Osobní
Terénní
X
Ford
B-Max
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Ford B-Max 1.5 TDCi Ford B-Max 1.5 TDCi V prov. od 2013, 223 779 km
Diesel, mpv
1 499 ccm, 55 kW (75 PS)
70 000,- Kč
     


Prodám Ford B-Max 1.0 EcoBoost, NOVÁ CENA Ford B-Max 1.0 EcoBoost, NOVÁ CENA V prov. od 2013, 157 247 km
Benzín, mpv
1 000 ccm, 74 kW (101 PS)
110 000,- Kč
     


Prodám Ford B-Max 1.6 TDCi Ford B-Max 1.6 TDCi V prov. od 2013, 112 933 km
Diesel, mpv
1 560 ccm, 70 kW (95 PS)
120 000,- Kč
     


Prodám Ford B-Max 1.5 TDCI 55kW TREND Ford B-Max 1.5 TDCI 55kW TREND V prov. od 2013, 140 920 km
Diesel, mpv
1 499 ccm, 55 kW (75 PS)
119 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
     


Prodám Ford B-Max 1.6 TDCi, Serv.kniha Ford B-Max 1.6 TDCi, Serv.kniha V prov. od 2014, 142 843 km
Diesel, mpv
1 600 ccm, 70 kW (95 PS)
120 000,- Kč
     


Prodám Ford B-Max 1.0 EcoBoost, NOVÁ CENA Ford B-Max 1.0 EcoBoost, NOVÁ CENA V prov. od 2013, 111 467 km
Benzín, mpv
1 000 ccm, 74 kW (101 PS)
125 000,- Kč
     


Prodám Ford B-Max 1.6 TDCi, Navi Ford B-Max 1.6 TDCi, Navi V prov. od 2014, 153 291 km
Diesel, mpv
1 600 ccm, 70 kW (95 PS)
130 000,- Kč
     


Prodám Ford B-Max 1,6 Titanium+TOP.! Ford B-Max 1,6 Titanium+TOP.! V prov. od 2013, 170 456 km
Diesel, mpv
1 560 ccm, 70 kW (95 PS)
139 999,- Kč
     


Prodám Ford B-Max 1.6 TDCi Ford B-Max 1.6 TDCi V prov. od 2014, 109 313 km
Diesel, mpv
1 560 ccm, 70 kW (95 PS)
142 000,- Kč
     


Prodám Ford B-Max 1.6 TDCI Ford B-Max 1.6 TDCI V prov. od 2014, 126 489 km
Diesel, mpv
1 560 ccm, 71 kW (97 PS)
144 000,- Kč
     


Prodám Ford B-Max 1,6 TDCi 1.MAJITEL BEZ KOROZE Ford B-Max 1,6 TDCi 1.MAJITEL BEZ KOROZE V prov. od 2013, 186 255 km
Diesel, hatchback
1 560 ccm, 70 kW (95 PS)
149 000,- Kč
     


Prodám Ford B-Max 1,6 AUTOMAT.!!! Ford B-Max 1,6 AUTOMAT.!!! V prov. od 2013, 149 999 km
Benzín, mpv
1 598 ccm, 77 kW (105 PS)
154 999,- Kč
     


Prodám Ford B-Max 1.0 EcoBoost, Serv.kniha Ford B-Max 1.0 EcoBoost, Serv.kniha V prov. od 2012, 74 039 km
Benzín, mpv
1 000 ccm, 74 kW (101 PS)
170 000,- Kč
     


Prodám Ford B-Max 1.0 EB Serv.kniha, ČR Ford B-Max 1.0 EB Serv.kniha, ČR V prov. od 2017, 89 636 km
Benzín, hatchback
998 ccm, 74 kW (101 PS)
185 000,- Kč
     


Prodám Ford B-Max 1.0 EB, ČR Ford B-Max 1.0 EB, ČR V prov. od 2015, 71 452 km
Benzín, mpv
998 ccm, 74 kW (101 PS)
188 000,- Kč
     


Prodám Ford B-Max 1,6 i, 1.maj.,TITANIUM, Ford B-Max 1,6 i, 1.maj.,TITANIUM, V prov. od 2015, 139 891 km
Benzín, kombi
1 596 ccm, 77 kW (105 PS)
219 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
     


Prodám Ford B-Max 1.0 EcoBoost Trend, ČR Ford B-Max 1.0 EcoBoost Trend, ČR V prov. od 2014, 56 800 km
Benzín, kombi
998 ccm, 74 kW (101 PS)
224 877,- Kč
     


Zobrazeno 1-17 (z celkem 17)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Ford - historie značky auta

Ford Motor Company je americká nadnárodní společnost, v současnosti 4. největší výrobce aut na světě. Ford vlastní značky Lincoln a Mercury. Patří mu též švédské Volvo a má podíl v japonské Mazdě a v anglické značce Aston Martin. Firmu založil Henry Ford už v roce 1903.
Henry Ford, muž který motorizoval Ameriku
Henry Ford (1863 – 1947), syn farmáře z amerického státu Michigan byl od mládí fascinován moderní technikou. Nejprve pracoval na farmě svého otce, ale už v šestnácti letech odešel do města a dal se najmout jako mechanik. Své první samohybné vozidlo nazvané Kvadricykl postavil doma v kůlně v roce 1896. Bylo to ošklivé monstrum s motorem umístěným na rámu osazeném čtyřmi koly z bicyklu, poháněné gumovým pásem - ale opravdu jezdilo. Ford se však s prvním úspěchem nespokojil a zakrátko svojí čtyřkolku za 200 dolarů prodal. Obdržené peníze investoval do zlepšování svého motoru.
V roce 1899, ve svých šestatřiceti letech, Henry Ford s několika společníky založili Detroit Automobile Company, v níž se stal hlavním inženýrem. Společnost však během jednoho roku zkrachovala, také proto, že Ford byl sice excelentní technik, ale neměl v té době ani ponětí o světě obchodu. Navíc se ve vypjatých situacích ukázalo, že byl i arogantním individualistou, který s nikým dobře nevycházel. Firma produkovala automobily, které měly problém s kvalitou a také byly dražší, než by si Ford přál. Tyto okolnosti vedly v roce 1901 k likvidaci firmy.
Henry Ford se začal naplno věnovat stavbám závodních aut, se kterými i sám závodil. S několika dalšími společníky založil v Detroitu další automobilku, tentokrát pojmenovanou Henry Ford Company. Došlo však k rozporům mezi společníky a v jejich důsledku byl Ford ve zlém vypuzen z firmy. Zbývající akcionáři firmy jí poté přejmenovali na Cadillac Automobile Company, čímž vznikla další slavná značka.
Henry Ford však nepřestal snít o masové výrobě automobilů. V té době si mohli automobil dovolit pouze movití lidé a vozy zhotovovali vysoce kvalifikovaní řemeslníci na zakázku. To chtěl Ford změnit, chtěl cenu automobilu snížit natolik, aby si ho mohl dovolit každý. Pro uskutečnění své myšlenky však potřeboval velké počáteční investice. Tvrdohlavý a samolibý Ford však už měl v Detroitu špatnou pověst a s několika investory se ve zlém rozešel a nikdo další s ním už nechtěl nic mít. Nakonec se spojil s největším detroitským obchodníkem s uhlím Alexanderem Malcomsonem. Ford měl jeho důvěru, hlavně kvůli úspěchům jeho závodních vozů. V roce 1903 tak vznikla nová firma, orientovaná na výrobu sériových automobilů pro každého, s názvem Ford Motor Company.
Ford - historie značky auta (dokončení článku)  »