Osobní
Terénní
X
Alfa Romeo
166
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Alfa Romeo 166 2.4JTD 129KW – SERVISKA 119 990,- Kč
Alfa Romeo 166 2.4JTD 129KW – SERVISKA V prov. od 2004, 211 000 km
Diesel, sedan/limuzína
2 387 ccm, 129 kW (175 PS)
     


Zobrazeno 1-1 (z celkem 1)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Alfa Romeo 166 - historie značky auta

Alfa Romeo 166 (Typ 936) je čtyřdveřový automobil vyšší střední třídy (sedan) vyráběný italskou automobilovou společností Alfa Romeo od roku 1998 do roku 2007.
Alfa Romeo 166 nahradila svého předchůdce Alfu Romeo 164 a sama byla později nahrazena novějším modelem Alfa Romeo 169.
Design auta byl vytvořen v návrhářském centru Centro Stile Alfa Romeo pod taktovkou hlavního designéra Waltera de'Silvy.
Styling nové Alfy byl celkem nekonvenční a tak si získal své hojné příznivce, ale i kritiky, kteří byli zvyklí na ortodoxnější design vozidel značky. Alfa Romeo 166 se však držela cesty, kterou odstartovala malá Alfa Romeo 156. Auto je dále příbuzné také k modelům Lancia Kappa, Trumpchi Sedan a Trumpchi GS5.
Výroba Alfy Romeo 166 probíhala v italském Turínu v továrnách Rivalta plant (1998–2002) a Comprensorio di Mirafiori.
Rozměry elegantní Alfy Romeo 166 jsou: rozvor 2 720 mm, délka 4 720 mm, šířka 1 810 mm, výška 1 416 mm a váha 1 420–1 510 kg.
Auto bylo zpočátku k dispozici s 2,0-litrovým Twin Sparkem o výkonu 155 PS, 2,5 V6 (190 PS), 3,0 V6 (226 PS), nebo V6 2.0 Turbo (205 PS) v benzínu. Dieselové motory byly L5 2,4 10v common-rail turbodiesel o výkonu 136 PS (100 kW, 134 koní), 140 PS (103 kW, 138 koní) a 150 PS (110 kW, 148 koní), který byl kritiky dobře přijat.
Model TS byl vybavený pětistupňovou manuální převodovkou, zatímco 2,5 a 3,0 mohly být vybaveny i automatickou převodovkou Sportronic. Motory 3,0 V6 a L5 2,4 V6 Turbo byly jinak dodávány se šestistupňovou manuální převodovkou.
Model s nejvyšší specifikací se prodával pod označením Super a byl vybavený koženým interiérem MOMO, 17 palcovými litými koly, stěrači se senzory, tempomatem, klimatizací a ICS (Integrated Control System) s barevnou obrazovkou. Na přání mohly být přidány xenonové světlomety, GSM připojení a satelitní navigace.
Alfa Romeo 166 - historie značky auta (dokončení článku)  »