Recenze Škoda Favorit 135
“Nepěkné auto, které nemá cenu kupovat.”

Autor recenze: Kavis (18 let),
Moravskoslezský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1990 Typ motoru:1298 Stav km při koupi:90 000 km Stav km nyní:100 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 6 měsíců Průměrná spotřeba: 8-9 l/100 km Vloženo: 13. 10. 2006

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.2

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

3
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

90000 výměna prahů, zadních lemů, předních blatníků (koroze).

90000 Zatuhlé samostavy zadních brzd - nefunkční ruční brzda, slabý celkový účinek brzd, přepálení destiček. Oprava svépomocí.

95000 výměna předních tlumičů koroze dveří a podlahy.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Toto auto jsem si koupil jako své první i když už jsem před ním najezdil cca 1000km s renaultem clio 1.2 rv. 1993.

V porovnání s renaultem je sice o trošku živější a lépe drží na silnici, ale to jsou asi jediná i když dost podstatná pozitiva. Ve favoritu je nulová izolace vnějšího hluku a ještě se do toho přidávajií rachotící snad všechny plasty uvnitř. Většinu času jezdím v 5ti lidech kopce kde mi hodně chybí pár koní navíc.

Toto auto je asi dobré pro začínající řidiče jako jsem já, ale pokud budete mít o pár tisíc navíc kupte si jiný vůz. Já už šetřím na něco jiného a budu se Favorita snažit zbavit.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Favorit

Vložit komentář

koroze

Koroze problem všech Faforitu a Felicií špatnz plechy a jejich úprava mohlo to sloužit mnohem déle nebýt nemýstnýho šetření ....ze skály s tím

08.04.2007 | 05:02:45 |  Reagovat

Moje fáčko

Za poslední rok jsem spočítal, že provozní náklady tj benzín, pojistka, servis, a ztráta ceny (žádná ztráta už tohodle auta ani fungovat nemůže, proto 0-zero) jsou hrubě horší, jak na Audi A4 z roku 98 s TDI motorem.

Kupoval jsem ho v roce 98 a na tach. bylo prej 96tis postupem času jsem zjistil, že je to blbost jako kráva, mohl mít tak 250tis tak že teď mi to dává dohromady asi 450tis. To víte, to se dělá takto, upne se náhon tachometru do vrtačky a...

Už je holt po něm. Žere si 9,1l/100km a 1l oleje na 500km a do převodovky se radeji nedívám, dokud nechrastí, tak... Ježiš ono to přes ten rámus ani není slyšet, to abych se podíval:-)

Ten servis je asi 18000,- za tenhle rok, hrůza.
Nejdřív oheň v motoru, pak utržený kolo, prdlý těs pod hlavou, ložiska v kolech postupně ne všech 4kolech. Ještě, že to všechno opravím doma na koleně.
V lednu opravdu půjde ze skály a vystřídá ji A4.
Jinak to bylo dobrý auto, dokud se nezačlo kazit. Dokonce i teď po dálnici podle GPS zvládne 180km/h asi po 10km rozjezdu.

Mějte se.

05.12.2006 | 13:43:15 | Kokos Reagovat

tak ho pošli ze skály

05.11.2006 | 23:03:28 |  Reagovat

auto chce taky udržbu

asi se o to auto moc nestaras.jestli jsi koupil nejakeho strepa tak se nediv.musis s tim jezdit jak clovek jednou za 2 roky vystrikat dutiny a vse bude o.k zdar a polepši se

28.10.2006 | 18:29:42 | mili Reagovat