Osobní
Terénní
X
BMW
M4
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám BMW M4 3,0 i 317kW CZ Manuál Carbon 989 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
BMW M4 3,0 i 317kW CZ Manuál Carbon V prov. od 2015, 134 662 km
Benzín, sportovní/kupé
2 979 ccm, 317 kW (431 PS)
     


Prodám BMW M4 Competition M Performance 1 150 000,- Kč
BMW M4 Competition M Performance V prov. od 2016, 68 023 km
Benzín, sportovní/kupé
2 979 ccm, 361 kW (491 PS)
     


Prodám BMW M4 Coupe Competition 1 299 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
BMW M4 Coupe Competition V prov. od 2019, 67 527 km
Benzín, sportovní/kupé
2 979 ccm, 317 kW (431 PS)
     


Prodám BMW M4 Cabrio Individual Keramiky 1 299 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
BMW M4 Cabrio Individual Keramiky V prov. od 2017, 93 000 km
Benzín, kabriolet/roadster
2 979 ccm, 317 kW (431 PS)
     


Prodám BMW M4 317kw cabrio odpočet dph top 1 399 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
BMW M4 317kw cabrio odpočet dph top V prov. od 2015, 48 682 km
Benzín, kabriolet/roadster
2 979 ccm, 317 kW (431 PS)
     


Prodám BMW M4 COUPÉ DCT M-Performance 317kW 1 399 000,- Kč
BMW M4 COUPÉ DCT M-Performance 317kW V prov. od 2019, 39 184 km
Benzín, sportovní/kupé
2 979 ccm, 317 kW (431 PS)
     


Prodám BMW M4 M440i xD/Tažné/Větrané 1 580 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW M4 M440i xD/Tažné/Větrané V prov. od 2022, 9 500 km
Benzín, kabriolet/roadster
2 998 ccm, 275 kW (374 PS)
     


Prodám BMW M4 CS DCT 338KW 1 689 995,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW M4 CS DCT 338KW V prov. od 2018, 73 433 km
Benzín, sportovní/kupé
2 979 ccm, 338 kW (460 PS)
     


Prodám BMW M4 Coupé Competition 1 699 000,- Kč
BMW M4 Coupé Competition V prov. od 2021, 15 903 km
Benzín, sportovní/kupé
2 993 ccm, 375 kW (510 PS)
     


Prodám BMW M4 3.0 Coupe, Carbon 1 850 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
BMW M4 3.0 Coupe, Carbon V prov. od 2021, 36 800 km
Benzín, sportovní/kupé
2 993 ccm, 353 kW (480 PS)
     


Prodám BMW M4 Kupé 2 499 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
BMW M4 Kupé V prov. od 2021, 21 500 km
Benzín, sportovní/kupé
2 993 ccm, 375 kW (510 PS)
     


Prodám BMW M4 Competition xDrive Laser 360 2 599 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
BMW M4 Competition xDrive Laser 360 V prov. od 2023, 21 031 km
Benzín, sportovní/kupé
2 993 ccm, 375 kW (510 PS)
     


Prodám BMW M4 BR 3.0 GTS, LIMITED EDITION 3 099 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
BMW M4 BR 3.0 GTS, LIMITED EDITION V prov. od 2016, 14 500 km
Benzín, sportovní/kupé
2 979 ccm, 368 kW (500 PS)
     


Prodám BMW M4 Coupé Competition 3 205 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
BMW M4 Coupé Competition V prov. od 2023, 153 km
Benzín, sportovní/kupé
2 993 ccm, 375 kW (510 PS)
     


Zobrazeno 1-14 (z celkem 14)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

BMW - historie značky auta

BMW je německý výrobce automobilů a motocyklů. BMW je mateřskou společností automobilek Mini a Rolls-Royce. BMW vznikla v roce 1916 a zpočátku vyráběla letecké motory. BMW se angažuje v motorsportu např. ve Formuli 1. Vozy BMW mají charakteristický tvar chladiče.
Bayerische Motoren Werke AG, známé pod zkratkou BMW, je německý výrobce automobilů, motocyklů a motorů. U zrodu společnosti stáli dva zakladatelé, Karl Rapp (1882 - 1962) a Gustav Otto (1883 - 1926). Mezi důležité osoby patřil také Franz Josef Popp, který byl nápomocný rozvoji společnosti od roku 1916. Později, po založení BMW AG se stal jejím generálním ředitelem a na tomto postu setrval až do roku 1942.
Karl Rapp byl inženýr, který založil v roce 1913 společnost Karl Rapp Rapp Motorenwerke, specializující se na výrobu leteckých motorů. Po vypuknutí první světové války začala Rappova společnost dodávat letecké motory pro rakouskou armádu. Kvůli technickým problémům však hrozilo, že o tyto zakázky příjde. V té době do společnosti nastoupil mladý konstruktér leteckých motorů Max Friz, který předtím pracoval u Daimlera. Ten během několika málo týdnů navrhl nový letecký motor, který s řadou technických inovací předčil jakýkoliv jiný německý letecký motor. Později tento motor získal světovou proslulost pod označením BMW IIIa. V roce 1917 došlo k ukončení spolupráce společnosti s Karlem Rappem a společnost byla přejmenována na Bayerische Motorenwerke GmbH.
Gustav Otto, syn majetného vynálezce čtyř-taktního spalovacího motoru, byl průkopník letectví v Bavorsku. Létal, spolu s několika dalšími piloty na strojích vyrobených ze dřeva, drátů a plátna. Také díky jejich úsilí se letectví rychle transformovalo na nový průmyslový obor, který byl životě důležitý také pro vojenské účely, zejména po vypuknutí první světové války. Gustav Otto byl od roku 1910 držitelem německé pilotní licence s pořadovým číslem 34. Ve stejném roce zřídil v Mnichově továrnu na výrobu letadel. Továrna však měla problémy s kvalitou a tak byla v roce 1916 odkoupena konsorciem bank a firem a přetransformována na Bayerische Flugzeugwerke AG (BFW).
BMW - historie značky auta (dokončení článku)  »