Osobní
Terénní
X
Volkswagen
Beetle
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen Beetle 1,2 TSI, digiklima,serviska, 178 990,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Beetle 1,2 TSI, digiklima,serviska, V prov. od 2012, 163 000 km
Benzín, hatchback
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1,2TSi 77kW DIGI. KLIMA 189 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Beetle 1,2TSi 77kW DIGI. KLIMA V prov. od 2012, 176 263 km
Benzín, hatchback
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 2.0 TDi 195 000,- Kč
Volkswagen Beetle 2.0 TDi V prov. od 2012, 193 712 km
Diesel, hatchback
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1.2 TSI, Design, Serv.kniha 200 000,- Kč
Volkswagen Beetle 1.2 TSI, Design, Serv.kniha V prov. od 2013, 132 793 km
Benzín, hatchback
1 200 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1.2 TSi 210 000,- Kč
Volkswagen Beetle 1.2 TSi V prov. od 2015, 164 937 km
Benzín, hatchback
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 2.0 TDI, ČR 215 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Beetle 2.0 TDI, ČR V prov. od 2014, 220 648 km
Diesel, hatchback
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1.2 TSI, Serv.kniha 220 000,- Kč
Volkswagen Beetle 1.2 TSI, Serv.kniha V prov. od 2014, 105 797 km
Benzín, sportovní/kupé
1 200 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1.2 TSi Serv.kniha 221 000,- Kč
Volkswagen Beetle 1.2 TSi Serv.kniha V prov. od 2014, 87 305 km
Benzín, hatchback
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1,6TDI FENDER XENONY NAVI 230 000,- Kč
Volkswagen Beetle 1,6TDI FENDER XENONY NAVI V prov. od 2013, 186 000 km
Diesel, hatchback
1 598 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1,2 TSI 53 Edition Herbie 1.Ma 239 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Beetle 1,2 TSI 53 Edition Herbie 1.Ma V prov. od 2013, 114 400 km
Benzín, hatchback
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1.2 TSi 1.maj, ČR 250 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Beetle 1.2 TSi 1.maj, ČR V prov. od 2017, 177 739 km
Benzín, hatchback
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1.2 TSI, ČR,2.maj 250 000,- Kč
Volkswagen Beetle 1.2 TSI, ČR,2.maj V prov. od 2012, 65 124 km
Benzín, sportovní/kupé
1 200 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1.6 TDi Serv.kniha 259 000,- Kč
Volkswagen Beetle 1.6 TDi Serv.kniha V prov. od 2014, 134 174 km
Diesel, hatchback
1 598 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 2.0 TDi 265 000,- Kč
Volkswagen Beetle 2.0 TDi V prov. od 2013, 155 830 km
Diesel, hatchback
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1.2 TSi Serv.kniha 293 000,- Kč
Volkswagen Beetle 1.2 TSi Serv.kniha V prov. od 2015, 58 250 km
Benzín, hatchback
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 2.0 TDI Sport DSG 299 000,- Kč
Volkswagen Beetle 2.0 TDI Sport DSG V prov. od 2013, 180 216 km
Diesel, kabriolet/roadster
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 2,0 TDI Sport DSG / panorama 339 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Beetle 2,0 TDI Sport DSG / panorama V prov. od 2013, 93 800 km
Diesel, sportovní/kupé
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Zobrazeno 1-17 (z celkem 17)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »