Osobní
Terénní
X
Ford
Edge
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Ford Edge Vignale 2.0 EcoBlue, 4X4 450 000,- Kč
Ford Edge Vignale 2.0 EcoBlue, 4X4 V prov. od 2019, 219 178 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 140 kW (190 PS)
     


Prodám Ford Edge 2.0 Bi-TDCI, 111 tkm, ČR 520 000,- Kč
Ford Edge 2.0 Bi-TDCI, 111 tkm, ČR V prov. od 2016, 111 680 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 154 kW (209 PS)
     


Prodám Ford Edge 2,0 TDCI 154kW AWD Titanium 537 999,- Kč
Ford Edge 2,0 TDCI 154kW AWD Titanium V prov. od 2018, 88 277 km
Diesel, suv
1 997 ccm, 154 kW (209 PS)
     


Prodám Ford Edge 2.0 Bi-TDCI, KeyLess, AT 550 000,- Kč
Ford Edge 2.0 Bi-TDCI, KeyLess, AT V prov. od 2017, 146 912 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 154 kW (209 PS)
     


Prodám Ford Edge 2.0 TDCi 550 000,- Kč
Ford Edge 2.0 TDCi V prov. od 2017, 126 943 km
Diesel, terénní
1 997 ccm, 154 kW (209 PS)
     


Prodám Ford Edge SPORT AWD ZÁRUKA PANO od FORD6 599 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Ford Edge SPORT AWD ZÁRUKA PANO od FORD6 V prov. od 2017, 88 800 km
Diesel, suv
1 997 ccm, 154 kW (209 PS)
     


Prodám Ford Edge 2.0TDCi,154KW, CZ, SERVISNÍ KN 629 999,- Kč
Ford Edge 2.0TDCi,154KW, CZ, SERVISNÍ KN V prov. od 2016, 174 192 km
Diesel, suv
1 997 ccm, 154 kW (209 PS)
     


Prodám Ford Edge 2,0 175kW BiTurbo VIGNALE 720 000,- Kč
Ford Edge 2,0 175kW BiTurbo VIGNALE V prov. od 2020, 74 000 km
Diesel, suv
1 995 ccm, 175 kW (238 PS)
     


Prodám Ford Edge Vignale TOP VÝBAVA ZÁRUKA od F 759 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Ford Edge Vignale TOP VÝBAVA ZÁRUKA od F V prov. od 2019, 84 200 km
Diesel, suv
1 995 ccm, 175 kW (238 PS)
     


Zobrazeno 1-9 (z celkem 9)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Ford - historie značky auta

Ford Motor Company je americká nadnárodní společnost, v současnosti 4. největší výrobce aut na světě. Ford vlastní značky Lincoln a Mercury. Patří mu též švédské Volvo a má podíl v japonské Mazdě a v anglické značce Aston Martin. Firmu založil Henry Ford už v roce 1903.
Henry Ford, muž který motorizoval Ameriku
Henry Ford (1863 – 1947), syn farmáře z amerického státu Michigan byl od mládí fascinován moderní technikou. Nejprve pracoval na farmě svého otce, ale už v šestnácti letech odešel do města a dal se najmout jako mechanik. Své první samohybné vozidlo nazvané Kvadricykl postavil doma v kůlně v roce 1896. Bylo to ošklivé monstrum s motorem umístěným na rámu osazeném čtyřmi koly z bicyklu, poháněné gumovým pásem - ale opravdu jezdilo. Ford se však s prvním úspěchem nespokojil a zakrátko svojí čtyřkolku za 200 dolarů prodal. Obdržené peníze investoval do zlepšování svého motoru.
V roce 1899, ve svých šestatřiceti letech, Henry Ford s několika společníky založili Detroit Automobile Company, v níž se stal hlavním inženýrem. Společnost však během jednoho roku zkrachovala, také proto, že Ford byl sice excelentní technik, ale neměl v té době ani ponětí o světě obchodu. Navíc se ve vypjatých situacích ukázalo, že byl i arogantním individualistou, který s nikým dobře nevycházel. Firma produkovala automobily, které měly problém s kvalitou a také byly dražší, než by si Ford přál. Tyto okolnosti vedly v roce 1901 k likvidaci firmy.
Henry Ford se začal naplno věnovat stavbám závodních aut, se kterými i sám závodil. S několika dalšími společníky založil v Detroitu další automobilku, tentokrát pojmenovanou Henry Ford Company. Došlo však k rozporům mezi společníky a v jejich důsledku byl Ford ve zlém vypuzen z firmy. Zbývající akcionáři firmy jí poté přejmenovali na Cadillac Automobile Company, čímž vznikla další slavná značka.
Henry Ford však nepřestal snít o masové výrobě automobilů. V té době si mohli automobil dovolit pouze movití lidé a vozy zhotovovali vysoce kvalifikovaní řemeslníci na zakázku. To chtěl Ford změnit, chtěl cenu automobilu snížit natolik, aby si ho mohl dovolit každý. Pro uskutečnění své myšlenky však potřeboval velké počáteční investice. Tvrdohlavý a samolibý Ford však už měl v Detroitu špatnou pověst a s několika investory se ve zlém rozešel a nikdo další s ním už nechtěl nic mít. Nakonec se spojil s největším detroitským obchodníkem s uhlím Alexanderem Malcomsonem. Ford měl jeho důvěru, hlavně kvůli úspěchům jeho závodních vozů. V roce 1903 tak vznikla nová firma, orientovaná na výrobu sériových automobilů pro každého, s názvem Ford Motor Company.
Ford - historie značky auta (dokončení článku)  »