Recenze Škoda Favorit 136L
“Za ty prachy prostě super.”

Autor recenze: Radous (20 let),
Zlínský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1989 Typ motoru:1289 Stav km při koupi:150 000 km Stav km nyní:170 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 6 l/100 km Vloženo: 1. 11. 2006

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.0

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Opel Kadett

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Technické věci: Seřízení motoru, výměna oleje, výměna svíček, výměmna silentbloku na předním levém rameni, výměna převodky řízení, komplet nové brzdy, výměna středního dílu výfuku.

Karosářské věci: Vyvaření prahů, vyvaření zadních podběhů + podlaha v kufru. Následné dolakování do barvy vozu.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Jak je vidět z oprav, za rok, co jsem vlastníkem vozu, je jich asi hodně. Ale za cenu vozu 12 000Kč je jich uměrně dost. Když sečtu veškeré výdaje co jsem za auto vynaložil, tak se dostanu na částku 20 000kč. Pokud porovnám ceny v bazarech a stav se stavem svého favorita, vesele si pískám. Motor vrní jako kotě a šlape bez chybičky. V zimě kdy soused nakopával svou 325 BMW z 95 roku dvacet minut, já jen otočil klíčem a napoprvé chytil.

Je pravda že favorit je stará šunka, ale je taky pravda, že salám jako fábie Je výkonově na stejné ůrovni, mnohdy i na nižší. A to nemám nikterak upravený motor. Po x letech nehospodárného provozu bývalého vlastníka motor chlamce 6litrů, neprotestuje a jede.

Cena dílů je oproti jiným vozům plivnutím do moře. A při nulové údržbě vydrží to co jiné vozy přivádí do servisu.

Jediným záporem tohoto vozu je křehkost mezi těmi novýmy vozy z tuhou karoserií a váhou daleko za hranicí normálnosti.

Jízdní vlastnosti nejsou nijak závratné. Favorit tancuje kolem každé díry, každá nerovnost z něj udělá houpačku a ve své nepevné stopě při prudším otočení volantu setrvává nečekaně dlouho, ale zkuste postavit na dvě kola kterékoliv jiné auto ... Jedině Žigul a Favorit dokáží tento kousek bez nájezdové rampy. A akcelerace je více než v pořádku na stav cest a silniční zákon dnešní doby.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Favorit

Vložit komentář

to Anonym

A ktera Fabie ma v serii 130 koni? RS neni zakladni model !
Autor to zrejme porovnaval s Fabii HTP a v tom pripade by to byly na rovince celkem rovnocenni souperi.Do zakrut by uz asi vedla Fabie jelikoz je stabilnejsi a ma lepsi podvozek.Jinak kamarad ma chipovanyho Favorita na 100 koni a ten by uz pekne pocvicil i s Fabii RS.Takze asi tolik.
P.S. To, ze soused mel zrejme slabou baterii, jeste neznamena ze tve Favo je v necem lepsi.To jeho BMW je na tom urcite lepe v kteremkoli smeru.Jak spolehlivost,rychlost,pohodli...Jen o spotrebe by se dalo polemizovat.

14.04.2009 | 13:07:09 | jamieson Reagovat

ale ty fábie jsou na tom výkonnostně taky uplně jinde, má favorit v sérii 130kobylek?? fáčko zahoď, se stodvácama to jsou ostudy na českých silnicích

07.11.2006 | 16:38:36 |  Reagovat