Recenze Škoda Fabia 1.2 htp
“průměr, tak 5-6 z 10”

Autor recenze: Radis (31 let),
Kraj Vysočina
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2004 Typ motoru:1.2 htp Stav km při koupi:50 000 km Stav km nyní:110 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: cca 9 l/100 km Vloženo: 31. 12. 2008

Hodnocení inzerátu: 3 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 5.6

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

4
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Š100l,Fiat Uno 1.3d,T613,Opel Calibra 2.016v,Ford Escort 1.8d a Td,Opel Corsa 1.5d.

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Ano:
Vadná napínací kladka rozvodového řetězu,2x.
Otevírání pátých dveří dálkovým ovladačem.
Spotřeba oleje.
Funkce plynového pedálu.
+ spotřební mat.,brzdy,nápravy,servis atp.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Zdravím,
předem chci všechny kteří budou číst tuto recenzi upozornit,že auto je služební.
Auto je touto dobou vcelku spolehlivé a to zejména po dvojité výměně kompletních rozvodů.Napoprvé byla oprava provedena (při 50000 t.km) zřejmě nekvalifikovaným servismanem,jelikož auto ujelo pouhých 10000km do další opravy.Cena napoprvé cca 5tis.kč.Napodruhé i s o zub přeskočeným rozvodovým řetězem vyšla na cca 15tkč,bohužel nešlo to reklamovat,včetně servisní prohlídky.
Jinak Fabia má samozřejmě své plusy :
-dobře startuje,zatím vždy naskočila
-ještě nikdy mě nenechala nikde stát - čehož si obzvláště cením
-ovládání (spojka,brzdy,řazení) jde zlehka,řazení navíc i vcelku přesně
-dobře topí
Ale i mínusy:
-výrobní vady :podpalování ventilů a napínací kladka rozv. řetězu :-(
-málo místa,na můj vkus vpředu i vzadu
-přeposilované řízení
-úplně šílená prodleva elektr. plynového pedálu,už jenom kvůli tomuto byc si Fabii nekoupil,jezdil jsem ve třech benz. Fabiich a bylo to to a samé,u jedné i horší
-nijak zvlášť pohodlné sedačky
-motoru vcelku chutná olej,tak litr na 4t.km
-není rozhodně úsporná,podle pal. poč. dlouhodobě 8,9l/100km,občas tahá i káru
To je asi tak nejhorší a nejlepší z vlastností na které si zrovna vzpomenu.Jinak motoricky,no nevím,asi tak : rozhodně to není formule a doporučil bych každému spíš19tdi 74kw.
Vcelku se s ní nechá jezdit,ale ten plynový pedál...

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 3


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia

Vložit komentář

s fabii za 2,888 l/100Km

http://www.economyrun.cz/_cz/eco_run.htm

05.12.2010 | 20:23:59 |  Reagovat

fabia

Jezdím se služební fabií HTP 47kW většinou z Č.Budějovic do Prahy. V recenzi souhlasím se dvěma názory - přeposilované řízení a prodleva plynu, to je fakt hrůza. Ale dá se na to zvyknout. Ale ta spotřeba ?? Jezdim naprosto neůsporně - je mi jedno kolik to žere, ale ani ve 4 lidech a se 3 štaflema na střeše jsem se nedostal přes 7,2l a to v zimě. Po dálnici (jezdíme jenom mezi Příbramí a Prahou) klidně 140, ale není problém i 160km/h, ale to už je to řízení fakt hodně citlivý. Jinak motor sice má zvláštní zvuk, ale je tak tichý, že kolem 90-100km/h není poznat jestli mám zařazenou 4 nebo 5. Výkon je dostačující, záleží jaký máte nároky, i ve 4 lidech a s nákladem to docela jede. Měřim 190 cm, a že bych se tam nevešel se taky říct nedá, sedačka jde posunout hodně dozadu, a to si pak natáhnu i levou nohu. Jo a ještě mi vadí při zatáčení doleva přední sloupek, který je hodně tlustý a prostě překáží. A topí fakt super.

26.03.2010 | 20:29:49 | Josef Reagovat

Anonym 18:20

Velké tělo a malý mozek - dinosaurus. Za miliony let se nedokázali vyvinout do vyšší mentální formy a nakonec na to dojeli. Běž před zrcadlo a podívej se na sebe, uvidíš dinosaura.

26.03.2010 | 18:48:53 | Radek Reagovat

18:20 A.: Neboj nič, keď máš dobrý postoj,

dáš si opasok a trochu aj v hlave, dáš to v pohode...Keď som mal 18 a ešte na stavbe domu v 29 som zvykol nosiť cement na každom ramene, ešte boli po 50 kg./ 2 vrecká naraz/.
Nič.
Ale minule som nedával pozor a 25 kg ma skolilo, lebo som sa zohol ako luk a nejaký stavec povedal "au".
Ak môžem poradiť, nech sa brat sústredí pred výkonom.
Tak, že nebude NIČ vidieť, ani počuť, iba to sprosté železo, nech sa naserie a chce vraždiť. Tú paru nech pustí do činky. na 101% urobí osobák.

26.03.2010 | 18:43:53 | ľuboš Reagovat

For Anonym

Ach ty makač, choď sa utrieť lebo potíš somariny. A brat môže na majstrovstvách s takým výkonom tak maximálne pripravovať magnézium pre súťažiacich :-P. Ale OK, teraz to odomňa bol už posledný príspevok ohľadne tvojich siláckych výkonov, vráťme sa k autám.

26.03.2010 | 18:30:18 | Matúš Reagovat

Plácáte nesmysly.75kg člověk nedá 124kg v mrtvém tahu aniž by mu něco neruplo.Řekl bych,že asi jen závidíte.Brácha horce-těžce potáhl 90kg a to má 73kg a zítra jde na mistrovství.

26.03.2010 | 18:20:51 |  Reagovat

Ale veď nikto nepísal, že si to bol práve Ty, Anonym. Anonymov je tu do bludu. A Ľuboš má pravdu. Dotyčný musí byť dobre vypasený :-P. Powerlifter prvej triedy s Ferrari HTP pod riťou ! :-P.

26.03.2010 | 18:12:14 | Matúš Reagovat

To: Radek a Matúš: Nedohadujte sa s tučným dorastencom,

ktorý asi ešte auto ani nevidel. Už iba preto, lebo ten "výkon" 124 kg v mrtvom ťahu som urobil ako 75 kg vychrtlina na gympli... . Ak by to bolo aspoň v tlaku na lavičke, tak no, nepoviem, ale na 110 kg chlapa je to hanba. Tá sila je v tuku...
Takže v hlave prázdno a ani v rukách...ťažký život má, tak ho nechajte.
My chudáci si radšej užívajme silnejšie motory, kým Anonym nepresadí aj do Ferrari 1,2, veď 90 a 130 by to vytiahlo

26.03.2010 | 18:00:34 | ľuboš Reagovat

Matúš a Radek

Ten Anonym

26.03.2010 | 17:59:00 |  Reagovat

Presne tak chlapci. A ty, Anonym môj zlatý, radšej trénuj, keď už chceš byť silák. Ťukaním do klávesnice nezosilnieš. Pokiaľ si ten " výkon " myslel vážne, tak máš sakra čo zlepšovať. A mlátiť môžeš vieš koho. Tak čau, Herkules ! :-P

26.03.2010 | 17:36:22 | Matúš Reagovat

Anonym 16:29

Všechno nad 100, jen IQ hluboko pod 100.

26.03.2010 | 17:23:14 | Radek Reagovat

Co tady komu vyhrožuješ ?Tady je diskuse o autech a každý tu může napsat svůj názor na určité auto.Netvrdím,že vždy s každým názorem souhlasím,ale nikomu kvůli tomu nevyhrožuju.

26.03.2010 | 17:20:34 |  Reagovat

Matúšku,Radku nechtěli byste po hubě?Jsem silnej 110 kilovej chlap, uzvednu 124 kilo v mrtvém tahu,čili když vás praštím,tak se poserete obadva.Co vy na to,debilové?

26.03.2010 | 16:29:45 |  Reagovat

Obávám se, že Anonym je právě z kategorie zakomplexovaných tragických jedinců, co by nakupují vůz dle zdvihového objemu do 1350ccm, aby ušetřil 5,50kč za rok, nikoli, jaký motor je do daného vozu vhodný. Mít velký obsah motoru vůbec neurčuje styl jízdy, ale určuje životnost agregátu a jeho chování (N.m.). Po 200.000km, což je nájezd za cca 5let, bude motor o objemu 2.0 ve třetině, možná polovině, životnosti, kdež HTP bude zápasit se smrtí v 90% případů. Viz Jirka KOPR, tluče se tu do prsou, že mu ve 180.000km motor nežere olej atp. a jak je tudíž spokojen (nic proti Jirkovi, je to jen konstatování). Nejnebezpečnější jsou právě závodníci ve slabých vozech, kteří si myslí, jak jim to jede a ono hovno. Nestihnou se zařadit atp. a je to.

26.03.2010 | 16:03:45 | Radek Reagovat

Matúš

To jo,ale právě že v dnešní době si tyhle magoři koupí za pár tisícovek sice starý auto,ale hlavně s "pořádnym" obsahem,a potom to na silnicích tak vypadá

26.03.2010 | 15:42:23 |  Reagovat

For Anonym

Ako to ? Veď blázni boli, sú a aj budú, či nie ?

26.03.2010 | 15:40:34 | Matúš Reagovat

Matúš

Ale právě s tim "rozumem" je v dnešní době trochu problém...

26.03.2010 | 15:37:07 |  Reagovat

For Anonym

Pred 40 rokmi bola trošku iná doba ako dnes. Nebolo toľko áut a celková výchova ľudí bola inde ako dnes. Stačí sa pozrieť na môjho deda a hneď vidím, že je to iná generácia. Nevravím, že to bolo horšie, no porovnávať to s dneškom je podľa mňa trošku mimo. A nie každý kto má silné auto jazdí ako prasa. Koľko ľudí sa zabilo vo Favoritoch, Feliciach, Aviach. A vlastnou vinou. Môj názor je, že ten kto má aspoň trochu rozumu a trošku šťastia, tak sa nezabije ani na aute s tromi, štyrmi, piatimi...Ani desiatimi litrami objemu.

26.03.2010 | 15:35:54 | Matúš Reagovat

Matúš

To,že se vyráběj čim dál silnější auta-to ti nevysvětlim.Ale třeba před cca 40ti lety-lidi měli hodně podobný auta,a stačilo jim to?Já myslim,že jo.A i když bylo těch aut míň,tak bylo tak málo bouraček,že v dnešní době je to 10x tolik.A proč?Z 80ti procent,když člověk vidí bouračky,tak to sou auta s obsahem jako kráva,atd.Lidi s tim neumí jezdit,ale hlavně že maj pod prdelí "dvoulitra,třílitra",atd...
Podle mě-a i mě je nějakej dvoulitr-třílitr na hovno.

26.03.2010 | 15:28:21 |  Reagovat

For Anonym

To mi je viac než jasné, len ma zaujíma, čo zas niekto vypotí :-P.

26.03.2010 | 15:24:08 | Matúš Reagovat

For Anonym

Logicky, prečo sa potom vyrábajú autá (a je ich celkom dosť), ktoré majú viac než 115 PS ? Veď je to, podľa Teba, " nahovno ". Dokážeš to mne, menej inteligentnému jedincovi vysvetliť ?

26.03.2010 | 15:23:04 | Matúš Reagovat

Matúš

To je úplně zbytečný dohadování! ...

26.03.2010 | 15:21:08 |  Reagovat

For Anonym

Zhruba 95% ľudí má toľko slušnosti, aby nevytrhávalo údaje z kontextu.Ty si, žiaľ, tých zvyšných 5 percent.

26.03.2010 | 15:20:09 | Matúš Reagovat

Matúš

K ČEMU ti je v dnešní době 115PS a víc?! Úplně na hovno.V době bodovýho systému to v životě nevyužiješ.A jde ti tak moc o předjíždění?Předjedeš i s posranym favoritem.Sice musíš dobře rozmýšlet,ale taky předjedeš.
Takže v dnešní době mít obsah jako kráva-zbytečnost.

26.03.2010 | 15:19:21 |  Reagovat

Matúš

Zhruba 80% lidí nepotřebujou někoho školit,ale potřebujou se bezpečně dostat z místa A do místa B ! A myslim si,že jim je úplně jedno,jestli v místě B budou o 10 minut později... !

26.03.2010 | 15:15:13 |  Reagovat

For Anonym

Prečo nie, na začiatok by to stačilo :-P.

26.03.2010 | 15:14:01 | Matúš Reagovat

Matúš

Za trest bych ti prdel přilepil do polskýho fiatu,aby sis pořádně užil "pořádnej" obsah pro tebe...!!!

26.03.2010 | 15:12:58 |  Reagovat

For Anonym

Nadávať mi nemusíš. Radšej mi vysvetli, ako odlíšiš bežnú od svižnej jazdy. Každý má predsa iný jazdecký štýl, nie ? Niekto ide mimo obce 110 a vraví, že sa ponáhľa, iný ide 130 - 140 a vraví, že je to " piánko ". Okrem toho, nie je to len o tých 115PS. Veľa robí točivý moment a jeho priebeh. A keďže je to atm. benzín, tak napr. o dobrom točáku odspodu asi nemôže byť reč. Teda, nejakému turbu, aj menšieho objemu, sa určite rovnať nemôže. 170 Nm, nie je nič svetoborné. Stačí to, človek sa zvezie, ale žeby s tým školil kde koho, tak to asi nie.

26.03.2010 | 15:12:56 | Matúš Reagovat

Matúš

Jasně -115PS je "akurát na běžnú jazdu" ... -ty seš opravdu vypatlanec!!!!!! A na "svižnější jazdu" by si musel mít pod prdelí co?!?!?! Formuli?! Ty seš fakt debil!

26.03.2010 | 15:04:11 |  Reagovat

1.2 HTP

Či už je niekto Škodovkár, alebo nie, musí uznať, že HTP je omyl. Predsa, keď mi tak záleží na spotrebe, tak idem do diesla, najlepšie do hladkého. Výkon podobný, spotreba rovnaká (ak nie menšia) a hlavne, nemá problém natočiť trikrát toľko čo HTP... Turbodiesel bude o dosť svižnejší a zožerie to isté, no aj serv. náklady budú vyššie (síce nič strašné, ale predsa...). Ak si niekto kupuje jazdenú Fabiu do mesta a na okresky na pár km ročne, tak SDi. Ak viac km, tak samozrejme TDi, najlepšie rovno RS-ku, 130 PS s Fabiou musí cvičiť. Ako kompromis by som videl motor 2.0. Jednoduchý motor, 115 PS do Fabie je akurát na bežnú jazdu, kľudne aj na diaľnicu. Len spotreba asi bude vyššia.

26.03.2010 | 14:55:39 | Matúš Reagovat

Skoda 1,2HTP

Tak se taky pripojuji.
mam mesic firemni 1,2Htp. Vetsinu casu se pohybuju po meste a okreskach a na akceleraci je to celkem svizne auticko pekne se vytaci a ani ten hluk neni tak hrozny uz trosku pustene radio ho prehlusi.
To co tu bylo uz nekolikrat receno tak ano s 1,9Tdi se tento motor neda srovnavat ale preci to tu bylo zalozenu kvuli tomu motoru 1,2 tak nevim proc sem vsichni cpou jak sou 2 litry 1,6 atd lepsi ano mam soukromeho renaulta megana 1,9Tdi takze me nepoucujte jaky je rozdil mezi vykony atd.

ja osobne s touto fabkou 1,2 jezdim po meste kolem 6l/100 mimo mesta se da dostat k 5l/100 kdyz clovek jede kolem te 100km/h

akorat by mne zajimalo jak se motor 1,2 projevi pri delsi jizde nad 100km/h tzn nad 150km touto rychlosti jestli mu nebude dochazet dech protoze na okreskach se zatim neprojevil ze by mel problemy radit a tahat do kopcu. otazka je kam se clovek dostane se spotrebou?
ma nekdo odzkouseno na dalnici kolik asi zere pri klidne jizde?

26.03.2010 | 14:25:39 | Dolfinek Reagovat

fábka je v poho...

Nevím, asi jsem natrefil na dobrý motor protože můj sedan 1,2 47kw si po okreskách řekne 4,2 litru a na dálnici při 135kmh o 6,5 litru při jízdě ve dvou a se zavazadly. Motor táhne kupodivu až do 150 velmi kultivovaně, nad 130 už o něm ale vím. Do této rychlosti musím kouknout občas na otáčkoměr, jestli vůbec běží, jak je tichý. Auto je velmi pevné a robustní, podvozek jedním slovem perfektní, brzdy by mohly mít pozdější nástup ABS jinak jsou precizní. Interiér a ergonomie řízení překvapivě dobré, zavazadelník nadstandard. Takže moje zkušenost pro ostatní haťapáky: velice pozitivní, žádný jekot tříválce pod kapotou se nekoná a auto brzdou provozu také rozhodně není. Howgh!

04.02.2010 | 20:17:59 | starejBrůna Reagovat

Bohužel, škodovka na své skalní příznivce z řad méně bohatých nemyslí. Jediné, co je těmto lidem schopna nabídnout, je mrzáček za cenu normálního auta. Ber, nebo nech být. Já osobně bych raději nechal být a ohlédl se jinde. A těm bohatším se taky divím, že utrácejí peníze u této firmy a podporují její nemorální chování. V cizině prodávají ty šmejdy levněji než doma vlastním lidem, kteří jí líbají prdel a básní o ní. Ať jde do řiti celá škodovka!

02.02.2010 | 20:16:40 |  Reagovat

ado

Kolik jsi měl dvoulitrových benzínů? Bude žrát 7L při normální svižné jízdě. Proč? Protože ho budeš jen lechtat, nikoli honit, jako nadmutou kozu alá HTP.

02.02.2010 | 20:10:25 | Radek Reagovat

ADO

Zase jeden, který kecá, aniž by to vyzkoušel. Samozřejmě, že dvoulitr v dieselu se vejde do 7 litrů. A dovede i za 6 s lehkou nohou Ado. Mám ho několik let. Takže, než začneš o něčem psát, zkus si to nejdřív v reálu.

02.02.2010 | 20:09:15 |  Reagovat

rokko

Cožpak ti nedošlo,že hlavní důvod proč jich tu jezdí tolik,je jen cena.Kdo chce škodovku,tak si koupí htp,protože to jsou celkově předražená auta,ale s jiným motorem než htp obzvlášť.Myslíš,že kdyby byl rozdíl v ceně mezi htp a 1.4 třeba 5 tis,že by se tolik ten paskvil htp tolik prodával ?

02.02.2010 | 20:07:08 |  Reagovat

Uz vidim ako ten dvojliter bude žrať 7 litrov... ano ale pri kludnej jazde po rovinke

02.02.2010 | 19:46:49 | ado Reagovat

Zdarec všem,

po delší době sem přišel kouknout na příspěvky-koukám,že spíš negativní názory na "haťapky" ...

25.01.2010 | 10:46:33 | Jirka KOPR Reagovat

rokko

Má to šíp ve znaku a to je nad všechny argumenty.:-) 2.0 či 1.9TDi ve Fabii určitě ano, rozumné motory pro tento vůz. Ten dvoulitr pojede za 7L taky a svezeš se jinak, o výkonové rezervě ani nemluvě.

24.01.2010 | 21:32:00 | Radek Reagovat

Radek , tom

Ano,uznávám,že ta spotřeba neni nic moc převratnýho,ale přece to by je lidi (HTP) tolik nekupovali,kdyby byly takový "šmejdi" ,ne??
Mě se dařilo jezdit okolo těch 6ti litrů,protože jsem byl zvyklej na TDI,kde opravdu stačí lehká noha,a to tédéíčko jede dost dobře.Je jasný,že s HTP se to srovnat nedá,ale prostě mě to moc nesklamalo.

24.01.2010 | 21:24:33 | rokko Reagovat

Těch šest litrů ve dvou je při zatraceně lehké noze na plynu!
A do sedmi se vlezu se svou 1.6 VVT-i s docela těžkou nohou...a to je hooodně velký nepoměr!

24.01.2010 | 21:12:24 | tom Reagovat

rokko

Právě, čekal jsem něco podobnýho - povko, svíčka, olej, což tohle všechno jsou korunové záležitosti. Spotřeba 6 litrů při klidné jízdě a ve dvou, to ruku na srdce, to je hodně. Tyto motory nemají do sebe nic, krom tebou uvedených věcí, jejichž servisní cena je cca 500kč za rok. A o tom to je.

24.01.2010 | 20:48:11 | Radek Reagovat

Radek

Tak já co si pamatuju,tak např.1,3 ve favoritu,i felícii byly dost dobrý držáky,a pokud se o ně člověk staral,tak najely i půl milionu,a že by to byly nějaký "lenoši",to myslim,že stačilo,a stačí-pro NORMÁLNÍ řidiče,co dodržujou předpisy,atd.A jak jsi dobře napsal-u HTP výhody-jak povinný ručení,spotřební materiál taky neni nejdraší,3 svíčky,míň oleje na výměnu,atd... Spotřeba-OK,na tříválec nic tak převratnýho,ale při normální a klidný jízde v jednom-max ve dvou se dá ject okolo 6ti.A co ty motory mají do sebe?To by ti řekli řidiči,co jí mají-a fakt jich neni málo.Já sám jí nemám,ale měl jsem jí na rok půjčenou,a musim říct,že to nebylo nic hroznýho.Mám taky fábku,ale 1,9 TDI-74kW

24.01.2010 | 20:38:07 | rokko Reagovat

rokko

Bohužel v tomto případě HTP opravdu zrůdy jsou, souhlas s anonymem. Vyzkoušej si podobný motor v jiném autě jiné značky a nebudeš se stačit divit. Spotřeba, výkon, hladký chod...hlavně ta spotřeba by měla u těchto aut být hlavní ale škodovka šlápla těžce vedle. Bohužel. Doporučuju vyzkoušet třeba motor 1.0VVT-i od Toyoty. Budeš valit oči.
A o těch anonymech to tady taky není, ty jsi nějaký rokko, to snad není anonymní? Já jsem tom, to ti stačí? Nejsem anonym? Tady je anonym v podstatě každý. Tak nepiš hlouposti, nebo mně to dítě připuštěné rodiči k PC budeš připomínat ty.

24.01.2010 | 20:36:18 | tom Reagovat

rokko

Montují se, protože splňuje hlavní kriterium. Pojistka do 1350ccm. Mohl by jsi mi říci, co tyto motory mají do sebe? Mimochodem, Škodárna točila jeden motor 40 let, takže nic novýho nebo myslíš, že motor 1.3 byl takový superklenot, že nebylo potřeba ho nahradit? Minimálně po roce 1989.

24.01.2010 | 20:25:18 | Radek Reagovat

Itall

A proč myslíš,že se nadále montujou?? Kdyby byly nějak obzvlášť poruchový,tak by se asi těžko montovaly dál,nemyslíš???Ať se vám to líbí,nebo ne,tak HTP maj něco do sebe,proto se NADÁLE montujou,a v dnešní době na silnicích třeba fábie jsou z 60ti % HTP,a zbytek sou Tdi,Mpi,atd...
To,že tady většinou "Anonymové" napíšou,že jsou HTP zrůdy,atd-to už dávno neberu vážně,protože na 99% ANONYM=PRIMITIV A VŮŮŮL,nic jinýho-nebo nějakej puberťáček,co ho rodiče na chvíli pustili k počítači... !!!

24.01.2010 | 20:07:09 | rokko Reagovat

A zdá se, že haťapky budou nadále pokračovat i v modernizované Fabii. Soudím tak podle nového Pola, tam také jsou.

24.01.2010 | 18:10:37 | Itall Reagovat

Tyto motory jsou doslova zrůdy.

24.01.2010 | 15:08:29 |  Reagovat

1:0 pro MARNE

24.01.2010 | 11:47:06 |  Reagovat

anonym II

Promiň, ale slétávají se supi, hyeny jaksi nelétají, pokud "hiena" není pták.:-))

22.01.2010 | 11:58:08 | marne Reagovat

Těžko hodnotit služební auto, když s tím jezdí každá kráva a ještě jako kráva :-)

22.01.2010 | 11:47:51 | Itall Reagovat

Zdarec všichni,

Já nevim,asi sem "blbec",ale mě haťapka docela vyhovuje,a na najetých 178000km,kdy ještě nebyl měněnej ani rozvoďák,olej od výměny do výměny vůbec nedolejvám-neni potřeba,nesežere mi ani deci,atd-tak prostě spokojenost,a spotřeba je od cca 6ti klidně i 9,5 litrů-hrozně je u ní znát styl jízdy.Ale fakt si zatim nemůžu stěžovat... -asi sem divnej...

22.01.2010 | 11:00:58 | Jirka KOPR Reagovat

hieny se už slétávají

viz níže.

22.01.2010 | 09:49:58 | Anonym II Reagovat

Libor Krejs

1.2 HTP v6 - ty budeš asi velkej odborník. Ale je toptop spokojenost, to je hlavní.:-)))))

22.01.2010 | 07:51:16 |  Reagovat

Libore-dávat recenzi na tyto stránky vřele NEDOPORUČUJI!!!Jen si přečtěte nějaké diskuze u Fabií 1,2HTP-zaručeně se vám obrátí žaludek-až vám budou nadávat do idiotů, zabedněnců, škodofilů,...

22.01.2010 | 01:50:47 |  Reagovat

Mám fabiu tež 1,2 HTP v6 čiplou na 55kW, jezdí parádně, mám najeto asi 10 000km, brzy napíšu recenzi, ale jak říkám, zatím toptop spokojenost. Negativní recenze a reakce přičítám vrozené nenávisti proti vozům škoda

21.01.2010 | 23:37:42 | Libor Krejs Reagovat

Mam fabiu HTP, kombi, takmer permentne nalozena cca 100 kilami vercajchu, je firemna, trojrocna, pouzivana na kratke trasy, priemerna spotreba za tri roky pri 95 000 kilometroch (Kniha jazd nepusti) spotreba 5.9 litra, auto je pouzivana na kratke trasy, pri dlhych jazdach po dialnici cca 120-130 spotreba 5 litrov. Ziadna zavada, nenastartovalo raz, ked mi dva tyzdne stalo v zime pred domom, vybita baterka. Pardon, casto mi odchadzaju predne ziarovky, na ine zavady si fakt nemozem spomenut. Vyhrady ktore tu citam mi pridu ako ked dieta sadne na bicykel a je prekvapene zisti ze na nom nevie jazdit a tak ho hned zavrhne ako nepouzitelnu vec.

21.01.2010 | 22:12:31 | Marek Reagovat

Slovensky drevaci

Panove ze SR by se meli naucit jezdit s timto vozem mesto mam za 6,4l a dalky 5-5,2l a ze se ti spatne sedi za to muze tvuj tlustej zadek.

29.11.2009 | 20:07:53 | laky Reagovat

To,že auto vždy dojelo kam mělo by snad za ty peníze co stojí měla být samozřejmost,ne ?

24.05.2009 | 12:01:17 | Ladik Reagovat

8. dubna 2009 | 07:43 | Anonym: Tak s tebou naprosto souhlasim!
Sedacky jsou debilni, pohodlnejsi uz jsou drevene zidle v Ikei, kdybych je prohodil tak zadny rozdil. Po 100km uz nevim jak si mam sednou, po ujeti vic km pak dva dny se nemuzu poradne hybat. Napada me uz jen jedno, ze to asi mela byt pomsta z MB.

24.05.2009 | 08:12:47 | TDI Reagovat

dnes ma zas caka toto auto... netesim sa vobec, po vcerajsej noci som zrely akurat na masaz

08.04.2009 | 17:31:17 | zas Reagovat

Míra

Musíš to brát, že pisatel recenze toto fáro má jako služebák, jak sám píše vozí i občas vozík. Na toto ježdění, hátépé není stavěná. Haťapka je pro důchodce, kteří jezdí z dědiny do města do obchodu a o dušičkách na hřibotv. Těm to možná tu šestku veme, ale kdo potřebuje rychlý přesun ten bude sklamán. Pravda je taká, že auto má málo místa, drnčí to, při svižné jízdě papá, o dálnici se nebudu vyjadřovat, tam ožírá i barvu ze svodidel. Nepohodlné, škaredé, pas. bezpečnost na dnešní domu mizerná, v základu velký houno, a cena: až, až vysoká. Bráno mýma očima, to auto je předražená srajda! Pisatel ocenil, že ho autíčko vždy dovezlo kam mělo a ani se mu nedivím, že to napsal. Po těchto krásných, spíše trpkých zkušenostech, je vůbec rád, že vždy dojel, kam chtěl. Dá se říct - tonoucí se stébla chytá. Nu což, on si to auto nevybral, ale bylo mu přiděleno a co dostal s tím musí pracovat. Někdy si zaměstnanec nevybere. Recenze se mi líbila!!

08.04.2009 | 07:45:48 | kraken Reagovat

zas ja

ozaj a k tym sedackam vo fabii. neviem kde som cital ze prijemne tvrde - ten kto to napisal je obycajny kokot, moze sa na mna hnevat kto chce ja ho jebem, tie sedacky su vrcholne nepohodlne, debilne a tvrde. za noc cca 500 km a citim sa ako keby ma mlatili po chrbte, kazdu chvilu som musel vystupovat a trochu sa hybat, lebo by som bol do rana mrzak, sedacka ako za trest, za boha som si nevedel najst polohu, krical som od nervov a pastou som buchal do dveri a koleno nechtiac trieskal o stredovu konzolu. to je ako muciarensky nastroj doriti, a ked som mal toho dost a roztocil som svihadlo ze otvorim okno tak pri kazdom otoceni som si buchol ruku a tu polmetrovu paku ktorou sa nastavuje vyska sedacky. boha ja som nadaval ako zviera. ja sa cudujem kazdemu jednemu ktory povie ze sa da vo fabii prejst pohodlne viac kilometrov, taky clovek je nechutny zvrhly masochista, nech si da este kozene slipy s klincami a moze ist rovno do blazinca.. alebo na ortopediu

08.04.2009 | 07:43:58 |  Reagovat

htp

caute, mam svoje v servise, tak som na vykon taxisluzby zobral firemnu fabiu htp :D najazdil som s nou 500 km za noc a je to zvlastny motor, ked bolo auto prazdne tak som sa kludne mohol aj poponahlat, prevodovka odstupnovana STRASNE NAPICU. jednotka vyleti ako raketa - v prazdnom aute, dvojka uz zadychana a ostatne prevodove stupne ako keby vyratal inzenýr pelikan - uplne zle. pri 100 kmh toci 5 stupen daleko cez 3000 otaciek, male chudatko pod kapotou revalo ako keby som ho mucil. ale show zacala ked mi nastupili 3 osoby do auta - ani nechcem spominat ako tam manipulovali s prednou sedackou aby sa zmestili :D ten za mnou musel byt pekne skrceny, rad sa rozvalujem pri jazde. ale to auto NEJAZDILO. do kopca som musel ist na trojke a pedal na podlahe. a ked vystupili tak auto zas jazdilo "normalne" s tou jeblou prevodovkou. ale spotreba za celu noc priemerna 7 litrov, viac nie a to som nejazdil predpisovo, skor naopak, ako hovedo z dediny, do 5 minut som stihol z mosta apolo hore na mlynsku dolinu a pod. takze asi tak. mozno nie je chyba ani tak v motore, ale v celom aute popletenom. keby to bolo nejake miniauto ako smart, malo podobne prevodove stupne tak by bol velmi vhodny a aj usporny, podla mna.

08.04.2009 | 07:33:42 |  Reagovat

Bída

Je žalostné sledovat jak klesá,náročnost zákazníka.Cituji recenzenta:"vždy naskočila,nenechala mě stát,dobře topí atd."To kurva mi japončíci bereme u 4 letého auta jako samozřejmost!!!A spotřeba ? To je výsměch,stejně žravé jsou benzínové 2,0 se 100kw.

07.04.2009 | 21:07:02 | MIREK Reagovat

Ono se stačí kouknout k Toyotě - 1.3 VVTi má 100koní. U koncernu na to musí mít turbo.

07.04.2009 | 19:47:36 | Radek Reagovat

Ostuda

Nejhorší je, že tyto HTP motory dělají vyloženě ostudu všem maloobjemovým motorům, a těm tříválcovým obzvlášť. Neznalý člověk si podle HTP udělá obrázek o všech ostatních malých... ale věřte, že naopak většina maloobjemových motorů jsou svižné, hbité, umí s autem utíkat a hlavně - jsou úsporné. Ať je to P 205, 106, C1, C2, Toyota Yaris, Aygo, Ford fiesta, Opel Corsa... a jiné. Vlastně by se dalo nadneseně řící, že všechny ostatní, mimo koncernu VW-Škoda - to je panoptikum maloobjemových zrůd.

07.04.2009 | 19:35:27 | Standa Reagovat

škodovky byly vždy v něčem speciální. (Zaostalé a přihlouplé). Nyní vyvinuli speciální motor: Maloobjemový, ale velkožravý :-))

07.04.2009 | 19:28:33 |  Reagovat

Dobra, nezaujata recenze (hlavne co se tyce spotreby).Kdyby tu takovych bylo i vice...

07.04.2009 | 18:33:22 | jamieson Reagovat

*

Ono to je vlastne 1.2 TCE

06.01.2009 | 23:34:43 | Angel_M Reagovat

1.2 htp vs 1.2 thp

3 valec vs 4 valec. Nenávidím tento motor. Vyskúšajte si 1.2 THP v Renaulte Clio!! Omnoho lepšie.

06.01.2009 | 23:34:11 | Angel_M Reagovat

spotřeba

Samozřejmě že u obsahu 1.2 je spotřeba 5.5l/100km hovadina, kort když přisednou ještě dva lidi! Mě taky Mondeo ukazuje 4,7 nafty, ale to to šudlám po rovině 90km/h ale pruměr mam 6l , no a spousta lopat hned píše jak mu to málo žere div že to tu naftu nevyrábý! Taky sem tu čet jednu recenzi kde dotyčnému Fabie jezdila za 2,8l/100 a to už sem ležel smíchy pod stolem!

03.01.2009 | 19:20:15 | POZEM Reagovat

1.2 :D

Ak sa chce s týmto šrotom jazdiť dynamicky, čo je skoro nemôžné, tak je spotreba rovnako veľká ako pri 1.4 V16, a tam sa dá pekne jazdiť, bez toho, aby sa vytáčal motor,...

03.01.2009 | 13:08:12 | OVCA Reagovat

Spotreba

Tak, isiel som konecne na Fabii II motor 1.2 HTP. Prisiel som na to, ze by som si fabiu s tymto motorom nikdy nekupil. 80 na tacho, 5-ka zaradena a momentalna spotreba 6.5, na 20 kilometroch som sa ledva dostal pod osem litrov a to som isiel naozaj pianko. Asi skor 1.4. Urcite sa tie peniaze oplati priplatiť.

02.01.2009 | 22:58:06 | kokso170 Reagovat

to přeposilované řízení se dá v servisu nastavit přes VAG. Spotřeba 8,9l/100... no dobrá je to služebák.

02.01.2009 | 19:19:21 | Jerry Reagovat

Každou chvíli očekávám vyjádření mlůvčího fanklubu HTP Ing. Pelikána.

02.01.2009 | 16:58:49 | Radek Reagovat

Spotřeba

Konečně reálná recenze o spotřebě tohoto křápu. Ostatní co uvádíte 5,5 L apod. Kecáte. Ano, umí 5,5L ale ustálenou piánko rychlostí mezi dědinami. V kombinaci je to 8-9L.

02.01.2009 | 16:36:06 | Pavel Reagovat