Osobní
Terénní
X
Volkswagen
CC
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen CC 2.0 tdi sport 103kw 139 000,- Kč
Volkswagen CC 2.0 tdi sport 103kw V prov. od 2010, 286 400 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2,0 TDi, AutoAC, ČR 149 877,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen CC 2,0 TDi, AutoAC, ČR V prov. od 2009, 363 600 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 TDi 195 000,- Kč
Volkswagen CC 2.0 TDi V prov. od 2009, 165 423 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 TDI 125kW DSG 4Motion navi 199 000,- Kč
Volkswagen CC 2.0 TDI 125kW DSG 4Motion navi V prov. od 2013, 222 819 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 125 kW (170 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 1.8 TSI, Serv.kniha, Kůže 240 000,- Kč
Volkswagen CC 1.8 TSI, Serv.kniha, Kůže V prov. od 2012, 184 606 km
Benzín, sedan/limuzína
1 800 ccm, 118 kW (160 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 TDI, Serv.kniha, Navi 250 000,- Kč
Volkswagen CC 2.0 TDI, Serv.kniha, Navi V prov. od 2014, 252 926 km
Diesel, sedan/limuzína
2 000 ccm, 130 kW (177 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 TDI, Navi 260 000,- Kč
Volkswagen CC 2.0 TDI, Navi V prov. od 2015, 266 961 km
Diesel, sedan/limuzína
2 000 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2,0 103kW XENON SERVISKA 285 000,- Kč
Volkswagen CC 2,0 103kW XENON SERVISKA V prov. od 2012, 161 200 km
Diesel, sedan/limuzína
1 956 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 1.4 TSi Serv.kniha 295 000,- Kč
Volkswagen CC 1.4 TSi Serv.kniha V prov. od 2013, 161 202 km
Benzín, sedan/limuzína
1 390 ccm, 118 kW (160 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 TDI, Kůže, Navi 300 000,- Kč
Volkswagen CC 2.0 TDI, Kůže, Navi V prov. od 2015, 164 713 km
Diesel, sedan/limuzína
2 000 ccm, 100 kW (136 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2,0 TDI 125kW DSG CZ Xenon 299 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen CC 2,0 TDI 125kW DSG CZ Xenon V prov. od 2012, 204 800 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 125 kW (170 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 1.4 TSI, Serv.kniha, Navi 302 000,- Kč
Volkswagen CC 1.4 TSI, Serv.kniha, Navi V prov. od 2014, 113 659 km
Benzín, sedan/limuzína
1 400 ccm, 118 kW (160 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 1.4 TSI, Serv.kniha, Navi 308 000,- Kč
Volkswagen CC 1.4 TSI, Serv.kniha, Navi V prov. od 2015, 73 894 km
Benzín, sedan/limuzína
1 400 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 TDi 309 000,- Kč
Volkswagen CC 2.0 TDi V prov. od 2013, 177 313 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 130 kW (177 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 TDI, Automat, Serv.kniha 320 000,- Kč
Volkswagen CC 2.0 TDI, Automat, Serv.kniha V prov. od 2014, 182 591 km
Diesel, sportovní/kupé
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 TSI, Automat, ČR,2.maj 320 000,- Kč
Volkswagen CC 2.0 TSI, Automat, ČR,2.maj V prov. od 2013, 167 860 km
Benzín, sedan/limuzína
2 000 ccm, 155 kW (211 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 TDI HIGHLINE DSG CZ 329 000,- Kč
Volkswagen CC 2.0 TDI HIGHLINE DSG CZ V prov. od 2012, 144 571 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 125 kW (170 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2,0 TDi DSG R-Line, ČR, TOP 329 877,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen CC 2,0 TDi DSG R-Line, ČR, TOP V prov. od 2014, 200 700 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 TDI, Automat, ČR,2.maj 330 000,- Kč
Volkswagen CC 2.0 TDI, Automat, ČR,2.maj V prov. od 2013, 123 495 km
Diesel, sedan/limuzína
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 3,6 FSI 220kW DSG 4M R-LINE CZ 349 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen CC 3,6 FSI 220kW DSG 4M R-LINE CZ V prov. od 2011, 162 133 km
Benzín, sedan/limuzína
3 597 ccm, 220 kW (299 PS)
     


  1 2 Další
Zobrazeno 1-20 (z celkem 28)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »