Rok výroby:2003Typ motoru:1,2Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:zapůjčenýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:6,7 l/100 kmVloženo:16. 5. 2009
Porucha elektrooken porucha elektrozrcátek něco s hlavou na motoru spousta dalších drobností
Hodnocení a zkušenosti s autem
Zkušenosti s firemními vozy: Škoda Fabia combi je Škoda fabia combi. Neporovnatelné s jakýmkoliv dalším autem. Klady začínají a končí na svou třídu dobrými jízdními vlastnostmi. Zvláště na mě, který jezdil ve felicii, to udělalo dojem, ale to bylo tak vše. Sedačka i volant se dají všelijak nastavovat, ale při svých 170cm jsem stejně nenanšel ideální polohu při níž bych viděl na palubovku a zároveň dobře dopředu, aniž bych sedadlo nevytáhl tak, že sedím jak na koze. Celkově je fabia tzv. koza. Úzké auto na pohled, z venčí a hlavně uvnitř.
Spotřeba katastrofa. Tříválec rozhodně nespotřebuje tolik, jakoby měl o jeden válec méně. Co nažene po městě, to ztrácí na dlouhých cestách. Schválně jsme si dal záležet a zkusil jet úsporně. Podařilo se mi díky neustálému sledování PC udržet ve městě Ostravě spotřebu 5,7 litrů, ale využil jsem z výkonu motoru asi 10 koní. :-) Výkon je akorát, dokud jsem v autě sám a bez zavazadel, pak je to žalostné. Výhled dozadu katastrofální. I já mám problém zacouvat. Kdybych tohle auto koupil ženě, pustila by ho z mostu do přehrady. Opel Astra classic kombi je proti tomu bezrámový skleník. S 1,4 74 kw jsem jezdil taky. Průměrná spotřeba na dlouhé cestě přes města a při 110km/h na dálnici byla stejná, jako s 1,2. 1,4 má sílu, ale poznáte to až v otáčkách, ve kterých motor raději nikdo z nás nepoužívá, aby nám aspoň trochu vydržel. Zátah odspodu mizerný. Felicia 1,6 sice končila ve 4500 otáčkách, ale od 1800 do 3000 ot.min to byl výkonový výbuch.
cca 1-ročné, ešte dva roky v záruke, za polovičnú cenu? Leasing na osobné auto je najväčšia strata. Radšej prepiť. Stačí pozrieť aj naše banky a leasing. spoločnosti, už lacnejšie ako vonku.
Leasing má moc nevýhod. Mezi největší patří to, že auto není vaše, nemůžete ho tedy prodat, když potřebujete, nemůžete si kdykoliv změnit pojišťovnu, a to nejhorší: Nenabíhá vám bezeškodní doba (bonus) na povinné ručení. Takže nikdy nedosáhnete na levnější částky díky bonusu (i 50 procent) - nejste totiž majitel vozidla, i kdybyste jezdili bez nehod 20 let, máte smůlu. Mnohem lepší je normální úvěr od banky, zaplatíte si pojištění kde chcete a jajké chcete, jste majitelem a můžete s autem naložit jak chcete. A dražší to rozhodně není (snad jen o tu "leasingovou slevu"). Ta ale zápory lízinku nevyváží. osobní zkušenost z minula.
U leasingu víte, kolik zaplatíte, máte to tam napsané, je to tam včetně provize leasingové společnosti, můžete se na to jednoduše podívat a taky pokud chcete auto havarijně pojistit, máte to levnejší, to je taky vidět. Víte přesně kolik zaplatíte za auto, za povinné ručení, za havarijní pojistku, za službu leasingové společnosti, žádné tajemství to není. :-)
vim, ze je to mimo diskuse, ale nevite nahodou nejakej link na ojezdena auta ze Svycarska ? Slysel jsem, ze je dobre odtamtud kupovat auta.Nevite nekdo poradit ? Moc dekuju :-)
Leasingy mě rovněž nezajímají, páč z toho nikdy není zřejmé, kolik se skutečně zaplatí. Nejlevněji jsem našel, jak už jsem psal, Pandu za 158900,- hotově. Punto Grande 3D asi za 191900,-.
Nemohli byste si vy anonymové dát nějaký nick, abyste se dali rozlišovat? Takhle se dost blbě diskutuje. Tady nesouhlasím ani s jedním :-) Aygo je trvale nejdražší z kolíňat a jeho konfigurátor mě vůbec nezajímá. Pro mě je podstatné, že mám P 107 5D za 179900,- hotově, v barvě, kterou jsem chtěl, a to zcela normálně, bez žebrání o nějakou slevu. Jinak k tomu druhému: kolíňata mají 2 airbagy, ale Fabia II má 4, ABS má také - bez těch doplňků, předpínače samozřejmě také a stavitelný volant má v základu Fabia a ne kolíňata. Přesto bych Fábii po zkušenostech už nechtěl. Howgh.
Nejlevnější vůz na trhu je Panda na leasing za 118.000kč, ovšem je to pochopitelně totální sociálka. Eventuálně Grande Punto za 140.000kč, ale jen 3dv. .
Nezapomeň si nakonfigurovat třeba tu Fabii se stejnou výbavou, jakou jsi zadal na P 107. Budeš se divit ceně. Pokud začněš u obou aut v základu tak je kolíně levnější i přesto, že má v základu 2 airbagy, ABS s EBD a CSC, pyrotechnické předpínače pasů, asistent pro nouzové brzdění, stavitelný volant a td. A hlavně, jak píše Itall, po nějaké době provozu ušetříš, což o Fabii říci nelze.
Tak se podívej ještě jednou a zjistíš,že jsou tam dvě výbavy.Smile a Trend.Vybral jsem Trend,aby to mělo aspoň něco a vyšla mi již zmiňovaná cena 317900kč.Takže za mini auto dost pálka.Za tuto cenu je Hyundai i2O s 1.4l a v plné palbě.
Kufr jsi začal porovnávat s C1 ty, protože to je jediné, čím ji Fabka předčí. Já jsem zavedl řeč na srovnání ekonomiky provozu (i ve vyšší rychlosti) a na dynamiku. Tak nekecej, že tady srovnávám Aygo a C1 s fábií jako rodinné auto. Taky není pravda, že se do zadu nikdo nevejde. Je to blbost.
V aktuálním ceníku jsou za ceny, které jsem napsal já. Za 150000,- na leasing se to také dalo pořídit. Dá se dobře spočítat, že vezmeme-li v úvahu cenu a všechny provozní náklady na 100000 km, levněji nevyjde žádné jiné auto. Je potřeba také započítat např. pozinkovanou karosérii a záruku na ni, a také pár věcí, které u miniaut nejsou běžné. Počty mi vždycky šly a při koupi tohohle auta jsem uvažoval ponejvíce ekonomicky. Ani v současnosti např. Panda v akci za 158900,- po započtení provozních nákladů nevyjde lépe. O Sparku bez pozinku za stejnou cenu ani neuvažuji :-) Pro jiné potřeby třeba koupím ještě jiné auto (zatím je ještě doma ta mnou oblíbená Fábie), ale na lítačku je kolíně ideál.
Díval jsem se na ceník Ayga.Ale před chvíli jsem si nakonfiguroval P107 a výbavu co bych si tak představoval a vyšla mi cena 317900kč.Vycházím z oficiální ceny.
Mimochodem - současné verze 5D P107 a C1 se nabízejí za 219900,- a běžně se prodávají v akci za 204900,- nebo i méně, takže těch čtvrt mega už je hodně dlouho nepravda.
Mám pětidvéřový P 107 a čtvrt mega bych za něj rozhodně nikdy nedal. Ale pod 180000,- za nový mi to přišlo jako dobrá koupě. Je to miniauto, takže výhrady k prostornosti nemám. Se svými 190 cm se dopředu nečekaně pohodlně vejdu a vzadu nejezdím. Kufr je malý, ale nepoužívám to jako rodinné auto. Jedinou výhradu mám ke komfortu pružení a možná k pronikání hluku od kol dovnitř. Holt to není limuzína. Velké limuzíny se vyrábějí hlavně proto, že někteří lidé si myslí, že to musí mít.
Fábii nemám, ale když si tu něco žvatlal o designu, je to čistě osobní a subjektivní náhled , ale zrovna C1 není kult krásného auta, spíš naopak, tak se uklidni. Ale to je každého věc, tak tu nekecej o nějakých zvratcích apod. -je to jen tvůj slaboduchý pocit.
Tak mě napadá.Proč se dělaji velké limuzíny,když to kdejaký prcek zvládne taky(Aygo a spol.).Ti výrobci jsou,ale blbí. Pánové nezlobte se na mě,ale dveře trochu plastu a zbytek nezakrytý plech a chtít za to skoro čtvrt mega.To je trochu úlet.
Tak trochu skutečnosti, né kdo si co myslí. C1- zavazad. prostor 139l, po sklopení sedaček 750 l. F2 -zavazadlový prostor 300l, po sklopení 1163l F2 COMBI......to tu ani uvádět nebudu nebot by jste zezelenali. Tot holá fakta a né výmysly pánové. Tak mně neserte s tím plnohodnotným autem.
Že by si motor a podvozek Fábie nechal vše líbit, to si nemyslím. U českých čtyřválců odchází těsnění pod hlavou i lambda sondy, ale to asi nesouvisí se způsobem používání. Na podvozku vpředu zase kotouče, silentbloky, čepy na tyčích řízení. Ani tohle tedy zas tak moc nesouvisí se způsobem používání auta, páč to odejde tak jako tak. U naší Fábie např. čep na tyči řízení mírně klepal snad už u nové. Jsou-li některé komponenty nekvalitní, pak je nekvalitní celé auto. Kvalitní zbytek auta to už nezachrání. Fabia I je dle mé zkušenosti nekvalitní verk. Tím neříkám, že takových aut jimých značek není plno, ale to je slabá útěcha :-)
Ale já přeci netvrdím že je to špatné autíčko, ale říkám že je pro 2 lidi. A když to furt srovnáváte pouze s F combi ( nechápu proč-je to zcela jiná třída) tak jsem si k tomu taky něco řekl. F 2 ve variantě COMBI se dá použít jako rodinné auto, 2 dosp.+2 děti, C1 apod . asi těžko, to je celé a nikdo mi to nevyvrátí. A taky ty keci,že jsem C1 viděl pouze na fotkách sis mohl ušetřit- víš hovno co jsem viděl a neviděl.
Když je někdo tak blbej, že si koupí fabii, tak jak s ním chceš o něčem diskutovat? Jen blb bez mozku si koupí takovej střep, do kterého se nevejdeš ani na přední sedadla, natož na zadní, a kterej je tak hnusnej, že když projede kolem tak zvracej i děvky u silnice. Pumpaři ho milujou, protože jim zvedá tržby a ostatní řidiči ho nenáviděj, protřože brzdí provoz.
Ty jsi neseděl v C1 ani v Aygu tak neser ! A v životě jsi v tom nejel, jinak bys nemohl napsat tolik nesmyslů. To co píšeš, mě zvedá ze židle, protože je to přesně NAOPAK ! Dokázal jsi mi, že nemá cenu s tebou diskutovat, protože o tom NIC opakuji NIC nevíš ! Je to jako bavit se s kozou o tom jak se pečou řízky.
Dost mi na těchto recenzích vadí, že se zde rozšířil velký nešvar. Píší se sem názory, které nejsou pracdivé. Tzn. dotyčný si něco myslí a tady to prezentuje. Bez zkušenosti, bez reálné zkoušky. Měli by sem psát lidi, kteří dotyčná vozidla vlastní a popsat zde zkušenosti a zážitky s nimi a ne si tady vymýšlet!
Vašku, neřeš to. To jsou blbečci, kteří to auto pořádně nevidli ani na fotce. Pro ně je to adrenalin, že sem píší (větší vzrušení ještě nezažili) stejně jako když nějaký čurák hází vajíčka z davu na Paroubka. Jsou to výkřiky z davu, anonymní, většinou puberťáků a zamrzlíků, kteří mají k dospělosti ještě daleko. Baví se tím, že na netu uráží někoho, kdo jim to nemůže vrátit. Takže nejlepší obrana je nereagovat. A pomstít se třeba tím, že napíšeš stejné lži na jejich oblíbené auto. :-))
Tak sory kluci, ale trochu soudnosti. Do C1 se dozadu sice vjdeš,ale bez havy, seděl jsem v tomm a to mám jen 180 cm a vážně jsem měl hlavu nakřivo, tak jaképak auto pro 4, nechci vidět někoho ještě vyššího. Do F2 se v pohodě vejdu a hodně místa na kolena i pro hlavu a to nastupování -jedna básen, mluvím o místech vzadu. Tak asi takhle, a o místa pro zavazadla, tedy spíš místečka ( 139 l) ,nemá smysl vůbec mluvit, zkrátka poloauto.
Mě je mnohem více líto ubožáků, kteří zde zvrací takovéto nehoráznosti. Jsi duševně nemocný??? Malá palubovka? Malá bezpečnost? Vždyť ty jsi úplný hlupák-píšeš tu takové nesmysly, že by sis měl nafackovat. Pod sedačkou motorky asi vozili rodiče tebe když jsi byl malý. Takže nemluv o věcech, kterým nerozumíš a šoupej nohama.
Ještě jsem čel, jak tady někdo psal, že rád jede 160km/h za nízkou spotřebu a s klidným motorem, že u fabie tohle nejde :) no není to ideální, ovšem říct, že tohle jde s 1.0 motorem u ayga? :D to je vtip největší.
Ten motor je dobrej do města. Nežere, když se netočí, ale moc nejede. A když se vytočí, tak trošku výkon má, ovšem pak se rozežere jako cip. Klasický slabý 4válec.
Z malých motoru je htp motor pro běžnou jízdu služně použitelnej. Pokud chce někdo jezdit 160, musí koupit dvoulitra v naftě a 6tým převodovým stupněm
C1 je skutečně polovozítko. Vepředu není zas tak málo místa, to bude tou malou palubovkou, ovšem na úkor bezpečnosti. Dozadu se 2 lidi jistě vejdou, ale rozhodně ne pohodlně :) a navíc, ten kufr? :) to dám víc pod sedlo na motorce, než do těhle kolínských městských autíček. Je mi líto majitelů C1 apod., že mají takové podřadné auto a svůj mindrák musí léčit na internetu. Třeba na fabii :)
Na rozdíl od fabie 2 je otypována C1 pro čtyři lidi a pohodlně odveze čtyři lidi. Kde jsi přišel na ten nesmysl, že je pro 1-2 ? To jsi si spletl se Smartem. A z tou francouzskou spolehlivostí - C1 je Japonec. :-)) Čau a neřeš to. Raději dvě C1 nežjednu fabii.
Píšu svoje zkušenosti s yarisem 1.0 a pro mně je C1 zkrátka prcek ve kterém nic nepřevezeš, to je fakt , s tím nic nenaděláš, i ve srovnání s např. F2. Nebo chceš říct, že je to velké dospělé auto?-ani náhodou. Je pro 1-2 lidi, tot vše, nic víc od něj nečekej, nic víc ti nedá, to si radši koupím skůtr ,než tohle.
Jo a ještě něco- francouzská spolehlivost je vyhlášená, tak bacha abys vždycky dojel.
To už se tady omílalo stokrát: Yaris NENÍ totožný s kolíňaty. Ta táhnou odspodu, žádná mrtvola, motor je pružný a tvé konstatování "prostě 1.0" si nechej pro auta z devadesátých let. A oponovat váhou auta, jakože má 900 kg tak je to poloauto? Prostor pro posádku je rozhodně větší a příjemnější než v té sekačce HTP, která si hraje na pětimístné. Mám tu čest, máme je obě doma. A ujišťuji tě, že než bych jel na dálku s fabií, ani by mě to nenapalo, nejsem masochista. Cítím se tam jak ve psí boudě. Před koleny nic, po stranách nic, a ten kufr, sorry, ale vytahovat se s kufrem, to je teda fakt dobrý. Ty jsi s kolínětem nikdy nejel, natož že bys ho řídil, tak si nechej řeči,nejsou ničím podložené. Já jezdím jak fabkou, tak C1 a vím o čem mluvím. Kdyby na fabce netrvala žena, už by šla z domu (fabka). Je to totální mrtvola, nenažraná, akorát blbuodolná. Ten motor a podvozek si nechá líbit necitlivé zacházení. Toť vše. Ty tady chceš psát o "mrtvole" v porovnání C1 a Fabie? BLÁZNE ! Ale odpouštím ti, nevědomost hříchu nečiní :-)
Vašku- C1 aspol. zase není auto, ale poloauto s 790 kg ,tak srovnávej srovnatelné.Když chceš někoho odvést a nedejbože nějaké ty zavazadla tak můsíš krom C1 zavolat taxi nebo hodného souseda at ti s tím pomůže. To že při 160 ti C1 žere 6 litrů si nech od cesty. Co se týká obecně 1.0 VVti- neboj měl jsem tu čest se sním povozit v alespon trochu normálním autě ( yaris) a teda vždycky je něco za něco, ten motor je od spodu mrtvola i proti htp, každý kopúeček podřazuješ o 2 stupně dolů aby ti to nezdechlo,prostě netahá, tak mi tu nevěšej bulíky na nos. Jo jak ho vytočíš nad 4000 ot tak jede to jo, ale v nízkých pohodových otáčkách je málo použitelný. Zkrátka 1.0. Nižší spotřeba je dána malým objemem a dlouhými převody. ČEST.
Hodnota Toyoty klesá stejně pomalu, ne-li pomaleji, jako škodovky. Takže kecy že ji prodáš 2x dráž než Toyotu si nech na koledu. Jinak obecně mít auto, u kterého musím hlídat kvůli spotřebě styl jízdy, a které musím nutit třeba při předjíždění násilím, Takové auto nechci. Musí jet "samo", v pohodě, za jakýchkoliv podmínek, a u benzínky mě nesmí nic rozhodit. Řeči, že dnes každé auto jede 160, včetně HTP, jsou taky kecy. Ono jet 160 v pohodě, s bručícím motorem a za 6 litrů je trochu jiný kafe, než točit kripla, kterej sice z kopce jede 160, ale po deseti minutách má jazyk na vestě a žere jak prase. A teď nesrovnávám s nějakým 2.0, ale třeba s C1 nebo Aygem, když jsme u té toyoty. A navíc se tam nemlátím se spolujezdcem loktama.
Nevím proč bych měl hodně dávat do oprav HTP, ten motor vydrží stejně jako malé 4-válce. Na těch mých 12-14 tkm ročně v pohodě stačí, a pak po letech to auto prodám 2 x tak dráž než slavnou Toyotu. Ale hlavně ,já tu HTP neobhajuju, jen mi prostě stačí, tot vše, nikomu ho nevnucuju, narozdíl od tebe. Každý máme svoje potřeby a nemysli si ,že jsi nejchytřejší na světě-(((
No a kolik za to u té TOYOTY v yarisu chtějí.....280 tkč-děkuji nechci, za tu cenu mám o třídu větší auto s o třídu lepším motorem než slavná 1.0 VVTi. !!!
Tak pre teba 1.1 a 1.3 VVT-i, či po novom dual VVT-i
majú to napr toyoty yari, odvez sa na tom a zabudneš na 1.2 HTP. Jazdil som na 1.1 VVT-i preháňal som to v meste, žiadne šetrenie, dynamika ako prasa (1.2 HTP má polovičnú dynamiku), spotreba 6,1 l/100 km, na šrote HTP som mal pri takej jazde skoro 9 l/100 km a to som sa musel poriadne snažiť, aby bolo auto dynamické.
Tak k tomu srovnávat 1.2 htp a 2.0 už se vyjadřovat už vůbec nebudu. Chlapi to je váš největší problém, srovnávate hrušky s jabkama, a od 1.2 čekáte zátah 1.6 nebo 1.8, TRochu soudnosti. Nevím, možná, když se snažím držet limit 50-90/ jezdím jako páprda,kdyby tak jezdili všichni a nehráli si na kdovíco, tak by ubylo 90 % bouraček.
Ten kto obhajuje HTP, tak asi nikdy nevyskúšal iné technologické skvosty. Alebo proste jazdí ako páprda na spotrebu. Jazdu si úžívam a na 2.0 VVT-i priemer 8 L / 100 km, žiadny leňoch, žiadne vytáčanie, aby som obehol, proste nič.
Roomster souhlasím. Kolega jezdí s roomstrem se stejnými čísly, jako vy. A tomu frajerovi níže, co začíná článek vulgarismem - Nesouhlas lze vyjádřit i bez těchto jednoduchých citových projevů. Díky. A tomu, co má spotřebu 2 litry: Do průměrné spotřeby se nepočítají kilometry, které ujedete tlačením, nebo tažením vozu.
Slusen- no asi neumíš-))) Já mám Roomster 1.2 htp, jezdím většinou krátké trasy 6+6 km, mám syrový motor 2000km najeto, 195 gumy,dlouhodobou spotřebu od koupi auta mám 6.9l, pokud chci tak není žádný problém dostat průměr na 6.3-6.5l. A to je roomster min.o 150kg těžší než fabka, tak kde může být problém....... Benzinové auto je vždy o řidiči a jeho hlavě, maloobjemové ještě víc, říkám pokud člověk má těžkou nohu, má si koupit nafták. Nechci dělat chytrého- jen píšu své zkušenosti s HTP ve větším autě.
Konečně,že se sem tam najde někdo,kdo o tom to pokusu o motor napíše pravdu.A ne něco ve smyslu :je to slabé,ale stáčí to.Jak tu většina nešťastných majitelů těchto paskvilů píše a uklidňuje se tak tím.Přestaňte češi tento taky motor kupovat a snad si pak můžeme koupit od škody i jiný a normálnější motor než je htp za normální, nepředraženou cenu.
S každým autem, i fiemními, jezdím, jako s vlastním, tedy velice slušně. Nepatřím k těm, co se v cizích autech rozhodnou vybouřit a ohrozit tak okolí. PS: když jsem odpoutal oči od PC a jel rozumně a dle předpisů, spotřeba byla 8,9L město. Ano. To je hodně. S vlastní feldou jezdím po městě okolo 7mi i v zimě. A rekord je s felicii combi 50kw OV -Praha - OV 5,4litrů a to má v papírech při 90km/h udávanou 5,7. S každým autem se mi podaří dostat se pod papírovou spotřebu, ale s žádným, a že jsem jich vyzkoušel, to nebyly takové nervy, jako se sočasnými benzíňáky škoda. To jsem rád, když udávané čísla překročím jen o litr. Asi neumím řídít současné škodovky.
Á další umělec s půjčeným ,prominte firemním autem, co by chtěl lámat rekordy.( už by to tu vážně měli omezit- recenze na firemní, auta z půjčovny atd.- nemá to žádnou vypovídací hodnotu) Kté spotřebě, ve městě jste dosáhl 5,7 l, a to se vám zdá hodně....? průměr máte 6,7 l , dokážu si představit jak se jezdí s autem co mi nepatří, tak i toto je celkem dobré. Že je to malé auto...o tom žádná, ale nic jsem se nedozvěděl o poruchovosti, spolehlivosti apod.........
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
To Standa
Stačí se obrátit na makléře a ti vyrobí takovou slevu, že bonus nemusíš vůbec řešit. Na pobočce ti dají prd, čili tam chodit je čirý nerozum.
10.06.2009 | 17:46:02 | Radek Reagovat
Čo tak radšej skúsiť kúpiť
cca 1-ročné, ešte dva roky v záruke, za polovičnú cenu? Leasing na osobné auto je najväčšia strata. Radšej prepiť. Stačí pozrieť aj naše banky a leasing. spoločnosti, už lacnejšie ako vonku.
10.06.2009 | 16:56:33 | ľuboš Reagovat
Leasing ne
Leasing má moc nevýhod. Mezi největší patří to, že auto není vaše, nemůžete ho tedy prodat, když potřebujete, nemůžete si kdykoliv změnit pojišťovnu, a to nejhorší: Nenabíhá vám bezeškodní doba (bonus) na povinné ručení. Takže nikdy nedosáhnete na levnější částky díky bonusu (i 50 procent) - nejste totiž majitel vozidla, i kdybyste jezdili bez nehod 20 let, máte smůlu. Mnohem lepší je normální úvěr od banky, zaplatíte si pojištění kde chcete a jajké chcete, jste majitelem a můžete s autem naložit jak chcete. A dražší to rozhodně není (snad jen o tu "leasingovou slevu"). Ta ale zápory lízinku nevyváží. osobní zkušenost z minula.
10.06.2009 | 15:14:21 | Standa Reagovat
Leasing pro Itall
U leasingu víte, kolik zaplatíte, máte to tam napsané, je to tam včetně provize leasingové společnosti, můžete se na to jednoduše podívat a taky pokud chcete auto havarijně pojistit, máte to levnejší, to je taky vidět. Víte přesně kolik zaplatíte za auto, za povinné ručení, za havarijní pojistku, za službu leasingové společnosti, žádné tajemství to není. :-)
10.06.2009 | 15:07:51 | r Reagovat
Zdravim chlapi,
vim, ze je to mimo diskuse, ale nevite nahodou nejakej link na ojezdena auta ze Svycarska ? Slysel jsem, ze je dobre odtamtud kupovat auta.Nevite nekdo poradit ? Moc dekuju :-)
10.06.2009 | 14:41:16 | jamieson Reagovat
Itall
Tvé kolíně nemá v základu výškově stavitelný volant? Moje C1 ho měla.
10.06.2009 | 14:23:19 | Vašek Reagovat
Radek:
Leasingy mě rovněž nezajímají, páč z toho nikdy není zřejmé, kolik se skutečně zaplatí. Nejlevněji jsem našel, jak už jsem psal, Pandu za 158900,- hotově. Punto Grande 3D asi za 191900,-.
10.06.2009 | 13:48:57 | Itall Reagovat
Nemohli byste si vy anonymové dát nějaký nick, abyste se dali rozlišovat? Takhle se dost blbě diskutuje. Tady nesouhlasím ani s jedním :-) Aygo je trvale nejdražší z kolíňat a jeho konfigurátor mě vůbec nezajímá. Pro mě je podstatné, že mám P 107 5D za 179900,- hotově, v barvě, kterou jsem chtěl, a to zcela normálně, bez žebrání o nějakou slevu. Jinak k tomu druhému: kolíňata mají 2 airbagy, ale Fabia II má 4, ABS má také - bez těch doplňků, předpínače samozřejmě také a stavitelný volant má v základu Fabia a ne kolíňata. Přesto bych Fábii po zkušenostech už nechtěl. Howgh.
10.06.2009 | 13:31:10 | Itall Reagovat
To Itall
Nejlevnější vůz na trhu je Panda na leasing za 118.000kč, ovšem je to pochopitelně totální sociálka. Eventuálně Grande Punto za 140.000kč, ale jen 3dv. .
10.06.2009 | 13:24:32 | Radek Reagovat
Konfigurátor
Nezapomeň si nakonfigurovat třeba tu Fabii se stejnou výbavou, jakou jsi zadal na P 107. Budeš se divit ceně. Pokud začněš u obou aut v základu tak je kolíně levnější i přesto, že má v základu 2 airbagy, ABS s EBD a CSC, pyrotechnické předpínače pasů, asistent pro nouzové brzdění, stavitelný volant a td. A hlavně, jak píše Itall, po nějaké době provozu ušetříš, což o Fabii říci nelze.
10.06.2009 | 12:25:57 | Reagovat
Tak se podívej ještě jednou a zjistíš,že jsou tam dvě výbavy.Smile a Trend.Vybral jsem Trend,aby to mělo aspoň něco a vyšla mi již zmiňovaná cena 317900kč.Takže za mini auto dost pálka.Za tuto cenu je Hyundai i2O s 1.4l a v plné palbě.
10.06.2009 | 12:24:30 | Reagovat
Martas
Kufr jsi začal porovnávat s C1 ty, protože to je jediné, čím ji Fabka předčí. Já jsem zavedl řeč na srovnání ekonomiky provozu (i ve vyšší rychlosti) a na dynamiku. Tak nekecej, že tady srovnávám Aygo a C1 s fábií jako rodinné auto. Taky není pravda, že se do zadu nikdo nevejde. Je to blbost.
10.06.2009 | 12:22:49 | Reagovat
V aktuálním ceníku jsou za ceny, které jsem napsal já. Za 150000,- na leasing se to také dalo pořídit. Dá se dobře spočítat, že vezmeme-li v úvahu cenu a všechny provozní náklady na 100000 km, levněji nevyjde žádné jiné auto. Je potřeba také započítat např. pozinkovanou karosérii a záruku na ni, a také pár věcí, které u miniaut nejsou běžné. Počty mi vždycky šly a při koupi tohohle auta jsem uvažoval ponejvíce ekonomicky. Ani v současnosti např. Panda v akci za 158900,- po započtení provozních nákladů nevyjde lépe. O Sparku bez pozinku za stejnou cenu ani neuvažuji :-) Pro jiné potřeby třeba koupím ještě jiné auto (zatím je ještě doma ta mnou oblíbená Fábie), ale na lítačku je kolíně ideál.
10.06.2009 | 12:12:32 | Itall Reagovat
Díval jsem se na ceník Ayga.Ale před chvíli jsem si nakonfiguroval P107 a výbavu co bych si tak představoval a vyšla mi cena 317900kč.Vycházím z oficiální ceny.
10.06.2009 | 12:04:40 | Reagovat
Vycházel jsem z aktuálního ceníku.Bez žádné slevy prodejce.Za 150tis.kč Jako druhé auto už by se dalo nad tím uvažovat.
10.06.2009 | 11:59:29 | Reagovat
Mimochodem - současné verze 5D P107 a C1 se nabízejí za 219900,- a běžně se prodávají v akci za 204900,- nebo i méně, takže těch čtvrt mega už je hodně dlouho nepravda.
10.06.2009 | 11:56:39 | Itall Reagovat
Anonym:
Mám pětidvéřový P 107 a čtvrt mega bych za něj rozhodně nikdy nedal. Ale pod 180000,- za nový mi to přišlo jako dobrá koupě. Je to miniauto, takže výhrady k prostornosti nemám. Se svými 190 cm se dopředu nečekaně pohodlně vejdu a vzadu nejezdím. Kufr je malý, ale nepoužívám to jako rodinné auto. Jedinou výhradu mám ke komfortu pružení a možná k pronikání hluku od kol dovnitř. Holt to není limuzína. Velké limuzíny se vyrábějí hlavně proto, že někteří lidé si myslí, že to musí mít.
10.06.2009 | 11:51:17 | Itall Reagovat
Když jim to někdo koupí ,proč by slevnovali, to auto má reálnou cenu někde kolem 200 tkč.( C1 )
10.06.2009 | 11:42:24 | martas Reagovat
anon.
Fábii nemám, ale když si tu něco žvatlal o designu, je to čistě osobní a subjektivní náhled , ale zrovna C1 není kult krásného auta, spíš naopak, tak se uklidni.
Ale to je každého věc, tak tu nekecej o nějakých zvratcích apod. -je to jen tvůj slaboduchý pocit.
10.06.2009 | 11:38:35 | martas Reagovat
Tak mě napadá.Proč se dělaji velké limuzíny,když to kdejaký prcek zvládne taky(Aygo a spol.).Ti výrobci jsou,ale blbí.
Pánové nezlobte se na mě,ale dveře trochu plastu a zbytek nezakrytý plech a chtít za to skoro čtvrt mega.To je trochu úlet.
10.06.2009 | 11:36:57 | Reagovat
Tak trochu skutečnosti, né kdo si co myslí.
C1- zavazad. prostor 139l, po sklopení sedaček 750 l.
F2 -zavazadlový prostor 300l, po sklopení 1163l
F2 COMBI......to tu ani uvádět nebudu nebot by jste zezelenali.
Tot holá fakta a né výmysly pánové.
Tak mně neserte s tím plnohodnotným autem.
10.06.2009 | 11:33:05 | martas Reagovat
Vašek
Že by si motor a podvozek Fábie nechal vše líbit, to si nemyslím. U českých čtyřválců odchází těsnění pod hlavou i lambda sondy, ale to asi nesouvisí se způsobem používání. Na podvozku vpředu zase kotouče, silentbloky, čepy na tyčích řízení. Ani tohle tedy zas tak moc nesouvisí se způsobem používání auta, páč to odejde tak jako tak. U naší Fábie např. čep na tyči řízení mírně klepal snad už u nové. Jsou-li některé komponenty nekvalitní, pak je nekvalitní celé auto. Kvalitní zbytek auta to už nezachrání. Fabia I je dle mé zkušenosti nekvalitní verk. Tím neříkám, že takových aut jimých značek není plno, ale to je slabá útěcha :-)
10.06.2009 | 11:23:33 | Itall Reagovat
anon.
Ale já přeci netvrdím že je to špatné autíčko, ale říkám že je pro 2 lidi.
A když to furt srovnáváte pouze s F combi ( nechápu proč-je to zcela jiná třída) tak jsem si k tomu taky něco řekl.
F 2 ve variantě COMBI se dá použít jako rodinné auto, 2 dosp.+2 děti, C1 apod . asi těžko, to je celé a nikdo mi to nevyvrátí.
A taky ty keci,že jsem C1 viděl pouze na fotkách sis mohl ušetřit- víš hovno co jsem viděl a neviděl.
10.06.2009 | 11:22:33 | martas Reagovat
Když je někdo tak blbej, že si koupí fabii, tak jak s ním chceš o něčem diskutovat? Jen blb bez mozku si koupí takovej střep, do kterého se nevejdeš ani na přední sedadla, natož na zadní, a kterej je tak hnusnej, že když projede kolem tak zvracej i děvky u silnice. Pumpaři ho milujou, protože jim zvedá tržby a ostatní řidiči ho nenáviděj, protřože brzdí provoz.
10.06.2009 | 11:19:54 | Reagovat
Martas
Ty jsi neseděl v C1 ani v Aygu tak neser ! A v životě jsi v tom nejel, jinak bys nemohl napsat tolik nesmyslů. To co píšeš, mě zvedá ze židle, protože je to přesně NAOPAK ! Dokázal jsi mi, že nemá cenu s tebou diskutovat, protože o tom NIC opakuji NIC nevíš ! Je to jako bavit se s kozou o tom jak se pečou řízky.
10.06.2009 | 11:17:13 | Vašek Reagovat
Dost mi na těchto recenzích vadí, že se zde rozšířil velký nešvar. Píší se sem názory, které nejsou pracdivé. Tzn. dotyčný si něco myslí a tady to prezentuje. Bez zkušenosti, bez reálné zkoušky. Měli by sem psát lidi, kteří dotyčná vozidla vlastní a popsat zde zkušenosti a zážitky s nimi a ne si tady vymýšlet!
10.06.2009 | 11:14:51 | Karel Reagovat
Vašek
Vašku, neřeš to. To jsou blbečci, kteří to auto pořádně nevidli ani na fotce. Pro ně je to adrenalin, že sem píší (větší vzrušení ještě nezažili) stejně jako když nějaký čurák hází vajíčka z davu na Paroubka. Jsou to výkřiky z davu, anonymní, většinou puberťáků a zamrzlíků, kteří mají k dospělosti ještě daleko. Baví se tím, že na netu uráží někoho, kdo jim to nemůže vrátit. Takže nejlepší obrana je nereagovat. A pomstít se třeba tím, že napíšeš stejné lži na jejich oblíbené auto. :-))
10.06.2009 | 11:11:21 | Reagovat
Tak sory kluci, ale trochu soudnosti. Do C1 se dozadu sice vjdeš,ale bez havy, seděl jsem v tomm a to mám jen 180 cm a vážně jsem měl hlavu nakřivo, tak jaképak auto pro 4, nechci vidět někoho ještě vyššího. Do F2 se v pohodě vejdu a hodně místa na kolena i pro hlavu a to nastupování -jedna básen, mluvím o místech vzadu.
Tak asi takhle, a o místa pro zavazadla, tedy spíš místečka ( 139 l) ,nemá smysl vůbec mluvit, zkrátka poloauto.
10.06.2009 | 11:09:28 | martas Reagovat
Luis a podobní
Mě je mnohem více líto ubožáků, kteří zde zvrací takovéto nehoráznosti. Jsi duševně nemocný??? Malá palubovka? Malá bezpečnost? Vždyť ty jsi úplný hlupák-píšeš tu takové nesmysly, že by sis měl nafackovat. Pod sedačkou motorky asi vozili rodiče tebe když jsi byl malý. Takže nemluv o věcech, kterým nerozumíš a šoupej nohama.
10.06.2009 | 11:08:04 | Vašek Reagovat
K motoru 1.0
Ještě jsem čel, jak tady někdo psal, že rád jede 160km/h za nízkou spotřebu a s klidným motorem, že u fabie tohle nejde :) no není to ideální, ovšem říct, že tohle jde s 1.0 motorem u ayga? :D to je vtip největší.
Ten motor je dobrej do města. Nežere, když se netočí, ale moc nejede. A když se vytočí, tak trošku výkon má, ovšem pak se rozežere jako cip. Klasický slabý 4válec.
Z malých motoru je htp motor pro běžnou jízdu služně použitelnej.
Pokud chce někdo jezdit 160, musí koupit dvoulitra v naftě a 6tým převodovým stupněm
10.06.2009 | 11:07:29 | Luis Reagovat
C1 je skutečně
C1 je skutečně polovozítko. Vepředu není zas tak málo místa, to bude tou malou palubovkou, ovšem na úkor bezpečnosti. Dozadu se 2 lidi jistě vejdou, ale rozhodně ne pohodlně :) a navíc, ten kufr? :) to dám víc pod sedlo na motorce, než do těhle kolínských městských autíček. Je mi líto majitelů C1 apod., že mají takové podřadné auto a svůj mindrák musí léčit na internetu. Třeba na fabii :)
10.06.2009 | 11:01:35 | Luis Reagovat
Na rozdíl od fabie 2 je otypována C1 pro čtyři lidi a pohodlně odveze čtyři lidi. Kde jsi přišel na ten nesmysl, že je pro 1-2 ? To jsi si spletl se Smartem. A z tou francouzskou spolehlivostí - C1 je Japonec. :-)) Čau a neřeš to. Raději dvě C1 nežjednu fabii.
10.06.2009 | 10:53:36 | Reagovat
Vašek
Píšu svoje zkušenosti s yarisem 1.0 a pro mně je C1 zkrátka prcek ve kterém nic nepřevezeš, to je fakt , s tím nic nenaděláš, i ve srovnání s např. F2. Nebo chceš říct, že je to velké dospělé auto?-ani náhodou. Je pro 1-2 lidi, tot vše, nic víc od něj nečekej, nic víc ti nedá, to si radši koupím skůtr ,než tohle.
Jo a ještě něco- francouzská spolehlivost je vyhlášená, tak bacha abys vždycky dojel.
10.06.2009 | 10:47:38 | martas Reagovat
Martas
To už se tady omílalo stokrát: Yaris NENÍ totožný s kolíňaty. Ta táhnou odspodu, žádná mrtvola, motor je pružný a tvé konstatování "prostě 1.0" si nechej pro auta z devadesátých let. A oponovat váhou auta, jakože má 900 kg tak je to poloauto? Prostor pro posádku je rozhodně větší a příjemnější než v té sekačce HTP, která si hraje na pětimístné. Mám tu čest, máme je obě doma. A ujišťuji tě, že než bych jel na dálku s fabií, ani by mě to nenapalo, nejsem masochista. Cítím se tam jak ve psí boudě. Před koleny nic, po stranách nic, a ten kufr, sorry, ale vytahovat se s kufrem, to je teda fakt dobrý. Ty jsi s kolínětem nikdy nejel, natož že bys ho řídil, tak si nechej řeči,nejsou ničím podložené. Já jezdím jak fabkou, tak C1 a vím o čem mluvím. Kdyby na fabce netrvala žena, už by šla z domu (fabka). Je to totální mrtvola, nenažraná, akorát blbuodolná. Ten motor a podvozek si nechá líbit necitlivé zacházení. Toť vše. Ty tady chceš psát o "mrtvole" v porovnání C1 a Fabie? BLÁZNE ! Ale odpouštím ti, nevědomost hříchu nečiní :-)
10.06.2009 | 10:13:29 | Vašek Reagovat
Vašek
Vašku- C1 aspol. zase není auto, ale poloauto s 790 kg ,tak srovnávej srovnatelné.Když chceš někoho odvést a nedejbože nějaké ty zavazadla tak můsíš krom C1 zavolat taxi nebo hodného souseda at ti s tím pomůže.
To že při 160 ti C1 žere 6 litrů si nech od cesty.
Co se týká obecně 1.0 VVti- neboj měl jsem tu čest se sním povozit v alespon trochu normálním autě ( yaris) a teda vždycky je něco za něco, ten motor je od spodu mrtvola i proti htp, každý kopúeček podřazuješ o 2 stupně dolů aby ti to nezdechlo,prostě netahá, tak mi tu nevěšej bulíky na nos. Jo jak ho vytočíš nad 4000 ot tak jede to jo, ale v nízkých pohodových otáčkách je málo použitelný. Zkrátka 1.0. Nižší spotřeba je dána malým objemem a dlouhými převody. ČEST.
10.06.2009 | 08:47:47 | martas Reagovat
Martas
Hodnota Toyoty klesá stejně pomalu, ne-li pomaleji, jako škodovky. Takže kecy že ji prodáš 2x dráž než Toyotu si nech na koledu. Jinak obecně mít auto, u kterého musím hlídat kvůli spotřebě styl jízdy, a které musím nutit třeba při předjíždění násilím, Takové auto nechci. Musí jet "samo", v pohodě, za jakýchkoliv podmínek, a u benzínky mě nesmí nic rozhodit. Řeči, že dnes každé auto jede 160, včetně HTP, jsou taky kecy. Ono jet 160 v pohodě, s bručícím motorem a za 6 litrů je trochu jiný kafe, než točit kripla, kterej sice z kopce jede 160, ale po deseti minutách má jazyk na vestě a žere jak prase. A teď nesrovnávám s nějakým 2.0, ale třeba s C1 nebo Aygem, když jsme u té toyoty. A navíc se tam nemlátím se spolujezdcem loktama.
10.06.2009 | 01:27:01 | Vašek Reagovat
htp no.1
Nechápu jak někdo může tenhle motor kritizovat pokud já vím tak nejenom že skvěle jede a nic nežere ale dokonce benzín i vyrábí.
10.06.2009 | 01:04:56 | sparrow1 Reagovat
Nevím proč bych měl hodně dávat do oprav HTP, ten motor vydrží stejně jako malé 4-válce.
Na těch mých 12-14 tkm ročně v pohodě stačí, a pak po letech to auto prodám 2 x tak dráž než slavnou Toyotu.
Ale hlavně ,já tu HTP neobhajuju, jen mi prostě stačí, tot vše, nikomu ho nevnucuju, narozdíl od tebe. Každý máme svoje potřeby a nemysli si ,že jsi nejchytřejší na světě-(((
21.05.2009 | 19:51:13 | martas Reagovat
ľudia su nepoučiteľný
hej o triedu väčší šrot, čo na opravách a udržbe vraziš do tvojho HTP šrotu, tak ti výjde 1,5 yarisu
ale nie, niekto má rad šrot v oprave a naháňa lacne dielce
21.05.2009 | 16:42:59 | OVCA Reagovat
No a kolik za to u té TOYOTY v yarisu chtějí.....280 tkč-děkuji nechci, za tu cenu mám o třídu větší auto s o třídu lepším motorem než slavná 1.0 VVTi. !!!
21.05.2009 | 12:44:54 | martas Reagovat
20. května 2009 | 13:59 | martas
Tak pre teba 1.1 a 1.3 VVT-i, či po novom dual VVT-i
majú to napr toyoty yari, odvez sa na tom a zabudneš na 1.2 HTP.
Jazdil som na 1.1 VVT-i preháňal som to v meste, žiadne šetrenie, dynamika ako prasa (1.2 HTP má polovičnú dynamiku), spotreba 6,1 l/100 km, na šrote HTP som mal pri takej jazde skoro 9 l/100 km a to som sa musel poriadne snažiť, aby bolo auto dynamické.
21.05.2009 | 11:36:22 | OVCA Reagovat
OVCA
Tak k tomu srovnávat 1.2 htp a 2.0 už se vyjadřovat už vůbec nebudu.
Chlapi to je váš největší problém, srovnávate hrušky s jabkama, a od 1.2 čekáte zátah 1.6 nebo 1.8,
TRochu soudnosti.
Nevím, možná, když se snažím držet limit 50-90/ jezdím jako páprda,kdyby tak jezdili všichni a nehráli si na kdovíco, tak by ubylo 90 % bouraček.
20.05.2009 | 13:59:39 | martas Reagovat
HTP nikdy
Ten kto obhajuje HTP, tak asi nikdy nevyskúšal iné technologické skvosty.
Alebo proste jazdí ako páprda na spotrebu.
Jazdu si úžívam a na 2.0 VVT-i priemer 8 L / 100 km, žiadny leňoch, žiadne vytáčanie, aby som obehol, proste nič.
Motor ťahá, je kultivovaný,...
20.05.2009 | 13:27:34 | OVCA Reagovat
Roomster souhlasím. Kolega jezdí s roomstrem se stejnými čísly, jako vy.
A tomu frajerovi níže, co začíná článek vulgarismem - Nesouhlas lze vyjádřit i bez těchto jednoduchých citových projevů. Díky.
A tomu, co má spotřebu 2 litry: Do průměrné spotřeby se nepočítají kilometry, které ujedete tlačením, nebo tažením vozu.
20.05.2009 | 10:48:55 | Slusen Reagovat
každý motor chce svoje
Slusen- no asi neumíš-)))
Já mám Roomster 1.2 htp, jezdím většinou krátké trasy 6+6 km, mám syrový motor 2000km najeto, 195 gumy,dlouhodobou spotřebu od koupi auta mám 6.9l, pokud chci tak není žádný problém dostat průměr na 6.3-6.5l. A to je roomster min.o 150kg těžší než fabka, tak kde může být problém.......
Benzinové auto je vždy o řidiči a jeho hlavě, maloobjemové ještě víc, říkám pokud člověk má těžkou nohu, má si koupit nafták.
Nechci dělat chytrého- jen píšu své zkušenosti s HTP ve větším autě.
20.05.2009 | 10:07:08 | martas Reagovat
htp neee !
Konečně,že se sem tam najde někdo,kdo o tom to pokusu o motor napíše pravdu.A ne něco ve smyslu :je to slabé,ale stáčí to.Jak tu většina nešťastných majitelů těchto paskvilů píše a uklidňuje se tak tím.Přestaňte češi tento taky motor kupovat a snad si pak můžeme koupit od škody i jiný a normálnější motor než je htp za normální, nepředraženou cenu.
19.05.2009 | 17:13:37 | Ladik Reagovat
vole, to budes mit spatnej motor, mne HTP-ka jezdi za 2 litry v meste i mimo
19.05.2009 | 11:36:49 | Reagovat
S každým autem, i fiemními, jezdím, jako s vlastním, tedy velice slušně. Nepatřím k těm, co se v cizích autech rozhodnou vybouřit a ohrozit tak okolí.
PS: když jsem odpoutal oči od PC a jel rozumně a dle předpisů, spotřeba byla 8,9L město. Ano. To je hodně. S vlastní feldou jezdím po městě okolo 7mi i v zimě. A rekord je s felicii combi 50kw OV -Praha - OV 5,4litrů a to má v papírech při 90km/h udávanou 5,7. S každým autem se mi podaří dostat se pod papírovou spotřebu, ale s žádným, a že jsem jich vyzkoušel, to nebyly takové nervy, jako se sočasnými benzíňáky škoda. To jsem rád, když udávané čísla překročím jen o litr. Asi neumím řídít současné škodovky.
19.05.2009 | 11:13:44 | slusen Reagovat
Nevím jestli bych průměr 6,7l/100 nazýval katastrofální spotřebou...zvláště u služebního auta se kterým se nikdo moc nese.e
18.05.2009 | 23:45:19 | Jerry Reagovat
Á další umělec s půjčeným ,prominte firemním autem, co by chtěl lámat rekordy.( už by to tu vážně měli omezit- recenze na firemní, auta z půjčovny atd.- nemá to žádnou vypovídací hodnotu)
Kté spotřebě, ve městě jste dosáhl 5,7 l, a to se vám zdá hodně....? průměr máte 6,7 l , dokážu si představit jak se jezdí s autem co mi nepatří, tak i toto je celkem dobré.
Že je to malé auto...o tom žádná, ale nic jsem se nedozvěděl o poruchovosti, spolehlivosti apod.........
18.05.2009 | 14:15:58 | Reagovat
Osobne by som ďalšie auto s "malým motorom" kupoval len ak by bola na konci značka TSI alebo TCE, THP, T-jet a pod.
18.05.2009 | 13:36:11 | Angel_M Reagovat