Recenze Škoda Fabia 1.2 47kW kombi
“celkom spolahlive, solidne”

Autor recenze: mirto (31 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2004 Typ motoru:1.2 47 kW Stav km při koupi:80 000 km Stav km nyní:101 500 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:zapůjčený Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 6.5 l/100 km Vloženo: 1. 9. 2010

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.4

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Opel Corsa 1.0

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Auto som dostal od svokra, ked malo cca 80 tis km.Poruchy-vymena ziarovky H7/2x/, zatekanie cez 5-te dvere, ubytok chladiacej kvapaliny, vymena prednych brzdovych dosticiek, vymena brzdovych valcekov na zadnych brzdach, vymena prednej a strednej casti vyfuku, vymena AGR ventila/LPG/...


Hodnocení a zkušenosti s autem

Na aute som najazdil priblizne 20tis. km, v meste aj na dialnici, kedze zijem v BA a pochadzam z vychodneho Slovenska, takze asi tak 5x rocne cestujem na vychod cca 500 km.Auto jazdi hlavne na LPG, pri piemernej spotrebe v BA 7,5-8l/100km, na dialnici som mal pri rychlosti 130 km/h spotrebu takmer 10l.Auto splna zatial moje ocakavania, okrem beznych servisnych ukonov/ vymena kvapalin a filtrov/ a vyssie menovanych poruch je to solidne auto s velkym priestorom na batozinu, ocenujem roletku, ktora je flexibilna.Nie je to auto na relly, ale spolahlive rodinne auto, do ktoreho nalozite skutocne vela batoziny.pneu 165/70 R14 je nedostacujuce u kombi, plava pri vyssich rychlostiach, tak som ich zamenil za 185/60 R14 na zimu a 195/50 R15 na leto a zatial spokojnost..Pri startovani v zime ziaden problem, akceleracia pri vyssich obratkach je ok, je to vysoko otackovy motor...

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia

Vložit komentář

Třeba s tím LPG dokážu pochopit,když člověk najede opravdu moc KM.Třeba těch 20-30tkm ročně.
Ale moc nechápu některé lidi..kteří zaplatí ročně za benzín zhruba 15-20 000kč..Zaplatí LPG za 35 000kč..a myslí si že jezdí levněji.To třeba ano..ale maximálně pocitově když tankuje LPG.Jinak ten první rok ještě na tom prodělá.A navíc já osobně tomu LPG nedokážu nějak přijít na chut.:))Prostě mě ten plyn do auta nějak nesedí..

27.12.2011 | 12:56:14 | luke20  | 78.45.72.* Reagovat

...auto na plyn sa oplati podla mna, ak najazdíte ročne viac ako 20tis. km a planujete ho mat aspon 5r., Pocitite to pri každom tankovani, dobrý pocit z rozumne ušetrených penazí...

14.09.2010 | 10:59:37 | mirto Reagovat

RE:

Kdybys měl pořádný auto, který nežere i kůru ze stromů, měl bys dobrý pocit při každém tankování taky, a bez pičičáren jako je plyn do osobáku řízeného svátečním amatérem. Nebo jsi taxikář či služební řidič?

27.12.2011 | 10:22:13 |   | 89.102.228.* Reagovat

Luboš

Pravda to je, protože na plyn má motor měkčí chod, takže rázy na klikový mechanismus jsou menší. Také tepelné namáhání je menší a mám dojem, že i olej trpí méně než na benzín.

11.09.2010 | 17:57:41 |  Reagovat

To: mirto: Nemá zmysel reagovať na každého somára..:((,

tiež som začal špekulovať nad plynom, ale na SK ide od januára o 6-7 SKk HORE, takže sa na to asi vykašlem, aj keď v combíku by som si ho vedel predstaviť/ stredná trieda a vyššie/. Ale keď som si porátal REALNE náklady, tak radšej reku uberiem z nárokov a kúpim lacnejšie auto...:)) a ušetrím hneď..:)). Ale ak by som mal dobrú ponuku, tak asi by som neváhal. V DE, Mazda 6, 2008 Wagon, za cca 14.000 eur, okolo 50.000 km, fakt slušná kúpa..:)), ale reku radšej počkám, cez zimu opäť autá padnú na cene...
Nech dobre jazdí. Údajne jazda na plyn prospieva motoru, takže vydrží dlhšie, je na tom niečo pravdy?

11.09.2010 | 17:46:17 | ľuboš Reagovat

je mi ctou

..je mi ctou citat tu riadky od fundovanych, priamych a nezakomplexovanych, za nic sa neskryvajucich odbornikov, ktori vazne a seriozne a hlavne k veci riesia problematiku, kvoli ktorej bola zrejme zriadena tato stranka...velmi sa im chcem este raz podakovat...a vyjadrit svoj obdiv...klobuk dole...je vas tu skoda...

11.09.2010 | 14:24:00 | mirto Reagovat

kto???

...zeby mi to zavidel ten, co to stale spomina...???ak sa nerozumies autam, existuju aj detske portaly...

11.09.2010 | 14:07:05 | mirto Reagovat

mirto

to máš pravdu. Otázka je, kdo by ti mohl závidět to HTP :-)))))

11.09.2010 | 09:51:19 |  Reagovat

splynovac

nazdar, tak dal som si tu namahu aby som vyratal priblizne aky je rozdiel medzi jazdou na plyn a na benzin:Takze pri predpokladanej spotrebe na plyn 8,5 l/100km, ak prejdes 10 000km mas naklady na plyn/pri terajsej cene 0,54 E/1 l/ 14 000 Sk, cize 1,40 Sk na 1 km, k tomu musis priratat cca 0,20 hal na 1km benzin pri startovani...to je taka horna hranica spotreby plynu a benzinu pri jazde na plyn..U benzinu pri pisanej priemernej spotrebe u fabie 6 l/100 km an cene 1,23 Sk za 1l ta to vyjde na 22 500 Sk na 10 000 km..Takze 2,25 Sk na 1 km..Rozdiel cini minimalne 6 500 Sk na 10 000 km v prospech jazdy na plyn..Plus si treba odratat povinnu rocnu prehliadku na plyn, a udrzbu splynovaca...tak nech je to len 5000 Sk...kto najazdi 30 000 km rocne tak za 2 roky ma naklady vratene urcite..ja mam auto uz so splynovacom, takze zarabam uz od zaciatku...cca 500 Sk mesacne..Staci to...

11.09.2010 | 09:07:18 | mirto Reagovat

...chorobna zavist je choroba...tak sa daj liecit...

11.09.2010 | 08:40:41 | mirto Reagovat

mirto

takže ta potrefená husa se salámy jsi byl vlastně ty :-))) gagagaga!

10.09.2010 | 22:07:52 |  Reagovat

splynovac

no nazdar, splynovac ta vyjde na 1000-1300 Eur u nas, mna to vyslo po znamosti na 850 Eur...Vykon je mozno malinko nizsi, ale vraj sa to da nastavit, v zavislosti na spotrebu samozrejme, ja ju mam mozno vyssiu, lebo motor je nastaveny na lepsi vykon.Priemernu spotrebu mam v BA-meste/ do prace, obchodu, k lekarom a pod./ cca 7,5-7,8 litra na 100 km, tak si vyrataj kolko to je, s tym ze startujem automaticky an benzin, takze aj ten tam spotrebujem malinko, cca na 1-2 km, podla pocasia, v lete aj 500m a prepina...taktiez robi svoje aj pneu, ja mam sirsie, takze zerie trosku viac...myslim ze za ideal. podmienok/spravne gumy a dobre pocko+premavka/ sa zmestim aj pod 7 l/100km. tak to nie je zle ak benzin stoji u nas 1l=1,23 Eur a 1l plyn=0,54 Eur

10.09.2010 | 20:06:18 | mirto Reagovat

S kvalitným splynovačom by zníženie výkonu prakticky ani nemalo nastať.

10.09.2010 | 17:27:00 | Matúš Reagovat

10. září 2010 | 13:57 | mirto |

Na kolik tě vyšla montáž plynu? Jak moc je to poznat na výkonu? Máš tak nějak blíž spočítáno,na kolik tě tak vyjde 1KM?? Hoď sem trošku víc info ohledně toho plynu,moc díky :-))

10.09.2010 | 16:06:27 |  Reagovat

trafena hus zagaga

...ten kto sem nevie pridat recenziu, nech ani nekomentuje, lebo takych je tu dost...a trafena hus zagaga vzdy...niekto ma salamu medzi nohami iny na aute...kto zavidi nech nejde do lesa..haha, na taku hlupost mi nedala nezareagovat...je to cista zavist, kebyze chcem dam si aj 225 gumy, a s tou spotrebou nevyplakavam, jazdim totiz na plyn drahusik, takze tak..vsetko dobre prajem ostatnym

10.09.2010 | 13:57:04 | mirto Reagovat

RE: trafena hus zagaga

Hahaha, tos trefil, umírám závistí, závidím ti fabii :-) Já chcípnu, jak může někdo vypotit takovou blbost :-) Závidím ti široké salámy na fábii... hahahaha ta zagago!

27.12.2011 | 10:19:12 |   | 89.102.228.* Reagovat

k veci

1.2 fabia,ma naozaj problem z tou karoseriou,zial bohu hlava valcov je znacne podimenzovana a neraz sa ventili zdeformuju.
Takze z toho nam vychadza ze auto ma nejaky problem a to:+jeden valec,a mame vecsi vykon a o jeden problem menej!Ten motor rozhodne nepatri do tej karoserie!!!
PROSIM VAS A TIE KOMENTARE O EVRACH A OVCIACH SEM NEPATRIA!!!
Preco sa napr.majitelia VW pasatov 1.6 benzin nepochvalia ze po 200000km im zere motor olej!

07.09.2010 | 09:39:15 |  Reagovat

RE: k veci

mam fabiu combi 1,2 htp 47kw cipovanu na 51 kw (2004)a ma najazdene 328256km menil som iba bezne opotrebovatelne veci a komplet rozvody aj s retazou aj ked ju netrebalo menit, a zopar krat cievky, napravu nemusim spominat, tu kazdy kto ma na nej nieco odjazdene pozna. olej treba menit castejsie, nie po 15 000 km ako radi skoda, ale aspon po 8000 az 10 000km a mas vyhrane. Spotreba priemerna za tie roky priemer 6,7l, v zime je to horsie, splha sa k 8 az 8,5 litrom na kratke trasy do 10km, pri dlhsich cca 7,7l. inac myslel som ked som ju kupoval ze ju "odpisem" po cca 120000 az 150000km do bazaru, ale teraz si ju necham az kym "nezomrie" lebo predat ju za cca 2000€ kym slape jak ma sa mi neoplati.

27.12.2011 | 00:04:16 | milan  | 188.112.115.* Reagovat

Jedine že tak :-P.

05.09.2010 | 18:04:37 | Matúš Reagovat

Přece ta, která stojí v garáži :-))

05.09.2010 | 16:56:12 |  Reagovat

Ktorá nie je ?

05.09.2010 | 13:06:57 | Matúš Reagovat

1,2 htp je vysokootáčkový motor? Tak to není ani náhodou pane,tento motor ale jede jen a pouze ve vyšších otáčkách ale to z něj nedělá vysokootáčkový motor.

04.09.2010 | 22:22:52 | Japan Reagovat

3. září 2010 | 18:48 | Matúš

Ne každá HTP je "udychčaná" ... :-))

03.09.2010 | 19:28:33 |  Reagovat

S tým udychčaným HTP sa tomu ani nečudujem...

03.09.2010 | 18:48:52 | Matúš Reagovat

nejlepčí je když vidím fabii HTP a místo kol má salámy :-)) pak brečí, že mu to na dálnici žere 12 litrů....

03.09.2010 | 16:10:58 |  Reagovat

Itall

Tak to jo.Proto sem se divil,že tam recenzent měl 165ky :-)
Já mám na fábii taky 185ky-asi bych je tam dával už normálně v základu,auto na nich nesedí špatně,a myslim,že ty 165ky asi nebudou nic moc...

03.09.2010 | 16:04:11 |  Reagovat

Také si je tam mohli dát namontovat místo původních 165/70-14, to je možné nebo je měli už při koupi, proč ne. Teď je to móda, široké gumy. A širší gumy na stejném průměru disku ani neomezují komfort, pouze trochu zvyšují hlučnost (v závislosti na typu) a asi spotřebu (v závislosti na typu).

03.09.2010 | 15:53:59 | Itall Reagovat

Itall

Tak to sem nevěděl,co znám v okolí fábie kamarádů,tak nikdo nemá jinej rozměr,než 185ky...

03.09.2010 | 15:38:41 |  Reagovat

To toho moc nevíš. Na Fábii jsou základní gumy 165/70-14 už od roku 1999 až dosud - a rozhodně takových jezdí nejvíce, stačí se rozhlédnout. Kromě Juniora, ten měl 155/80-13. Všechny další rozměry jsou ve spojení s vyššími výbavami nebo nějakými akcemi.

03.09.2010 | 12:35:20 | Itall Reagovat

Já teda nevim,ale gumy 165ky se na fábii snad ani nedávaly,možná na tu s obsahem litru,ale jinak sou klasický gumy o rozměru 185...

03.09.2010 | 12:19:55 |  Reagovat

RE:

Jezdím z polem 1.2 47 kW mám najeto 218 700 km a žádné problémy jsem zatím neměl
olej měním častěji a pneu jsou na něm 185-60 R 14 od začátku a spotřeba je srovnatelná z 1.4

08.12.2016 | 11:16:28 | xxx  | 78.157.167.* Reagovat