Osobní
Terénní
X
BMW
645
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám BMW 645 Ci Coupé Automat REZERVACE 319 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
BMW 645 Ci Coupé Automat REZERVACE V prov. od 2004, 133 612 km
Benzín, sportovní/kupé
4 398 ccm, 245 kW (333 PS)
     


Prodám BMW 645 Ci PRAVIDELNÝ SERVIS!! TOP! 498 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW 645 Ci PRAVIDELNÝ SERVIS!! TOP! V prov. od 2005, 158 000 km
Benzín, kabriolet/roadster
4 398 ccm, 245 kW (333 PS)
     


Zobrazeno 1-2 (z celkem 2)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

BMW 645 - historie značky auta

BMW řady 6 je luxusní sportovní kupé vyráběné německou automobilkou BMW. Historie tohoto auta začíná v roce 1976, kdy byla představena první řada 6 s označením E24. Produkce auta skončila v roce 1989. Po čtrnácti letech od ukončení, v roce 2003, BMW znovu začalo vyrábět řadu 6, nesoucí označení E63 / E64.
K dostání byla varianta kupé a kabriolet. Auto sdílelo podvozek s řadou E60 (řada 5) a nejvýkonnějším modelem bylo BMW M6. První verze auta byly dodávány s motorem 3.0i a 4.5i (s označením 630 a 645). Třetí generace tohoto auta byla představena v roce 2012, podvozek sdílí částečně s řadou 7 a s řadou 5.
Druhá generace BMW řady 6 se vyráběla během let 2003 až 2010. I v tomto případě byla k dostání verze kupé a kabriolet. Auto sdílelo většinu techniky s BMW řady 5 (E60). Základem interiéru auta byly sportovní sedačky s markantním bočním vedením, sportovní volant, který se při otevření dveří sám zvedne a masivní přístrojová deska s podobným uspořádáním jako u pětkové řady.
Auto se dodávalo standardně s devatenácti-palcovými koly s nízkoprofilovými pneumatikami. Jelikož se jedná o sportovní auto, je podvozek dost tuhý a ve spojení právě s nízkoprofilovými pneumatikami dává vědět o každé nerovnosti vozovky. Zákazníci si mohli vybírat ze dvou druhů motorů, řadového šestiválce o objemu 3.0 litru a výkonu 258 koní a vidlicového osmiválce 4.5 litru s výkonem 333 koní.
BMW 645 - historie značky auta (dokončení článku)  »