Osobní
Terénní
X
Ford
Edge
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Ford Edge 2.0 Bi-TDCI, ST LINE, 4X4 430 000,- Kč
Ford Edge 2.0 Bi-TDCI, ST LINE, 4X4 V prov. od 2017, 198 269 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 154 kW (209 PS)
     


Prodám Ford Edge 2.0 Bi-TDCI, 4X4, Automat 490 000,- Kč
Ford Edge 2.0 Bi-TDCI, 4X4, Automat V prov. od 2016, 131 950 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 154 kW (209 PS)
     


Prodám Ford Edge 3,5 V6 TITANIUM 520 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Edge 3,5 V6 TITANIUM V prov. od 2015, 170 801 km
Benzín, suv
3 497 ccm, 208 kW (283 PS)
     


Prodám Ford Edge 2.0 TDCi 520 000,- Kč
Ford Edge 2.0 TDCi V prov. od 2017, 112 519 km
Diesel, terénní
1 997 ccm, 154 kW (209 PS)
     


Prodám Ford Edge 2.0 Bi-TDCI, ČR,4X4,AUTOMAT 540 000,- Kč
Ford Edge 2.0 Bi-TDCI, ČR,4X4,AUTOMAT V prov. od 2016, 130 350 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 155 kW (211 PS)
     


Prodám Ford Edge 2.0 TDCI Titanium 549 000,- Kč
Ford Edge 2.0 TDCI Titanium V prov. od 2017, 118 850 km
Diesel, suv
1 997 ccm, 154 kW (209 PS)
     


Prodám Ford Edge 2.0 TDCi 550 000,- Kč
Ford Edge 2.0 TDCi V prov. od 2017, 126 943 km
Diesel, terénní
1 997 ccm, 154 kW (209 PS)
     


Prodám Ford Edge 2.0 TDCi Titanium  AWD 132kW 569 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Ford Edge 2.0 TDCi Titanium AWD 132kW V prov. od 2017, 118 596 km
Diesel, suv
1 997 ccm, 132 kW (179 PS)
     


Prodám Ford Edge 2.0 Bi-TDCI, KeyLess, AT 580 000,- Kč
Ford Edge 2.0 Bi-TDCI, KeyLess, AT V prov. od 2017, 146 420 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 154 kW (209 PS)
     


Prodám Ford Edge 2.0 Bi-TDCI, 4X4, Automat 590 000,- Kč
Ford Edge 2.0 Bi-TDCI, 4X4, Automat V prov. od 2018, 90 784 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 154 kW (209 PS)
     


Prodám Ford Edge 2.0 TDCi Titanium AWD 599 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Ford Edge 2.0 TDCi Titanium AWD V prov. od 2018, 109 157 km
Diesel, suv
1 997 ccm, 154 kW (209 PS)
     


Prodám Ford Edge SPORT AWD ZÁRUKA PANO od FORD6 599 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Ford Edge SPORT AWD ZÁRUKA PANO od FORD6 V prov. od 2017, 88 800 km
Diesel, suv
1 997 ccm, 154 kW (209 PS)
     


Prodám Ford Edge 2,0 TDCi,175kW,Vignale,Serv.kn 679 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Edge 2,0 TDCi,175kW,Vignale,Serv.kn V prov. od 2019, 47 000 km
Diesel, suv
1 995 ccm, 175 kW (238 PS)
     


Prodám Ford Edge 2,0 175kW TITANIUM SPORT AWD 845 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Ford Edge 2,0 175kW TITANIUM SPORT AWD V prov. od 2020, 25 800 km
Diesel, suv
1 995 ccm, 175 kW (238 PS)
     


Zobrazeno 1-14 (z celkem 14)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Ford - historie značky auta

Ford Motor Company je americká nadnárodní společnost, v současnosti 4. největší výrobce aut na světě. Ford vlastní značky Lincoln a Mercury. Patří mu též švédské Volvo a má podíl v japonské Mazdě a v anglické značce Aston Martin. Firmu založil Henry Ford už v roce 1903.
Henry Ford, muž který motorizoval Ameriku
Henry Ford (1863 – 1947), syn farmáře z amerického státu Michigan byl od mládí fascinován moderní technikou. Nejprve pracoval na farmě svého otce, ale už v šestnácti letech odešel do města a dal se najmout jako mechanik. Své první samohybné vozidlo nazvané Kvadricykl postavil doma v kůlně v roce 1896. Bylo to ošklivé monstrum s motorem umístěným na rámu osazeném čtyřmi koly z bicyklu, poháněné gumovým pásem - ale opravdu jezdilo. Ford se však s prvním úspěchem nespokojil a zakrátko svojí čtyřkolku za 200 dolarů prodal. Obdržené peníze investoval do zlepšování svého motoru.
V roce 1899, ve svých šestatřiceti letech, Henry Ford s několika společníky založili Detroit Automobile Company, v níž se stal hlavním inženýrem. Společnost však během jednoho roku zkrachovala, také proto, že Ford byl sice excelentní technik, ale neměl v té době ani ponětí o světě obchodu. Navíc se ve vypjatých situacích ukázalo, že byl i arogantním individualistou, který s nikým dobře nevycházel. Firma produkovala automobily, které měly problém s kvalitou a také byly dražší, než by si Ford přál. Tyto okolnosti vedly v roce 1901 k likvidaci firmy.
Henry Ford se začal naplno věnovat stavbám závodních aut, se kterými i sám závodil. S několika dalšími společníky založil v Detroitu další automobilku, tentokrát pojmenovanou Henry Ford Company. Došlo však k rozporům mezi společníky a v jejich důsledku byl Ford ve zlém vypuzen z firmy. Zbývající akcionáři firmy jí poté přejmenovali na Cadillac Automobile Company, čímž vznikla další slavná značka.
Henry Ford však nepřestal snít o masové výrobě automobilů. V té době si mohli automobil dovolit pouze movití lidé a vozy zhotovovali vysoce kvalifikovaní řemeslníci na zakázku. To chtěl Ford změnit, chtěl cenu automobilu snížit natolik, aby si ho mohl dovolit každý. Pro uskutečnění své myšlenky však potřeboval velké počáteční investice. Tvrdohlavý a samolibý Ford však už měl v Detroitu špatnou pověst a s několika investory se ve zlém rozešel a nikdo další s ním už nechtěl nic mít. Nakonec se spojil s největším detroitským obchodníkem s uhlím Alexanderem Malcomsonem. Ford měl jeho důvěru, hlavně kvůli úspěchům jeho závodních vozů. V roce 1903 tak vznikla nová firma, orientovaná na výrobu sériových automobilů pro každého, s názvem Ford Motor Company.
Ford - historie značky auta (dokončení článku)  »