Osobní
Terénní
X
Volkswagen
Taigo
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen Taigo 1.0 TSI, ČR,1.maj, Serv.kniha 470 000,- Kč
Volkswagen Taigo 1.0 TSI, ČR,1.maj, Serv.kniha V prov. od 2023, 15 208 km
Benzín, suv
1 000 ccm, 70 kW (95 PS)
     


Prodám Volkswagen Taigo 1,0 TSI 5G  Life 472 000,- Kč
Volkswagen Taigo 1,0 TSI 5G Life V prov. od 2024, 5 km
Benzín
999 ccm, 70 kW (95 PS)
     


Prodám Volkswagen Taigo 1.0 TSI, ČR,1.maj, Serv.kniha 500 000,- Kč
Volkswagen Taigo 1.0 TSI, ČR,1.maj, Serv.kniha V prov. od 2022, 54 976 km
Benzín, suv
1 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Volkswagen Taigo 1,0 TSI 81 kW 6G  Style 549 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Taigo 1,0 TSI 81 kW 6G Style V prov. od 2023, 5 km
Benzín, suv
999 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Volkswagen Taigo 1.0 TSI, Automat, ČR,1.maj 560 000,- Kč
Volkswagen Taigo 1.0 TSI, Automat, ČR,1.maj V prov. od 2022, 47 719 km
Benzín, suv
1 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Volkswagen Taigo 1,5 TSI 7DSG  Style 699 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Taigo 1,5 TSI 7DSG Style V prov. od 2023, 5 km
Benzín, suv
1 498 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Volkswagen Taigo 1.5 TSI DSG R-line 739 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Taigo 1.5 TSI DSG R-line V prov. od 2024, 10 km
Benzín
1 498 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Zobrazeno 1-7 (z celkem 7)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »