Recenze Škoda Fabia 1:2 12v
“spokojeny nejsem...”

Autor recenze: jiři (40 let),
Královéhradecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2003 Typ motoru:1:2 Stav km při koupi:80 000 km Stav km nyní:100 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 10 měsíců Průměrná spotřeba: 5:5 l/100 km Vloženo: 14. 2. 2009

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.6

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Asia 40

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Ano a hlavně zasadní


Hodnocení a zkušenosti s autem

Koupil jsem si loni na jaře fabii. Po zkušenosti s italama, s němcema a s japoncema už mě to přestalo bavit ... Do té doby neměla jediný problém. Ověřeno v servisu kam jezdila. Po měsíci se rozsvítila diagnostika motoru. Občas dělám pro servis, tak jsem se tam stavil. Po zjištění, že je něco na motoru, navštívil jsem servis škoda. Po odpovědi servisáka, že je prasklá hlava a že jsem si koupil německý krám, jsem nevěřil svým vlastním uším... Mám svědka svoji manželku. Po sundání hlavy bylo zjištěno. Všechny ventily byly zacpané bordelem až k jejich vedení. A tam je ten problem. Jelikož egr ventil pouští splodiny zpět, tak vám to odpálí hlavu. Konstrukční vada. Potvrzeno servisem škoda a od roku 2007 tam není. Egr ventil mám odpojen a jezdím bez něj. Jsem teď v pohodě.. Jo chtěli za hlavu 30t. a za repasi 20t. A na zavěr.. Kupoval jsem klapku orig. za 3t. A ve škoda auto chtěli 12.5 Tisice. Protože tam živěj ..................................

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia

Vložit komentář

skoda fabie 1,2 htp

Díky škodovce za povedený motor který ale vydrží
pouhých asi 60 000 km a potom se mu podpálí ventily
vskutku povedené auto DIK

19.11.2014 | 18:23:09 | pedro  | 37.9.196.* Reagovat

mali

Já měl vždy jen maloobjemový benzíňáky a nikdy jsem probém s nekvalitním palivem neměl.Tankuji u různých pump,zejména u těch levnějších.Přidávat dnes vodu nebo naftu do benzínu,to už si snad málokdo dovolí (teda aspoň doufám:-))

27.12.2009 | 19:45:38 | marne Reagovat

Je jedno jestli jsi byl 5 krát v Itálii nebo 20 krát v Praze,když na kilometry to vyjde nastejno. Stejně nejedeš víc jak 110.Mě ukazuje PP u Hondy 1,8- 140 koní při 110 km na šestku 5,2 .Nemyslím si že to je něco s čím bych se chtěl chlubit.Umí taky jet 200,ale spotřeba je někde jinde.

27.12.2009 | 19:10:56 |  Reagovat

Přesně tak přímes nafty.Ještě pře fabkou jsem měl 110R.Při návratu dovči jsem se nechal svést levného prodeje supru.Bylo to před Brnem. Do Brna jem málem nedojel. Musel jsem benzín odčerpat a dolejt kvalitním. Doma jsem pak všechno vypustil. Když jsem pak potom pátral ,tak jsem zjistil, že někteří pumpaři hned po revoluci,aby se rychleji obohatili,tak přidávali právě do supru naftu nebo topný olej. Nevěřím, že tomu dnes tak není. Jsem ze Šumperka a na tak malé město je tu 6 pump.Je možnost výběru. Já jezdím Shellce. Zdá se mi však , že Tamoil má přece jenom výkonější benzín.Ono na slabším autě se to projevuje znatelněji. Máte také takový pocit?

27.12.2009 | 14:52:04 | mali Reagovat

Kvalitní benzín nebo nafta je problém. Nikdy nepoznáš, jak moc se chce prodejce obohatit, tudíž kolik tam nalil vody bez ohledu na zn. čerpací stanice. Benzínový motor není moc háklivý na kvalitu paliva, snad jen o něco vyšší spotřebou a nižším výkonem. Problém je, když je v něm příměs nafty.

27.12.2009 | 13:33:15 | Radek Reagovat

mali

Co se týká benzínu,tak podle testů splňují benzíny normy,liší se pouze přídavkem aditiv.V naftě už kvalitativní rozdíly jsou,kupovat levnou se nemusí vyplatit.

27.12.2009 | 12:56:48 | marne Reagovat

Mám htp 47kw combi už víc jak 6let. Moc toho nenajedu, ale jsem max spokojenej. Zatím jsem žádnou závadu neměl. Na garančky jsem chodil první tři roky. Jednou jsem u takové garančky byl a to byla prdel.Při výměně oleje zapoměl mechoš vypustit starej olej a nalil do motoru novou náplň. Mě to bylo podezřelí, ale přece jsem byl ve značkovým servise. Ten olej jsem si donesl, abych měl jistotu.Když motor nastartoval a ten zabouchal mechoš zbledl. Kdybych tam tehdy nestál, tak bych se to dodneška ani nedozvěděl. Od té doby si dělám pokud možno fabce všechno sám a když už, tak se snažím bejt u toho. Olej měním sám každý rok (castrol) a snažím se tam lejt kvalitní benzín . Není to ruský auto aby to sežralo kdejakou lacinou sračku. I špatnej benzín může odrovnat motor.Stačí si přečíst o kontrolách u pump. Jinak po městě jezdím za 6,5L

27.12.2009 | 12:38:35 | mali Reagovat

Záměr byl takový, že pokud by krize obecně trvala např. jen půl roku, tak by se nemuselo dočasně propouštět a snižovat kupní sílu obyvatelstva a potom by to snad i pomohlo. Krize je ale patrně hlubší.

01.10.2009 | 13:18:36 |  Reagovat

Přesně tak, šrotovné je nesmysl. Přinutili např. Škodu ještě zvýšit výrobu, a teď to najednou spadne. Ti, co o tom rozhodují, si nevidí dál, než na vlastní nos (a do vlastní peněženky).

01.10.2009 | 12:09:02 | Itall Reagovat

Díky šrotovnému nakoupili auta i lidé, kteří je plánovali koupit někdy v budoucnu, takže se teď pokles výroby pro automobilky ještě o to zvětší.

01.10.2009 | 12:03:56 |  Reagovat

Je to zase ojetina, nedá se soudit. Kdoví, co s tím kdo dělal. V tom má pravdu Jerry. Ale prodej Fabie bude mít po zrušení šrotovného velký problém a už je to tady. Zastavuje se výroba v určitých dnech.

01.10.2009 | 11:39:43 | Itall Reagovat

Fabia 2 chystá facelift nepříliš povedeného designu, maska bude nižší a širší a světla více v blatnících,špionážní foto vyšlo v milulém SM.

01.10.2009 | 09:37:17 |  Reagovat

Včera jsem byl dát do značkového servisu Fabii 40 kW HTP, najeto 26 tisíc,
příjímací technik mi ohledně trvanlivosti motoru říkal, že pokud se HTP pořídí jako služební
vozidlo a honí se neustále rychlostí 150 km/h po dálnici, tak zpravidla ve 150 000 km něco v motoru praskne.
Já jezdím 50 procent ve městě a 50 procent mimo obec, dlouhodobá spotřeba je 5,5 l. Auto zatím bez závad,
nic nikde nevrže, naprostá spokojenost, auto mám 3 roky.

01.10.2009 | 08:32:05 |  Reagovat

Agfy

Jo, to mě z kopce taky.

01.10.2009 | 08:31:18 |  Reagovat

Fabka HTP 12V

Občas se člověk nestačí divit co to čte. Mám Fabii combi 1,2 12V už 6 let a za celou dobu jsem vyměnil 4 žárovky a letos zadní díl vejfuku. Jezdím s ní každej den 30 km do práce a bere mi 5,5l!!! Musím vědět k jakýmu účelu si HTP kupuju! Když vím, že s ní budu lítat furt po dálnici, tak si pořídím 1,4/74 kW a né třívalec, kterej je určenej do města a na krátký trasy! Mimochodem, už jsem byl s haťapkou 5krát v Itálii a žádnej problém. Po zajetí se běh motoru hodně zklidnil a proti TééDééIííí je to Lexus! A ještě, na dálnici když jedu tak 100 až 110 tak mi papá rovných 5 litrů. pa

01.10.2009 | 08:12:13 | Afghy Reagovat

U těchto motoru se doporučuje zkrátit interval výměny olejů na polovinu.Dochází zde k rychlejší degradací oleje.

15.08.2009 | 10:36:05 |  Reagovat

dodatek

ještě k me recenzi.u 6v verze odchazeji sedla ventilu to mam potvrzeno servisem a u 12v když vypínate motor pokažde vam dekomprese nahází veškery bordel z katiku zpátky do hlavy.auto jsem prodal se ztratou a nikdy více ty motory jsou krámy.škoda peněz

15.08.2009 | 07:00:09 |  Reagovat

Docela by me zajimalo tech 40 aut, zejmena ti Nemci a Japonci.Mam uz druheho Nemce (ovsem obe starsi rocniky) a jsem naprosto spokojen, ovsem o mych predchozich Skodovkach se to rict nedalo.Co se tyce Japoncu tak ti byli podle mne celkem kvalitni ale i oni jdou dolu presne jako Nemci.Francouzi jeste poradni auto nevyrobili (snad jen Peugeot 605) takze se neni cemu divit.Cus a nabodouce si deje vetsiho majzla !

04.04.2009 | 17:28:24 | jamieson Reagovat

Mno Fabie momentálně vyrábí naplno. Ostatní modely nevím, ale fabie díky Německu jedou naplno. To je jaksi nevyvratitelný fakt.

18.02.2009 | 03:11:37 | Jerry Reagovat

Jerry

Jo, dám si tě zarámovat. Protože jsi unikát, který věří, že Škoda vyrábí naplno

17.02.2009 | 07:08:04 |  Reagovat

Japan

No jistě! A zatímco koncern VW a Škodovka si láme hlavu jak vyrobit motor 1,2, který by i jezdil, Japonci vymýšlejí jak to udělat, aby měl emise nižší než 109 a aby auto šlo 100% recyklovat. Jo, kluci už jsou někde jinde. Tak přeji škodovce hodně úspěchů s vynalézáním jinde již vynalezeného...

17.02.2009 | 07:06:41 |  Reagovat

Kluci škodovkáři,je třeba se asi podívat pravdě do očí a přiznat si že 1,2HTP je omyl a jeden z největších průserů Škody.Ale je zbytečné se hádat ,čas ukáže...

17.02.2009 | 05:58:07 | Japan Reagovat

Toho pičuse si dej zarámovat. A už vidím jak vyrábí tolik hlav kvůli prasklinám. To je blbost, které sám nevěříte. To by museli praskat jak na běžícím pásu. 6V HTP měli problém s podpálenými ventily-to jo. Ale jestli ten motor vevnitř vypadal takto, tak je jasný proč se ho někdo zbavil. Kromě toho že to zakarbonoval na sračku, tak ji podle mě ještě uvařil. A nejsem asi daleko od pravdy.

16.02.2009 | 23:24:00 | Jerry Reagovat

pro pana chytrého

Toto je už několikátá recenze, v níž si majitel stěžuje na poškozenou hlavu motoru HTP. Kterej pičus tvrdil, že Škoda vyrábí auta naplno, protože v jejich podniku se vyrábí plno nových hlav? Neměl jsem náhodou pravdu, že se vyrábí jen palice (nikoliv auta), protože je potřebují servisy??? Nebyl to Jerry?

16.02.2009 | 21:47:44 |  Reagovat

Nevěřím

tak skvělý motor se nemůže pokazit.A konstrukční vada? To je provokace a sabotáž.A teď vážně, je mě Vás líto...příště budete chytřejší.

16.02.2009 | 21:05:52 | anonym Reagovat