Osobní
Terénní
X
Audi
TT
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Audi TT 1.8 T, NOVÁ CENA, po STK Audi TT 1.8 T, NOVÁ CENA, po STK V prov. od 2000, 210 908 km
Benzín, sportovní/kupé
1 800 ccm, 132 kW (179 PS)
80 000,- Kč
     


Prodám Audi TT 1,8 T 132 kW Audi TT 1,8 T 132 kW V prov. od 1999, 195 400 km
Benzín, sportovní/kupé
1 781 ccm, 132 kW (179 PS)
79 999,- Kč
     


Prodám Audi TT 1,8 TFSi 118kW KLIMA XENON R18 Audi TT 1,8 TFSi 118kW KLIMA XENON R18 V prov. od 2009, 197 497 km
Benzín, sportovní/kupé
1 798 ccm, 118 kW (160 PS)
169 000,- Kč
     


Prodám Audi TT Coupé 2.0 TFSi Audi TT Coupé 2.0 TFSi V prov. od 2007, 175 708 km
Benzín, sportovní/kupé
1 984 ccm, 147 kW (200 PS)
190 000,- Kč
     


Prodám Audi TT 3,2i V6 Quattro / servis.k./ Audi TT 3,2i V6 Quattro / servis.k./ V prov. od 2003, 285 300 km
Benzín, sportovní/kupé
3 189 ccm, 184 kW (250 PS)
199 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
     


Prodám Audi TT TDI 4x4/S-line/v zimě nejeté/ Audi TT TDI 4x4/S-line/v zimě nejeté/ V prov. od 2014, 152 500 km
Diesel, sportovní/kupé
1 968 ccm, 125 kW (170 PS)
449 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
     


Prodám Audi TT 1.8 TFSI, Automat, Serv.kniha Audi TT 1.8 TFSI, Automat, Serv.kniha V prov. od 2015, 61 804 km
Benzín, sportovní/kupé
1 800 ccm, 132 kW (179 PS)
480 000,- Kč
     


Prodám Audi TT 2.0 TFSI, 4X4, Automat, Kůže Audi TT 2.0 TFSI, 4X4, Automat, Kůže V prov. od 2015, 80 716 km
Benzín, ca
2 000 ccm, 169 kW (230 PS)
560 000,- Kč
     


Prodám Audi e-tron e-tron 55 quattro, SoH 90% Audi e-tron e-tron 55 quattro, SoH 90% V prov. od 2019, 102 500 km
, suv
, 300 kW (408 PS)
750 000,- Kč
     


Prodám Audi e-tron Sportback 50 quattro, SoH 93%, DPH Audi e-tron Sportback 50 quattro, SoH 93%, DPH V prov. od 2021, 32 111 km
, suv
, 230 kW (313 PS)
830 000,- Kč
     


Prodám Audi e-tron e-tron 55 quattro, SoH 100% Audi e-tron e-tron 55 quattro, SoH 100% V prov. od 2019, 86 786 km
, suv
, 300 kW (408 PS)
850 000,- Kč
     


Prodám Audi e-tron e-tron 55 quattro, SoH 90% Audi e-tron e-tron 55 quattro, SoH 90% V prov. od 2019, 17 576 km
, suv
, 300 kW (408 PS)
880 000,- Kč
     


Prodám Audi e-tron e-tron 50 quattro, SoH 92% Audi e-tron e-tron 50 quattro, SoH 92% V prov. od 2021, 58 141 km
, suv
, 230 kW (313 PS)
880 000,- Kč
     


Zobrazeno 1-13 (z celkem 13)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Audi TT - historie značky auta

Audi TT je sportovní dvoudveřový automobil vyráběný německou automobilkou Audi od roku 1998.
Jméno automobilu je odvozené od názvu úspěšného motocyklového závodu British Isle of Man TT (Tourist Trophy), nebo také představuje zkratku slov technologie a tradice.
V současnosti se vyrábí již druhá generace Audi TT, přičemž obě generace byly dostupné jako 2+2 Coupé, nebo dvousedadlový Roadster.
Audi TT je postavené na platformě Volkswagen Group – A (A4 a A5), a využívá nezávislé zavěšení MacPherson. Design vozu je dílem Petera Schreyera (první generace) a Waltera de'Silvy (druhá generace).
Obě generace Audi TT se vyrábí v německém Ingolstadtu a maďarském Györu.
Plány Audi TT se začaly vytvářet na jaře roku 1994 v Kalifornii (ve Volkswagen Group Design Center).
Poprvé se auto na veřejnosti objevilo jako koncept v roce 1995 na Frankfurt Motor Show.
Na designu, který si vysloužil ocenění za interiér, se podíleli J. Mays, Freeman Thomas, Hartmut Warkuss, Peter Schreyer, Martin Smith a Romulus Rost.
První generace Audi TT (s kódovým označením 8N), určená pro produkci, byla představená v září roku 1998 ve verzi coupé, Roadster následoval v srpnu roku 1999.
Auto je postavené na platformě A4, kterou využívá například Volkswagen Golf čtvrté generace, Audi A3, Škoda Octavia a další.
Jak verze coupé, tak roadster byly na konci roku 1999 a začátku roku 2000 staženy, aby tak automobilka mohla vylepšit ovládání automobilu ve vysokých rychlostech. Došlo k přidání systému ESP a zadního spoileru, a mimoto bylo upraveno zavěšení vozu.
První generace Audi TT byla v roce 2000 oceněna na Severo-americké auto roku (North American Car of the Year). Pro rok 2000 a 2001 se také Audi TT objevila na seznamu deseti nejlepších automobilů (Ten Best list) magazínu Car and Driver.
Audi TT - historie značky auta (dokončení článku)  »