Rok výroby:1990Typ motoru:1289Stav km při koupi:150 000 kmStav km nyní:210 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?7 letPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:5. 8. 2007
Jsem třetí majitel a také tomu odpovýdal technický stav.Výrazně poškozená karosérie korozý,tlumiče,špatné brzdové potrubí,úniky oleje z motoru a převodovky.
Co se týče převodovky byla hlučná a šli špatně řadit rychlostní stupně (měla poškozené sinchronizační kroužky).
Auto mělo také poškozené ozubení startéru a na setrvačníku
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to lidové auto na které nejsou tak drahé náhradní díly a nechá se zpravovat doma na mezy.Také se dobře upravuje co se týče motoru a karosérie.Mám na něm výrazně upravený motor-hlava byla upravena ve škodě motorsportu pro skupinu A ,písty-T,ventyli,odlehčené ojnice a setrvačník,upravený karburátor-zvětšené difuzory,trysky,celkově je vyleštěn.Na motoru je dále přebroušená vačka 280/280,sportovní filtr JR,laděné výfukové svody obalené tkaninou-termo tec.
Zapalovací svýčky používám Bosch-platinum H5DP.Také při sprintech používám místo klasického karburátoru dvojité karburátory Solex C40 ADDHE.Spojka zůstala neupravena akorád jsem použil kovokeramickou spojkovou lamelu.
Na autě používám sportovní podvozek od firmi HP sporting-jedná se o set tlumičů a pružin s nastavytelným snížením dále elektrony 7/15 s pneumatikami 195/50.Interiér je upraven montáží přístrojové desky z felície,sportovního volantu a přizpůsobených sedaček z trojky golfa.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Favorit
:)
Naco su ti sportove tlmice ? na tych 120km/h?
25.01.2012 | 19:09:33 | TycoonX | 78.99.201.* Reagovat