pohoršovali nad tým, ako môže mať auto toľko závad, takže nakoniec z toho vyplynulo, že Renault je šrot. Takže presný opak reakcií v tejto recenzii. Žiadny zlý respektíve žiadny servis, žiadna nehoda, žiadny dementný predchádzajúci majitelia, čo sa o to nestarali. Jednoducho problém bol v tom, že sa jednalo o Renault a nie o Škodu.
03.05.2008 | 19:37:16 | Petrík Reagovat
Petrík
Já zrovna mám renoltíka megana rv. 97( koupeno před cca pěti lety), po koupi jsem investoval do oprav, sic jsem nadával jak špaček co jsem to koupil za herku, ale čtvrtým rokem šlape jak hodinky. Zatím spokojenost
03.05.2008 | 19:16:24 | Jarda Reagovat
A pozrime sa, aké zaujímavé obhajovačky a výhovorky. Keby toto niekto napísal napríklad na Renault, tak tu budú všetci svorne tvrdiť, že stojí za ho..o, nevedia robiť autá, to sa dalo čakať a podobné hovadiny. Je obdivuhodné, ako sa to všetci zrazu snažia prekrútiť na neschopnosť majiteľa, servisu, alebo následok nehody. Bodaj by ste tak vynaliezaví boli aj pri iných recenziách a hľadali objektivitu aj tam.
03.05.2008 | 19:03:16 | Petrík Reagovat
servis
Ono taky záleží kde auto servisoval, oni měniči dílů jsou všude, nechce se mi věřit, že po 30 000 km. byly v háju kotouče
03.05.2008 | 18:22:37 | Jarda Reagovat
Tady je vidět, že i jeden majitel může dokonale zhuntovat auto po 30 000Km. neobhajuju fábku, ale klapka po 30tis? A ty zohýbané tyče stabilizátoru???? Spíš se zeptám jak moc dobrý známý to byl. Asi moc dobrý ne. Jinak klapku bych zkusil nejprve vyčistit a udělat základní nastavení. Nějak nemůžu uvěřit tomu, že to auto má jen 30 000Km.
03.05.2008 | 18:15:24 | Jerry Reagovat
no jo,zase kecy..Fabia je náhodou super kára a pokud se někomu sesypala,je lempl a neumí jezdit.
03.05.2008 | 17:49:10 | kuřbuřt Reagovat
Původ auta?
Těžko můžete hodnotit vůz, nejste li první majitel. Ten byl asi naprostý morotistický analfabet. Nelze vyloučit ani, že bylo havarováno.
03.05.2008 | 16:58:28 | Letitý fanda aut Reagovat
Tak už len čakám,že sem nejaký fundamentalista napíše že tá recenzia je nedôveryhodná a vymyslená. Ako obyčajne, ak sa takéto niečo objaví na Škodovku.
03.05.2008 | 16:11:00 | Petrík Reagovat
Skoda Skodu kupovat
Co uz vsak ludia su nepoucitelny a budu a budu si tie crepy kupovat...Ale aspon maju servisy stale dostatok roboty
03.05.2008 | 15:30:59 | misso Reagovat
Ste si isty ze to povodny majitel nepouzival ako offroad? :-) Takto rozbity podvozok po par km sa mi nejako nezda. Viem ze u VW podvozkove casti vseobecne dost casto odchadzaju skor ako u konkurencie ale toto je predsa len trocha vela. A tie ostatne poruchy tiez nic moc. Nezavidim.
03.05.2008 | 14:25:30 | Roman Reagovat
RE:
Ja na svojej fabke 1.4 16vent mam 420000km a spokojny nad mieru
30.11.2015 | 08:46:44 | Jaro | 109.230.14.* Reagovat