Nejčtenější auto recenze

3,8Suzuki SX4 (2011) Suzuki SX4 (2011) autor: 43 Přečteno: 32495x
9,0Suzuki Grand Vitara (2006) Suzuki Grand Vitara (2006) autor: mira Přečteno: 29104x
8,0Suzuki Jimny (2002) Suzuki Jimny (2002) autor: AL Přečteno: 26796x
3,2Suzuki Swift (2007) Suzuki Swift (2007) autor: Honza 2 Přečteno: 25811x
7,2Suzuki Ignis (2005) Suzuki Ignis (2005) autor: Franta Přečteno: 22427x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

Když srovnám s miniMPV Splash stejné značky, vyvýšené sezení ve Splashi je OK. Moc dobré. Tu zmíněné tuhé řízení jsem i zde pozoroval, já mám radši tzv. dámské a přeposilované, to tady není a musí se trochu tahat. V podstatě pořád stejně, ať stojíte nebo rychle jedete. Je to o zvyku, ale mě zrovna toto nevyhovovalo. Řazení s mírným zacvaknutím potvrzuji, bylo to stále stejné až do prodeje ve 179000 km, jinak přesné, bez stížností.

15.08.2024 | 09:08:24 | Ital  | Recenze: Suzuki SX4 benzin 1600ccm (2007)

179000 km

Splash prodán. Zatím nejspolehlivější auto, které doma bylo. Snad bude ještě dlouho sloužit. Škoda, že Suzuki u nás nabízí už jen hybridy. Nebýt toho, určitě bych uvažoval o koupi auta opět této značky. Takhle je vše jinak.

19.04.2024 | 01:09:22 | Ital  | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)

Přeci jen...

První dojmy po koupi ojetiny jsou příjemné, čekal jsem to horší, nová auta mě znechucují a zde na mě dýchl charakter starších benzínových Japonců, jak ho znám. Žádná turba, krásná linearita do nekonečna, tichost s nadšeným zpěvem a agilitou v otáčkách, přesnost řízení... Nicméně daní za krátký rozvor a vyšší stavbu je posez za volantem. Nesouhlasím s autorem recenze, posez je bída. Ale to je v této kategorii naprosto normální. Mám dlouhé nohy a tak sezení na špičce zadku se skrčenýma nohama není nic příjemného. Dříve některé vozy měly naklápěcí podsedák (právě Japonci), což problém řešilo podepřením stehen, ale dnešní vertikální pumpování sedaček je mi k ničemu, na dlouhých cestách budu trpět. Nicméně oproti srovnatelné konkurenci vyšších sraženin je sezení v tomto ohledu ještě to lepší, např. před Škodou Yeti.

16.02.2024 | 15:55:26 | Novopečený vlastník | Recenze: Suzuki SX4 benzin 1600ccm (2007)

Náklady 178000 km

Ještě jsem opomněl vycenit čelisti (620,- Kč) a baterii (840,- Kč). Takže jsem v náhr. dílech za těch skoro 11 let tak čírka za 7000,- Kč. V tom jsou i stírátka, žárovky.

10.01.2024 | 22:49:35 | Ital  | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)

RE: 177770 km

No tak hurá....:-)

30.12.2023 | 08:03:02 | Vašek | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)

177770 km

Brzdové čelisti vyměněny, původní Ferodo ani nebyly tolik ojeté, kdyby se jedna neodlepila, asi by přežily auto. Nové Bosch jsou asi měkčí, brzdí to lépe, ručka výrazně. Zajímavá byla projížďka po výměně čelistí pouze na jednom kole. Brzdění provozní brzdou se nepřekvapivě zlepšilo, zato ručka měla dlouhý chod a brzdila mizerně. Páka ručky má lehčí chod, neboť táhlo ruční brzdy na staré pakně už bylo zarezlé a chodilo mizerně. V druhém kole chodilo vše dobře. Po kompletní výměně provozní brzda opět lepší a hlavně ručka brzdí velmi dobře a chod páky se zkrátil i bez seřizování. Čelisti jsou očividně párový díl, to bych nepopřel ani já :0)

29.12.2023 | 19:23:54 | Ital  | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)

177700 km

Došlo na čelisti zadních brzd, ani nejsou tak ojeté, ale to nejslabší obložení (3 mm) se odtrhlo od pakny. Projevovalo se blokováním kola při couvání. Je to kolo vpravo, ložisko jsem měnil před časem vlevo, takže tento buben vpravo je nyní poprvé sejmut (téměř 11 let a 177700 km). Jinak vše vypadá dobře, uvidíme, zda při výměně něco neupadne.

27.12.2023 | 13:31:46 | Ital  | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)

177017 km

Původní baterie Varta černá 36Ah, po věrné službě dlouhé 10 let, 9 měsíců a 9 dní, dnes dosloužila. Šla by ještě nabít, ale při její dnes už maličké kapacitě by to bylo jen prodlužování agónie. Každopádně neodešla na náhlou smrt, ale postupným opotřebením, což jí slouží ke cti. Navíc nová baterka Powerboost 45Ah z Tesca už rok čekala ve sklepě...Varta si něco vytrpěla, byla 8x vybita zapomenutými světly. Suzuki nemá denní svícení, svítí se normálně a nemá ani automatické vypnutí světel s vypnutím motoru. Navíc, pokud je klíček v zapalování, při otevření dveří se ozve pípání, ať jsou světla rozsvícena nebo ne. Takže, pokud si přímo nevšimnete, smůla. Přeměřil jsem v autě dobíjení, dává 14,5 V a to je pro baterku také asi dobré. Tak uvidím, co hento Tesco.

30.11.2023 | 13:32:48 | Ital | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)

Pohoda1

Zdravím,najazdené viac ako 100 tisíc,výmena záp.sviečok pri 90 tisíc, menená autobateria v 2016,gúľ.čapy a brzdové doštičky v 2023,samozrejme bežná údržba,inak,,ide ako drak,,dúfam že vydrží ako Favorit 20 rokov😁.

25.11.2023 | 22:25:29 | MIG 21 | Recenze: Suzuki Splash 1200 (2008)

175000

Teda jako dobrý, ale podělím se o zkušenost po výměně ramen. Za krátký čas se objevilo trochu klepání a citlivost na boční vítr ve vyšší rychlosti. Taxem zkouknul vůli kol a ejhle, jedno vůli mělo. Proč? Povolil se šroub ramene skrze horizontální silentblok, ten je náchylný. Při montáži jsem vše namazal, aby to jako nezarezlo. Taxem ho zas vyndal (musí se vytočit další 2 šrouby a 2 aspoň povolit, což bylo původně také zarezlé, nyní už lepší), otřel do sucha a dotáhl na krev. A protože cvičení dělá mistra, totéž jsem preventivně udělal i na druhém rameni. Mám zas zkušenost, že ne vše se maže, zvláště ne šrouby náchylné na povolení, ty se nechávají zareznout na beton. Auto bude ještě nějaký čas jezdit, taxem zakoupil ještě 2 celoroční pneu. Po dobré zkušenosti s Nexen, jsou to Nexen. Na předku teď dojíždím celoročky Matador, mají do 3 mm vzorek a včera na vlhku se v zatáčce sunuly ven docela nepěkně. Něco jako zimní Barum v podobných podmínkách. Nejel jsem tedy pomalu, ale zase ani nějak moc rychle. Pryč s tím.

23.10.2023 | 00:24:22 | Ital  | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)