Rok výroby:1993Typ motoru:1,3Stav km při koupi:142 000 kmStav km nyní:173 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:7. 8. 2006
Předchozí auto:Škoda Forman Škoda Octavia 1.9 TDiCitroën XM 2,1 TdNissan DoubleCab 2,5 DFord Probe 2,2 i
Koupili byste další auto tohoto výrobce?nevím
Závady a opravy na autě
Poruchy se samozřejmě vyskytovaly a vyskytují. Během provozu jsem udělal 1 x těsnění pod hlavou, termostat, každý rok seřizuji karburátor, a taky jsem jednou zadřel motor. To bylo velice zákeřné, protože blikala kontrolka mazání, ale jenom někdy..zajel jsem do servisu, tam uznaly jako závadu čidlo na mazání a vyměnily ho. Při cestě to pak zarachotilo a byl mrtev.
Zadřená klika, ucpaný sací koš a já asi 150km od domova. Oprava - poskládání z části jiného motoru byla hotová za 2 dny v ceně 4000,-Kč.
A to je to čím sem si toto vozidlo zamiloval. Kdokoliv a kdekoliv Vám toto vozidlo opraví a zprovozní a nemusíte si na to brát splátkový kalendář :-). Náhradní díly za pusinku a hlavně dostupné ihned a kdekoliv.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Favorit používám hlavně po městě. Jezdím za 8 litrů plynu, náhradní díly jsou neuvěřitelně levné, práce na takovém vozidle je snad nejlevnější ze všech značek, opravit to umí každý "garážový krtek" a to při tom, aniž by na tom něco zkazil.
Pokud se s ním nejezdí každý týden z Aše do Brna, tak vydrží neuvěřitelný přístup :-).A pokud lze hodnotit naše rychlostní limity ve městě a na okrskách, tam je opravdu favorit "favoritem" .
Při pravidelné údržbě a normálním zacházení je to "nezničitelné" auto. Zlikviduje ho pouze koroze (nebo diletant, který ani nedoleje olej). Jezdil jsem se služebákem, měl najeto 260 000, byl skoro bez oleje když jsem ho přebíral a jezdí pořád. Jen tiše rezaví...
Také jsem jednou viděl maníka se škodovkou stojícího na okraji silnice, že mu to nejede. Tak jsem se ptal na nějaké příznaky závady. Prý jen blikala červaná kontrolka s tou olejničkou, jinak nic :-)
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Favorit
Standa:
Jo, a drncá víc, než kolíňata, což nás obzvláště potěší ;-)
16.04.2009 | 15:16:29 | Itall Reagovat
Při pravidelné údržbě a normálním zacházení je to "nezničitelné" auto. Zlikviduje ho pouze koroze (nebo diletant, který ani nedoleje olej). Jezdil jsem se služebákem, měl najeto 260 000, byl skoro bez oleje když jsem ho přebíral a jezdí pořád. Jen tiše rezaví...
16.04.2009 | 15:09:03 | Standa Reagovat
Také jsem jednou viděl maníka se škodovkou stojícího na okraji silnice, že mu to nejede. Tak jsem se ptal na nějaké příznaky závady. Prý jen blikala červaná kontrolka s tou olejničkou, jinak nic :-)
16.04.2009 | 15:05:08 | Itall Reagovat
Predchozi auta : Skoda Octavia,Ford Probe...A ty jsi z techto aut presel do Favorita? Proc?
16.04.2009 | 14:52:42 | jamieson Reagovat
Na každém autě je co zkazit..
08.08.2006 | 13:03:21 | Diego Reagovat