Osobní
Terénní
X
Citroën
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Citroën C4 1,6 HDi-80 kW 54 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Citroën C4 1,6 HDi-80 kW V prov. od 2005, 218 404 km
Diesel, hatchback
1 560 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Citroën C4 1.6i 16V DIGI. KLIMA, ESP 54 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Citroën C4 1.6i 16V DIGI. KLIMA, ESP V prov. od 2007, 224 111 km
Benzín, hatchback
1 587 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Citroën Xsara Picasso 1.6 54 900,- Kč
Citroën Xsara Picasso 1.6 V prov. od 2005, 120 929 km
Benzín, kombi
1 587 ccm, 70 kW (95 PS)
     


Prodám Citroën Berlingo 2.0 HDI 54 900,- Kč
Citroën Berlingo 2.0 HDI V prov. od 2002, 197 740 km
Diesel, kombi
1 997 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Citroën C4 Picasso GRAND Xsara 1.6 HDi 55 000,- Kč
Citroën C4 Picasso GRAND Xsara 1.6 HDi V prov. od 2008, 191 232 km
Diesel, mpv
1 560 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Citroën Xsara Picasso 1.6 HDi 55 000,- Kč
Citroën Xsara Picasso 1.6 HDi V prov. od 2008, 175 995 km
Diesel, mpv
1 560 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Citroën C4 1.6 i, ČR 55 000,- Kč
Citroën C4 1.6 i, ČR V prov. od 2008, 148 750 km
Benzín, hatchback
1 587 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Citroën C3 Picasso 1.6 HDi, po STK 55 000,- Kč
Citroën C3 Picasso 1.6 HDi, po STK V prov. od 2009, 178 303 km
Diesel, mpv
1 600 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Citroën C5 2.0 HDi 55 000,- Kč
Citroën C5 2.0 HDi V prov. od 2007, 244 358 km
Diesel, sedan/limuzína
1 997 ccm, 100 kW (136 PS)
     


Prodám Citroën C4 1.6 16V, Tažné 55 000,- Kč
Citroën C4 1.6 16V, Tažné V prov. od 2005, 127 509 km
Benzín, hatchback
1 600 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Citroën C4 Picasso SX 1.6 Hdi 80kW 1 maj Čr 2sady 55 000,- Kč
Citroën C4 Picasso SX 1.6 Hdi 80kW 1 maj Čr 2sady V prov. od 2008, 291 884 km
Diesel, mpv
1 560 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Citroën Xsara Picasso 1.6 HDi, ČR 56 000,- Kč
Citroën Xsara Picasso 1.6 HDi, ČR V prov. od 2006, 181 280 km
Diesel, mpv
1 560 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Citroën C5 2.0 HDi, Serv.kniha 56 000,- Kč
Citroën C5 2.0 HDi, Serv.kniha V prov. od 2010, 365 163 km
Diesel, kombi
2 000 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Citroën C1 1.0, po STK, jezdí výborně 56 000,- Kč
Citroën C1 1.0, po STK, jezdí výborně V prov. od 2011, 104 902 km
Benzín, hatchback
1 000 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Citroën Xsara Picasso 1,6 i 16V,AUT.KLIMA,SERV.KN. 59 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Citroën Xsara Picasso 1,6 i 16V,AUT.KLIMA,SERV.KN. V prov. od 2007, 125 570 km
Benzín, mpv
1 587 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Citroën C4 1,4 i IMAGE 59 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Citroën C4 1,4 i IMAGE V prov. od 2007, 178 000 km
Benzín, hatchback
1 360 ccm, 65 kW (88 PS)
     


Prodám Citroën C4 1.6 i 59 000,- Kč
Citroën C4 1.6 i V prov. od 2008, 165 428 km
Benzín, sedan/limuzína
1 587 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Citroën C3 Picasso 1.6 HDi AUT. KLIMA +SADA ALU 59 000,- Kč
Citroën C3 Picasso 1.6 HDi AUT. KLIMA +SADA ALU V prov. od 2011, 283 400 km
Diesel, hatchback
1 560 ccm, 68 kW (92 PS)
     


Prodám Citroën C4 Picasso GRAND Xsara 2.0 HDi 59 000,- Kč
Citroën C4 Picasso GRAND Xsara 2.0 HDi V prov. od 2007, 248 628 km
Diesel, mpv
1 997 ccm, 100 kW (136 PS)
     


Prodám Citroën C1 1.0i KLIMA SADA ZIMNÍCH KOL 59 900,- Kč
Citroën C1 1.0i KLIMA SADA ZIMNÍCH KOL V prov. od 2009, 110 700 km
Benzín, hatchback
998 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Zobrazeno 81-100 (z celkem 1004)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Citroën - historie značky auta (psáno též jako Citroen)

Citroën je výrobce aut z Francie. Citroën založil v roce 1919 André Citroën jako první továrnu na masovou produkci aut mimo USA. Od roku 1976 je součástí PSA Peugeot Citroën. V roce 2009 oslavil Citroën 90 let existence. Vozy Citroën se vyznačují netypickým designem.
Značka Citroën skutečně vděčí svému jménu citrónu...
Značka Citroën nedávno oslavila 90 té výročí svého založení. Založil jí André Citroën (1878-1935), jehož prarodiče v Amsterodamu obchodovali s exotickým ovocem. Odtud se vzalo jeho jméno Citroën, což je holandský výraz pro citrón. André navštívil ve svých 22 letech Polsko, původní vlast svých předků. Tehdy si zde povšiml zvláštního provedení dřevěných ozubených kol, kterému dnes říkáme šípové. André Citroën hned pochopil výhody tohoto ozubení, zejména tichý chod a malé opotřebení. V roce 1902 investuje všechny své úspory a koupí na ocelové šípové ozubení patent. V roce 1912 si založil malou továrnu na výrobu ozubených kol. Tady poprvé použil své logo, dvojitou "stříšku", která symbolizovala dva zuby onoho šípového ozubení. Toto logo se na vozech Citroën používá dodnes.
Během 1. světové války sloužil André Citroën nejprve jako poručík u francouzského dělostřelectva, později vybudoval továrnu na výrobu munice pro potřeby Francie. Když válka skončila, tak měl Citroën k dispozici továrnu, ale neměl žádný výrobek. Vrhl se prototo do výroby automobilů, inspirován úspěchy Henryho Forda v USA. Proto se i on rozhodl pro výrobu jednoduchých, levných, malých vozů pro širokou veřejnost.
V roce 1919 byl vyrobený první model Citroën Typ A. Do konce roku bylo těchto aut vyrobeno téměř 3 tisíce kusů. André Citroën se od Forda poučil i co se týče reklamy. Nechal například umístit obří název Citroën na Eiffelovu věž, která mu tak posloužila jako gigantický billboard. V roce 1920 se už vyrábělo více než 12 tisíc těchto vozů. To bylo více než v té době vyráběl Peugeot a Renault dohromady. Už v roce 1922 vznikl další model Autochenille B2, který jako první automobil v historii překonal Saharskou poušť. V témže roce vznikl i lidový vůz Citroën 5 CV. Vůz se stejně, jako dražší typ B2, dal koupit na splátky. Do roku 1926 se těchto lidových vozů prodalo 80 tisíc a významně se tak podílely na motorizaci Francie. André Citroën investoval značné peníze i do silničního značení, které tehdy bylo v plenkách. Směrové tabule také nesly jeho značku.
Citroën - historie značky auta (psáno též jako Citroen) (dokončení článku)  »