Osobní
Terénní
X
Volkswagen
T-Cross
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen T-Cross 1,0 TSI 85 kW 6G  People 609 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen T-Cross 1,0 TSI 85 kW 6G People V prov. od 0000, 5 km
Benzín, suv
999 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Volkswagen T-Cross People 1.0 TSI 85 kW 7DSG 613 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen T-Cross People 1.0 TSI 85 kW 7DSG V prov. od 2024, 15 000 km
Benzín, suv
999 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Volkswagen T-Cross 1,0 TSI 85 kW 7DSG  People 639 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen T-Cross 1,0 TSI 85 kW 7DSG People V prov. od 0000, 5 km
Benzín, suv
999 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Volkswagen T-Cross Style 1,0 TSI 7DSG 645 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen T-Cross Style 1,0 TSI 7DSG V prov. od 2024, 10 000 km
Benzín, suv
999 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Volkswagen T-Cross People 1,5 TSI DSG 648 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen T-Cross People 1,5 TSI DSG V prov. od 2024, 15 000 km
Benzín, suv
1 498 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Volkswagen T-Cross People 1.0 TSI 85 kW 7DSG 654 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen T-Cross People 1.0 TSI 85 kW 7DSG V prov. od 2024, 1 km
Benzín, suv
999 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Volkswagen T-Cross Style 1.0 TSI 85 kW 7DSG 657 391,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen T-Cross Style 1.0 TSI 85 kW 7DSG V prov. od 0000, 10 km
Benzín, suv
999 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Volkswagen T-Cross People 1.0 TSI 85 kW 7DSG 677 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen T-Cross People 1.0 TSI 85 kW 7DSG V prov. od 2024, 10 000 km
Benzín, suv
999 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Volkswagen T-Cross 1.0TSI 699 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen T-Cross 1.0TSI V prov. od 0000, 5 km
Benzín, suv
999 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Předchozí 1 2  
Zobrazeno 21-29 (z celkem 29)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »