Osobní
Terénní
X
Audi
Allroad
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Audi Allroad 3.0 TDI, 4X4, Automat, Navi 90 000,- Kč
Audi Allroad 3.0 TDI, 4X4, Automat, Navi V prov. od 2008, 313 475 km
Diesel, kombi
3 000 ccm, 171 kW (232 PS)
     


Prodám Audi Allroad 3.0 TDI, ALLROAD,4X4 430 000,- Kč
Audi Allroad 3.0 TDI, ALLROAD,4X4 V prov. od 2013, 168 910 km
Diesel, kombi
3 000 ccm, 180 kW (245 PS)
     


Zobrazeno 1-2 (z celkem 2)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Audi Allroad quattro - historie značky auta

Audi Allroad quattro je crossover automobil vyšší střední třídy - první 4x4 SUV vyráběné a prodávané německou automobilkou Audi. Auto je odvozené od modelu Audi A6 Avant, verze kombi. Historie tohoto modelu se začala psát od roku 1999.
První generace modelu Audi Allroad sdílela platformu s druhou generací vozu Audi A6 "C5". Zadní část auta byla téměř totožná s modelem A6 Avant. Allroad se od něj lišil hlavně moderním pneumatickým odpružením, většími koly s terénními pneumatikami, a vydutými plastovými nárazníky, které dávají tušit, že se jednalo o vůz vhodný také pro jízdu do středně těžkého terénu. Všechny vozy Audi Allroad byly vybavené permanentním pohonem všech kol, který Audi nazývá quattro.
Audi Allroad byl navržen tak, aby si dokázal poradil s vetšími teréními nerovnostmi. Nastavitelné vzduchové odpružení auta, od firmy Continental Automotive Systems, dokáže zvednout světlou výšku až do úrovně 208 mm. Díky uzávěrce diferenciálu a redukční převodovce, kterou jsou vybavené některé modely vozu, dokázal Allroad úspěšně dokončit oficiální zkušební testovací dráhu Land Roveru. Je to dosud jediné SUV odvozené od běžného silničního auta, které tento test zvládlo.
Při návratu zpět na silnici, dokáže pneumatické odpružení naopak snížít světlou výšku auta - až na pouhých 142 mm nad úrovní vozovky. Současně s tím dojde na přitvrzení chování adaptivního odpružení a vyrovnávání náklonů v zatáčkách. Na silnici se tak Allroad chová podobně jako běžné Audi A6 se sportovním podvozkem.
Audi Allroad quattro - historie značky auta (dokončení článku)  »