Nákladní
Užitkové
X
Mitsubishi
L200
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Mitsubishi L200 2.5 DI-D INTENSE PLUS MAN Mitsubishi L200 2.5 DI-D INTENSE PLUS MAN V prov. od 2013, 87 300 km
Diesel, pick up
2 498 ccm, 131 kW (178 PS)
339 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
     


Prodám Mitsubishi L200 2.3 Di-D 1.maj, ČR Mitsubishi L200 2.3 Di-D 1.maj, ČR V prov. od 2021, 109 824 km
Diesel, pick up
2 268 ccm, 110 kW (150 PS)
519 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
     


Prodám Mitsubishi L200 2,4 INTENSE PLUS 4WD AT Mitsubishi L200 2,4 INTENSE PLUS 4WD AT V prov. od 2019, 111 180 km
Diesel, pick up
2 268 ccm, 110 kW (150 PS)
669 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
     


Zobrazeno 1-3 (z celkem 3)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Mitsubishi L200 - historie značky auta

Mitsubishi L200 je kompaktní pick-up vyráběný společností Mitsubishi Motors od roku 1993 do současnosti.
Během historie své výroby se Mitsubishi L200 prodávalo i pod jmény Mitsubishi Triton, Mitsubishi Storm a Mitsubishi Strada.
Mitsubishi L200 nahradilo svého předchůdce Mitsubishi Forte, který se od roku 1978 do roku 1986 vyráběl v Japonsku, a Mitsubishi Mighty Max, který se od roku 1982 do roku 1996 vyráběl v USA.
Poprvé se Mitsubishi L200 objevilo na českém trhu v roce 1993. Zákazník si mohl vybrat pohon 2WD nebo 4x4, ale motor byl pouze jeden, turbodiesel o objemu 2,5 litru.
Design první generace byl čistě účelový, prioritou Mitsubishi L200 byl převoz nákladu, nízká spotřeba a spolehlivost.
Druhá generace byla zavedena v roce 1996, a na trhu setrvala až do roku 2005. Na výběr byla dvoudveřová, nebo čtyřdveřová varianta auta, ale motor zůstal stejný, vybavený turbodmychadlem s variabilní geometrií lopatek o výkonu 115 koní, doplněný o pětistupňovou manuální převodovkou. Kromě dobrých jízdních vlastností a účelnosti, se však k cílům automobilky přidal i pohodlnější interiér a líbivější design, ve snaze zapůsobit na šiřší zákaznickou základnu.
Podvozek si Mitsubishi L200 "vypůjčilo" od svého sourozence Mitsubishi Pajero Sport.
Mitsubishi L200 - historie značky auta (dokončení článku)  »