Osobní
Terénní
X
Volkswagen
Beetle
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen Beetle 1,2 TSI, digi klima, serviska, Volkswagen Beetle 1,2 TSI, digi klima, serviska, V prov. od 2012, 163 000 km
Benzín, hatchback
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
158 990,- Kč
Možnost splátkového prodeje
     


Prodám Volkswagen Beetle 1.2TSI 77kW *ALU*Navi*Stav* Volkswagen Beetle 1.2TSI 77kW *ALU*Navi*Stav* V prov. od 2012, 167 000 km
Benzín, sportovní/kupé
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
164 900,- Kč
     


Prodám Volkswagen Beetle 1,2TSi 77kW DIGI. KLIMA Volkswagen Beetle 1,2TSi 77kW DIGI. KLIMA V prov. od 2012, 176 263 km
Benzín, hatchback
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
169 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
     


Prodám Volkswagen Beetle 1.2 TSi Serv.kniha Volkswagen Beetle 1.2 TSi Serv.kniha V prov. od 2012, 157 158 km
Benzín, hatchback
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
170 000,- Kč
     


Prodám Volkswagen Beetle 1.2 TSi Volkswagen Beetle 1.2 TSi V prov. od 2012, 148 282 km
Benzín, hatchback
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
185 000,- Kč
     


Prodám Volkswagen Beetle 1.2 TSi Serv.kniha Volkswagen Beetle 1.2 TSi Serv.kniha V prov. od 2014, 107 163 km
Benzín, hatchback
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
230 000,- Kč
     


Prodám Volkswagen Beetle 1.6 TDI KABRIO KŮŽE NAVI Volkswagen Beetle 1.6 TDI KABRIO KŮŽE NAVI V prov. od 2013, 209 993 km
Diesel, kabriolet/roadster
1 598 ccm, 77 kW (105 PS)
299 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
     


Prodám Volkswagen Beetle 1,4 1.4 TSi 110Kw Club Edition Volkswagen Beetle 1,4 1.4 TSi 110Kw Club Edition V prov. od 2016, 90 531 km
Benzín, hatchback
1 395 ccm, 110 kW (150 PS)
439 000,- Kč
     


Zobrazeno 1-8 (z celkem 8)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »