Osobní
Terénní
X
Fiat
500L
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Fiat 500L 1.6 JTD 77kW 159 900,- Kč
Fiat 500L 1.6 JTD 77kW V prov. od 2013, 179 811 km
Diesel, mpv
1 596 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Fiat 500L 1.4i 70KW KLIMA 161 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Fiat 500L 1.4i 70KW KLIMA V prov. od 2013, 118 000 km
Benzín, kombi
1 368 ccm, 70 kW (95 PS)
     


Prodám Fiat 500L 1.6 JTD 1. maj/TOP/Tempomat 169 900,- Kč
Fiat 500L 1.6 JTD 1. maj/TOP/Tempomat V prov. od 2014, 135 323 km
Diesel, mpv
1 598 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Fiat 500L 1.4 88kW TREKKING, AUTOMAT 199 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Fiat 500L 1.4 88kW TREKKING, AUTOMAT V prov. od 2014, 115 000 km
Benzín, mpv
1 368 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Fiat 500L Living PopStar 1.6 Multijet16V 249 990,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Fiat 500L Living PopStar 1.6 Multijet16V V prov. od 2014, 36 087 km
Diesel, mpv
1 598 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Fiat 500L 1,4 16V Pop Star TurboJet 279 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Fiat 500L 1,4 16V Pop Star TurboJet V prov. od 2017, 42 623 km
Benzín, hatchback
1 368 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Zobrazeno 1-6 (z celkem 6)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Fiat - historie značky auta

Fiat je největší italská automobilka a 6. největší výrobce aut na světě. Fiat se proslavil v poválečném období výrobou malých vozů. Fiat má výrobní závody v Brazílii, Argentině a Polsku. V minulosti spolupracoval Fiat, bez ohledu na politické rozdíly, např. se sovětskou Ladou.
Počátky automobily Fiat spadají do devadesátých let 19. století, kdy po automobilových závodech v roce 1895 část účastníků závodu dospěla k přesvědčení, že je čas v Itálii založit továrnu na výrobu aut. Dne 1. července 1899 vznikl projekt devíti osobností, které podepsali smlouvu o založení společného podniku v Turíně, do něhož vložili celkem 800 000 lir.
Prezidentem společnosti se stal právník Scarfiotti, viceprezidentem byl jmenován šlechtic Bricherasio a sekretářem byl Giovanni Agnelli, ten byl ve většině případů skutečným hnacím motorem nové společnosti. Společnost původně pojmenovali "Societá Anonima Fabbrica Italiana Automobili – Torino", ale název se většině společníků zdál příliš dlouhý, a tak začali používat zkratku nejdůležitějších slov v něm obsažených, a to F.I.A.T. Z této zkratky se postupem času stal nový název, vyslovovaný jako jedno slovo.
Dne 19. března roku 1900 Fiat vyrobil svůj první vůz, byl to Fiat 3,5 HP. Zkonstruoval ho Marcello Alessio a měl proti sobě umístěná sedadla pro 2 až 3 osoby, dvouválcový motor v zádi vozu a hadicové chlazení. Motor se dvěma horizontálně uloženými válci zkonstruoval inženýr Aristido Faccioli. Měl zdvihový objem 697 ccm a dával výkon 4,2 koňských sil při 800 otáčkách za minutu. Zadní kola byla poháněna řetězy a točivý moment se k nim od motoru přenášel přes kónickou spojku a třístupňovou převodovku. Nožní pásová brzda působila přímo na spojovací hřídel. Šasi bylo vyrobeno z pevných dřevěných hranolů, které byly v místech největšího namáhání okovány. Vůz měl již tenkrát odpružená kola. 420 Kg vážící automobil dosahoval rychlosti 35 km/h. Tohoto prvního vozu se prodalo celkem osm kusů, z nichž jeden dodnes stojí v automobilovém muzeu Carla Biscarettiho v Turínu.
Fiat - historie značky auta (dokončení článku)  »