Recenze Škoda Fabia 1,2 HTP
“Velmi dobré auto.”

Autor recenze: Kapr (25 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2004 Typ motoru:1200 Stav km při koupi:14 km Stav km nyní:1 500 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 3 měsíce Průměrná spotřeba: 7 l/100 km Vloženo: 30. 3. 2005

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Felicia 1,3 Mpi

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Zatím ne, šlape jako hodinky.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto, které mě mile překvapilo. Celkem dobře odhlučněné, zvuk tříválce se mi zamlouvá. Ve městě opravdu živé a na dálnici vůbec nedělá ostudu.

Jsem velmi spokojen.

Spotřeba zatím kolem 7l , ale motor je nový a jízdy byly v zimě a na zimním obutí. Auto vřele doporučuji tomu, kdo nemá vysoké nároky na rychlost (zatím max po dalnici 160 km/hod), ale chce spolehlivý a pekný vůz.

Je to můj názor a auta Škoda vždy budu kupovat.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia

Vložit komentář

Autor prispevku je zrejme zarytej Skodovkar (soudim hlavne dle posledni vety).Jinak miky Felicie 1.6MPI ma sice vyssi vykon a nizsi hmotnost jako Fabie ale jak sam vydis nemuze ji stacit (i kdyz ani Fabia neni rychla, dle mne je spis hodne lina !).S Felicii 1.6 jsem jel a musim rict ze to byla utopie ! Lecktery stary Golf te predjede to mi ver, takisto ze predjede i Fabku (mozna krom RS).Cus.

04.04.2009 | 18:14:01 | jamieson Reagovat

Dobrý vůz

Fábii 1,2 Classic plus jsem koupil v únoru 2004 a k dnešnímu dni
mám najeto přes 31 tis. km. Průměrná spotřeba za celé období je 5,9 l a teď v létě jezdím pod 5,6 l. V zimě asi tak 6,2 l. (parkuji venku)
Autem jezdím denně do práce (40 km) a zatím bez jakýchkoliv problémů.

07.08.2006 | 13:13:36 | Ivánek Reagovat

Jede to!

Musím uznat, že tahle Fábie celkem jede! Mám Felicii 1,6MPI a v pořádném kopci u Olomouce mě Fábie 1,2 HTP lehce předjela a to sem ještě naschvál přidal, abych zjistil co umí. Měl sem ale plně naložené auto a jel na pětku v nízkých otáčkách. Dát tam čtyřku, to by asi bylo pá, pá

16.12.2005 | 13:44:13 | Miky Reagovat

Bych chtel videt jak fiat punto pojede. Osobne sem fiata nikdy nevlastnil, protoze je to takovej zapadni trabant. Kvalita spracovani je asi jako u staryho facka (a to favo 1,3 puntu natrhne kadak..:) Podle me je to zavist tech, kdo si nemuzou dovolit koupit novy auto - ani ten 3-cilindr, sezenou punto 1,2 za 50.000 z frcu a utesujou svedomi..nevysmivam se,to ne..taky nemam na lepsi, fabii sem dostal, ale nejak tak to bude ne? :)

22.07.2005 | 14:05:19 | Dave Reagovat

A ještě ta spotřeba, fabie vůbec nejede, jenom žere a žere..

06.07.2005 | 20:42:24 |  Reagovat

To je auto nebo tříkolka?

06.07.2005 | 20:41:24 |  Reagovat

Neofiko klima - 1. možnost je vrakáč a 2. možnost firmy, které je montují....hodně štěstí

20.06.2005 | 15:46:27 | logins Reagovat

Zajímalo by mě kde se dá sehnat "neoficiální klimatizace" za 10 000 kč. Hned bych ji bral

10.06.2005 | 20:50:29 | Pavel Reagovat

Asi jsem se v otazce spotreby nevyjadril uplne presne. Tech 6,7 je prumerna spotreba za tecdh 1100 km, co s tim autem jezdim. Predpokladam, ze po zajeti trosku klesne. A Brno - Praha a zpět i s cestou po Praze a Brně jsem jel za 5,9l s tím, že jsem motor točil jen do 3500. A při rychlosti 170km/h ti PP možná v určitý moment ukazuje spotřebu 7l ale rozhodně neudržíš takový průměr. S 1.9TDi jsem jezdil po dálnici 170 km/h v prumeru za 7,2l, nechce se mi verit ze by HTP jelo za min ...

01.06.2005 | 11:46:27 | MadMack Reagovat

Na tempomat kaslu a bocni airbagy taky...podle vysledku bar. testu je vysledek s a bez skoro stejny.....(u Fabie)-ze jede o trochu vic je pravda, ale pises tu ze ti bere 6,7/100 km pri 125 (3500) to me si bere 7 pri 170 a to jest nejakych 5.200 ot. takze zkus jet s 1.4 170 a bude brat 9 - 10l100km. A pokud ti jde o nizke otacky na dalnici, tak jeste lepsi je MPI, to toci pri 140km/h asi 3.900. Dalsi vec je akcelerace treba z 80 do 120. Ta je papirove taky lepsi u HTP. (kratky prevody)
PS: Vybava elegance je sice libiva, ale ma zbytecnosti, krome klima. Jinak el. okna vzadu a vyhrivana sedadla zrusily asi pred dvema lety. a nahradily tempomatem, kterey me pride trochu zbytecny na cesky pomery a bocni airbagy - budis...ale taky jim nefandim, jak uz jsem psal

31.05.2005 | 12:59:35 |  Reagovat

S 1.2 12V jsem jel jen zkusebni jizdu a od koupe me odradilo, ze pri 3500 otackach to jelo jen neco pres 105 km/h. 1.4 jede pres 125 km/h a protoze po dalnici docela jezdim, sel jsem do silnejsiho motoru. Jinak zatim spotreba po 1100 km je 6,7l - jizda normalni s vytacenim motoru jen do 3500. Obe hodnoty jsou u nezajeteho motoru. A co se tyce ceny za klimu, rozdil v cene mezi Ambiente a Elegance je 40.000 Kc a v te cene je klima, tempomat a bocni airbagy. Drobnosti jako svetylka ve dverich ci sklopny klicek neuvadim, to rouhodne nebudou polozky, ktere jsou rozhodujici pri vyberu.

30.05.2005 | 19:03:35 | MadMack Reagovat

Asi takle, mam 1.2 HTP-12V tu silnejsi variantu. Pred tim jsem mel 1,4 16V Comfort. Musim rict, ze co se tyce elasticity motoru, si tyhle dva nemaji VUBEC co vycitat. Akorat ze 1,4 si brala 8 a 1.2 6,5 l na 100km. Zvuk toho trivalce je spis klad, v 5.000 otackach na dalnici ho clovek skoro nevnima (auto jede asi 165-170). Kdezto 1.4 16V-55kW uz dosti rve a jede tak o 5 km v hodine vic. Nesmite kupovat ten slabsi 3-valec 40kW, ten ve vysokych otackach moc nejede. Jinak Fabii TDi ma strejda...je fakt ze je to zihadlo, ale dost hlucny...a uz umrelo turbo (asi 40.000.- novy) nastesti vramci zaruky v 54.000 km.
Taky se zlespila vybava ted comfort byl nahrazena verzi ambiente...ma krome klimatizace uplne vsechno(el.okna.el.zrcatka,ABS,2x air.,central(ja tam mam dokonce i dalku), pocitac,servo,mlhovky atd....) A hlavne konecne se prestali delat odporny sedo-cerny palubni desky a jsou celocerny....pozn. klima je asi za 35.000 coz me pride celkem narez, kdyz ji lze neoficialne poridit za 10.000.-

30.05.2005 | 08:33:36 |  Reagovat

Myslim, ze srovnavat 1.9TDi a 1.2HTP je trosku proti prirode. Uz jen rozdil vice jak 150 tisic v porizovaci cene hovori snad za vse. A podle me, kdo jezdi casto, vyplati se mu si priplatit a koupit poradny motor. Junior je dobry (a urcite i urcen) pro prilezitostne ridice, kteri toto auto vymeni za svou prorezavelou 120-ku nebo Favorita a budou naprosto spokojeni s novym autem ...

28.05.2005 | 21:29:38 | MadMack Reagovat

jsem vlastníkem 1,9 TDi PD 74 kW kombi. Měl jsem tu "čest" jet 1,2kou. Bzučák bez akcelerace. Jel jsem po dálnici s kolegyní bez báglů či jiné zátěže a spotřeba 8,2 L. To mě dostalo. S mýma 5 litrama nafty je to dost velkej nepoměr.....

04.05.2005 | 10:44:36 | dattel009 Reagovat

A už je to tu znova,zase nějakej co píše recenzi po 1500km ,to se za ty km ani nezajede!!!!!!!! A ten zvuk,to je hrůza!!I když to je každého názor.

01.04.2005 | 14:29:49 | Golfis Reagovat

Souhlas, mám rok 2003 a je to paráda a bez poruch. Netrhá asfalt, ale na to jsou jiný stroje se spotřebou přes deset litrů (Vectra 2.0 16V) jezdím za 5

31.03.2005 | 12:27:52 | Kamil Reagovat