Nejčtenější auto recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 111629x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 86638x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 68552x
7,4Škoda Fabia (2006) Škoda Fabia (2006) autor: Jirka Přečteno: 61807x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE: Kamiq a Scala

Ke srovnání Kamiqu a Scaly, po shlédnutí některých testů, mě napadá...neboť se nemohu svézt oběma vozy na všech velikostech kol, navíc může probíhat dílčí vývoj nastavení podvozku...Že Scala s měkčím podvozkem hůře snáší montáž větších a těžších kol. Neboť na základních (nyní) 205/55-16 to celkem jde a stížnosti na komfort větších kol od testerů jsou a to je co říct. Oni přece (většinou) testují jen krásná auta na velkých kolech i kdyby to z nich mělo vytřást duši a o tom se nemluví. Kamiq s tvrdším nastavením je sice tvrdší na shodných kolech se Scalou (jediný shodný rozměr je 195/60-16, v tomto rozměru jsou prodávána např. zimní kola Kamiq/Scala). Kamiq na běžně dodávaných 205/60-16 pak může být komfortem srovnatelný se Scalou v základu (205/60-16 vs. 205/55-16.

16.12.2024 | 13:27:53 | Ital | Recenze: Škoda Kamiq 1,5 TSI (2021)

RE: Kola

Pokud jsou to sedmnáctky, tím hůře. Ale pak by se to dalo zlepšit šestnáctkami.

15.12.2024 | 23:59:20 | Ital  | Recenze: Škoda Kamiq 1,5 TSI (2021)

RE: Budoucnost je tady

Bez šance - již brzy ve vašich kárách...

05.12.2024 | 10:48:30 | Vašek | Recenze: Škoda Kamiq 1,5 TSI (2021)

RE: Budoucnost je tady

A samozřejmě za příplatek, připlatí si všichni, povinně...
Skoro si myslím, že tohle neprojde. Ne kvůli nám, běžným lidem, ale skupina mocných a bohatých lidí to nepřipustí. Ve svobodné a demokratické zemi je takové šmírování vlastním vozidlem nepřípustné, basta fidli. A tentokrát úchylové utřou, protože, mezi námi, nikomu to neříkejte, nikdo jiný tohle nemohl vymyslet...

05.12.2024 | 09:27:37 | Ital  | Recenze: Škoda Kamiq 1,5 TSI (2021)

RE: Kola

No jo, no. Mnoho lidí chce svým autem ohromovat. Já tomu taky nerozumím, ale je to tak. Když je móda velkých kol s čím jak nejmenší gumovou částí, tak tomu podlehnou a musejí to mít taky. Přitom jako kluci, co jsme stavěli káry a různá vozítka, kterými jsme v dětství a dospívání sjížděli svahy na vesnici, jsme preferovali právě ty gumová kola a kdo měl více gumy, ten to měl komfortnější a byl král.

Na pořizování aut se nejvíce projevuje psychopatologie a davová psychóza. Částečně i v oblečení, módě a částečně i v bydlení, typu koupelen, kuchyní, obýváků. Ale nejvíce v těch autech. Tam je to úplně vyhraněné. Má to on, musím to mít taky. I kdyby to byla blbost. Ale když to má on, tak....

04.12.2024 | 10:07:16 | Mulit | Recenze: Škoda Kamiq 1,5 TSI (2021)

Kola

Ta litá kola na fotce, asi 16 Orion nebo Nyota nebo jak to jmenují, zkrátka ta pětihvězda, jsou o 2 kg těžší než plechový disk. K tomu těžší pneu 205/60, i když přidává 6 mm výšky oproti lehčí 195/60, těžko říct, co nakonec je komfortnější. Zas širší guma méně propruží. A moc to nefunguje. S většími koly ještě horší. Kamiq má prý tužší stabilizátor a vzadu příčku, takže moje původní úvaha o tvrdosti podvozku z důvodu větší světlé výšky je relevantní. Kamiq zkrátka moc komfortní není ani se základními plechovými koly. Scala je v tomhle lepší, ale žádný zázrak. Fabia 4 na základních kolech je lepší, je dobrá. Dobrá. Lépe bych ji také nehodnotil. Ze Škoda podvozků pro malá auta byla nejkomfortnější Fabia Junior (buď vysmívaná nebo tabu) na kolech 155/80 R13. Tam na mírných nerovnostech bylo slyšet jen tlumené bubnování od kol a rázy se téměř nepřenášely do kabiny. Bez konkurence, alespoň mezi Fábiemi, Kamiqy, Scalami. Nepočítám adaptivní podvozky, o těch není řeč. Takže i zapráskaný Junior měl některé výhody, dokonce co se týká komfortu a ne že by se s tím nedalo jet svižně. Ono to natřásání v drncajícím autě brzy omrzí, i kdyby mělo kola pozlacené jednadvacítky. Aspoň mě jo, už na to mám také věk.

03.12.2024 | 22:49:19 | Ital | Recenze: Škoda Kamiq 1,5 TSI (2021)

RE: Ahoj

Mimochodem, není tu jediná recenze na Scalu a pouze jedna na Kamiqa a Karoqa. Nějak mi nejde do prstů to skloňování názvů končících na Q. Ona je to také pěkná kravina, ty názvy (s prominutím).

02.12.2024 | 22:06:21 | Ital | Recenze: Škoda Citigo Ottomotor (2012)

RE: Ahoj

Ovšem ta stará Oktávka byla, proti následujícím škodulím s motorem vzadu, šepot květin. Ani ne proti MB 1000, ale spíš proti pozdějším ukrutnostem. Také jsi zmiňoval nějaký větší služební vůz na nějakou rozvážku. Napiš třeba, že to byl velký americký pick-up s motorem 5,7 HEMI a bude to hned taknějak vyváženější :0)

01.12.2024 | 12:26:39 | Ital | Recenze: Škoda Citigo Ottomotor (2012)

RE: Ahoj

Dále jsem řídil Opel Corsa, Fiat Uno, Fiat Seicento, Ford Fiesta, Opel Kadet, Hyundai Getz, Daewoo Kalos, Honda Civic, Chevrolet Spark, Renault Clio, Škodovky embéčka, stovky, 120, 125. A něco se mi vzpomíná, že jsem přeparkovával v 90. letech Seat Cordoba. To jsem ale neřídil po silnicích. Jen kdesi na parkovišti někomu.

25.11.2024 | 23:24:49 | Mulit | Recenze: Škoda Citigo Ottomotor (2012)

RE: Ahoj

8 Matizů, 4 Twinga, 3 Kolíňata, 3 žigulíky, Dva Favority, Jednu Felicii, Jednu Fabii, Jeden C3, Jedno Punto, Jedno Hyundai IX 20, jedno I 20, jedno Suzuki Swift, jeden Seat Ibiza a všecko další asi jenom po jednom kusu. Těch aut bylo hodně, ale zřejmě jen po jednom kusu. Ze všech aut, co jsem měl někdy k dispozici, byl nejlepší Seat Ibiza s tím turbem. Nejlepší motor, nejlepší jízdní vlastnosti. Ale zbytečně velké pro mě. Nejhorší auto s nejhoršími jízdními vlastnostmi, co jsem kdy řídil, byla ta stará Oktávka, ta fialová, z padesátých nebo šedesátých let. Ale tam se to tak nemůže brát, páč to byl veterán už v době devadesátek, kdy jsem s tím jezdil.

25.11.2024 | 23:08:40 | Mulit | Recenze: Škoda Citigo Ottomotor (2012)