Osobní
Terénní
X
Ford
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Ford Fiesta 1.3 i 39 000,- Kč
Ford Fiesta 1.3 i V prov. od 2005, 151 577 km
Benzín, hatchback
1 299 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Ford Focus 1,6 Duratec Trend 39 300,- Kč
Ford Focus 1,6 Duratec Trend V prov. od 2006, 186 663 km
Benzín, hatchback
1 596 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 16V DIGI. KLIMA, LPG 39 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Focus 1.6 16V DIGI. KLIMA, LPG V prov. od 2006, 192 509 km
LPG (plyn), kombi
1 596 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 16V DIGI. KLIMA, LPG 39 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Focus 1.6 16V DIGI. KLIMA, LPG V prov. od 2006, 192 509 km
Benzín, kombi
1 596 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford Focus 1,6i 16V + sada pneu 39 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Focus 1,6i 16V + sada pneu V prov. od 2005, 221 004 km
Benzín, kombi
1 596 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1.6 i 40 000,- Kč
Ford Fiesta 1.6 i V prov. od 2002, 156 785 km
Benzín, hatchback
1 596 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.8 TDCI 40 000,- Kč
Ford Focus 1.8 TDCI V prov. od 2002, 276 335 km
Diesel, hatchback
1 753 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Ford Fusion 1.4 i, ČR 40 000,- Kč
Ford Fusion 1.4 i, ČR V prov. od 2003, 196 151 km
Benzín, hatchback
1 388 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCi, NOVÁ CENA, po STK 40 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCi, NOVÁ CENA, po STK V prov. od 2005, 220 905 km
Diesel, kombi
2 000 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1.4 16V, po STK, zamluveno 40 000,- Kč
Ford Fiesta 1.4 16V, po STK, zamluveno V prov. od 2008, 204 172 km
Benzín, hatchback
1 400 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 TDCi, Tažné, CZ doklady 40 000,- Kč
Ford Focus 1.6 TDCi, Tažné, CZ doklady V prov. od 2008, 243 609 km
Diesel, kombi
1 600 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1.3 i, NOVÁ CENA, ČR,2.maj 40 000,- Kč
Ford Fiesta 1.3 i, NOVÁ CENA, ČR,2.maj V prov. od 2005, 150 909 km
Benzín, hatchback
1 300 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1.3 i 40 000,- Kč
Ford Fiesta 1.3 i V prov. od 2005, 85 232 km
Benzín, hatchback
1 299 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 TDCi, ČR,2.maj, po STK 40 000,- Kč
Ford Focus 1.6 TDCi, ČR,2.maj, po STK V prov. od 2012, 390 345 km
Diesel, kombi
1 600 ccm, 70 kW (95 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCi 40 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCi V prov. od 2005, 235 370 km
Diesel, sedan/limuzína
1 998 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 TDCi, po STK 40 000,- Kč
Ford Focus 1.6 TDCi, po STK V prov. od 2007, 279 809 km
Diesel, kombi
1 600 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Ford Fusion 1,4 59KW KLIMA 39 999,- Kč
Ford Fusion 1,4 59KW KLIMA V prov. od 2003, 180 814 km
Benzín, hatchback
1 388 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Ford Fusion 1.4, ČR 40 000,- Kč
Ford Fusion 1.4, ČR V prov. od 2005, 142 195 km
Benzín, hatchback
1 388 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 TDCi, po STK, oblíbený vůz 40 000,- Kč
Ford Focus 1.6 TDCi, po STK, oblíbený vůz V prov. od 2007, 302 780 km
Diesel, hatchback
1 600 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Ford Fusion 1.4TDCi-50KW-KLIMA-2x sada kol 44 800,- Kč
Ford Fusion 1.4TDCi-50KW-KLIMA-2x sada kol V prov. od 2005, 187 000 km
Diesel, hatchback
1 399 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Zobrazeno 61-80 (z celkem 2486)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Ford - historie značky auta

Ford Motor Company je americká nadnárodní společnost, v současnosti 4. největší výrobce aut na světě. Ford vlastní značky Lincoln a Mercury. Patří mu též švédské Volvo a má podíl v japonské Mazdě a v anglické značce Aston Martin. Firmu založil Henry Ford už v roce 1903.
Henry Ford, muž který motorizoval Ameriku
Henry Ford (1863 – 1947), syn farmáře z amerického státu Michigan byl od mládí fascinován moderní technikou. Nejprve pracoval na farmě svého otce, ale už v šestnácti letech odešel do města a dal se najmout jako mechanik. Své první samohybné vozidlo nazvané Kvadricykl postavil doma v kůlně v roce 1896. Bylo to ošklivé monstrum s motorem umístěným na rámu osazeném čtyřmi koly z bicyklu, poháněné gumovým pásem - ale opravdu jezdilo. Ford se však s prvním úspěchem nespokojil a zakrátko svojí čtyřkolku za 200 dolarů prodal. Obdržené peníze investoval do zlepšování svého motoru.
V roce 1899, ve svých šestatřiceti letech, Henry Ford s několika společníky založili Detroit Automobile Company, v níž se stal hlavním inženýrem. Společnost však během jednoho roku zkrachovala, také proto, že Ford byl sice excelentní technik, ale neměl v té době ani ponětí o světě obchodu. Navíc se ve vypjatých situacích ukázalo, že byl i arogantním individualistou, který s nikým dobře nevycházel. Firma produkovala automobily, které měly problém s kvalitou a také byly dražší, než by si Ford přál. Tyto okolnosti vedly v roce 1901 k likvidaci firmy.
Henry Ford se začal naplno věnovat stavbám závodních aut, se kterými i sám závodil. S několika dalšími společníky založil v Detroitu další automobilku, tentokrát pojmenovanou Henry Ford Company. Došlo však k rozporům mezi společníky a v jejich důsledku byl Ford ve zlém vypuzen z firmy. Zbývající akcionáři firmy jí poté přejmenovali na Cadillac Automobile Company, čímž vznikla další slavná značka.
Henry Ford však nepřestal snít o masové výrobě automobilů. V té době si mohli automobil dovolit pouze movití lidé a vozy zhotovovali vysoce kvalifikovaní řemeslníci na zakázku. To chtěl Ford změnit, chtěl cenu automobilu snížit natolik, aby si ho mohl dovolit každý. Pro uskutečnění své myšlenky však potřeboval velké počáteční investice. Tvrdohlavý a samolibý Ford však už měl v Detroitu špatnou pověst a s několika investory se ve zlém rozešel a nikdo další s ním už nechtěl nic mít. Nakonec se spojil s největším detroitským obchodníkem s uhlím Alexanderem Malcomsonem. Ford měl jeho důvěru, hlavně kvůli úspěchům jeho závodních vozů. V roce 1903 tak vznikla nová firma, orientovaná na výrobu sériových automobilů pro každého, s názvem Ford Motor Company.
Ford - historie značky auta (dokončení článku)  »