Osobní
Terénní
X
Alfa Romeo
155
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nebyla nalezena žádná vozidla odpovídající Vašemu výběru.

Alfa Romeo 155 - historie značky auta

Alfa Romeo 155 (typ 167) je kompaktní výkonný automobil střední třídy, vyráběný v letech 1992 až 1998 italským výrobcem Alfa Romeo, koncernem skupiny Fiat. Auto nahradilo model 75, a po skončení jeho historie se nástupcem stala Alfa Romeo 156. První auto přišlo na svět v lednu 1992 a jeho oficiální spuštění proběhlo v březnu téhož roku na ženevském autosalonu. Výroba tohoto čtyřdveřového sedanu, úspěšného v závodech cestovních vozů, probíhala v Itálii, a během historie bylo vyrobeno celkem 192618 jednotek.
Vůz byl uveden na trh s nabídkou 8-ventilových motorů Twin Spark: 1,8 l (93 kW), 2,0 l (105 kW) a 2,5 V6 (122 kW). Sportovní verzí auta byl typ Q4 s 2,0 l přeplňovaným motorem o výkonu 140 kW s pohonem všech kol. Tento model pocházel vozu z Lancia Delta Integrale a existuje ve dvou podobách - Super a Sport. Sport měl mírně sníženou světlou výšku či agresivnější tlumiče a 16-ti palcová kola Speedline, zatímco varianta Super měla možnost dřevěného obložení a elektronicky řízených tlumičů, kola z lehkých slitin a ovládací prvky sedadel.
Všechny typy byly založeny na platformě Tipo Tre a nabízely pohon předních nebo všech čtyř kol. Později byla vylepšena pasivní bezpečnost auta díky vyztužení karoserie. Nabídka motorů byla rozšířena o 1,7 l Twin Spark (85 kW) a turbodiesel 1,9 TD (66 kW) a 2,5 TD (92 kW). Všechna auta měla totožné rozměry: 2540 mm rozvor, 4443 mm délku a 1440 výšku. Lišila se pouze šířka (1700-1730 mm) a pohotovostní hmotnost (1195–1430 kg). Konstrukce auta poskytuje také velký zavazadlový prostor - 525 l.
Alfa Romeo 155 - historie značky auta (dokončení článku)  »