Osobní
Terénní
X
Volkswagen
Up
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen Up 1,0 i44kW Move 199 900,- Kč
Volkswagen Up 1,0 i44kW Move V prov. od 2017, 84 940 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Volkswagen Up 1,0 MPI Move Klima 1.Maj DPH 209 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Up 1,0 MPI Move Klima 1.Maj DPH V prov. od 2019, 45 325 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Volkswagen Up 1.0 MPI 210 000,- Kč
Volkswagen Up 1.0 MPI V prov. od 2019, 87 734 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Volkswagen Up Move,1.0 MPI,44kW 217 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Up Move,1.0 MPI,44kW V prov. od 2020, 77 567 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Volkswagen Up 16.4 kWh, SoH 87%, Automat 230 000,- Kč
Volkswagen Up 16.4 kWh, SoH 87%, Automat V prov. od 2014, 65 758 km
, hatchback
, 60 kW (82 PS)
     


Prodám Volkswagen Up 1,0ECO CNG,ČR,1 majitel 249 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Up 1,0ECO CNG,ČR,1 majitel V prov. od 2022, 60 800 km
CNG (plyn), hatchback
999 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Volkswagen Up 16.4 kWh, SoH 80%, Automat 250 000,- Kč
Volkswagen Up 16.4 kWh, SoH 80%, Automat V prov. od 2015, 65 364 km
, hatchback
, 60 kW (82 PS)
     


Prodám Volkswagen Up 1.0 250 000,- Kč
Volkswagen Up 1.0 V prov. od 2019, 12 000 km
Benzín, hatchback
     


Prodám Volkswagen Up 16.4 kWh, SoH 90%, Automat 250 000,- Kč
Volkswagen Up 16.4 kWh, SoH 90%, Automat V prov. od 2019, 29 628 km
, hatchback
, 60 kW (82 PS)
     


Prodám Volkswagen Up 1,0 MPi 259 999,- Kč
Volkswagen Up 1,0 MPi "Sound" AUTOMAT V prov. od 2017, 49 700 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Volkswagen Up 32.3 kWh, SoH 80%, Automat 380 000,- Kč
Volkswagen Up 32.3 kWh, SoH 80%, Automat V prov. od 2020, 23 829 km
, hatchback
, 61 kW (83 PS)
     


Předchozí 1 2  
Zobrazeno 21-31 (z celkem 31)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »