Recenze Škoda Fabia Fabia II Ambiente
“Velice povedé auto se super motorem”

Autor recenze: karista (48 let),
Moravskoslezský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2011 Typ motoru:1.2tsi 63kw Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:1 300 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 2 měsíce Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 6.1 l/100 km Vloženo: 28. 12. 2011

Hodnocení inzerátu: 44 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Fabia 1.2htp 44kw

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Silné stránky

silný a úsporný motor
hlučnost
brzdy
dílenské zpracování

Slabé stránky

pomalejší nástup topení

Závady a opravy na autě

Nic


Hodnocení a zkušenosti s autem

Vlastnil jsem 3 roky starou Fabii s motorem 1.2htp ve výbavě sport. Vozidlo mělo najeto 50000km a mimo poškozené elektroinstalace od kun jsem s ním neměl jediný problém. Z tohoto důvodu padla volba opět na na Fábii, ale s motorem 1.2tsi. Původně jsem zamýšlel koupit rok staré auto z bazaru, ale program věrnost od Škodovky situaci změnil a vozidlo jsem koupil nové. Kontaktoval jsem svého známého prodejce vozů škoda a dostal jsem nabídku na vozidlo ve výbavě ambiente s paketem sport II s metalitickým lakem. Původní cena byla 325000kč, ale poveškerých slevách jsem se dostal na částku 257000kč a to s dodatečně namontovaným zamykáním řazaní. Vozidlo má výbavu, která je pro moje potřeby plně vyhovující. Jako příklad uvádím klimatizaci, zrcátka a přední okna v elektrice, stabilizační systém, pomocník při rozjezdu do kopce, 2Din rádio, 15ti palcová kola, MaxiDot a podobně. Mám najeto teprve 1300km, ale na to, že je motor ještě syrový, tak auto vykazuje spotřebu 6.1 litru. To jezdím trasy do 15ti kilometrů. Při delší cestě vykazoval počítač 4.6 litrů. Jinak motor se povedl, zrychlení i pružnost je na velice dobré úrovni. Od zhruba 1600 otáček má motor silný zátah a není třeba ho vytáčet do vysokých obrátek. I předjíždění s ním se stává jednoduchou záležitostí. Řazení i řízení je tradičně na velice dobré úrovni a velice mne překvapily brzdy. Mají dobrý nástup a oproti starší fábii jsou velice účinné. Taktéž hlučnost je na dobré úrovni. Na obsáhlejší hodnocení mám najeto málo kilometrů, ale jelikož vlastním již třetí fábii, tak mohu konstatovat, že se jedná o dobré auto.


Doplnění recenze ze dne 12.06.2012

Stav km nyní: 4 400 km

Chtěl bych doplnit hodnocení auta po 7 měsících užívání.Nyní mám najeto 4400km bez sebemenší závady s průměrnou spotřebou dle počítače 6l na 100km.3000km byly naježděny v zimním období s větší části na krátké vzdálenosti.Pokud jedu dál než 20km,není problém mít spotřebu 4.9-5.2l."odotýkám,že jezdím většinou obsazený max. dvěma osobami při dodržování rychlostních limitů.Auto je citlivé na zacházení s plynem. Motor je dostatečně pružný od cca 1700ot asi do 4000ot.Já jsem s autem velice spokojený a doufám,že bude sloužit bez větších problémů mnoho kilometrů.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 44


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia

Vložit komentář

z67k

naprosto s tebou souhlasím

05.11.2014 | 09:15:08 | Tazzy  | 80.82.146.* Reagovat

Nova skoda fabie 1.2TSi

Tak jsem prestoupil ma movou skodovku Fabii s Feldicky. Asi bych to hodnotil po letech rizeni takto.
Zaporne zmeny oproti starsim modelum Skody.
1-pryc jsou klasicke klicky od oken je to hnusne tyhle tlacitka co bez klicku s oknem ani nehnou.
2-Dalkove ovladani dveri to je pro me neprijatelne riziko pro zlodeje
3-prehrsle plastu s nesmyslnou kelimkomanii. Nevim v aute se neji a nepije od toho mam motorest
4-vsechno zbytecne zavysle na elektrine same tlacitko a tisice druhu nastaveni.
5-Uz se zde da tezko vymenit zarovka natoz neco opravit. Takze zavyslost na odtahu a autoopravnach
6-Zbytecne prehnane posilovace rizeni ktere odriznou pilota od skutecneho stavu s povrchem potrebou vozu
7-Autoradio nejde vyndat a bez baterie se zablokuje. Zase jen nahrtavaji zlodejum. Dle meho tam vubec byt nemusi stejne to nepouzivam
8-Autopocitac pokazde hlasi nejake pitomosti o navsteve autoservisu a td.. Nejde to vypnout a je to moje vec kdy tam zajedu a ne pocitace. Tim jsem vyradil cely pocitacovy system a je pokoj
9-Vzakladu jsem dostal metalizu coz me stve protoze je to oskrabane a oprava je dost videt. Nevim kdo vymyslel takovou barvu
10-POhyblive sedacky nahoru dolu a nastaveni volantu je zbytecna zalezitost neznam nikoho kdo to vubec pouzil.
No a kladne body auto
1-Je nove
2-Zatim tiche
3-ac smrdi novotou coz je pach opravdu hnusnej je to pocit ze to nesmrdi olejem jak u stareho mate pocit ze by to snad i mohlo neco vydrzet.
4-Motor si bruci a zatim po ujeti 15km se nezadrel uvidime dal
5-ma to klimozku a tak je auto asi tezsi ja ji nepouzivam ale uz ji tam nekdo namordoval tak tam zustane
6-Svetla sviti a klakson sakra ten jsem nezkusil
7-Kola jsou nejaka litinova takze musim vymenit za plechace tyhle jen lakaji zlodeje Ale pro nekoho to mozna smysl bud emit. Bohuzel nikoho takoveho neznam. Jen par blbecku co si mysli ze tim auto tuniguji a predstava nahromadenych plastu a kovu na skodovku zni BmW si audi neudela.
8- Pres skla je zatim videt to je dobra zprava pri koupi noveho vozu
9-Dovezlo me to s bodu A do bodu B aniz bych zaregistroval nejaky divny zvuk. Ale zatim to ujelo 15km
10-Doufam ze uz nebudu muset NIKDKY koupit nove auto ktere bud emit tolik nesmyslne elektroniky v aute a vratim se k autobazarum a starym vrakum ktere sice obcas neco potrapi ale dokazu to opravit na miste behem 1-2 hodin. Mozna smrdi olejem ale jezdi uplne stejne.

Zaver.
Dnesni auta jsou k nicemu a predstava ze nas napadne UFO ci 3 Svetova jsou tyto auta scela knicemu. Protoze prvni co vyradi je elektromagnetickou bombou veskerou elektroniku ktera vas proste znehybni. Ano pravda odrovna i jednu civku treba ve 120 tce ale tu lehce nahradim ajedu dalAle tady u techto vozu???? Co s tim jen do srotu. Vyrobci asi moc neuvazuji nebo lidi jsou uz tak namysleni ze je tohle pro ne stredem zajmu??? Nechapu to a nepochopim to proc nekdo je presvedceny ze kdyz ma auto nabouchane elektronikou a jinou znacku se musi na silnicich chovat jak pitomec a jeste je hrdy jak porusuje pravidla s.p. kam tohle jde???

23.07.2013 | 08:09:04 | skodovkar  | 82.144.130.* Reagovat

RE: Nova skoda fabie 1.2TSi

Kupte si pořádný auto se solidním motorem a pak ty výhody moderní techniky oceníte!:)

23.07.2013 | 18:05:59 |   | 78.102.114.* Reagovat

RE: Nova skoda fabie 1.2TSi

Jinak v čem je DO.centrál nebezpečnější vůči krádeži naproti zamykání postaru??
Ono celkově jednoduší bylo rozbít okno a vytáhnout čudlík což ve výsledku vyjde úplně nastejno jak kdyby na to někdo použil nějakou elektrickou hračku!řekl bych že to je snad i mnohem jednoduší způsob.

23.07.2013 | 18:28:43 |   | 78.102.114.* Reagovat

RE: Nova skoda fabie 1.2TSi

Výběr a koupě auta je zcela dobrovolný akt. Vybral sis dobrovolně a teď nadáváš. Na koho? No na sebe, na sebe. Ty nejsi škodovkář, Ty jsi .... doplň si sám, ale sedí tam třeba vůl, hňup atd.

24.07.2013 | 08:13:24 | Kolemjdoucí.  | 188.175.53.* Reagovat

RE: Nova skoda fabie 1.2TSi

Tak ty jsi frajer!!!! :)

28.06.2016 | 15:48:09 | Dave1  | 89.177.184.* Reagovat

RE: Nova skoda fabie 1.2TSi

Tak to si nekupujte nic, nejlépe jezdit na kole, to Vám nic nevyřadí z provozu a proč jste si to všechno nezjistil před nákupem , za mně jak to popisujete jste akorát vyhodil peníze

23.02.2024 | 11:59:33 | Jarda  | 91.231.30.* Reagovat

RE: Nova skoda fabie 1.2TSi

skodovkar - no :-))) a ten češtin, to je slast...

23.02.2024 | 16:14:51 | Vašek  | 31.30.174.* Reagovat

doplnění vlastní recenze

Slíbil jsem,že doplním časem recenzi.Fábii vlastním nyní 15 měsíců,mám najeto něco přes 10000km a jsem naprosto spokojen.Auto jezdí bez sebemenších závad.Spotřeba v létě 5.1 až5.5 litru.Po přezutí na zimní pneu jsem vynuloval dlouhodobou spotřebu a přes zimu za 3000 km mám spotřebu 6.2.Auto nijak nešetřím,jezdím v zimě na hory i dost kilometrů po městě.Se spotřebou jsem naprosto spokojen.Motor svým výkonem umožňuje bezpečné předjíždění a v kopcovitém terénu se taky neztratí.

08.03.2013 | 08:44:02 | karista  | 84.244.117.* Reagovat

Něco málo k 1,2 TSI

Většina řidičů se pokládá za mistry světa. Já po čtyřiceti letech jezdění s mnoha auty se považuji za slušného řidiče. Nikdy jsem netrhal dlažbu při rozjezdu, nebrzdil ostatní a také nedojížděl naplno k červené. Do penze jsem si koupil 1,2TSI pro vynikající průměh kroutícího momentu, výkon a avizovanou spotřebu. Po půldruhém roce, kdy mám najeto takřka 24 tisíc (na nákupy nejezdím - naopak projeté vzdálenosti na jeden zátah jsou výjimečně 40 km, převládají průměrné 250 km cesty. Běžně jezdíme dva, rychlost kolem 110, resp. na dálnici plus/mínus cca 130 km rychlostí. Otáčky držím v průměru mezi dvěma až dvěma a půl tisíci. Opakuji, že se snažím zacházet s plynem citlivě - není-li potřeba předjíždět a brzdím předvídavě motorem, (tedy pokud se o brzdění motorem v tomto případě dá mluvit.
No, a všem kdož TSI nevěří jenom toto: Motor opravdu velmi pružný od cca 1700 otáček, klidný a zatím bezproblémový, vč. rozvodů. Jen jeden "nedostatek" - při určitě pohodovém ježdění si bere určitě o 50% více, než udává výrobce. Toto je můj poznatek, ať se snažím co nejvíc můžu. (toto je mimo klimošky!)

06.02.2013 | 21:53:10 | Pepa z depa  | 213.226.196.* Reagovat

Luke20

Luke20 ty si tu ešte kľudne popiš o hlave, o výkone, o zrýchlení.

14.08.2012 | 18:07:42 |   | 178.41.245.* Reagovat

nový motor 1,2TSI

Dobrý den,
nechci nikomu brát iluze o motoru 1,2TSI Škoda Fabia,ale mám najeto 116639km a právě mám vyměnen komplet nový motor. Vůz koupen jako nový, v provozu 2 roky a jezdí 80% po dálnici. Spotřeba 6,9l/100km. Jinak živé auto do města, hrozná poloha sezení oproti oktávii a passatu. Sedák moc vysoko, v ostřejších zatáčkách se vůz kroutí a plasty praskají jo a pozor pokud bude pršet a pojedete se stěrači v dešti, zapomeňte na levé zrcátko a okno: je zalito vodou ze stěračů a není nic vidět doleva ani v zrcátku - životu nebezpečné vyzkoušejte než koupíte.
::::::::
Škodovka brala i vzorky benzínu zda jsem špatně nenatankoval,ale tankuji pouze Shell.
Závada se projevuje jako porucha turba kolegovy to udělalo v 70 000km nové turbo
Bohužel se stalo co se nemá stát, kontrolky hlásí turbo, dají podložku kolem opálení u turba a vše je Ok. Odjel jsem asi 15km a bliká to samé, zakázku jsem ještě ani neukončil až zda se závada neprojevý znovu a po otočení zpět na servis ta samá závada.
Nastává kontrola rozebrání motoru na servise škoda a ejhle zjištění pro mne hrozné : pane řidiči vyletěli Vám pístní kroužky z druhého válce výfukem a je ohlá klikovka super zpráva když se to stane 2 měsíce po záruce. Ať nejsem jen kriticky: nakonec po dohadování a měsíc a půl stráveném v půjčeném voze mám nakonec komplet nový motor od škodovky, zaplacena pouze práce za výměnu. Já už to dojezdím, ale děkuji za mne už nikdy.

07.08.2012 | 19:09:00 | Obchoďák  | 83.208.11.* Reagovat

RE: nový motor 1,2TSI

Mě stačilo, když jsem viděl rozvodový řetěz u HTP. Je jednoduchý (ne duplex) a hnaný ne od kliky, ale náhon je ještě níže pod klikou. Takže jakoby dle hesla: Co nejslabší a co nejdelší. Jestli tohle dali i do TSI, tak se nedivím problémům s rozvodovými řetězy. TSI má ještě navíc extrémně vylehčenou kliku. Jako by to konstruktéři dělali schválně - hlavně ať to moc dlouho nevydrží. To je katastrofa - koncern VW - das Auto.

05.09.2013 | 13:43:16 | Itall  | 88.83.187.* Reagovat

RE: nový motor 1,2TSI

Omlouvám se za dezinformaci o náhonu rozvodového řetězu HTP. Je od kliky, samozřejmě, blbě jsem to viděl. Zbytek info je beze změn :o)
Najet za 2 roky skoro 117000 km s motorem 1,2 L, a pak reklamovat, z toho mají v servisu asi radost. Ale motor by to vydržet měl, málo platné. Nakonec se Škoda dala přinutit ke smírnému řešení. Mohou být rádi, že jim někdo ten motor otestoval. Oni to beztak pořádně nedělají, jinak by nemohli mít tolik motorických průserů.

16.04.2014 | 11:38:44 | Itall  | 88.83.187.* Reagovat

HTP

Nebavte se o motorech htp výkon síla ,a spotřeba je to katastrofa,spotřeba jak dvoulitr i více bez možnosti předjet škodu 120 je vidět že většina z vás nejezdila s pořádnou károu...

14.06.2012 | 15:33:25 | Mark  | 77.104.214.* Reagovat

RE: HTP

Je to tak motor prostě na nic..malý obsah spotřeba v celku velká.
A ho*no to je jede..a ten kdo to vychvaluje jak to jede?
Asi opravdu nikdy neřídil normální auto:)

14.06.2012 | 15:43:33 | Luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE: HTP

Nesúhlasím, že je to motor na nič. Rešpektuj, že sú ľudia, ktorým úplne vyhovuje a stačí. Je určený napr. pre niekoho, kto jazdí 90% v meste a zvyšok po diaľniciach a okreskách, kto jazdí pokojne, defenzívne a nepotrebuje predbiehať za každú cenu (napr. aby si niečo kompenzoval a dvíhal sebavedomie). Vtedy sa odmení aj dobrou spotrebou. To, že si ho kúpi niekto, kto s ním chce jazdiť hlavne po diaľniciach a predbiehať ostošesť a potom sa sťažuje na malý výkon a vysokú spotrebu, len ukazuje, že si mal si kúpiť vhodnejšiu motorizáciu a nepochopil, na čo je ten motor určený. Ja som pred viac ako 1,5 rokom uprednostnil htp pred tsi a ukazuje sa, že som urobil dobre. Výkon a zrýchlenie mi stačia na môj štýl jazdy, navyše tsi má problémy so spoľahlivosťou. Keby som si kúpil tsi, už by som mal možno menené rozvody, turbo a možno aj celý motor a strachoval by som sa, čo bude napr. pri nabehaných 100 000 km.

03.07.2012 | 20:18:19 | roman  | 95.102.104.* Reagovat

RE: HTP

Tak mě nejde o předjíždění a podobně.
Ale o zrychlení abych měl auto co ,když potřebuji tak vyrazí bez větších potíží.A auto které mě bude sloužit dobře jak ve městě tak na dálnici.

03.07.2012 | 20:33:07 | Luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE: HTP

Tak když ti nejde o předjíždění a tak podobně tak o co jde?Kde je ta hranice kdy se dá říct ,to auto jede a nebo je líné?Je to vyjádřené pocitem,vteřinami,nebo čím?.Věřím že spousta řidičů není ochotna ten plynový pedál stlačit na doraz při předjíždění i kdyby měli dvě turba a krouťák 500nm u 1,2 ,prostě z důvodů šetření phm.

03.07.2012 | 21:13:33 |   | 88.102.67.* Reagovat

RE: HTP

Mě jde především o ten pocit..:)
Když zařadím trojku sešlápnu plyn na doraz,vytočím to nad 5000ot tak to má dobrý zátah,a to se mě líbí to je jedna věc.
Další věc je ta že v kopci kdy musím s Fabkou podřazovat na trojku,vyjedu na čtyřku a pořád neztrácí dech.
Jinak s tím předjížděním to vyznělo doslova ,ale samozřejmě že jde i o předjíždění.Jen nemyslím v tom stylu se před někým předvádět nebo závodit.
Ale také jde o předjíždění..především vhodný motor na dálnice.
Ono je sice je ze zákona maximální povolená rychlost,ale realita je trochu jinde.
Si pamatuji když jsem jel jednou s 1.0 MPI..po dálnici a než jsem se dostal do levého pruhu,abych předjel kamion tak jsem to musel trochu více rozpálit.Abych se tam dostal když někteří jedou přes 150-160Km.A ta 1.0 byla snad pomalejší jako ten kamion..takže v celku doba než ho člověk předjede.
S tímto na trochu šlápnu a předjedu mnohem bezpečněji..nikoho nebrzdím apod.
Jde mě o to že když potřebuji zrychlit,tak to prostě zrychlí i bez většího podřazování vytáčení apod.

03.07.2012 | 22:11:08 | Luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE: HTP

Komfort a klid při jízdě. S výkonějším motorem nemusíte tolik řadit, nemusíte jej tolik vytáčet ... když chcete zrychlit nebo vyjet kopec, tak prostě sešlápnete plynový pedál. Zejména na dálnici nebo při delší jízdě vás to ušetří od stresu.

16.07.2012 | 10:56:54 | Tycoon  | 212.47.9.* Reagovat

RE: HTP

Tak to si zase nemyslím.:)Mám motor 1.2 TSI v práci když jsem auto dostal mělo najeto kolem 8000 kilometrů.
Po zhruba 3 měsících se s ním najelo přes 13Tkm.A motor je naprosto v pohodě.
Jen zlobilo pár věcí co se týče elektriky.Naopak je tomu rok co motor MPI po 150Tkm kompletně odešel.
Co se týče výkonu tak TSI je rozhodně lepší jako HTP..pro mě osobně.Mám rád svižnější jízdu ale bezpečnou:) Nemyslím jízda na červenou apod.
Ale prostě si to rád vychutnám ,když to můžu vyhnat do vyšších otáček,vychutnat si zatáčky atd.
Takže naproti HTP tomu nemusí člověk tolik šlapat na krk,a spotřeba je v celku slušná.:)
Jízda v HTP mě přišla jako jízda v MHD.Motor nejde nějak extra slyšet,k tomu to ani moc nejede.
Proto já osobně jsem zastáncem vyšších obsahů..protože raději pojedu svižně s něčím,co to dokáže rychleji pohodlněji a jednoduše.
Osobně mám motor 2.0 16V..jezdím v průměru kolem 8.5 litrů.
Většinou město kolem 10-11 litrů..ale raději tohle než jezdit o 2 litry méně s něčím,čemu člověk musí šlapat za krk a pořád to hnát.:)

03.07.2012 | 21:04:00 | Luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE: HTP

Rešpektuj,že sú ľudia,ktorým úplne vyhovuje a stačí.Nesúhlasím!Sú len ľudia ktorým vyhovuje CENA auta s týmto motorom.Chcem len povedať že keby si zákazníkom dal na výber toto auto 1.2 za 9.990 euro a to isté z 1.4 alebo 1.6 za 10.010 euro tak by im tento motor určite nevyhovoval a siahli by po tom silnejšom.

18.07.2013 | 22:14:46 |   | 178.40.180.* Reagovat

Uvidíš

Uvidí se po delší době,jak se osvětší turbo s kompresorem každé nové je nové...

14.06.2012 | 15:27:32 | Mark  | 77.104.214.* Reagovat

1,2 HTP

Zdravím. já mám fábku 1,2 HTP a musím říct, že ten motor je super i bez turba. Auto má solidní spotřebu a slušnou pružnost, protože když chci, tak i v kopci můžu jet i 80 až 90 km/h a bez problémů předjet kamion i v mírném stoupání.

07.01.2012 | 17:45:23 | Odborník  | 90.177.139.* Reagovat

RE: 1,2 HTP

A co teprve z kopce, to je jízda :-)

13.06.2012 | 22:47:51 |   | 89.102.233.* Reagovat

RE: 1,2 HTP

tož to já jak ty do kopce s jiným autem v pohodě 140 a když chci vzít kamion hnedle do kopce ze 140 tam mám 190 a ten kamion o ptoti htp předjedu třikrát rychleji než ty. Kup si nejdříve pořádnou motrizaci at víš o čem je předjíždění. Tady u 1.2 aby člověk vyděl pomalu na dva kilometry. U pořádné motorizace jako já mě stačí na bezpečné předjetí s mým vozem 400 metrů. Když budu počítat při sto kilometrové rychlosti urazím 33 m za s cca. příprava manévru 2 s předjížděcí manévr kamion 5 s zařadit 2 s celkově 9 s a cca 370 metrů je pryč. HTP příprava manévru 2 s předjížděcí manévr 14s zařazení 2 s. celková dráha cca 700 metrů.

14.06.2012 | 13:45:56 |   | 92.62.224.* Reagovat

RE: 1,2 HTP

htp 700 až 800 metrů oprava

14.06.2012 | 13:47:30 |   | 92.62.224.* Reagovat

RE: 1,2 HTP

Jaj, a ty na com jazdis? Na alfe romeo 156, dvojliter, akurat ze 8 rokov starou.. jazda autom neznamena pre kazdeho len neustale predbiehanie.. ja na 1.2 HTP idem 90 a nikoho nepotrebujem predbiehat.. a zavadziam len takym ako ty, ktori este nedorastli a potrebuju sa vyburit pri kazdej jazde .. ale neboj sa, aj ty raz budes mat rodinu a budes to vnimat inak :)

03.07.2012 | 15:35:46 | spir  | 78.141.125.* Reagovat

RE: 1,2 HTP

Absolútny súhlas, bodaj by všetci jazdili bezpečne a podľa predpisov a nie riskantne ohrozujúc ostatných účastníkov premávky. Človek by sa nemusel báť o seba a svoju rodinu,že nás zostrelí z cesty nejaký riskantne jazdiaci nevybúrený magor. A na bezpečnú jazdu bez zbytočného predbiehania htp úplně stačí.

03.07.2012 | 22:48:43 | roman  | 95.102.104.* Reagovat

RE: 1,2 HTP

Tak to nemá ani s výkonem co dělat..někdy je v dnešním provozu horší jet pomalu a držet se chumlu, kde někdo předjíždí zprava zleva,apod.
Neví kde má dát přednost zničehonic zastaví a přitom je na hlavní. Otáčí se na dálnici atd.A k tomu nemusí mít silné auto.
A nemyslím si že člověk co jede s ohledem po dálnici 150KM..je nějaký ohrožovatel ostatních.
Jistě sou i případy kdy jde o rychlost,ale to je v hlavě řidiče ten to udělá s jakýmkoliv autem.
Je to měsíc co borec ve Feldě objížděl zácpu po chodníku!!..a tím ohrozil chodce a ještě se cpal před auta na silnici.
U takového pitomce nejde ani o auto.
Nebo ten kdo sedne v podnapilém stavu do auta.
Tak je jedno jestli má BMW nebo Trabanta.
Právě naopak že je spousta takových budu mít raději silnější a mohutnější auto.
Kolikrát se stane že se člověk zachrání díky tomu že ujede.:)
Ono jet po městě v davu kde,někdo jede jak ho napadne další ani neví kde je.Je horší jako jet po dálnici 200Km...
Je to pár let co mě málem sundal kaminon..v té době jsem sice měl auto co mělo 55Kw.Ale mít slabší auto tak mu asi neujedu a nabral by mě do zadní části auta.
Takže pokud to má člověk v hlavě srovnané tak může mít i klidně auto i výkonu 500Kw.
Ten kdo pojede na 50Km..s BMW 100Km.Tak tak pojede i v 1.2HTP...je to nesmysl že vysoký výkon je na nic,nebo nebezpečný.
V dnešní době i hlavě díky bezpečnosti je lepší mít silné auto.A jak jsem říkal pokud člověk není magor,tak není v ničem problém.
Nedávno jsem viděl jak člověk ve staré Š120 se snažil předjet VW Transporter akorát než dosáhl rychlosti k předjíždění tak ten mu skoro ujel.Za se bou vedl kolonu aut..a ještě mu nakonec musel ten v tom VW uhnout protože vjížděl se škodovkou už do protisměru přes křižovatku.
Takže ve výsledku ohrožuje také ,ale z opačného důvodu a toho že má slabé auto.
Já se řídím tím co se děje na silnici v realitě.Nikoliv co je psáno na papíře.:)


03.07.2012 | 23:36:23 | Luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE: 1,2 HTP

No tak sa pochval, aky mas "voz" ... podla mna iba velmi casto hras na pocitaci F1 simulator .. tvoje cisla su trocha odveci.. ani neviem, ktore z nich su najvacsie bludy.. myslim, ze asi vsetky.

03.07.2012 | 23:23:04 | spir  | 78.141.125.* Reagovat

RE: 1,2 HTP

... to patrilo tomu frajerovi vyssie :)

03.07.2012 | 23:25:00 | spir  | 78.141.125.* Reagovat

RE: 1,2 HTP

Takový chytráci jako Ty nepatří za volant.Toto Tvoje já stojí životy lidí,křeří jezdí jak mají.Až budeš na vozíku Tvoje já Ti nepomůže.Přemýšlej než bude pozdě.

18.07.2013 | 13:48:46 | Pepa  | 89.29.80.* Reagovat

Jsem srovnával starou Fabii 1.0..:))

04.01.2012 | 16:00:07 | luke20  | 62.245.124.* Reagovat

U Fábie uvádí průměr 6,1, ty píšeš že máš o 4 l víc ,takže 10 l.Pak uvedeš že máš průměr 8,5.Příště se vyjádři přesně.O nic nejde litr sem litr tam,jen ať se lidem neblbnou hlavy.

03.01.2012 | 20:44:22 | Vaněk  | 88.102.67.* Reagovat

Nepříliš výkoný dvoulitr žere 10 litrů,to je hodně.Zřejmě to bude nějaká vykopávka,nebo min.desetileté ojeté auto.Rodiné auto o obsahu 1,8 104 kw,průměr 8 l.

03.01.2012 | 19:47:58 | Vaněk  | 88.102.67.* Reagovat

RE:

Uvádím spotřebu ve městě..kolem 10-11l:)..průměrná je kolem 8.5l.Jde o Peugeot 406PH2 Break rok výroby 2000.Jinak neznám nikoho..a ještě jsem se nesetkal s autem..co by nad 2.0 mělo spotřebu v benzínu hlavně ve městě pod 10l.

03.01.2012 | 20:18:10 | luke20  | 62.245.124.* Reagovat

RE: Teraz, keď je chladnejšie, zvyknem vynulovať PC hneď po naštartovaní motora:

výsledok? Počas trasy dlhej 4 km,/ na firmu/, kým je motor studený, ukáže PRIEMERNU spotrebu cca 16,2-18 l/100 km, podotýkam nafty, 2,2 HDi...
Ak najprv nechám 5-10 minút povrčať naprázdno, takisto s ihneď vynulovaným PC, tak ukáže od 14-do 16 l/100 km.

Uvidím, čo vyjde za silných mrazov, teraz je leto, nie zima, ale podľa všetkého má STUDENY motor oveľa vyššiu spotrebu po okamžitom vyštartovaní, ako po čiastočnom zohriatí na mieste.

Po cca 10 km a telote oleja okolo 70 st. sa spotreba umúdri a po prejdení cca 100 km je už priemer od 4,8-8, podľa dupania na plyn, tých 8 je už na hranici možností motora/ jasné, nie do serpentín, ale diaľnica-okresky, "čo to dá", v zime do tých max. 150-170 km/h, v meste svižné rozbiehanie/

04.01.2012 | 08:30:28 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE:

Mám Fábku 2.0 a s tou se dá ve městě jezdit bez problémů pod 10, pokud nejde o krátké jízdy, kdy to žere opravdu hodně. Dlouhodobý průměr jsem měl 6,8 l/100 km (teď už jezdím na LPG, u toho je spoteba vyšší).

16.07.2012 | 10:48:35 | Tycoon  | 212.47.9.* Reagovat

Je to tak..na obsah 1.2 o výkonu 44kw.Je spotřeba vysoká..o necelé 4l mám větší u 2.0 16v 99kw.S tím rozdílem že se lépe svezu..a nemusím trápit motor ,když chci jet trochu svižněji.Já jsem už jednou říkal a osobně to tak vidím,že auto s takovým motorem nemá ani cenu kupovat.Sotva to jede ..a žere to ,jako by to mělo o 50kw více.:))Fabia Junior 1.0 37kw..má spotřebu kolem 8.5l..aby to trošičku jelo svižněji.Řeknu cesta o vzdálenosti přes 100km..okrsky a dálnice je utrpení.Pro mě v případě Fabie nejen motorově...možná to bude znít divně..ale i ta Felicie byla lepší.:))S tou si člověk..v zatáčkách užil trochu zábavy.I když to někdy vypadalo ..že se převrátí nebo rozsype.Ale tohle je opravdu nepopsatelné utrpení..možná kdyby to byl výkonnější motor,bylo by to o něčem jiném.:)Ale konkrétně tohle auto nesnáším..a nechápu jak to někdo může koupit.

03.01.2012 | 19:21:37 | luke20  | 62.245.124.* Reagovat

RE:

Tak tady čtu velice zajímavé komentáře na svou recenzi.Ale pokud někdo srovnává fábii s felícií,tak tomu
přestávám rozumnět.Sám jsem vlastnil felícii z roku 1995 takže nějaké kilometry jsem s ní taky najezdil.Dnes,když náhodou sednu do filety mé dcery,tak se vracím do automobilového pravěku.Jízdní vlastnosti,pohodlí a kvalitu interiéru srovnávat nejde.Tak jako nejde srovnávat motor 1.2htp a 1.2tsi.Jsou řidiči,kterým htp stačí a jsou řidiči,kterým je málo 2.5litrový motor.Momentálně vlastním 11té auto a mám naježděno za svůj život včetně služebních aut asi1200000km bez nejmenší nehody.To,co však předvádějí někteří na našich cestách ve starých,ale nadupaných ojetinách opravdu nechápu.Já jsem zastáncem menších motorů a 1.2tsi je pro mne dobrá volba.Jezdí to s nízkou spotřebou,a když potřebuju rychle předjet,jde to velice snadno.Přeji mnoho kilometrů bez nehod.

04.01.2012 | 11:06:57 | karista  | 82.100.31.* Reagovat

RE:

To není ani motorem..ale spíš tím jak to má kdo srovnané v hlavě:)
Rychlá a výkonná auta jsou dobrá..ale člověk s něma musí umět taky jezdit.
Koupit si auto s menším obsahem nevyřeší počet nehod:)

14.06.2012 | 03:13:11 | Luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE:

Co znamená trápit motor? Motor se netrápí = jednoduše poddá maximálně takový výkon, na který je konstruován a víc nic. Trápí se pouze zamindrákovaní blázni, kteří naivně doufají, že auto za 200000,- pojede stejně svižně jako auto za 4000000,-.

29.01.2012 | 06:38:22 | To je fuk  | 88.101.121.* Reagovat

RE:

Nevím zdali jsem to pochopil správně..:)..ale co má cena auta společného se svižností a výkonem.??

13.06.2012 | 23:21:26 | Luke20  | 94.112.57.* Reagovat

Syrový maso

Co to je ten syrový motor?

29.12.2011 | 08:56:19 | m  | 89.111.98.* Reagovat

RE: Syrový maso

...to je, že když jsi udělal na 120tce go motoru tak se někdy šádovka musela roztáhnout traktorem :-)

29.12.2011 | 09:03:56 | jan  | 92.62.224.* Reagovat

RE: Syrový maso

To je laický výraz pro nezajetý motor. K dokonalému slícování všech třecích ploch dochází až po několika tisících km. Potom motor vykazuje lepší parametry jak výkonové,tak inižší spotřebu.

29.12.2011 | 17:38:55 | karista  | 82.100.31.* Reagovat

Zdravím. Dúfam, že recenziu budete priebežne dopĺňať o nové skúsenosti. Bude ma zaujímať spoľahlivosť tohto motora. Ja som sa pred rokom rozhodoval práve medzi htp a tsi. Zvolil som si nakoniec htp ako konštrukčne jednoduchší a na prípadne opravy asi lacnejší motor. Tým, že sa vyrába sa už cca 8 rokov, tak sú už nedostatky z predchádzajúcich rokov snáď vychytané. Navyše na môj štýl jazdy mi htp úplne stačí. Prajem veľa šťastných a bezproblémových kilometrov.

28.12.2011 | 18:43:04 | umo  | 95.103.38.* Reagovat

RE: Dík

Doufám,že auto bude bez problémů a recenzi budu postupně doplňovat.Přejí klidný závěr roku a mnoho kilometrů bez problému v roce příštím.A s 1.2Htp neměj žádný strach.Já měl dvě předcházející fábky taky s Htp a naprosto bez problémů.

29.12.2011 | 17:34:14 | karista  | 82.100.31.* Reagovat

RE: Spotřeba

Htp bez problému?A co spotřeba,u tak malého obsahu by měla být spotřeba 5-6 l/100 km a ne 7-9 l jakou tento nepovedený motor má!

30.12.2011 | 13:50:49 | Laco  | 213.155.243.* Reagovat

RE: Spotřeba

Najezdil jsem se dvěma fabiema s motory htp přes 130000km a spotřeba mi vycházela v průměru 5.6 až 5.8l.Podotýkám,že skoro nejezdím po dálnicích.Tam je sporřeba nepoměrně vyšší. Auta jezdila naprosto bez problémů a mám spoustu známých s podobnými poznatky.Chce to jen něco o automobilech vědět.

30.12.2011 | 19:03:41 | karista  | 82.100.31.* Reagovat

RE: Spotřeba

Jezdil jsem s HTP jako se služebkou asi 200 tkm. Spolehlivost byla kupodivu slušná ale spotřeba se pohybovala kolem 8,2 což je na 1.2 motor hodně...Auto bylo služební, takže mě spotřeba netrápila ale jízda s tím mě nebavila ani když na to člověk šlapal jak chtěl...

02.01.2012 | 01:30:11 | Jirka  | 89.24.185.* Reagovat

RE: Spotřeba

To je pěkné,že se s htp dá jezdit mimo město a mimo dálnice za 5,6 l,ale přece si nebude rozumný člověk kupovat auto,které hodně žere na dálnici,takže s tím na dálnicích nikdy jezdit nebude!To si raději koupí normálně myslící člověk jiné auto,které má normální motor,s kterým jde jezdit za rozumnou spotřebu všude a ne jen mimo dálnice.Divím se,že tento motor ještě někdo kupuje při cenách za pohonné hmoty jaké dnes jsou.

03.01.2012 | 12:11:32 | Laco  | 213.155.243.* Reagovat

RE: Spotřeba

Ja mám Novu Elantru a po prvých 1000 km priemerná spotreba 5.2 l /100km l.6 motor D-CVVT !!!

29.06.2012 | 10:39:03 | Stefan  | 178.40.123.* Reagovat